Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Povestea e simpla, cauta pe google Lennie's rocket sprockets. Sunt pinioanele de pe axele cu came care se schimba cu astea ale australianului. Ce fac ele e ca iti translateaza curba de cuplu la stanga cu ~ 1000 rpm, si nu mai ai varful ala la 5500 rpm, ci la 4500 rpm, unde ajungi frecvent. Cum se simte asta - motorul trage de mai de jos, are cuplu de la ture mai joase, poti merge cu o treapta de viteze in plus la aceleasi rpm fata de inainte ;)

 

Si am tot timpul cateva perechi pe stoc, astfel ca nu trebuie asteptat dupa ele ;)

 

 

Sunt aceleasi de la 1100-1200 astfel ca daca vrei sa iti vinzi motorul si sa le pastrezi, sa le pui pe un viitor 1200, se poate ;)

Ia sa'mi zici tu mie daca merg si pe dohc, pls! Ca io stiam ca nu. Tu stii altceva?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca e ceva care imi scapa, dar nu se obtine acelasi efect (deschiderea/inchiderea mai devreme a supapelor) si cu pinioanele standard, dar montand lantul "gresit" cu un dinte (in sensul corespunzator fiecareia dintre parti)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia sa'mi zici tu mie daca merg si pe dohc, pls! Ca io stiam ca nu. Tu stii altceva?

Nu, merg pe mobre pana la DOHC :)

 

Partea buna e ca la tine se poate face mai simplu asta, fara alte pinioane, numa trebuie modificat ceva :)

 

Probabil ca e ceva care imi scapa, dar nu se obtine acelasi efect (deschiderea/inchiderea mai devreme a supapelor) si cu pinioanele standard, dar montand lantul "gresit" cu un dinte (in sensul corespunzator fiecareia dintre parti)?

 

 

"Nu incercati asta acasa" :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

am avut un mic incident si mi-am spart sticla de la far, la un BMW R 1100 RS.

As fi recunoscator daca m-ati putea ajuta sau indruma spre cineva cine are.

Poate stiti pe cineva cine dezmembreaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Salutare tuturor,

am avut un mic incident si mi-am spart sticla de la far, la un BMW R 1100 RS.

As fi recunoscator daca m-ati putea ajuta sau indruma spre cineva cine are.

Poate stiti pe cineva cine dezmembreaza?

Era un domn pe un forum auto, nu imi mai amintesc care din pacate, ce inlocuia sticla striata cu plexiglas/geam clar.

Asta pentru cei care doreau sa monteze ulterior in far lupe bixenon.

Astfel, fara sticla striata, din cate stiu eu, lumina nu este "dirijata" cum trebuie catre suprafata carosabila.

Este o varianta.

 

Later edit:

L-am gasit. Uite link-ul:

http://forum.4tuning.ro/640-piese-dacia-vanzare/127011-execut-geamuri-clare-plexiglas-proiectoare-stopuri-semnalizari/page-20.html

 

 

salut, este nevoie sa imi schimb bateria de la r1100r si, nu prea sunt orientat. As avea nevoie de un sfat, daca stie cineva, ceva, optim cost/ performanta. Buc Multumesc

 

Exide de aici, sunt cele de prim montaj la BMW..

Fortec Zalau sunt importator in Romania pentru bateriile Tudor si Exide.

Bateriile Tudor sunt folosite pe scara larga la autoturisme.

Cel mai mare magazin de piese auto din Timisoara (Ciclopul) are contract de distributie cu Fortec pentru bateriile lor. Si discount pe masura avand in vedere rulajul mare al unui magazin de piese auto.

Partea buna este ca la Ciclop unul dintre asociati este motociclist si au un stand special de piese si accesorii moto (adica tot ce exista pe MotoMike, pe care ei ii distribuie automat, cred, prin reteaua Autonet cu care au contract). Implicit au pe stoc si baterii Exide.

S-ar putea ca acelasi sa fie cazul si in judetele/localitatile voastre cu marile magazine de piese auto. Sau si daca nu au pe stoc, probabil ca pot aduce pe comanda si Exide, atata timp cat ar avea contract cu Fortec.

Ce vreau sa spun este ca bateria Exide Gel pentru 1100 RT care aici pe site, in topicul din linkul de mai sus, este 500 de lei, la Ciclop este 360 de lei (400 lei minus reducere 10% cu predarea vechii baterii). Garantie 1 an.

Din pacate pentru mine nu a fost bateria, pe care am returnat-o imediat. Exide-ul de pe motocicleta este montat in APR 2010 si inca functioneaza. Nu pot spune acelasi lucru si despre electromotor. M-a linistit Florian (@GIV32) spunandu-mi ca este in categoria consumabile. Ieri l-am dus la reparat si astazi seara ar trebui sa fie gata.

 

P.s. - M-au trecut toate apele la demontatul oglinzii. Am fost indrumat sa trag de ea "ca si cum nu ar fi a mea" daca vreau sa o demontez. Ce usurare cand m-am vazut finalmente cu ea jos si intacta :D.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Multumesc

am gasit in Tg,Mures pe cineva care inlocuieste sticla tot cu plexic :),

SI cum faci mai departe? Pui bixenon, bixenon cu lupa sau il lasi cu halogenul actual?

A mai pus careva dintre voi xenon pe RT-uri?

 

@DanCata:

Cat costa setul de sprockets cu tot cu montaj la 1100RT?

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

PS2: Ca sa ma las definitiv de mobre mai trebuie sa-si ia si Harea BMW :-))))

M-am uitat acum cateva ore pe site-ul lui sa vad daca face parbrize pentru RT si ghici ce motor are pe fontul site-ului :crack: ?!

Deep, there, somewhere, in his heart :D.

Ia uite - http://www.nsewmoto.ro/

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Multumesc, Luigi!

Pai, intrebam ca sa stiu daca ati mai pus si voi si daca este safe.

Nu vreau sa mai prajesc inca un releu ca la Tenere.

Instalatia xenon o am si acum prin garaj. La un moment dat deja ma gandeam sa o dau de pomana cuiva.

O sa caut un electrician ok si am sa o pun sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Multumesc pentru raspuns, Cata! Nu vreau sa promit nimic, dar probabil prin septembrie, dupa ce trec cheltuielile cu concediile am sa iti fac o vizita pentru pinioane, pus Tps la zero si schimbat uleiul in furca fata. Florian imi mai zicea ceva de tija de actionare a ambreiajului, pasibila si ea de schimb pe la km ce ii am eu acum la motor. Esti mai in tema decat mine si probabil știi la ce ma refer.

Intre timp astazi mi-a iesit Nautilusul de la mecanic. Foarte multumit de cum au lucrat baietii de la Motorzone TM. 100 de lei a fost statorul la care un magnet era crapat/exfoliat si desprins de pe carcasa. Bine ca s-a intamplat in fata blocului si nu pe drum.

Mai jos cateva poze cu piesa in discutie, Valeo, codurile ei si cu prinderile oglinzii pentru a nu mai trece si altii prin emotiile prin care am trecut si eu inainte de a o demonta.

post-3763-0-87994000-1402666476_thumb.jpg

post-3763-0-52383500-1402666519_thumb.jpg

post-3763-0-09511600-1402666538_thumb.jpg

post-3763-0-25982300-1402666567_thumb.jpg

post-3763-0-52835000-1402666583_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca alea sunt un lucru frumos, si recomand la toata lumea. Nu pentru faptul ca imi iese mie ceva, ci ca ii fix ce ii lipseste la un motor ca si boxerul. Toata lumea la care am montat pinioane de la australian o fost super incantata de rezultat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Tot apucandu-ma de curatat praful si mizeria de pe componentele de plastic de sub carena stanga (ea a primit o baie completa cu sapun lichid si bureti, in cada :D ) am dscoperit o chestie foarte interesanta - fantele ce aduc aer cald, proaspat trecut prin radiatorul de ulei, pe laterale, pe langa oglinzi, pentru incalzirea mainilor, pot fi inchise total. Intrebare acum: Pentru inchis peste vara ca sa nu aduca aer cald la maini (desi eu nu l-am simtit, nu m-a deranjat) sau, presupun, pentru a fi inchise in sezonul rece cu scopul de a incetini procesul de racire a uleiului? Intreb doar ca o curiozitate pana cumpar manualul si ma lamuresc ce si cum. Multumesc de pe acum pentru eventuale raspunsuri.

 

@DanCata:Da, am alocat si eu cam 1 ora skippuit-ului la postarile de pe Advrider si toata lumea am vazut ca zicea numai de bine, unii postand dupa ani buni de utilizare, asa ca nu imi fac probleme vizavi de fiabilitate. Numai sa se mai linisteasca apele cu cheltuielile, fiindca inca 1000 de lei cheltuiti la nici o saptamana de la achizitia motorului m-ar trimite, cert, langa caini, pe pres :D.

post-3763-0-86109600-1402667193_thumb.jpg

post-3763-0-94187300-1402667208_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. cei care nu le place cum arata farul original la RT 1100, eu le spun ca se poate si mai urat :).

DAAAR, se vede de "o suta de ori" mai bine!!! La mine este un xenon de pe VW 5 cu balastul original, si plexic deasupra. Schimbul fazei este realizat mecanic, prin interpunerea unei lamele metalice.

 

_Raul_ , au mers ca unse postarile tale. Mi-am amintit de primele mele impresii cu RT-ul.

Imi permit sa va sfatuiesc, sa prindeti cu un surub si protectia neagra din dreptul ghetei stanga. Eu am pierdut-o dupa ce am macelarit un caine de talie medie pe la 95km/h.

Am incercat sa evit, claxonat, ca in final sa strang bine ghidonul si fara frana sa mentin cursul drept. Am scapat teafar si numai cu pierderea acelei protectii.


» Post actualizat in 15 Jun 2014 20:44

De fapt intregul mecanism al farului (partea aia cu lamela) este VW, ce este frumos e ca pe scurta se realizeaza acel unghi proiectat pe sosea. In schimb lunga tinteste...

post-57095-0-74928300-1402863800_thumb.jpg

post-57095-0-33610400-1402863882_thumb.jpg

post-57095-0-67960400-1402864285_thumb.jpg

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Multumesc de pont, Tedy`M!
La mine cauza era pana la urma lumina reglata, cred, pe minimul absolut.

Am prins un drum de noapte, am bracat maxim stanga ghidonul, am bagat mana pe sub bord si am inceput sa desfac surubul acela mare alb. Mai mergeam 50 de metri, opream, desfiletam, samd.
Acum am lumini decente comparativ cu ce aveam inainte insa mai este mult loc de mai bine.

Intre timp, am bagat 500 si ceva de km in w-e. La munte prin Caras mergea impecabil motorul. La campie si noaptea era cosmar. Laguri in acceleratie, zgomot motor peste normal, etc.

Am alocat astazi ceva timp lecturii despre TPS pe ibw.org si ma pregatesc obligatoriu de reglaj.

Prima data am vrut sa vad ce bujii am si starea lor, eventual sa stiu daca sa le schimb sau nu, dar pana atunci trebuie sa comand faimoasa cheie pentru extras pipele, care mie imi lipseste din trusa.

Ce fain arata tijele de sustinere ale parbrizului, asa, pe negru (daca nu gresesc asa sunt originale). La mine au fost vopsite in culoarea motocicletei, dar lucrarea este usor exotica. Acum ca am vazut poza postata de tine m-am hotarat definitiv sa imi fac de cap cu ceva diluant.


» Post actualizat in 15 Jun 2014 21:48

1

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de pont, Tedy`M!

La mine cauza era pana la urma lumina reglata, cred, pe minimul absolut.

Am prins un drum de noapte, am bracat maxim stanga ghidonul, am bagat mana pe sub bord si am inceput sa desfac surubul acela mare alb. Mai mergeam 50 de metri, opream, desfiletam, samd.

Acum am lumini decente comparativ cu ce aveam inainte insa mai este mult loc de mai bine.

Intre timp, am bagat 500 si ceva de km in w-e. La munte prin Caras mergea impecabil motorul. La campie si noaptea era cosmar. Laguri in acceleratie, zgomot motor peste normal, etc.

Am alocat astazi ceva timp lecturii despre TPS pe ibw.org si ma pregatesc obligatoriu de reglaj.

Prima data am vrut sa vad ce bujii am si starea lor, eventual sa stiu daca sa le schimb sau nu, dar pana atunci trebuie sa comand faimoasa cheie pentru extras pipele, care mie imi lipseste din trusa.

Ce fain arata tijele de sustinere ale parbrizului, asa, pe negru (daca nu gresesc asa sunt originale). La mine au fost vopsite in culoarea motocicletei, dar lucrarea este usor exotica. Acum ca am vazut poza postata de tine m-am hotarat definitiv sa imi fac de cap cu ceva diluant.

raul, vb cu dan cata. avea el o scula de scos pipele la bujii si de demontat roata fata, 2 in 1.

dane, daca esti prin zona, pune un link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Se pare ca au fost modificate setarile forumului, in sensul ca nu am mai putut completa postul anterior si face edit.

@Tedy`M:

Am recitit postul tau, la partea cu luminile. Cand ai spus ca lunga "tinteste" presupun ca te-ai referit in sensul bun? Sau este prea focalizata pe un punct si pierzi detaliile laterale? Fiindca vad ca ai montat si proiector.

Presupun ca prima varianta, dar mai bine sa fiu sigur.

 

@gabyshor:

Sunt interesat sa vad ce zice si Cata. Ma pregateam sa comand maine de la Romi, din liista de piese Geiwiz, extractorul de pipe, fiindca doar acolo l-am gasit. In cazul acesta mai aman.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adaptorul meu merge la motoare cu doua bujii si 1200. La 1100/1150 cum ai tu, ia aia de plastic de la BMW, costa cam 20 de lei :)

 

Referitor la lag-ul la acceleratie, vezi sa nu se fi infundat turbina... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...