vis-a-vis Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Incepe sa-mi placa dihania si mai ales usurinta cu care ajunge la 230 la ora R-ul e mai inaltat si arata a enduro-touring. Nici nu se misca rau pe forestier. Cred ca pe valea Argesului, Mihailesti-Budesti e in lumea lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Caprioara de 1200.... https://www.youtube.com/watch?v=PwYdcRS4raM&feature=player_embedded Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 ...cred ca is de calitate soriceii aia )))))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Faina mobra, as vrea sa o am, insa daca o sa am bani sa o cumpar ... nu o voi face ! As prefera sa ii investesc in caltorii ... :| ... de fapt, cred ca as pleca si pe Hoinar ..... dar, sa plec ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Faina mobra, as vrea sa o am, insa daca o sa am bani sa o cumpar ... nu o voi face ! As prefera sa ii investesc in caltorii ... :| ... de fapt, cred ca as pleca si pe Hoinar ..... dar, sa plec ! Faina mobra, as vrea sa o am, insa daca o sa am bani sa o cumpar ... nu o voi face ! As prefera sa ii investesc in caltorii ... :| ... de fapt, cred ca as pleca si pe Hoinar ..... dar, sa plec ! Petrica tu ai deja o super mobra. Suie-te pe ea si pleacă. Chiar nu e cazul sa visezi la altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 (editat) Petrica tu ai deja o super mobra. Suie-te pe ea si pleacă. Chiar nu e cazul sa visezi la altceva. Ma refeream la altceva. Sunt momente in care obligatiile vietii te face sa privesti si cea mai mica plimbarica ca pe un dar ceresc. Ce folos sa ai o super mobra daca nu te poti bucura de ea ! ... astept vremuri mai bune in care cele doua dimensiuni: timpul si banii, sa fie factori usor de combinat in buna decurgere a unui eveniment ! Crede-ma ! ... sunt momente in care imi vine sa vand LC8-ul, sa imi cumpar o mobra de 800-1000 euro si cu restul de bani sa ma pierd in Europa vre-o doua luni de zile ... sa alerg de acasa si pana la Atlantic ... si nu mi-ar parea rau ! Editat Iunie 21, 2013 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 La alte mobre firele electrice sunt integrate in ghidon cumva?... Ca la primele modele de Mobra?.... probabil lumea spera la niste soricei touratech Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Un review din Australia : http://www.youtube.com/watch?v=_VpIxhcOxBI&feature=youtu.be Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Am facut cativa km pe noul adv. Parerea mea e ca e touring. Dar nici macar. Saua e tare, iar partea cea mai proasta e ca toata caldura iti vine direct pe OO. Pe curbe e superba, data fiind pozitia de touring in care esti pozitionat. Eu, la 192 inlatime, am stat bine pe asfalt, dar in teren, scaritele trebuiau mai in fata. E o bestie motorul fizic si setarile de acceleratie se simt destul de bine chiar si pt un neavizat. Carenajul e prea frumos pt padure iar ledurile din far strica tot, dupa gustul meu. Cam asta e parerea mea. P.s. am spus ca saua e cam tare? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Crezi ca sunt suficienti acei ,,cativa km" pe care i-ai facut pe acesta mobra, ca sa-ti faci o idee pertinenta ? Daca acest 1190adv. este touring, atunci un BMW1200RT, o Honda Pan European sau o Yamaha FJR ce sunt ... supersporturi ? Saua e' tare ? ... pai asa si trebuie ! O sa prea moale este o pedeapsa pentru posterior ! ... cred ca mai importanta este suprafata seii si nu duritatea ei ! Caldura mare la OO ? ... pai e' normal ca un V2 de aproape 1200ccm, ascuns sub rezervor sa produca cantitati impresionante de caldura ! Crezi ca pe un Varadero e' altfel ? ... si apoi nu o sa mergem in bermude pe motor, nu ? ... cat despre carenaj, orice bucata de plastic crapa la fel, ... fie el pe un KTM, un BMW, o Honda, sau mai stiu eu ce marca ... problema adevarata este daca ai skill-ul necesar si portofelul suficient de gros ca sa plonjezi in padure cu asa ceva ! Departe de mine gandul de a fi malitios, doar am vrut sa imi exprim un punct de vedere, diferit de cel al tau ! Nici eu nu sunt un fan al designului, acestei mobre, insa pentru celelalte caracteristici, ... mi-as dori-o in ograda ! Cu ai spus si tu, dupa gustul fiecaruia ! Cu respect ! petrica Editat August 13, 2013 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Nici pe departe nu sunt suficienti km facuti, dar asta am vazut eu (simtit), stand calare pe ea. Nu o sa imi cumpar in viata asta una, pt ca nu ma atrage designul chiar deloc. Dar urmaresc 950 adv cu interes si urmeaza sa il "testez" usor si pe ala. Portocaliul imi face cu ochiul. Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Nu s-a gandit prea mult.... http://www.youtube.com/watch?v=JUl36s7N5J0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 I s-a terminat benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 A menajat vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CA52 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Salut, Cunoasteti vreun posesor de 1190 Adventure in Bucuresti sau in apropiere. La Dementor nu au modelul nici la test nici in showroom si as vrea sa ma urc pe unul sa vad cat de inalt este. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Salut, Cunoasteti vreun posesor de 1190 Adventure in Bucuresti sau in apropiere. La Dementor nu au modelul nici la test nici in showroom si as vrea sa ma urc pe unul sa vad cat de inalt este. Multumesc Pai nu scrie la specificatii cat de inalt este ? Modelul ,,stradal" are 875mm inaltime la sa, iar modelul ,,R" 890mm. Iei in calcul si o latime de sa de 250-300mm si iti poti face o imagine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Am incalicat unul la Expo. Saua pare confortabila si desi in acte inalta ajung normal jos cu picioarele ca si pe alte motoare mai joase. Forma sei cred ca conteaza oarecum. Era modelul stradal deci 875, varianta joasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 http://www.ktm.com/at/news-events/news/alle/details/new-ktm-1190-adventure-my14-worlds-safest-motorcycle.html#.UkRvfD_LKBq KTM pare sa fie primul care introduce pe motociclete un soi de esp/vsc/asr bla bla. Mai precis MSC As the world's very first motorcycles, the 2014 KTM 1190 ADVENTURE and 1190 ADVENTURE R feature a truly revolutionary rider assistance system: the riding dynamics control MSC. This system makes a long held dream come true – an ABS that even works perfectly while cornering. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 27, 2013 Autor Share Postat Septembrie 27, 2013 Este vorba de un sistem de control al stabilitatii conceput impreuna cu Bosch. Va fi disponibil din decembrie pe 1190 Adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 ma lamureste si pe mine de ce abs-ul nu te scapa deja de highside/lowside la franare in curba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Pe bune? Ce treaba are highside/lowside cu frana? Treburile astea se intampla pe accelerare. Probabil ca la auto, msc-ul taie gazu si ciupeste putin frana (sau nu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Cum ce treaba are? asa cum pierzi aderenta la accelerare prea puternica, o pierzi si la franare fie ca esti inclinat sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 ma lamureste si pe mine de ce abs-ul nu te scapa deja de highside/lowside la franare in curba? abs = anti-lock braking system. nu prea vad cum ar putea ajuta abs-ul pe frinare in curba. roata inca se roteste chiar daca aluneca si de-a latul, abs-ul nu are motiv sa ia vreo decizie de eliberare a frinei. iar pentru highside exista traction control. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 bine ca aflu acum pana sa testez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 (editat) La highside pot spune ca m-a ajutat enorm controlul tractiunii desi nu mai aveam mana in gaz, insa probabil tc-ul deja taiase gazul la momentul in care eu am constientizat ca ma depaseste roata spate.....cred ca am avut si enorm de mult noroc avand in vedere ca daca nu te arunca la momentul 0 si reusesti sa o redresezi, intra in voblaj si te arunca de pe ea....aici cred ca a ajutat tc-ul taind gazul inainte sa apuce sa fuga si mai mult spatele.... Nu cred sa aiba importanta abs-ul la lowside avand in vedere ca roata spate poate pierde aderenta numai din frana de motor, suficient ca sa fuga de sub tine si chiar in cazul franarii e suficient sa agate f putin pana la intrarea abs-ului si esti pe jos. Aici atata timp cat ai pierdut aderenta o fractiune de secunda si esti foarte aplecat bye bye.... Probabil tc-ul completat de ceva sisteme pe la suspensie si tractiune te scot din belea, cert e ca la momentul cand spatele recapata aderenta rotile nu mai sunt aliniate si apare voblajul, din care numai indemanarea si norocul te mai scoteau pana acum....sunt curios cum functioneaza noul sitem... Editat Septembrie 27, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.