Jump to content

CAUCAZ ADVENTURE


ERU
 Share

Recommended Posts

Ce uameni faini domle , ce aventuri offroad .................. sa ne traiti si km multi de off sa bobinati !!!

 

 

Da hai cu povestile , ca altfel ne merge noua imaginatia ce si cum ati mai facut !

:pics:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dan Popescu nu a ramas abandonat de el insusi la Magadan ? Cum putea sa fie si la Istambul si la Magadan si la Bucuresti in acelasi timp ? Sunteti siguri ca el era ?

Edited by remu1
Link to comment
Share on other sites

Pute

Dan Popescu nu a ramas abandonat de el insusi la Magadan ? Cum putea sa fie si la Istambul si la Magadan si la Bucuresti in acelasi timp ? Sunteti siguri ca el era ?

Putea! Cauta pe-aici:

/index.php?/topic/588380-dan-popescu-facts/page__hl__%20dan%20%20popescu%20%20chuck%20%20norris

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu exact ce aveti cu Dan Popescu dar pot sa va spun ca pe noi ne-a ajutat si s-a comportat asa cum te astepti sa se comporte un motociclist. Mai multe despre asta pe masura ce va continua povestea.

Link to comment
Share on other sites

chiar acum, AICI . Iarasi, imi e lene sa copiez articolul si aici impreuna cu pozele.

 

Cat despre Dan, nu mai ascultati zvonurile din stanga si din dreapta. Cert e ca atunci cand am avut nevoie de ajutor, el ni l-a acordat. Nu doar o data.

 

L.E. Va dau copy/paste ca Eru plange daca nu scriu pe forum. Daca incearca sa citeasca ceva si nu e scris pe motociclism.ro, i se blocheaza un ochi. True story!

 

 

Ziua urmatoare am fost nevoit sa schimb bateria la Dakar, cea veche ramasese fara lichid. Desi in Bucuresti nivelul era in regula, doua zile de plimbare cu motoreta prin caldura excesiva pot sa-ti joace feste neasteptate. Trebuie sa-i multumesc lui Dan ca mi-a facut rost de baterie prin intermediul unui priten turc, altfel balauream cel putin jumatate de zi prin Istanbul in cautarea ei. Daca ajungi iar in Siberia si ai vreo problema, suna-ma, vin eu. Am nevoie de un motiv cat de mic icon_smile.gif?m=1129645325g .

Ne-am continuat plimbarea traversand stramtoarea Bosfor pe podul din nord, facand slalom multi kilometri printre tiruri si alte vehicole care se deplasau cu viteza melcului.

 

dsc_0170.jpg?w=590&h=888

 

Dupa aproximativ o ora, am razbit. Oficial am traversat in Asia. Drumul ne-a purtat pe coasta Marii Negre, spre orasul Sile. A fost o zi de mers continuu, spre dezamagirea mea numai pe asfalt. Abia pe final am intrat putin pe off si am urcat spre locul unde aveam sa campam, undeva pe o faleza inalta langa mare. Am concluzionat ca asfaltul deja nu imi mai face placere. Am nevoie de ceva provocare ca sa imi condimenteze plimbarea.

Inca o seara cu vin rosu sec de la Samburesti, inca o noapte de somn dulce sub cerul liber. Dimineata m-am trezit putin dupa Eru (Costi), dar cu mult inaintea celorlalti.

 

dsc_0171.jpg?w=590&h=391

 

Dezordinea era totala, asa ca am plecat imreuna la o plimbare spre apa, echipati in slipi si cu prosoapele la gat. Micul dejun naturist (mure) l-am servit din mers, desi foarte gustos ne-am platit consumatia cu cateva zgarieturi.

 

dsc_0179.jpg?w=590&h=391

 

dsc_0197.jpg?w=590 Baie ca la 5 stele

 

Conform hartii urma sa avem parte de inca o zi monotona de drum asfaltat. De-ar fi fost doar atat…

 

Ideea colegilor era sa ne grabim portiunea asta pentru a petrece mai mult timp in muntii din estul Turciei. Privind in retrospectiva s-ar fi meritat sa mai balaurim prin zona, cautand sa atingem destinatia pe drumuri laturalnice, decat sa mergem ore intregi cu 90km/h pe sosele cu 4 benzi. In cele din urma creierul meu distrat a clacat – un drum paralel cu soseaua mi-a atras atentia, pamant batatorit, putin praf, numai bun sa mai dezmortesc amortizoarele putin. Am intrat din scurt pe el si am tras tare sa nu raman in urma grupulu, cand brusc SUR-FUCKING-PRISE: suprafata drumului s-a schimbat fara nicio avertizare prealabila in nisip afanat. Nisip ca nisip, ca nu-i prima oara, dar cand intri cu peste 100km/h in el cu betoniera incarcata pe spate si anvelopele Scout care au vazut si Barcelona cu un an inainte… nu mai e asa de distractiv. Fata a inceput sa se miste haotic, crescand in amplitudine, ca si cum cineva ar trage de roata stanga-dreapta, pana in punctul in care legile fizicii nu mi-au mai permis sa merg inainte si toata hardughia s-a dat peste cap intr-un nor de nisip. Conform descrierii celor cu capul pe umeri si motoreta inca sub fund, care se deplasau regulamentar pe asfalt, desfasurarea evenimentelor a fost similara unui accident la raliul Dakar. Pe Dakar! Un nor mare de nisip spulberat in toate directiile, din care s-au vazut rotile motoretei de doua ori iesind pe deasupra, niste picioare… si liniste. Ce am vazut eu? Nu asa multe: pamant, cer, pamant… cer.

 

Ati trait vreodata senzatia in care sunteti cert ca v-ati rupt ceva dar nu stiti inca ce, asa ca incepeti sa cautati? Indoiti si indreptati pe rand mainile, picioarele, spatele, va uitati daca e ceva sange pe haine si dupa ce rasuflati usurati stiti ca urmeaza sa treaca efectul adrenalinei si o sa inceapa sa doara ceva ca naiba! O asa cascadorie nu se poate lasa fara avarii. La mine a fost lite, am avut o umflatura in zona inferioara a coloanei, botezata ulterior “ghiozdanul”. In afara de asta, casca si-a facut treaba! Polistirenul din zona posterioara a disipat energia impactului crapandu-se in multe bucatele.

 

Nici motocicleta nu a suferit asa cum ne-am fi asteptat. Am ridicat-o sus, i-am dat o cheie si a pornit din prima. Directia era ok… nimic nu parea avariat mai mult decat estetic. Mi s-a indoit putin codita spate, bordul, ghidonul de 28″ si mi s-a facut bors cutia din stanga. Din fericire pentru cutie asistenta tehnica era deja acolo. Eu m-am refugiat la umbra, stanjenit de durerea la spate si senzatia deja familiara de lesin si nu in ultimul rand rusinat de faptul ca altii strang dupa prostiile mele.

Am continuat drumul pana seara. Am amplasat tabara intr-o rezervatie, intr-o poienita asezata strategic in varful muntelui unde aveam si un izvor amenajat. Am observat foarte multe astfel de izvoare amenajate pe marginea drumurilor in Turcia.

Cand am desfacut echipamentul foto am gasit o noua dezamagire. In timpul accidentului montura obiectivului 18-105 s-a facut tandari. Din fericire aparatul foto functioneaza inca ok. Ramane ca de acum incolo sa fac toate pozele cu 50-ul f/1.8.

dsc_0208.jpg?w=590&h=391

Edited by 2Short
Link to comment
Share on other sites

Despre Ziua 4 pot sa spun ca a fost inceputul parti de adventure a turei.

 

Dar inainte sa inceapa aventura as vrea sa postez singura poza pe care am facuto in respectiva zi.

post-47250-0-68067400-1351016060_thumb.jpg

 

In imagine chiar daca nu este foarte clar ce am vrut sa surprind este o statie de carburanti ...o benzinarie [in care la turci nuai voie sa pozezi] care are nici mai mult nici mai putin de 50 de pompe . DA 50 .

In aceasta zi am plecat cu intarziere tot din cauza acumulatorului buclucas care a avut nevoie de formatare asa ca de abia pe la ora 14~15 ne suiam in sei . Dar dupa iesirea din Istanbul care a fost o nebunie am luat-o pe drumuri secundare care faceau trecerea de la campie spre dealuri. A fost o zi frumoasa desi scurta si relaxanta cu toate ca a fost foarte cald. Insa locul de campare pe care de abia a doua zi am avut ocazia sa-l vedem/pozam a fost intradevar deosebit Desi cam aproape de un port deci civilizatie.

 

Seara s-a dus repede si ne-am dormit sub cerul liber si plin de stele. Racoarea brizei a fost binevenita dupa caldura sufocanta a zilei si mai ales dupa noptile fierbinti la propriu din campingul de langa Istanbul.

Link to comment
Share on other sites

Despre Ziua 4 pot sa spun ca a fost inceputul parti de adventure a turei.

 

Dar inainte sa inceapa aventura as vrea sa postez singura poza pe care am facuto in respectiva zi.

post-47250-0-68067400-1351016060_thumb.jpg

 

In imagine chiar daca nu este foarte clar ce am vrut sa surprind este o statie de carburanti ...o benzinarie [in care la turci nuai voie sa pozezi] care are nici mai mult nici mai putin de 50 de pompe . DA 50 .

In aceasta zi am plecat cu intarziere tot din cauza acumulatorului buclucas care a avut nevoie de formatare asa ca de abia pe la ora 14~15 ne suiam in sei . Dar dupa iesirea din Istanbul care a fost o nebunie am luat-o pe drumuri secundare care faceau trecerea de la campie spre dealuri. A fost o zi frumoasa desi scurta si relaxanta cu toate ca a fost foarte cald. Insa locul de campare pe care de abia a doua zi am avut ocazia sa-l vedem/pozam a fost intradevar deosebit Desi cam aproape de un port deci civilizatie.

 

Seara s-a dus repede si ne-am dormit sub cerul liber si plin de stele. Racoarea brizei a fost binevenita dupa caldura sufocanta a zilei si mai ales dupa noptile fierbinti la propriu din campingul de langa Istanbul.

 

 

Edited by ERU
Link to comment
Share on other sites

Se anunta un topic interesant despre ce putem vedea in est... Waiting biggrin.gif

 

 

 

Doar in Est poti vedea chestiile cu adevarat interesante........ Si dupa aia, catre Sud.

 

Spor la povestit, ca e cerere mare! :)

Link to comment
Share on other sites

Super montajul!!

Am recunoscut niste bucati dintre Mestia si Ushguli :-) Deabia astept sa vad si ceva din bucata de dupa Pasul Zagar pe care eu nu am putut sa o fac in Iunie din cauza zapezii :-)

Link to comment
Share on other sites

ZIUA 5

 

A inceput cam asa :

 

post-47250-0-58372000-1351362710_thumb.jpg

 

Adevarul este ca zona in care ne-am petrecut noaptea parea frumoasa in amurg insa bataia primelor raze de soare au pus-o cu adevarat in valoare.

Anumite licori ingerate in ajun post-47250-0-35867900-1351362700_thumb.jpg post-47250-0-19209000-1351362717_thumb.jpg evident tot de la Podgoriile Samburesti ne-au scos un pic din ritm . Astfel incat trezirea era grea daca nu imposibila .post-47250-0-86159500-1351362712_thumb.jpg post-47250-0-98168800-1351362714_thumb.jpg

 

Ziua a fost una linistita pt inceput cu drumuri secundare si cu intrarea in tara alunilor. Dar pt ca totul era prea linistit Andrei s-a gandit sa produca putin entertainment ; astfel incat exact ca in basmele cu fat frumos s-a dat de trei ori peste cap [in realitate dupa declaratiile martorilor oculari doar de 2] dar in loc sa se prefaca in ceva interesant s-a prefacut ranit ; dar mai ranit decat el era saraca mobra :

post-47250-0-02016400-1351362719_thumb.jpg post-47250-0-63664500-1351362720_thumb.jpg post-47250-0-13679400-1351362722_thumb.jpg post-47250-0-16216600-1351362725_thumb.jpg

 

Noroc ca baietii de la Heavy Duties au pus repede pe roti mobra au indreptat pe cat se putea la fata locului sidecase-urile [care au fost in cele din urma facute sa arate ca noi] si asa am reusit sa pelcam mai departe. Incredibil este insa cat de bine a rezistat Dakarul respectivei trante. Balamalele de la sidecase-uri nu au putut fi reparate dar norocul de data asta a venit din cu totul alata parte. Cu cateva zile inainte de plecare un priten de-al meu de la Hibiscus Sport mi-a facut cadou niste chingi pe care le-am luat cu mine si au fost pe post de bala ma pana la sfarsitul turei :

post-47250-0-61051500-1351362723_thumb.jpg

 

Restul zilei am mers linistiti si fara incidente spre seara intrand in zona muntoasa urmand sa campam intr-o rezervatie. In sfarsit o noapte racoroasa.

Edited by ERU
Link to comment
Share on other sites

sincer... nu ma asteptam sa fie atat de frumos in est. Poate din cauza ca eram cu proasta impresie ca tot estul arata ca Mongolia cu vai mari printre munti si o stepa pustie care contine 4 capre pe 500km patrati.

 

Oricum... am balit uitandu-ma la filmulet.

Link to comment
Share on other sites

ZIUA 6

 

Dimineata debuteaza frumos cu ceturi pe culmile muntoase ale parcului national.

post-47250-0-45906400-1351757668_thumb.jpg

Am dormit foarte bine favorizat de temperatura joasa, astfel incat m-am trezit primul ca sa fiu sincer de obicei ma trezec primul. Incep sa ma montez pt ziua care urmeaza. Am de gand sa imi verific bateria ca sa nu patesc ca Andrei mai ales ca in ajun am cumparat si apa distilata intrucat suntem mai multi care ne temem de problema in cauza, dar teama nu este suficienta ca sa ma si apuc de treaba; asa ca mai fac cateva poze prin tabara unde lumea doarme lemn ajutata fiind si de licorile magice ale deja celebrului sponsor Domeniile SAMBURESTI .

post-47250-0-25132000-1351757919_thumb.jpg

 

Dupa ce se mai trezeste lumea prin tabara post-47250-0-90904500-1351758040_thumb.jpg imbarbatat fiind si de faptul ca Andrei are de schimbat cauciucul spate ma apuc si eu sa imi demontez mobra pt a scoate bateria . Dupa o ora de manopera constat ca bateria este capsulata si am muncit degeaba si colac peste pupaza mi-a si reaarut scrisul ala enervant "SERVICE" pe bord pe care mi-l scosese Dan Cata la intrunirea de la Rachitele.

Dar dupa acesta infrangere urmeaza o victorie zdrobitoare impotriva imperiului otoman care m-a asasinat cu parizerul pe care ei il numesc salam in ultimele zile. Victoria poarta numele de omleta pe care o fac mare pt toata lumea si cu de toateastfel incat dupa un somn bun am parte si de o masa corespunzatoare "Allah akbar ".

Dupa masa imi strang repede lucrurile intrucat eram deja in intarziere fata de restul grupului si prucedem la drum. Practic partea cea mai frumoasa a zilei de astazi este parcul national pe care vrem sa-l traversam in ciuda faptului ca pe harta nu exista drumuri legate care sa ne scoata pe partea cealalta.

 

Bine inteles ca la forte scurt timp de la plecare cam cand a inceput distractia ne opresc turcii sa ne ceara banii pt intrarea in parcul national si cu ocazia asta daca tot ne-am oprit profitam de moment si facem cateva poze..neavand prea multa inspiratie imi pozez mobra .

post-47250-0-40646900-1351758491_thumb.jpg

Dupa care incalecam si pornim mai departe . Drumurile sunt niste forestiere usoare dpdv tehnic insa asta ne da frau liber la acceleratie si in plus peisajul din jur este impresionant. Ne mai oprim de cateva ori sa ne regrupam si cu ocazia asta fimam si pozam :

post-47250-0-01523800-1351758596_thumb.jpg post-47250-0-60082400-1351758601_thumb.jpg post-47250-0-45330400-1351758603_thumb.jpg post-47250-0-66087100-1351758666_thumb.jpg post-47250-0-87834900-1351758668_thumb.jpg post-47250-0-55942000-1351758670_thumb.jpg

 

post-47250-0-44213700-1351758672_thumb.jpg post-47250-0-81837100-1351758674_thumb.jpg post-47250-0-00161000-1351758677_thumb.jpg post-47250-0-94706000-1351758678_thumb.jpg

 

Dupa iesirea din parcul national am continuat o vreme pe drumuri laturalnice foarte frumoaseinsa la un moment dat din coniderente de timp vs km am decis sa "lovim asfaltul" spre Samson. Desi asfaltul este plictisitor prin excelenta soseaua sau as putea sa-i spun autostrada pe care am mers a fost destul de interesanta fiind situata la altitudine destul de mare peste 1500 si cu creste muntoase stanga dreapta. Oricum in aceasta zi pot spune ca am avut noroc dpdv culinar deoarece in urma unor atipeli la ghidon care mi s-au intamplat si mie si lui Andrei am decis sa ne oprim pt a cauta ceva de mancare intr-un orasel situal langa sosea unde am cerut "pide" [este un fel de pitza] dar am primit ceva ce aduce pana la identificare cu "lahmacun" insa gustos . In urma atipirilor m-am hotarat sa impart cu Andrei o cafea turceasca de mmi s-a zbarlit parul pe spate cand am gustat din ea.

 

post-47250-0-85531000-1351760653_thumb.jpg post-47250-0-69691800-1351760655_thumb.jpg post-47250-0-37679000-1351760658_thumb.jpg

 

Dupa o consultare asupra dumului post-47250-0-00583700-1351760657_thumb.jpg am continuat spre Samson insa desi am fi dorit nu am reusit sa ajungem pana acolo si ne-am decis pe inserate sa parasim soseaua in cautarea unui loc de campare. Ca de obicei in aceasta tura cele mai dificile parti de enduro le-am facut la lumina farurilor lumina care ne-a calauzit pe o albie secata unde am si campat.

Fiind si foarte multi tantari, mi-am pus cortul imediat si totdata as vrea sa mentioez ca aici s-a maruit visul multora de a dormi afara exclusiv, intrucat la unmoment dat una din fete a vazut un scorpion alb si mare. Nu a durat 5 minute pana cand toate corturile au fost intinse insa cred ca la acel moment deja eram in lumea viselor.

Edited by ERU
Link to comment
Share on other sites

povestesti atat de bine incat parca m-as urca iar in sa sa mai dau o tura...ce-mi place cand ma vad pe acolo.

vad ca te tii si de prostii si mergi pe la neajlov, ai pus gand rau iar turcilor si vrei sa-i bagi in mocirla? :shootingsmilie:

asteptam continuarea cu noaptea speciala din trabzon...campingul vietii :stuck:

Link to comment
Share on other sites

povestesti atat de bine incat parca m-as urca iar in sa sa mai dau o tura...ce-mi place cand ma vad pe acolo.

vad ca te tii si de prostii si mergi pe la neajlov, ai pus gand rau iar turcilor si vrei sa-i bagi in mocirla? :shootingsmilie:

asteptam continuarea cu noaptea speciala din trabzon...campingul vietii :stuck:

 

Pana la noaptea speciala din Trabzon trebuie sa trec prin DOOMSDAY .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...