Sari la conținut

Postări Recomandate

cand ai rt, drumurile luuungi sunt o placere, banuiesc. plus ca vezi peisaje noi, cunosti oameni noi...

 

 

Aveti dreptate dar la un drum lung mai ai nevoie si de timp.....:scratch:

 

Ideea era sa stiu daca mai pot merge cu ea asa (avand in vedere ca a fost la dan in iunie si se stia de aceasta problema) sau e o problema ce trebuie remediata urgent. Azi am mai facut o tura de vreo 100 km si mergea normal, relantiul era ok.

 

 

 

 

Salut. I-mi dau si eu cu parerea si anume ca axul fiind uzat, clapeta are o usoara deschidere-inchidere necontrolata. Nu stiu cum puteti sa o tineti in garaj stiind ca are o problema. Verificati tot ce se poate, inclusiv dopurile unde se pun vacumetrele, bujii, filtru aer,clapeta de soc, etc. Daca problema e mai grava aveti de ales doua drumuri: unul scurt prin aglomeratia din Bucuresti sau unul luuuuung la Dan. Bafta multa....

 

 

In iunie a fost verificata de dan si de atunci a mai facut max 1000 km.Nu cred ca trebuie o verificare riguroasa la fiecare mie de km.

 

:cheers:

Editat de cip_vt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cand ai rt, drumurile luuungi sunt o placere, banuiesc. plus ca vezi peisaje noi, cunosti oameni noi...

 

Asa este, dar nu de unul singur...

 

Aveti dreptate dar la un drum lung mai ai nevoie si de timp.....:scratch:

 

Ideea era sa stiu daca mai pot merge cu ea asa (avand in vedere ca a fost la dan in iunie si se stia de aceasta problema) sau e o problema ce trebuie remediata urgent. Azi am mai facut o tura de vreo 100 km si mergea normal, relantiul era ok.

 

 

 

 

 

 

 

In iunie a fost verificata de dan si de atunci a mai facut max 1000 km.Nu cred ca trebuie o verificare riguroasa la fiecare mie de km.

 

:cheers:

 

In cazul asta fa macar 3000 pana se termina sezonul caci cu cat le cauti in,, coarne " cu atat te complici mai mult. Asfalt uscat si fin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, dar nu de unul singur...

 

 

 

In cazul asta fa macar 3000 pana se termina sezonul caci cu cat le cauti in,, coarne " cu atat te complici mai mult. Asfalt uscat si fin...

 

 

O sa incerc, :rolleyes: promit!

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ideea era sa stiu daca mai pot merge cu ea asa?

Poti merge fara grije, toata "defectiunea" consta in faptul ca relantiul nu este asa rotund, merge mai balbait, oricit l-ai regla.

In timp, daca se accentueaza uzura o sa auzi si un tacanit/clampanit care provine de la aceeasi uzura.

In concluzie, apa, paie si bataie si cind dai de ceva bani trimite-i clapetele lui Dan sa ti le faca noi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti merge fara grije, toata "defectiunea" consta in faptul ca relantiul nu este asa rotund, merge mai balbait, oricit l-ai regla.

In timp, daca se accentueaza uzura o sa auzi si un tacanit/clampanit care provine de la aceeasi uzura.

In concluzie, apa, paie si bataie si cind dai de ceva bani trimite-i clapetele lui Dan sa ti le faca noi..

 

 

Ok.Am inteles. O sa mai fac catva kilometri si la iarna o sa ma ocup de problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un mic sfat si de la mine, intrucat si lui Dan i-a venit greu la reglaj:

Daca te apuci sa desfaci, nu umbla la surubul cu piulita contra ce limiteaza cursa clapetei respectiv alea ascunse de la fiecare corp. Ar fi de evitat din partea ta si umblatul la TPS(surubelele in stea de pe corpul din stanga.

 

Ca fapt divers la mine in prezent suruburile de reglaj amestec se prezinta astfel:

corp stanga: strans maxim

corp dreapta: desurubat 5ture si 1/2(5x360+1x180).

Merg cu aceasta mare nedumerire dar: : :

Transalpina+Transfagarasan+drumul pana acolo dus-intors= 5,64% in conditiile in care am mers cu 2sportive CBR900rr si cbr 1000rr (care s-a si culcat putin la ultimile curbe catre NOVACI si nici eu nu am ramas in urma mai mult de un viraj), iar baietii s-au si abonat la coburile mele centralul fiind acum V46.

Vreau sa spun incarcatura maxim...

 

De evitat capatul Transalpinei dinspre SEBES pana la intersectia cu VOINEASA, nu ca nu am putut merge dar nu a fost o placere - basca sportivele (pe putin 50km cu 1-2 sau daca nu ai inima a3a)- se lucreaza la podetele care sunt foarte dese.

Oricum frumusetea este de la intersectia cu Voineasa pana la Novaci...

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de sfaturi!

 

Legat de consum eu am facut vreo 400 km cu un plin de benzina, adica 400km cu 25l=6,25l/100km cu pasagera si parbrizul in pozitia verticala. Voua cam cat va consuma?

 

Viteza de deplasare nu a sarit de 130.

Editat de cip_vt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suruburile de alama de pe admisii nu regeaza amestecul ci la cate rotatii sa stea relantiul. Nu e ca la carburatoare :) La injectie, calculatorul regleaza amestecul, in functie de parametrii care ii primeste ca si valori de la senzorii de pe mobra: temperatura aerului, temperatura uleiului, TPS (cat de deschise sunt clapetele, presiune atmosferica, sonda lambda, etc.)

 

Mie imi consuma intre 5.2-5.6 la suta de km, cu pasager si bagaje. De mers merg destul de tare, 120-160 km/h in depasiri.

 

Legat de ce zicea Dragos mai sus, intr-adevar, nu e voie sa umbli la suruburile pe care se proptesc scripetii de pe admisii. Alea sunt reglate din fabrica, pe banc din cate am inteles.

 

Uzura la axele din admisii e o problema care se intampla la toate 850/1100/1150, mai devreme sau mai tarziu, la fel ca si senzorii Hall si rulmentii cu ace de la grup. Asta depinde si de unde e folosita preponderent mobra, in oras, unde freci de acceleratie mai tot timpul (deci uzura mai mare in timp) sau daca te dai cu ea la drumuri lungi unde nu se uzeaza asa de repede.

 

Ca si efecte la uzura admisiilor, pe langa faptul ca suna ca naiba, poti avea un relanti inconsistent, e aproape imposibil de sincronizat si poti avea fenomenul de "surging", adica sa mearga mobra in hopuri cand tu tii acceleratia deschisa constant la drum lung. Si se uzeaza si clapeta din ea, pentru ca are joc si se freaca de interiorul admisiei.

 

La 1100 in general, se uzeaza prima data aia din dreapta. La 1150, se uzeaza mai repede cea din stanga, da nu mi-am dat inca seama de ce, doar admisiile is construite dupa aceeasi arhitectura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Comparativ cu RT mie imi ia intre 4.7 cu parbrizul lasat si 5.2-5.7 cu el ridicat, mers 120/140.

Ma mira asta, sunt totusi patru cilindri versus doi+100 kile in plus :scratch:

Inca ceva, am observat ca la a mea nu conteaza greutatea pasagerului+bagaje, am aceleasi valori indiferent ca merg singur si mobra cantareste 500kg sau full cind are aproape 590/600!

Chiar atipic, as zice..

Anul trecut in Italia mers intins 120/140 pe autostrada a mea a luat 5.8 si un Supertenere de 1200 a luat 5.2..

M-am uitat pe turometru, intr-a cincea la 140/ora am exact 4000 ture.

La voi cum este?

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai frate cum le numeristi tu ...[ma refer la tine Luigi ] .

Eu am adus in ultimi 3 ani cate un motor in fiecare an incepand de la R 1100 , 1200 si un GS 1200 , toate stau la consum cam la fel indiferent de greutate si de viteza sau de cat este ridicat scutul, consumul este cam acelasi 5,6 /5,7 si repet indiferent de viteza sau cat este incarcata ,nu acelasi consum l-am remarcat si la masina cand modifici stilul de mers si ma refer de ex: la un M S 320 S .

:ok:

 

*Scz nimeresti .

Poate ca au avut facute reglajele pe meleagurile lor cine stie ...............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparativ cu RT mie imi ia intre 4.7 cu parbrizul lasat si 5.2-5.7 cu el ridicat, mers 120/140.

Ma mira asta, sunt totusi patru cilindri versus doi+100 kile in plus :scratch:

Inca ceva, am observat ca la a mea nu conteaza greutatea pasagerului+bagaje, am aceleasi valori indiferent ca merg singur si mobra cantareste 500kg sau full cind are aproape 590/600!

Chiar atipic, as zice..

Anul trecut in Italia mers intins 120/140 pe autostrada a mea a luat 5.8 si un Supertenere de 1200 a luat 5.2..

M-am uitat pe turometru, intr-a cincea la 140/ora am exact 4000 ture.

La voi cum este?

600km :laugh: :laugh: :laugh: cum se conduce in oras?am fost in iarna sa vad ub 850rt.proprietarul avea in in garaj si un lt.rt parea ca un puiut pe linga lt :) dar nu mi-ar fi trecut prin cap ca poate cintari cit un matiz .

 

ce frumos .http://www.youtube.com/watch?v=vmAaVgUzNh8&playnext=1&list=PL64C61CF147D5E424&feature=results_main. apare cred ca si un airhead

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consuma si 6-7 o zi buna

Pai tu chiar mergi, Pompiliu.

Te salut cu stima!

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea in mod normal 6,5(benzina de 95)si cam 5,9 benzina 98-100. Cel mai mult 12 si ceva la suta pe Transalpina :friends:

 

 

* Da se pare ca cifra octanica scade consumul ,eu folosesc daca este posibil numai cea de 100 de la OMV[ zic ei ca este adusa chiar din Austria ] este putin mai scumpa dar una peste alta cred ca se merita un consum constant, putin mai fasneata si toba de evacuare este chiar cafenie .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[La voi cum este?

La mine pentru ca merg intre 90-120 km/ora maxim, dupa drumul la mare, cu bagaje, pasagera si parbrizul ridicat, la 460 km am pus 20 l, deci 4,35l/100, fara sa fac sincronizare aparte, fara sa afume toba la spate. Si nu este o excepatie, in vara la BMW Camp am avut 4,5. Consuma mai putin cu cel putin 1 litru fata de K1100LT in conditiile in care cu aia merg doar singur, la naveta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un articol mai mult decat interesant, despre uleiuri:

Given this reduced level of phosphorous in some SJ oils, and the potential for it in others, BMW issued a service bulletin to address the issue. It said that SJ oils were not approved for use in BMW motorcycle engines. BMW recommended oils with API specifications of SF, SG, or SH.

daca v-am facut curiosi http://www.ibmwr.org/otech/oilreport.html :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Sarbatoresc" 1001 de "povesti" pe acest forum...

cu o "fripta" intre boxer si k.

Cum era de asteptat, GS-ul este mai fasnet pe viraje,

K-ul mai net in acceleratie!

 

Multa sanatate, La multi kilometri frumosi!

 

http://vimeo.com/16739458

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am redescoperit america :rolleyes: acum ceva vreme la 1150 aveam o problema.in ture joase mergea aiurea.am incercat orice bujii,balans,senzor hall nou :angryfire: .am renuntat la un moment dat si am vindut mobra.problema erea ca nu puteam sa iau o curba prin oras decit cu ambreiajul tras pe jumatate.la un moment dat am vrut sa ii schim cardanul sau sa incerc sa rescriu hartile .dupa vinzare am luat un 1100 si ce credeti la fel dar mai suportabil un pic.la 1100 am observat dupa 2-3 zile dupa ce am luat-o ca nu prea merge bine cutia.am regat ambreiajul din cablu si am observat ca erea strins prea mult ca sa nu se vada ca patineaza ca la balamuc.treaba e ca am schimbat ambreiajul si a disparur si mersul sacadat in ture joase.cel care a luat 1150 de la mine dupa 1000 km mi-a zis ca i-a picat si lui ambreiajul.la el e hidraulic si nu se poate jmecheri din cablu(cred)deci ca sa concluzionez daca are careva problema asta cu un rulaj neregulat in trepte joase si ture pina in 3000 cred ca asta ar fi rezolvarea.verificati prima data ambreiajul.eu am facut chestia intimplator .cred ca treaba erea a statea ambreiajul statea prea strins.acum e f bine.

 

Am redescoperit america :rolleyes: acum ceva vreme la 1150 aveam o problema.in ture joase mergea aiurea.am incercat orice bujii,balans,senzor hall nou :angryfire: .am renuntat la un moment dat si am vindut mobra.problema erea ca nu puteam sa iau o curba prin oras decit cu ambreiajul tras pe jumatate.la un moment dat am vrut sa ii schim cardanul sau sa incerc sa rescriu hartile .dupa vinzare am luat un 1100 si ce credeti la fel dar mai suportabil un pic.la 1100 am observat dupa 2-3 zile dupa ce am luat-o ca nu prea merge bine cutia.am regat ambreiajul din cablu si am observat ca erea strins prea mult ca sa nu se vada ca patineaza ca la balamuc.treaba e ca am schimbat ambreiajul si a disparur si mersul sacadat in ture joase.cel care a luat 1150 de la mine dupa 1000 km mi-a zis ca i-a picat si lui ambreiajul.la el e hidraulic si nu se poate jmecheri din cablu(cred)deci ca sa concluzionez daca are careva problema asta cu un rulaj neregulat in trepte joase si ture pina in 3000 cred ca asta ar fi rezolvarea.verificati prima data ambreiajul.eu am facut chestia intimplator .cred ca treaba erea a statea ambreiajul statea prea strins.acum e f bine.

 

Am redescoperit america acum ceva vreme la 1150 aveam o problema.in ture joase mergea aiurea.am incercat orice bujii,balans,senzor hall nou: .am renuntat la un moment dat si am vindut mobra.problema erea ca nu puteam sa iau o curba prin oras decit cu ambreiajul tras pe jumatate.la un moment dat am vrut sa ii schim cardanul sau sa incerc sa rescriu hartile .dupa vinzare am luat un 1100 si ce credeti la fel dar mai suportabil un pic.la 1100 am observat dupa 2-3 zile dupa ce am luat-o ca nu prea merge bine cutia.am regat ambreiajul din cablu si am observat ca erea strins prea mult ca sa nu se vada ca patineaza ca la balamuc.treaba e ca am schimbat ambreiajul si a disparur si mersul sacadat in ture joase.cel care a luat 1150 de la mine dupa 1000 km mi-a zis ca i-a picat si lui ambreiajul.la el e hidraulic si nu se poate jmecheri din cablu(cred)deci ca sa concluzionez daca are careva problema asta cu un rulaj neregulat in trepte joase si ture pina in 3000 cred ca asta ar fi rezolvarea.verificati prima data ambreiajul.eu am facut chestia intimplator .cred ca treaba erea a statea ambreiajul statea prea strins.acum e f bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu neaparat, cu aerisitorul faci o treaba eleganta, sa nu te murdaresti, dar in lipsa lui te descurci cam asa:

In partea dreapta, la terminatia furtunului este o piesa cilindrica, cam cit o baterie AA care are in capul ei un capacel cu cap inbus de 5 sau 6, desfaci capacelul si inauntru este o bila care nu lasa aerul sa patrunda.

Desfaci capacul la rezervorul de lichid la ambreiaj, scoti lichidul dinauntru cu o seringa, stergi ineriorul borcanasului cu o carpa curata, esti atent sa nu lasi mizerii inauntru, pui lichidul nou, apoi iei o carpa si infasori aerisitorul si cu un varf de surubelnita de ceasornicarie apesi bila din aerisitor in acelasi timp in care apesi si pe ambreiaj.

Carpa aia are rol sa nu te stropesti cu lichidul de frana.

Repeti citeva cicluri si ai grije sa fie tot timpul lichid in borcanas, sus.

Cel mai bine faceti treaba asta doi, unul sus ai altul jos, la aerisitor.

Nu mai stiu exact daca trebuie pornit si motorul, poate ne lamureste Dan.

Succes.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...