Sari la conținut

KTM 1190 Adventure / R


Postări Recomandate

Cu controlul; tractiunii cuplat ti-a dar vre-o senzatie naspa? Aluneca, patineaza, pierde contactul cu soseaua pe spate daca o accelerezi mai in forta? Se simte ca taie motorul la pierderea aderentei? Se simte diferenta de TC intre cauciucuri reci si caldute?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 382
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Afara au fost 3-5 grade, nu am indraznit sa decuplez nimic. Se simte clar prezenta TC-ului, motorul vrand mereu pe o roata. Cum da sa se ridice, cu se aprinde pomul de craciun care domoleste bestia. Abs-ul functioneaza deasemenea impecabil.:D

 

La o temperatura decenta si cu toate sistemele dezactivate, Ktm-ul este un veritabil Stuntbike :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu cosumul este relativa, mai ales cel indicat. In plus, s-au mai purtat aici dueluri vizavi de consum si s-a ajuns la aberatii de genul "a mea la 80 la ora constant"...

 

Acest motor nu este facut sa mearga "la consum". Nu contest ca un nene cu nervi tari poate sa faca asta dar intrebarea mea este " de ce" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu cosumul este relativa, mai ales cel indicat. In plus, s-au mai purtat aici dueluri vizavi de consum si s-a ajuns la aberatii de genul "a mea la 80 la ora constant"...

 

Acest motor nu este facut sa mearga "la consum". Nu contest ca un nene cu nervi tari poate sa faca asta dar intrebarea mea este " de ce" ?

Stiu ca nu este facut sa mearga la consum, ma gandesc ce inseamna un motor ca acesta, eu am 950 adv, dar ce vremuri sunt la o tura de cateva mii de km conteaza,

 

75km/h e viteza medie, asta nu inseamna ca s-a dat cu 75 de km/h pe o distanta de de 239 de km.....in 3 ore si 2 min...

 

Stie cineva, a citit cineva despre fiabilitatea la 1190 ADV? ....ma refer la teste facute de fabrica sau alte teste.....

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu este facut sa mearga la consum, ma gandesc ce inseamna un motor ca acesta, eu am 950 adv, dar ce vremuri sunt la o tura de cateva mii de km conteaza,

 

75km/h e viteza medie, asta nu inseamna ca s-a dat cu 75 de km/h pe o distanta de de 239 de km.....in 3 ore si 2 min...

Stie cineva, a citit cineva despre fiabilitatea la 1190 ADV? ....ma refer la teste facute de fabrica sau alte teste.....

Despre fiabilitate la anu. Ce s-a mai auzit pe ici pe colo, fiabilitatea si intretinerea mai usoara au fost doua cerinte inca de la inceput.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama cum merge!

 

Se ia la tranta cu o vitezana! Pe topic-ul de Gs se plang toti de atata electronica pe modelele astea noi,pai asta are martorul de la TC aprins la orice accelerare,nu stiu ce se facea fara TC.

 

Oricum n-am mai vazut asa ceva,rupe aderenta si la 190km/h!

 

Cred ca e dementiala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ceea ce se vede in bord aprins de culoare galbena e senzorul de presiune in pneuri,daca e scazuta presiunea, dar inca in limite, are culoarea galbena,daca scade sau e mai mare decat trebuie se face rosu.

 

Totusi cred ca are TC-ul activat,la orice accelerare mai puternica,se aprinde intermitent ceva in bord,ce altceva ar putea fi?

 

Se ridica si pe o roata cu TC-ul activat,numai ca ptr o foarte scurta perioada,pana cand isi da seama si te aduce cu "picioarele pe pamant"!

 

Oricum e nebunie motorul,si rider-ul nu le are pe toate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ceea ce se vede in bord aprins de culoare galbena e senzorul de presiune in pneuri,daca e scazuta presiunea, dar inca in limite, are culoarea galbena,daca scade sau e mai mare decat trebuie se face rosu.

 

Totusi cred ca are TC-ul activat,la orice accelerare mai puternica,se aprinde intermitent ceva in bord,ce altceva ar putea fi?

 

Se ridica si pe o roata cu TC-ul activat,numai ca ptr o foarte scurta perioada,pana cand isi da seama si te aduce cu "picioarele pe pamant"!

 

Oricum e nebunie motorul,si rider-ul nu le are pe toate!

Dupa cum am citit are si un bec de atentionare pt schimbarea vitezei...ar putea fi acela?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu gs-ul cu TC activat nu am reusit sa ma ridic pe o roata, cum trageam de ea mai tare cum taia gazul. nu cred ca se ridica mai mult de 2-3 cm, oricum insesizabil. KTM-ul asta nu cred ca are un TC mai slab ca al gs-ului din 2008 totusi sunt 5 ani diferenta intre ele trebuie sa fie ceva mai evoluat, deci exclus sa faca wheelie cu controlul tractiunii.

Oricum beton mobra, ar fi interesanta o comparatie cu multistrada 1200 pe strada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu gs-ul cu TC activat nu am reusit sa ma ridic pe o roata, cum trageam de ea mai tare cum taia gazul. nu cred ca se ridica mai mult de 2-3 cm, oricum insesizabil. KTM-ul asta nu cred ca are un TC mai slab ca al gs-ului din 2008 totusi sunt 5 ani diferenta intre ele trebuie sa fie ceva mai evoluat, deci exclus sa faca wheelie cu controlul tractiunii.

Oricum beton mobra, ar fi interesanta o comparatie cu multistrada 1200 pe strada

Asta doar daca-ti pui un senzor in cap si te racordezi la calculatorul motocicletei, sa stie fierul cand vrei sa te ridici pe o rota si cand nu. In mod normal cu TC cuplat rotile trebuie sa ramana pe sosea, ambele. Poate eventual in TC 2, daca exista, sa fie putina libertate de miscare. Vrei pe o roata, decuplezi, si Dumnezeu cu mila !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Bogdan exact asta vroiam sa spun! In filmulet omul o salta de fata bine de tot si nu cred ca are CT activat. Oricum daca as avea de ales intre o mobra cu TC si aceeasi motocicleta fara as alege CU. Ultima data cand m-a prins ninsoarea pe motocicleta mi-ar fi fost de mare folos. In 99,9% din cazuri probabil as fi mers cu el dezactivat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

post-3763-0-98874300-1364436158_thumb.jpg


Lumina rosie sigur e shift light. Sau te anunta cand esti pe rosu. Si la 800gs e la fel.

+1. Cand esti pe rosu. Intra de fiecare data pe la 8500-9000.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Bogdan exact asta vroiam sa spun! In filmulet omul o salta de fata bine de tot si nu cred ca are CT activat. Oricum daca as avea de ales intre o mobra cu TC si aceeasi motocicleta fara as alege CU. Ultima data cand m-a prins ninsoarea pe motocicleta mi-ar fi fost de mare folos. In 99,9% din cazuri probabil as fi mers cu el dezactivat :D

Procentele pt mine sunt invers. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La omul asta care se da cu KTM-ul tare, TC-ul e activat si e pe modul SPORT. Se vede in filmulet pe cadranul cu vitezometru, scrie SPORT deasupra nivelului la benzina. S-ar putea ca pe modul SPORT sa permita ridicarea pe o roata. Daca ar fi fost dezactivat TC-ul nu ar fi trebuit sa fie aprins permanent martorul galben?! Foarte tare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...