Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Suruburile de alama de pe admisii nu regeaza amestecul ci la cate rotatii sa stea relantiul. Nu e ca la carburatoare :) La injectie, calculatorul regleaza amestecul, in functie de parametrii care ii primeste ca si valori de la senzorii de pe mobra: temperatura aerului, temperatura uleiului, TPS (cat de deschise sunt clapetele, presiune atmosferica, sonda lambda, etc.)

 

Mie imi consuma intre 5.2-5.6 la suta de km, cu pasager si bagaje. De mers merg destul de tare, 120-160 km/h in depasiri.

 

Legat de ce zicea Dragos mai sus, intr-adevar, nu e voie sa umbli la suruburile pe care se proptesc scripetii de pe admisii. Alea sunt reglate din fabrica, pe banc din cate am inteles.

 

Uzura la axele din admisii e o problema care se intampla la toate 850/1100/1150, mai devreme sau mai tarziu, la fel ca si senzorii Hall si rulmentii cu ace de la grup. Asta depinde si de unde e folosita preponderent mobra, in oras, unde freci de acceleratie mai tot timpul (deci uzura mai mare in timp) sau daca te dai cu ea la drumuri lungi unde nu se uzeaza asa de repede.

 

Ca si efecte la uzura admisiilor, pe langa faptul ca suna ca naiba, poti avea un relanti inconsistent, e aproape imposibil de sincronizat si poti avea fenomenul de "surging", adica sa mearga mobra in hopuri cand tu tii acceleratia deschisa constant la drum lung. Si se uzeaza si clapeta din ea, pentru ca are joc si se freaca de interiorul admisiei.

 

La 1100 in general, se uzeaza prima data aia din dreapta. La 1150, se uzeaza mai repede cea din stanga, da nu mi-am dat inca seama de ce, doar admisiile is construite dupa aceeasi arhitectura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Comparativ cu RT mie imi ia intre 4.7 cu parbrizul lasat si 5.2-5.7 cu el ridicat, mers 120/140.

Ma mira asta, sunt totusi patru cilindri versus doi+100 kile in plus :scratch:

Inca ceva, am observat ca la a mea nu conteaza greutatea pasagerului+bagaje, am aceleasi valori indiferent ca merg singur si mobra cantareste 500kg sau full cind are aproape 590/600!

Chiar atipic, as zice..

Anul trecut in Italia mers intins 120/140 pe autostrada a mea a luat 5.8 si un Supertenere de 1200 a luat 5.2..

M-am uitat pe turometru, intr-a cincea la 140/ora am exact 4000 ture.

La voi cum este?

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai frate cum le numeristi tu ...[ma refer la tine Luigi ] .

Eu am adus in ultimi 3 ani cate un motor in fiecare an incepand de la R 1100 , 1200 si un GS 1200 , toate stau la consum cam la fel indiferent de greutate si de viteza sau de cat este ridicat scutul, consumul este cam acelasi 5,6 /5,7 si repet indiferent de viteza sau cat este incarcata ,nu acelasi consum l-am remarcat si la masina cand modifici stilul de mers si ma refer de ex: la un M S 320 S .

:ok:

 

*Scz nimeresti .

Poate ca au avut facute reglajele pe meleagurile lor cine stie ...............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparativ cu RT mie imi ia intre 4.7 cu parbrizul lasat si 5.2-5.7 cu el ridicat, mers 120/140.

Ma mira asta, sunt totusi patru cilindri versus doi+100 kile in plus :scratch:

Inca ceva, am observat ca la a mea nu conteaza greutatea pasagerului+bagaje, am aceleasi valori indiferent ca merg singur si mobra cantareste 500kg sau full cind are aproape 590/600!

Chiar atipic, as zice..

Anul trecut in Italia mers intins 120/140 pe autostrada a mea a luat 5.8 si un Supertenere de 1200 a luat 5.2..

M-am uitat pe turometru, intr-a cincea la 140/ora am exact 4000 ture.

La voi cum este?

600km :laugh: :laugh: :laugh: cum se conduce in oras?am fost in iarna sa vad ub 850rt.proprietarul avea in in garaj si un lt.rt parea ca un puiut pe linga lt :) dar nu mi-ar fi trecut prin cap ca poate cintari cit un matiz .

 

ce frumos .http://www.youtube.com/watch?v=vmAaVgUzNh8&playnext=1&list=PL64C61CF147D5E424&feature=results_main. apare cred ca si un airhead

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consuma si 6-7 o zi buna

Pai tu chiar mergi, Pompiliu.

Te salut cu stima!

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea in mod normal 6,5(benzina de 95)si cam 5,9 benzina 98-100. Cel mai mult 12 si ceva la suta pe Transalpina :friends:

 

 

* Da se pare ca cifra octanica scade consumul ,eu folosesc daca este posibil numai cea de 100 de la OMV[ zic ei ca este adusa chiar din Austria ] este putin mai scumpa dar una peste alta cred ca se merita un consum constant, putin mai fasneata si toba de evacuare este chiar cafenie .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[La voi cum este?

La mine pentru ca merg intre 90-120 km/ora maxim, dupa drumul la mare, cu bagaje, pasagera si parbrizul ridicat, la 460 km am pus 20 l, deci 4,35l/100, fara sa fac sincronizare aparte, fara sa afume toba la spate. Si nu este o excepatie, in vara la BMW Camp am avut 4,5. Consuma mai putin cu cel putin 1 litru fata de K1100LT in conditiile in care cu aia merg doar singur, la naveta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un articol mai mult decat interesant, despre uleiuri:

Given this reduced level of phosphorous in some SJ oils, and the potential for it in others, BMW issued a service bulletin to address the issue. It said that SJ oils were not approved for use in BMW motorcycle engines. BMW recommended oils with API specifications of SF, SG, or SH.

daca v-am facut curiosi http://www.ibmwr.org/otech/oilreport.html :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Sarbatoresc" 1001 de "povesti" pe acest forum...

cu o "fripta" intre boxer si k.

Cum era de asteptat, GS-ul este mai fasnet pe viraje,

K-ul mai net in acceleratie!

 

Multa sanatate, La multi kilometri frumosi!

 

http://vimeo.com/16739458

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am redescoperit america :rolleyes: acum ceva vreme la 1150 aveam o problema.in ture joase mergea aiurea.am incercat orice bujii,balans,senzor hall nou :angryfire: .am renuntat la un moment dat si am vindut mobra.problema erea ca nu puteam sa iau o curba prin oras decit cu ambreiajul tras pe jumatate.la un moment dat am vrut sa ii schim cardanul sau sa incerc sa rescriu hartile .dupa vinzare am luat un 1100 si ce credeti la fel dar mai suportabil un pic.la 1100 am observat dupa 2-3 zile dupa ce am luat-o ca nu prea merge bine cutia.am regat ambreiajul din cablu si am observat ca erea strins prea mult ca sa nu se vada ca patineaza ca la balamuc.treaba e ca am schimbat ambreiajul si a disparur si mersul sacadat in ture joase.cel care a luat 1150 de la mine dupa 1000 km mi-a zis ca i-a picat si lui ambreiajul.la el e hidraulic si nu se poate jmecheri din cablu(cred)deci ca sa concluzionez daca are careva problema asta cu un rulaj neregulat in trepte joase si ture pina in 3000 cred ca asta ar fi rezolvarea.verificati prima data ambreiajul.eu am facut chestia intimplator .cred ca treaba erea a statea ambreiajul statea prea strins.acum e f bine.

 

Am redescoperit america :rolleyes: acum ceva vreme la 1150 aveam o problema.in ture joase mergea aiurea.am incercat orice bujii,balans,senzor hall nou :angryfire: .am renuntat la un moment dat si am vindut mobra.problema erea ca nu puteam sa iau o curba prin oras decit cu ambreiajul tras pe jumatate.la un moment dat am vrut sa ii schim cardanul sau sa incerc sa rescriu hartile .dupa vinzare am luat un 1100 si ce credeti la fel dar mai suportabil un pic.la 1100 am observat dupa 2-3 zile dupa ce am luat-o ca nu prea merge bine cutia.am regat ambreiajul din cablu si am observat ca erea strins prea mult ca sa nu se vada ca patineaza ca la balamuc.treaba e ca am schimbat ambreiajul si a disparur si mersul sacadat in ture joase.cel care a luat 1150 de la mine dupa 1000 km mi-a zis ca i-a picat si lui ambreiajul.la el e hidraulic si nu se poate jmecheri din cablu(cred)deci ca sa concluzionez daca are careva problema asta cu un rulaj neregulat in trepte joase si ture pina in 3000 cred ca asta ar fi rezolvarea.verificati prima data ambreiajul.eu am facut chestia intimplator .cred ca treaba erea a statea ambreiajul statea prea strins.acum e f bine.

 

Am redescoperit america acum ceva vreme la 1150 aveam o problema.in ture joase mergea aiurea.am incercat orice bujii,balans,senzor hall nou: .am renuntat la un moment dat si am vindut mobra.problema erea ca nu puteam sa iau o curba prin oras decit cu ambreiajul tras pe jumatate.la un moment dat am vrut sa ii schim cardanul sau sa incerc sa rescriu hartile .dupa vinzare am luat un 1100 si ce credeti la fel dar mai suportabil un pic.la 1100 am observat dupa 2-3 zile dupa ce am luat-o ca nu prea merge bine cutia.am regat ambreiajul din cablu si am observat ca erea strins prea mult ca sa nu se vada ca patineaza ca la balamuc.treaba e ca am schimbat ambreiajul si a disparur si mersul sacadat in ture joase.cel care a luat 1150 de la mine dupa 1000 km mi-a zis ca i-a picat si lui ambreiajul.la el e hidraulic si nu se poate jmecheri din cablu(cred)deci ca sa concluzionez daca are careva problema asta cu un rulaj neregulat in trepte joase si ture pina in 3000 cred ca asta ar fi rezolvarea.verificati prima data ambreiajul.eu am facut chestia intimplator .cred ca treaba erea a statea ambreiajul statea prea strins.acum e f bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu neaparat, cu aerisitorul faci o treaba eleganta, sa nu te murdaresti, dar in lipsa lui te descurci cam asa:

In partea dreapta, la terminatia furtunului este o piesa cilindrica, cam cit o baterie AA care are in capul ei un capacel cu cap inbus de 5 sau 6, desfaci capacelul si inauntru este o bila care nu lasa aerul sa patrunda.

Desfaci capacul la rezervorul de lichid la ambreiaj, scoti lichidul dinauntru cu o seringa, stergi ineriorul borcanasului cu o carpa curata, esti atent sa nu lasi mizerii inauntru, pui lichidul nou, apoi iei o carpa si infasori aerisitorul si cu un varf de surubelnita de ceasornicarie apesi bila din aerisitor in acelasi timp in care apesi si pe ambreiaj.

Carpa aia are rol sa nu te stropesti cu lichidul de frana.

Repeti citeva cicluri si ai grije sa fie tot timpul lichid in borcanas, sus.

Cel mai bine faceti treaba asta doi, unul sus ai altul jos, la aerisitor.

Nu mai stiu exact daca trebuie pornit si motorul, poate ne lamureste Dan.

Succes.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am redescoperit america :

 

Frate cred ca Germania ...........sa i-ti dea Dumnezeu multa rabdare si timp caci o sa ma ai multe cred de descoperit atata timp cat noi suntem gunoieri nemtilor nu ca mi-ar face vreo placere sa o dam pe aici pe politica dar cred ca au calculat ei nemnti bine pt ei cand au infintat aceasta U E -peana ,noi sa le cumparam S H -rile lor, productia lor sa duduie si ei sa-si cumpere masini si motore noi sa se bucure de ele fix 4 ani dupa care cand incep problemele sa le vanda la fraieri din est,cam asa le vad eu care am incercat sa iau restuile lor cat mai noi si tot am probleme este adevarat mai mici dar tot sunt . Odata prin "97 am reusit sa cumpar o masina nemteasca chiar la 0 km si am vazut ca inseamna sa cumperi o masina noua ,daca mai ai si grija de ea 7/8 ani nici nu am stiut unde este service-ul .

Numai de bine si sa ne mai bucuram de vreme cat mai tine cu noi .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris si pe topicul posesorilor de 1100 si 1150 GS-uri, dar imi incerc norocul si pe aici.

Nu s-a lovit nimeni de sunetul specific de "bataie de avans" (pinging sau engine knocking in engleza)? Nu stiu cum sa scap de el. Reglaje, sincronizare sunt facute ca la carte. Bujiile sunt schimbate. Apare doar cand e motorul cald si la peste 4000 de ture. Cu cat e sarcina mai mare cu atat parca se dezintegreaza tot mororul. Am sperat ca odata cu racirea temperaturii de afara dispare dar m-am inselat. Nu a aparut brusc si pot spune ca toata vara m-a strasat sunetul asta. Am incercat si benzina cu cifra octanica mare si la fel face.

In rest pot spune ca alte simptome nu am observat sa fie. Eventual temperatura motorului ma pune cateodata pe ganduri. Din ce am citit tot aici pe forum si din ce am mai aflat de la Dan Cata, nu ar trebui sa urce temperatura la peste 5 liniute. Ei bine, mie frecvent imi urca si sta pe 6 liniute. De vreo 2-3 ori a suit si la 7 dar e drept ca eram in trafic si am prins cateva semafoare consecutive pe rosu.

Merci mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris si pe topicul posesorilor de 1100 si 1150 GS-uri, dar imi incerc norocul si pe aici.

Nu s-a lovit nimeni de sunetul specific de "bataie de avans" (pinging sau engine knocking in engleza)? Nu stiu cum sa scap de el. Reglaje, sincronizare sunt facute ca la carte. Bujiile sunt schimbate. Apare doar cand e motorul cald si la peste 4000 de ture. Cu cat e sarcina mai mare cu atat parca se dezintegreaza tot mororul. Am sperat ca odata cu racirea temperaturii de afara dispare dar m-am inselat. Nu a aparut brusc si pot spune ca toata vara m-a strasat sunetul asta. Am incercat si benzina cu cifra octanica mare si la fel face.

In rest pot spune ca alte simptome nu am observat sa fie. Eventual temperatura motorului ma pune cateodata pe ganduri. Din ce am citit tot aici pe forum si din ce am mai aflat de la Dan Cata, nu ar trebui sa urce temperatura la peste 5 liniute. Ei bine, mie frecvent imi urca si sta pe 6 liniute. De vreo 2-3 ori a suit si la 7 dar e drept ca eram in trafic si am prins cateva semafoare consecutive pe rosu.

Merci mult!

Eu am avut 1150 si la fel facea.se incinge mai tare decit 1100 si are si alt sunet motorul(mai zgomotos)mie personal mi s-a parut ca e bataie de bolt .ala se schimba usor de un mecanic.temperatura cred ca poate creste si din cauza uzurii sau asa merg 1150-urile.dute pe la dan poate ii da el de cap

 

d ca Germania ...........sa i-ti dea Dumnezeu multa rabdare si timp caci o sa ma ai multe cred de descoperit atata timp cat noi suntem gunoieri nemtilor nu ca mi-ar face vreo placere sa o dam pe aici pe politica dar cred ca au calculat ei nemnti bine pt ei cand au infintat aceasta U E -peana ,noi sa le cumparam S H -rile lor, productia lor sa duduie si ei sa-si cumpere masini si motore noi sa se bucure de ele fix 4 ani dupa care cand incep problemele sa le vanda la fraieri din est,cam asa le vad eu care am incercat sa iau restuile lor cat mai noi si tot am probleme este adevarat mai mici dar tot sunt . Odata prin "97 am reusit sa cumpar o masina nemteasca chiar la 0 km si am vazut ca inseamna sa cumperi o masina noua ,daca mai ai si grija de ea 7/8 ani nici nu am stiut unde este service-ul .

Numai de bine si sa ne mai bucuram de vreme cat mai tine cu noi .

Vik.

Lucrul nou e lucru nou.mai bine dau o mie pe piese decit 19000 pe un rt nou.preturile cel putin la moto bmw parerea mea e ca sunt fenomenal de mari .adica o mobra sa coste de 3 ori cit un logan e o aberatie dar cu toate aste bmw vinde in romania 55%din piata moto noi.eu isa imi doresc ca intr-o zi sa ama duc la magazin si sa imi iau una noua :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut 1150 si la fel facea.se incinge mai tare decit 1100 si are si alt sunet motorul(mai zgomotos)mie personal mi s-a parut ca e bataie de bolt .ala se schimba usor de un mecanic.temperatura cred ca poate creste si din cauza uzurii sau asa merg 1150-urile.dute pe la dan poate ii da el de cap

 

 

 

Dan Cata cred ca s-a saturat de mine de cand il tot bazai cu pingingul asta. A trecut de enspe ori prin diagnoza lui care nu i-a gasit nimic in neregula. De reglaje tot el s-a ocupat si nu doar o singura data, deci is ok.

Personal nu cred ca e ceva defect. Banuiesc ca e ceva senzor care la anumiti parametri nu da informatii corecte la CDI, care la randul lui nu face aprinderea in mod corect la peste 4000 ture. Sau poate fi ceva in neregula cu CDI-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan Cata cred ca s-a saturat de mine de cand il tot bazai cu pingingul asta. A trecut de enspe ori prin diagnoza lui care nu i-a gasit nimic in neregula. De reglaje tot el s-a ocupat si nu doar o singura data, deci is ok.

Personal nu cred ca e ceva defect. Banuiesc ca e ceva senzor care la anumiti parametri nu da informatii corecte la CDI, care la randul lui nu face aprinderea in mod corect la peste 4000 ture. Sau poate fi ceva in neregula cu CDI-ul?

Ti-am zis poate fi si ceva mecanic.parerea mea.din cite 1150 am vazut toate au un motor mai zgomotos.nu stiu de ce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

In zilele astea m-am hotarat sa reglez TPS-ul si sincronizarea.

TPS-ul am reglat la 361mV(0.361V). Am facut si sincrinizarea cu Twinmax care arata o sincronizare aproape perfecta.

Astazi am facut drive testul dupa reglaje. Concluzii: parca e mai directa acceleratia si trage mai bine in ture joase dar parca peste 3800-4000rpm se simte o gaura parca pierde putere dupa care isi revine. pana acuma nu am simtit asta. Pana in 3800-4000 rpm merge de parca ar fi un motor electric - lin zici ca plutesc. peste turatia asta incepe sa vibreze si cum creste turatia vibratia se simte mai accentuat.Intradevar nu vibreaza sa zici ca are o defectiune sau asa ceva doar nu mai merge lin Nu stiu asta de ce?

 

Sunt curios si cum se comporta motorul termic. Dupa ce am facut reglajul La TPS si in timp ce facema sincronizarea am observat ca sau inrosit galeriile. Am sunat pe Dan Cata care a zis ca nu de la TPS s-a inrosit ci pt ca am tinut mult motorul turat intr-un loc. Sper sa fie asa. Pe net am citi ca supraincalzirea motorului din cauza TPS-lui aparae atunci valoare masurata e mult sub 0.37V. Nu stiu daca e asa.

Chiar la TPS daca valoarea e 0.40V a avansul e mai mic sau mai mare decat la 0.36V?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

In zilele astea m-am hotarat sa reglez TPS-ul si sincronizarea.

TPS-ul am reglat la 361mV(0.361V). Am facut si sincrinizarea cu Twinmax care arata o sincronizare aproape perfecta.

Astazi am facut drive testul dupa reglaje. Concluzii: parca e mai directa acceleratia si trage mai bine in ture joase dar parca peste 3800-4000rpm se simte o gaura parca pierde putere dupa care isi revine. pana acuma nu am simtit asta. Pana in 3800-4000 rpm merge de parca ar fi un motor electric - lin zici ca plutesc. peste turatia asta incepe sa vibreze si cum creste turatia vibratia se simte mai accentuat.Intradevar nu vibreaza sa zici ca are o defectiune sau asa ceva doar nu mai merge lin Nu stiu asta de ce?

 

Sunt curios si cum se comporta motorul termic. Dupa ce am facut reglajul La TPS si in timp ce facema sincronizarea am observat ca sau inrosit galeriile. Am sunat pe Dan Cata care a zis ca nu de la TPS s-a inrosit ci pt ca am tinut mult motorul turat intr-un loc. Sper sa fie asa. Pe net am citi ca supraincalzirea motorului din cauza TPS-lui aparae atunci valoare masurata e mult sub 0.37V. Nu stiu daca e asa.

Chiar la TPS daca valoarea e 0.40V a avansul e mai mic sau mai mare decat la 0.36V?

 

Salutare, daca ai umblat acolo inseamna ca ori esti priceput ori ti-ai facut de lucru. Pentru mine cutiuta aia e ca marul interzis...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...