costingr Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Am rugamintea sa-mi zica un cunoscator ce-i cu minunea asta de amortizor ori cum s-o numi,daca se repara ori trebuie unul nou.L-am manuit putin si are momente cand opune rezistenta si momente "libere".Avea ceva ulei pe corpul exterior. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 10, 2015 Admin Share Postat Mai 10, 2015 Este amortizorul de directie, din pacate nu se poate reconditiona desi se desface usor, nu gasesti simeringuri atat de bune sa le inlocuiesti pe cele originale, eu am tot incercat cu diverse si cel mai mult m-a tinut o saptamana.. Original este scump, mai ieftin gasesti aftermarket, dar tot costa in jur de 225 euro. Mai este varianta China la 40/50 usd.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Merci,Luigi! Asta sa fie bagabontul care-mi produce voblajul intregii motociclete? E pe toane,zilele trecute nu mi-a mai facut,decat dupa 180. P.S. - n-am reusit inca sa-i schimb roata din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Confunzi cu R-urile, K-urile sunt motoare in linie..20w50 se pune(a) in boxere! Gresesti, Prafpilaf nu confunda R cu K. 20W50 si 15w50 se foloseste in K100 si K1100 toate variantele stiti careva ce ulei recomanda producatorul pt k 1200? si totusi , care K1200 ? R? S ? GT ? LT ? Sunt doua motorizari pe K12 .... de ex pt K1200s manualul motocicletei zice 10w40 sau 15w40 ( 2007 ) dar BMW iti va vinde si 10w50 sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 11, 2015 Admin Share Postat Mai 11, 2015 Nu gresesc deloc, era vorba despre motorizarile de 1200 de pe K-uri, nu de anticele K100/1100.. @Costin, problema la tine este de la cauciucuri, cu amortizorul ala naspa sau in lipsa lui intra in voblaj doar daca mergi fara maini pe ghidon si doar sub 80 km/ora..eu l-am dat jos si asa se manifesta, daca tii mainile pe ghidon nu ai probleme indiferent de viteza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Am notat. Merci! Cu siguranta va fi nevoie sa-i roluiesc jantele si atunci o voi incalta si cu Metzeler-ul recomandat de neamt.Avon-ul de-l am acum e mai stabil pe viraje,chiar si rece.Am mers si fara maini,la viteze diferite(50-110) si nu s-a intamplat nimic,o dirijez bine din buric(ca fetele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Gresesti, Prafpilaf nu confunda R cu K. 20W50 si 15w50 se foloseste in K100 si K1100 toate variantele si totusi , care K1200 ? R? S ? GT ? LT ? Sunt doua motorizari pe K12 .... de ex pt K1200s manualul motocicletei zice 10w40 sau 15w40 ( 2007 ) dar BMW iti va vinde si 10w50 sintetic. k 1200 s...din '05...am luat 10w40...io zic ca-i bun...n-a tusi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 11, 2015 Admin Share Postat Mai 11, 2015 @Costin, m-am exprimat gresit, intra in voblaj daca mergi fara maini DOAR DACA dai peste asfalt valurit sau groapa, altfel merge unsa.. Spui de Avon, ai asa ceva pe motor? Vreau sa iau si eu pe spate, cum este guma? Ai si pe fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) Am un Avon,luat in toamna,cu toate specificatiile cerute de producator,pe fata am metzler-ul obisnuit. Am simtit ca e mai bun pe viraje,cert.La viteza,asa cum spuneam,ma inoportuneaza.O fi vina lui,o fi vina jentii....naiba stie! Editat Mai 12, 2015 de costingr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Va salut colegii in multele pagini de pe forum nu mai stiu pe unde s-a discutat, dar revin cu intrebarea: pt R1100RT, am inteles ca se potriveste pompa benzina de solenza? de cati bari trebuie sa fie? mentionez ca DanCata mi-a schimbat regulatorul de presiune ca si imbunatatire, originalul era 2.5 bari iar acum am de 3 bari; sper sa nu ma insele memoria... pompa veche de benzina are dezlipita sita-filtrare, am lipit-o odata, acum nu stiu ce mai e pe acolo... si pt. ca intentionez curatarea rezervorului, cred ca e momentul sa innoiesc si pompa de cati bari trebuie sa fie pompa -tinand cont si de modificarea cu regulatorul de presiune? Editat Mai 13, 2015 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Mai 14, 2015 Autor Share Postat Mai 14, 2015 Va salut colegii in multele pagini de pe forum nu mai stiu pe unde s-a discutat, dar revin cu intrebarea: pt R1100RT, am inteles ca se potriveste pompa benzina de solenza? de cati bari trebuie sa fie? mentionez ca DanCata mi-a schimbat regulatorul de presiune ca si imbunatatire, originalul era 2.5 bari iar acum am de 3 bari; sper sa nu ma insele memoria... pompa veche de benzina are dezlipita sita-filtrare, am lipit-o odata, acum nu stiu ce mai e pe acolo... si pt. ca intentionez curatarea rezervorului, cred ca e momentul sa innoiesc si pompa de cati bari trebuie sa fie pompa -tinand cont si de modificarea cu regulatorul de presiune? Salut TeDyM, Pompa de benzina are urmatoarele caracteristici: presiune 3 bar, debit 110l/h, diametru pompa 43 mm. Se potriveste de la Audi 80/100 Avant. Este VDO Part No. 405-052-003-002G sau Pierburg SI0018/A sau cel mai ieftin:http://www.pieseauto.ro/pompa-benzina/audi/b4/pompa-benzina-aftermarket-marca-ta-technix-659421418.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 14, 2015 Admin Share Postat Mai 14, 2015 Merge pusa cam orice pompa care intra in carcasa metalica din rezervor, se fixeaza inauntru cu soricei si nu are nimic, important este ca pompa sa sa aiba 3 bari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 multumesc de raspuns....alta intrebare...legat tot de k 1200....varianta din '05....cand porneste la rece, voua va suna intinzatorul de lant de distributie circa 2-3 secunde? Citi km are motorul? in manual bmw spune sa schimbi intinzatorul si patina la 60.000 km, eu l-am schimbat la 70.000 si nici nu se cunostea nimic, cred ca mai mergea 10.000, acum mai conteaza si uleiul, am pus Mobil 1 si OMW 10w40, schimbat la max 10.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Va multumesc la amandoi pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Intrebare: dupa demontare si montare , schimb ulei + filtre - porneste greut dimineata si nu cu soc la maxim ca inainte. Care sa fie cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 montarea si demontarea cui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Baietii, am si eu o intrebare: la un BMW R850R, cam dupa cate ture porneste motoru'? Mi se pare ca are pornirea mai grea si tre' sa tii apasat cam 2 secunde ca s-o ia (invarte cam de 2-3 ori). Teoretic are ~50.000km, 2001. Teoretic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) cam asa si la mine. mobra e aproape identica. probabil ca bacteria nu mai e in absolut toate mintile ei, dar merge. daca ai ABS e probabil sa iti faca ceva figuri cu low voltage. daca nu, ....da-i pace. ai grija la lichid in ea daca e cu intretinere. stai ca acu m-am prins. tu nu aveai alta mobra? Editat Mai 18, 2015 de COObra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Bine, cauzele pot fi multe: benzina proasta/veche, baterie veche/lichid putin, carbunii din electromotor tociti, contact imperfect la buton, bujiile vechi... Dar nah, vroiam sa stiu daca e cazu' sa-mi pun intrebarile astea, sau nu, ca totusi e bemveu in mama lui. Ba da, am alt motor, dar mi-as lua asa ceva daca ajung macar cu un picior jos. O sa merg cu unu' sa vad si cum trage, ca sincer imi pare lesinat putin, dupa specificatii, pe hartie. Merci de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Si la mine are aceasi pornire(2-3sec la buton) cu toate cele schimbate bujii ,electomotor recondit.baterie numai pe redresor tinuta,etc.Cred ca modelele pana la 1200r au cam aceasi pornire. Ia-ti un model 1100-1150r ca 850r e mai putoare un pic si am vazut ca nu mergi de putin timp si faci curse lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Red bandit. Ce filtre ai schimbat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Filtru de ulei + ulei si cel de aer. Demontat - montat m-am referit la carene, rezervor, roti, pompa frana (nu motor). Imi este greu sa cred ca am pus furtunele la rezervor invers (ca nu prea ai cum) . Mentionez ca dupa ce porneste merge OK, putin tremurat la relanti. Sincronizarea am facut-o anul trecut. Sa conteze asa mult filtrul de aer? Editat Mai 18, 2015 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 posibil. reglajul sincronizarii se face cu moto cald si se face exact la suroabele de aer dupa cate tin minte. tu fix aia ai influentat. te sfatuiesc sa faci iar sincronizarea. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Verifica cablurile de acceleratie .sa nu le blocheze ceva sau cel mai des chiar la clapete sa nu fie pus bine unde intra ele ..bag mina in foc ca asa e Editat Mai 18, 2015 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.