aquachrono Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Decizia iti apartine . Acum ai idee cam cat costa reparatia . Doar sa nu aiba si alte defecte . Mai negociaza. Probabil duminica trec prin Alba si pot arunca o privire la motor daca proprietarul e dispus si esti interesat serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Decizia iti apartine . Acum ai idee cam cat costa reparatia . Doar sa nu aiba si alte defecte . Mai negociaza. Probabil duminica trec prin Alba si pot arunca o privire la motor daca proprietarul e dispus si esti interesat serios. Sunt interesat,am vorbit o gramada cu el la telefon si pare un om serios,am sa-l mai sun zilele astea sa stabilim cateva detalii si daca reusesc sa ma inteleg cu el am sa-ti las un mesaj privat , daca ai drum pe acolo sa arunci o privire la el...fac cinste serioasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Sunt interesat,am vorbit o gramada cu el la telefon si pare un om serios,am sa-l mai sun zilele astea sa stabilim cateva detalii si daca reusesc sa ma inteleg cu el am sa-ti las un mesaj privat , daca ai drum pe acolo sa arunci o privire la el...fac cinste serioasa. k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 29, 2015 Admin Share Postat Aprilie 29, 2015 De obicei se strica modulul de marche arriere. Nu are nici un ambreiaj, sistemul este exact cum ti-a descris colegul mai sus. Legat de carenaje, din 1999 pina in 2004 toate arata la fel, din 2004 s-a facut facelift impreuna cu o crestere a puterii de la 98 la 116 cp. Trebuie vazuta motocicleta, posibile defecte pot aparea la ABS, jocuri la ansamblul diferential. Bineinteles, trebuie verificate sa functioneze toate echipamentele electrice (sei incalzite, radio, tempomat, parbriz electric, etc).. Era frumos daca avea si pachetul crom, arata mult mai bine cu el..vad ca are si statie CB, ceea ce este foarte bine. Un alt + sunt seile cu gel, ai sa iti dai seama la drum cat sunt de confortabile.. Bafta la achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rs-rider Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Aici gasiti istoria LT-lui; http://www.k1200lt.de/history.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 1, 2015 Admin Share Postat Mai 1, 2015 Merci, extrem de interesant, dar vorbitorii de germana sunt mai rari ca fetele mari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Poate intereseaza pe cineva. Vand k1200rs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Am remediat odata cu inlocuirea grip-urilor si manerul incalzit stanga. Am inlocuit kit piston frana fata . Inca sunt la pregatirile de sezon » Post actualizat in 05 May 2015 06:07 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) a inceput sa-mi zemuiasca telescopul fata stinga... deocamdata nimic excesiv insa nu-mi place ideea... ma apuc singur de treaba sau ma indrept catre service? eu unul as prefera prima varianta mai ales ca tot vreau sa reglez jocul tachetilor si sa sincronizez acceleratia... Editat Mai 6, 2015 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 stiti careva ce ulei recomanda producatorul pt k 1200? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 SAE 5W-40 (Castrol intr-al meu - K1200 GT) dar subiectul Uleiul de motor este extrem de stufos si interminabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 stiti careva ce ulei recomanda producatorul pt k 1200? eu am luat pt K1200S - 2005 Castrol Power racing 4T 10W-40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 (editat) Colegii cu problema semeringurilor de furca; nu irositi munca si banii pana nu ati procurat si semeringurile exterioare, protectie praf-noroi. Editat Mai 10, 2015 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 10, 2015 Admin Share Postat Mai 10, 2015 Nu-i neaparat nevoie sa fie si alea schimbate daca sunt in buna stare, eu le-am schimbat doar pe cele de presiune si nu am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafpilaf Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 stiti careva ce ulei recomanda producatorul pt k 1200? Uleiul recomandat de BMW este 20 w - 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 10, 2015 Admin Share Postat Mai 10, 2015 Confunzi cu R-urile, K-urile sunt motoare in linie..20w50 se pune(a) in boxere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafpilaf Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Ok, scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 multumesc de raspuns....alta intrebare...legat tot de k 1200....varianta din '05....cand porneste la rece, voua va suna intinzatorul de lant de distributie circa 2-3 secunde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Am rugamintea sa-mi zica un cunoscator ce-i cu minunea asta de amortizor ori cum s-o numi,daca se repara ori trebuie unul nou.L-am manuit putin si are momente cand opune rezistenta si momente "libere".Avea ceva ulei pe corpul exterior. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 10, 2015 Admin Share Postat Mai 10, 2015 Este amortizorul de directie, din pacate nu se poate reconditiona desi se desface usor, nu gasesti simeringuri atat de bune sa le inlocuiesti pe cele originale, eu am tot incercat cu diverse si cel mai mult m-a tinut o saptamana.. Original este scump, mai ieftin gasesti aftermarket, dar tot costa in jur de 225 euro. Mai este varianta China la 40/50 usd.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Merci,Luigi! Asta sa fie bagabontul care-mi produce voblajul intregii motociclete? E pe toane,zilele trecute nu mi-a mai facut,decat dupa 180. P.S. - n-am reusit inca sa-i schimb roata din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Confunzi cu R-urile, K-urile sunt motoare in linie..20w50 se pune(a) in boxere! Gresesti, Prafpilaf nu confunda R cu K. 20W50 si 15w50 se foloseste in K100 si K1100 toate variantele stiti careva ce ulei recomanda producatorul pt k 1200? si totusi , care K1200 ? R? S ? GT ? LT ? Sunt doua motorizari pe K12 .... de ex pt K1200s manualul motocicletei zice 10w40 sau 15w40 ( 2007 ) dar BMW iti va vinde si 10w50 sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 11, 2015 Admin Share Postat Mai 11, 2015 Nu gresesc deloc, era vorba despre motorizarile de 1200 de pe K-uri, nu de anticele K100/1100.. @Costin, problema la tine este de la cauciucuri, cu amortizorul ala naspa sau in lipsa lui intra in voblaj doar daca mergi fara maini pe ghidon si doar sub 80 km/ora..eu l-am dat jos si asa se manifesta, daca tii mainile pe ghidon nu ai probleme indiferent de viteza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Am notat. Merci! Cu siguranta va fi nevoie sa-i roluiesc jantele si atunci o voi incalta si cu Metzeler-ul recomandat de neamt.Avon-ul de-l am acum e mai stabil pe viraje,chiar si rece.Am mers si fara maini,la viteze diferite(50-110) si nu s-a intamplat nimic,o dirijez bine din buric(ca fetele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Gresesti, Prafpilaf nu confunda R cu K. 20W50 si 15w50 se foloseste in K100 si K1100 toate variantele si totusi , care K1200 ? R? S ? GT ? LT ? Sunt doua motorizari pe K12 .... de ex pt K1200s manualul motocicletei zice 10w40 sau 15w40 ( 2007 ) dar BMW iti va vinde si 10w50 sintetic. k 1200 s...din '05...am luat 10w40...io zic ca-i bun...n-a tusi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.