Sari la conținut

Postări Recomandate

Am incercat deja sa bat in el dar e teapan si daca rasusesc il coco si mai tare. Ma gandesc sa lipesc de capul surubului alb surub cu poxipol si dupa ce se usuca sa incerc atunci si inlocuiesc surubul. Incerc pe cat pot sa nu distrug filetul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Nu mai ai ce stricaciuni sa faci acolo in plus, nu ai cum sa strici filetul, acesta se afla in partea de jos, nu la floare, pune o surubelnita in cruce pe el sau un dorn, loveste cu un ciocan de cateva ori, apoi cu o dalta mica il scoti usor. Nu ai cu ce-l lipi, acolo trebuie forta sa-l desfaci. Mi s-a intamplat si mie la fel si l-am scos exact cum ti-am descris mai sus..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Sa nu uiti sa bati intai in el, problema vine de la faptul ca surubul se oxideaza inauntru, prin socuri rupi stratul de oxid, apoi totul merge usor. Recomandat este ca dupa aia sa schimbi toate suruburile cu unele noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Bravo.

Repet, ca sa stai linistit pe viitor schimba suruburile. Acolo se oxideaza, nu rugineste nimic pentru ca ele intra intr-un aliaj de aluminiu (rezervorul de lichid) nu fier pe fier, daca te uiti in poza ta ai sa vezi ca si floarea la celalalt surub este aproape stricata si urmatoarea data cand vei umbla acolo vei pati la fel. Sunt sigur ca la fel arata si celelalte. Gasesti suruburi la fel, cu cap ingropat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea nu trebuie stranse pana ce iese apa din ele, multi cred ca acolo e presiune si vezi doamne, sa nu scape :D sa nu mai ai frana.

 

Dar presiunea aia mare e dupa pompa, nu inaintea ei :)

 

Ce o zis Luigi e foarte bine, pentru astfel de cazuri eu am o dalta facuta dintr-o supapa. Pana acuma nu m-o dezamagit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi sunteti se pare mult mai curajosi decat mine, folosind metoda cu daltita la piese subtiri din zamac (sau similare) :D

Eu nici la carburatoare nu aveam curaj sa folosesc metoda asta, preferam sa gauresc capatul surubului pana cand se reteaza, apoi corpul se scoate usor cu patentul apucand de capatul care ramane (grosimea capacului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Era mai interesant asa: BMW anunta cumpararea diviziei de motociclete Honda!!

 

P.S nu stiti shimmurile mari de la rulmentul mare din FD se poate cumpara pe bucata sau numai in set?

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat ca modelul R1200GS fabricatie 2015 foloseste un tip nou de ambielaj?

Care ar fi explicatia?!

 

Sarbatori fericite!

 

post-882-0-12226100-1428679730.jpg

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru cunoscatorii de 1150RT. modelul anterior 1100RT avea niste galerii cu clapete reglabile care dirijau aerul cald pe gurile de ventilatie de sus sau de jos, modelul 1150 nu le mai are ? sau numai la a mea lipsesc,...?

Paste Fericit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat ca modelul R1200GS fabricatie 2015 foloseste un tip nou de ambielaj?

Care ar fi explicatia?!

 

Sarbatori fericite!

 

attachicon.gifbmw2.jpg

Cred ca e raspunsul aici :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ambreiaj .Intrebarea este despre ambielaj, mai precis vilbrochen 2015... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, este cel de pe rt care e mai greu si ajuta la un mers mai lin la turatii mici.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru cunoscatorii de 1150RT. modelul anterior 1100RT avea niste galerii cu clapete reglabile care dirijau aerul cald pe gurile de ventilatie de sus sau de jos, modelul 1150 nu le mai are ? sau numai la a mea lipsesc,...?

Paste Fericit

Nici a mea nu are tubulatura aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1200GS vilbrochen 2015... ;)

 

post-882-0-23362500-1429348845_thumb.jpg

 

Greutatea totală a arborelui cotit a crescut de la 7039 grame (foto jos) acum 8166 grame (foto sus).

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...