bogdan_harea Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Cu controlul; tractiunii cuplat ti-a dar vre-o senzatie naspa? Aluneca, patineaza, pierde contactul cu soseaua pe spate daca o accelerezi mai in forta? Se simte ca taie motorul la pierderea aderentei? Se simte diferenta de TC intre cauciucuri reci si caldute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Afara au fost 3-5 grade, nu am indraznit sa decuplez nimic. Se simte clar prezenta TC-ului, motorul vrand mereu pe o roata. Cum da sa se ridice, cu se aprinde pomul de craciun care domoleste bestia. Abs-ul functioneaza deasemenea impecabil. La o temperatura decenta si cu toate sistemele dezactivate, Ktm-ul este un veritabil Stuntbike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 (editat) Consumul real la 1190( poza e luata de la un posesor); Editat Martie 22, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Asta cu cosumul este relativa, mai ales cel indicat. In plus, s-au mai purtat aici dueluri vizavi de consum si s-a ajuns la aberatii de genul "a mea la 80 la ora constant"... Acest motor nu este facut sa mearga "la consum". Nu contest ca un nene cu nervi tari poate sa faca asta dar intrebarea mea este " de ce" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 (editat) Asta cu cosumul este relativa, mai ales cel indicat. In plus, s-au mai purtat aici dueluri vizavi de consum si s-a ajuns la aberatii de genul "a mea la 80 la ora constant"... Acest motor nu este facut sa mearga "la consum". Nu contest ca un nene cu nervi tari poate sa faca asta dar intrebarea mea este " de ce" ? Stiu ca nu este facut sa mearga la consum, ma gandesc ce inseamna un motor ca acesta, eu am 950 adv, dar ce vremuri sunt la o tura de cateva mii de km conteaza, 75km/h e viteza medie, asta nu inseamna ca s-a dat cu 75 de km/h pe o distanta de de 239 de km.....in 3 ore si 2 min... Stie cineva, a citit cineva despre fiabilitatea la 1190 ADV? ....ma refer la teste facute de fabrica sau alte teste..... Editat Martie 22, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Stiu ca nu este facut sa mearga la consum, ma gandesc ce inseamna un motor ca acesta, eu am 950 adv, dar ce vremuri sunt la o tura de cateva mii de km conteaza, 75km/h e viteza medie, asta nu inseamna ca s-a dat cu 75 de km/h pe o distanta de de 239 de km.....in 3 ore si 2 min... Stie cineva, a citit cineva despre fiabilitatea la 1190 ADV? ....ma refer la teste facute de fabrica sau alte teste..... Despre fiabilitate la anu. Ce s-a mai auzit pe ici pe colo, fiabilitatea si intretinerea mai usoara au fost doua cerinte inca de la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) Incep sa apara si clipuri de la posesori: Editat Martie 26, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Mama cum merge! Se ia la tranta cu o vitezana! Pe topic-ul de Gs se plang toti de atata electronica pe modelele astea noi,pai asta are martorul de la TC aprins la orice accelerare,nu stiu ce se facea fara TC. Oricum n-am mai vazut asa ceva,rupe aderenta si la 190km/h! Cred ca e dementiala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Cam asa am reactionat si eu, cand am vazut filmuletul........si cand te gandesti, ca chestia asta merge si pe off road...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Martorul TC pare aprins tot timpul... so cred ca e decuplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 nu cred ca se putea salta pe o roata cu controlul tractiunii activat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 (editat) Tot riderul acela, aici pare mai pornit; Editat Martie 27, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Cred ca ceea ce se vede in bord aprins de culoare galbena e senzorul de presiune in pneuri,daca e scazuta presiunea, dar inca in limite, are culoarea galbena,daca scade sau e mai mare decat trebuie se face rosu. Totusi cred ca are TC-ul activat,la orice accelerare mai puternica,se aprinde intermitent ceva in bord,ce altceva ar putea fi? Se ridica si pe o roata cu TC-ul activat,numai ca ptr o foarte scurta perioada,pana cand isi da seama si te aduce cu "picioarele pe pamant"! Oricum e nebunie motorul,si rider-ul nu le are pe toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Cred ca ceea ce se vede in bord aprins de culoare galbena e senzorul de presiune in pneuri,daca e scazuta presiunea, dar inca in limite, are culoarea galbena,daca scade sau e mai mare decat trebuie se face rosu. Totusi cred ca are TC-ul activat,la orice accelerare mai puternica,se aprinde intermitent ceva in bord,ce altceva ar putea fi? Se ridica si pe o roata cu TC-ul activat,numai ca ptr o foarte scurta perioada,pana cand isi da seama si te aduce cu "picioarele pe pamant"! Oricum e nebunie motorul,si rider-ul nu le are pe toate! Dupa cum am citit are si un bec de atentionare pt schimbarea vitezei...ar putea fi acela? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Eu cu gs-ul cu TC activat nu am reusit sa ma ridic pe o roata, cum trageam de ea mai tare cum taia gazul. nu cred ca se ridica mai mult de 2-3 cm, oricum insesizabil. KTM-ul asta nu cred ca are un TC mai slab ca al gs-ului din 2008 totusi sunt 5 ani diferenta intre ele trebuie sa fie ceva mai evoluat, deci exclus sa faca wheelie cu controlul tractiunii. Oricum beton mobra, ar fi interesanta o comparatie cu multistrada 1200 pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Controlul tractiuni se poate face in trepte. Cel de la BMW e mai pentru mosi asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Becul galben tre sa fie TC dezactivat. Lumina rosie sigur e shift light. Sau te anunta cand esti pe rosu. Si la 800gs e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Eu cu gs-ul cu TC activat nu am reusit sa ma ridic pe o roata, cum trageam de ea mai tare cum taia gazul. nu cred ca se ridica mai mult de 2-3 cm, oricum insesizabil. KTM-ul asta nu cred ca are un TC mai slab ca al gs-ului din 2008 totusi sunt 5 ani diferenta intre ele trebuie sa fie ceva mai evoluat, deci exclus sa faca wheelie cu controlul tractiunii. Oricum beton mobra, ar fi interesanta o comparatie cu multistrada 1200 pe strada Asta doar daca-ti pui un senzor in cap si te racordezi la calculatorul motocicletei, sa stie fierul cand vrei sa te ridici pe o rota si cand nu. In mod normal cu TC cuplat rotile trebuie sa ramana pe sosea, ambele. Poate eventual in TC 2, daca exista, sa fie putina libertate de miscare. Vrei pe o roata, decuplezi, si Dumnezeu cu mila ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Da Bogdan exact asta vroiam sa spun! In filmulet omul o salta de fata bine de tot si nu cred ca are CT activat. Oricum daca as avea de ales intre o mobra cu TC si aceeasi motocicleta fara as alege CU. Ultima data cand m-a prins ninsoarea pe motocicleta mi-ar fi fost de mare folos. In 99,9% din cazuri probabil as fi mers cu el dezactivat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (editat) Lumina rosie sigur e shift light. Sau te anunta cand esti pe rosu. Si la 800gs e la fel. +1. Cand esti pe rosu. Intra de fiecare data pe la 8500-9000. Editat Martie 28, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Da Bogdan exact asta vroiam sa spun! In filmulet omul o salta de fata bine de tot si nu cred ca are CT activat. Oricum daca as avea de ales intre o mobra cu TC si aceeasi motocicleta fara as alege CU. Ultima data cand m-a prins ninsoarea pe motocicleta mi-ar fi fost de mare folos. In 99,9% din cazuri probabil as fi mers cu el dezactivat Procentele pt mine sunt invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 La omul asta care se da cu KTM-ul tare, TC-ul e activat si e pe modul SPORT. Se vede in filmulet pe cadranul cu vitezometru, scrie SPORT deasupra nivelului la benzina. S-ar putea ca pe modul SPORT sa permita ridicarea pe o roata. Daca ar fi fost dezactivat TC-ul nu ar fi trebuit sa fie aprins permanent martorul galben?! Foarte tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 modelul asta are vreo optiune pentru coborare ? ma intereseaza daca se poate cobora la 820mm la sea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Hmmmm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Pune si tu linkul ca sa putem vedea tot testul. WTF Moto Guzzi ? Puteau si ei sa puna Multistrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.