Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, revi cu o intrebare: ce ulei ii place bmw-ului?

Am gasit ceva stikere de revizii pe sa cu ulei Shell...

Avand in vedere ca nu ii stiu istoricul vreau sa ii schimb uleiul, filtrele, in cardan.

Voi ce recomandati? (In trecut am folosit doar motul..)

 

Multumesc

 

Mergi linistit pe Castrol PowerRacing 5W40, il gasesti la Louis si/sau magazinele din ro care aduc de la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve! Cred ca odata cu recenta achizitie: K1200R sport 2007 pot da si eu "follow" la acest topic!

 

@Tornada,

Mai mult ca sigur ”ai mostenit” unul dintre renii norocosi ai lui Mos Gerila...

Daca pe laterale scrie cu litere reflectorizante ”Von Blitzen”.

La multi kilometri frumosi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@Tornada,

Mai mult ca sigur ”ai mostenit” unul dintre renii norocosi ai lui Mos Gerila...

Daca pe laterale scrie cu litere reflectorizante ”Von Blitzen”.

La multi kilometri frumosi !

Asta știe toată lumea deja! :D

 

50% dintre amicii motocicliști îmi spun asta, ca e motorul lui Dan Năstase! Și mai completez eu "nu, nu are problema cu ABS-ul și nu e al lui, e al meu acum!" ;)

 

E frumos și mă bucur că l-am luat!

Editat de Tornada
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost nicio problema cu ABS-ul. A fost doar o minora cadere de tensiune in acumulator

din pricina ca a stat in garaj peste doua luni fara a fi refrisat pe redresor.

Motorul este frumos si fasnet si ma bucur ca e al tau !

In legatuta cu una dintre intrebarile tale: Modelul K1200R Sport are din fabricatie pneuri 180 55 17

sau optional190, dar cu janta sport.

Sa-l stapanesti sanatos!

 

”La multi kilometri frumosi”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut danalarm . in bucuresti importator shell este cesar . motorul tau a fost intr un timp la venezia? Serios!

noroc man .

Sincer nu stiu istoricul lui. Este adus din Italia si a avut doi proprietari....posibil sa vina din zona Venezia. Ps. Are trei linii in forma de "aripi" pe aripa fata.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost nicio problema cu ABS-ul. A fost doar o minora cadere de tensiune in acumulator

din pricina ca a stat in garaj peste doua luni fara a fi refrisat pe redresor.

Motorul este frumos si fasnet si ma bucur ca e al tau !

In legatuta cu una dintre intrebarile tale: Modelul K1200R Sport are din fabricatie pneuri 180 55 17

sau optional190, dar cu janta sport.

Sa-l stapanesti sanatos!

 

”La multi kilometri frumosi”

Mulțumesc! Dubios este ca cartea de identitate opțional scrie dimensiunea 195 în loc de 190..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tornada,.vorba Sefului nostru BMW . dimensiunea dubioasa e mai mult ca sigur e o eroare.

danalarm,in timp a fost inmatriculat la venezia si este un motor bun si norocos .

Sa va bucuratii de ele sanatosi mii de km . elegant si cu placere!

Editat de Dan Olaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tornada,.vorba Sefului nostru BMW . dimensiunea dubioasa e mai mult ca sigur e o eroare.

danalarm,in timp a fost inmatriculat la venezia si este un motor bun si norocos .

Sa va bucuratii de ele sanatosi mii de km . elegant si cu placere!

Multumesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a înviat!

 

Am primit reperele OEM pentru furca față.

 

Să comand ulei OEM, 66 lei/l la dyllipoint http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&products_id=3073, 95 lei/l la Bavaria, sau să aleg Repsol, Motul etc.?

 

Ce cantitate trebuie pusă în cazul golirii complete pentru fiecare parte? Într-un manual de pe net scrie 0,45 l/parte http://12.149.7.166/uploads/tm10/R1150RTG.pdf, pe louis de asemenea https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/bmw-r-1150-rt/0413/1047, dar la Bavaria mi-au zis că-mi trebuie 1,2 l/total.

 

Mulțumesc!

 

Florin

post-67306-0-61453400-1464872325_thumb.jpg

post-67306-0-99446200-1464872347_thumb.jpg

post-67306-0-27054200-1464872368_thumb.jpg

post-67306-0-27216200-1464872390_thumb.jpg

post-67306-0-87054700-1464872412_thumb.jpg

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul din furca de RT nu are rol de amortizare, ci doar de ungere.

Altfel spus, merge orice ulei hidraulic sau de cutie automata.

Pe ultima varianta am mers eu, cel mai ieftin ulei de automata pe care l-am gasit, la vreo 25 ron/l.

Merge f bine.

Cand ai s-o demontezi ai sa vezi de altfel ca furca nu contine nimic, e o simpla teava bagata intr-un tub, fara nici un fel de valve sau arcuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Caut să cumpăr un BMW R1100S din 2001 sau mai recent, cu ABS și mânere încălzite - în mod ideal să fie și double spark (2003+), dar nu-i musai. Da, știu că este unul roșu la vânzare care corespunde, însă deși motocicleta se prezintă foarte bine, vreau una cu până în 50.000km.

Am decis să postez aici și nu pe thread-ul de cumpărări pentru mai multă vizibilitate.

Dacă știți pe cineva care vrea să scape de unul, PM vă rog. La preț cred că ne înțelegem.

Mulțumesc :)

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Caut să cumpăr un BMW R1100S din 2001 sau mai recent, cu ABS și mânere încălzite - în mod ideal să fie și double spark (2003+), dar nu-i musai. Da, știu că este unul roșu la vânzare care corespunde, însă deși motocicleta se prezintă foarte bine, vreau una cu până în 50.000km.

 

Am decis să postez aici și nu pe thread-ul de cumpărări pentru mai multă vizibilitate.

 

Dacă știți pe cineva care vrea să scape de unul, PM vă rog. La preț cred că ne înțelegem.

 

Mulțumesc :)

 

din 2001 si pana in 50.000 km? :)

» Post actualizat in 03 Jun 2016 13:50

nu zic ca nu se poate, am 1150gsa din 2003 cu 68.000 km (am facut cu el 36.000 km in 5 ani jumate), dar e destul de greu.

si sincer, nr de km n-ar trebui sa fie atat de important, ci starea motorului.

bafta oricum!

 

p.s.

nu vand nimic :)

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știu că pare ciudat, dar majoritatea posesorilor acestui model se pare că s-au concentrat mai puțin pe veleitățile lui de touring. Drept dovadă câteva căutări pe site-urile din în Italia:

Deci se poate :)


» Post actualizat in 03 Jun 2016 14:10

nr de km n-ar trebui sa fie atat de important, ci starea motorului.


Ai perfectă dreptate. Dar nu plănuiesc să țin motocicleta foarte mult (în jur de 2 ani), și în acest sens cred că amândoi știm cât de greu este să (re)vinzi o motocicletă cu ~100.000km, fie ea și BMW.

Probabil că la un LT sau la un GS nu ar conta atât de mult, dar la un inorog înaripat precum R1100S cam trage la cântar :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul din furca de RT nu are rol de amortizare, ci doar de ungere.

Altfel spus, merge orice ulei hidraulic sau de cutie automata.

Pe ultima varianta am mers eu, cel mai ieftin ulei de automata pe care l-am gasit, la vreo 25 ron/l.

Merge f bine.

Cand ai s-o demontezi ai sa vezi de altfel ca furca nu contine nimic, e o simpla teava bagata intr-un tub, fara nici un fel de valve sau arcuri.

Mulțumesc mult, dar când am citit răspunsul dumneavoastră deja comandasem uleiul original de la BMW, acum trebuie doar sa aștept până vine. L-am şi achitat în avans.

 

Pe de altă parte, după cine sa ma iau în privința cantitatii necesare pentru fiecare parte? După cum spuneam, am găsit în manuale capacitate 0,45 l pentru fiecare parte, dar la BMW mi-au zis ca am nevoie de 1,2 l în total.

 

Poate voi primi un răspuns la fel de bun, dar înainte de a termina lucrarea.

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai aia de la Bmw au tot interesul sa zica 1,2l ca sa-ti vanda 2l.Si eu stiam de 0,45 sau 0,47 pe fiecare parte.Te incadrezi sigur cu un litru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa credeam şi eu. Înseamnă că nu am greșit ca am luat doar 1 l. Mai aștept şi alte păreri, poate îmi răspunde şi cineva care a făcut personal acest lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa stiam si eu, 11RT are 0.46L iar 12RT cu ESA are 0.62L pe fiecare brat. Sa masori cat scoti din fiecare, in principiu nu ar fi avut pe unde sa iasa lichidul de acolo decat daca aveai vreo garnitura rupta, ceea ce inseamna ca practic ar trebui sa scoti minim 450ml

 

Si un video pentru 1150RT:

 

Editat de M a v e r i c k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Urmeaza sa ma alatur si eu grupului BMW. Mai exact sunt la vanatoare de R1200GS, cu un buget de 7000-7500 si ma pot duce pana la 8000 in ideea ca oricum dupa ce iti iei o mobra noua este nevoie sa faci schimb de ulei, placute, baterie, filtre etc.. nu stii ce ti se vine exact :)

 

Ce imi puteti recomandat sa verific la o astfel de mobra? La bugetul meu presupun ca o pot lua ceva din 2004-2006 cu 70000+ KM ... poate si mai mult. Sa ma astept la probleme de motor, cutie, cardan?

 

Ce service recomandati in bucuresti, in afara de reprezentanta?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce service recomandati in bucuresti, in afara de reprezentanta?

 

Ca si service, cea mai de luat in seama alternativa (vs. reprezentanta) in zona Bucuresti este sa mergi la Mototehnica (str. Fabrica de chibrituri 24-26, Bucuresti, tel: 0722-361856).

 

Nu trebuie sa te astepti neaparat la anumite probleme, mai ales daca motocicleta a fost intretinuta si servisata corect.

 

Pe la bugetul ala si km aia poti lua una din Germania, de la dealer BMW care inseamna carte service, garantie 1 an etc. Foarte probabil si service deja facut. Iar ajunsul acolo nu e complicat, zbori la München in seara asta si maine la pranz esti cu ea inmatriculata, dai si o tura prin Alpi in drum spre casa :D (si te incadrezi cu drumul in cca 8000€)

Uite un exemplu aici de la un dealer renumit din Bavaria.

 

Nu lua sub nicio forma fara ABS. Si, eventual dar nu neaparat, evita primul an de fabricatie 2004.

 

Vezi ca avem topic dedicat generatiei respective de 1200GS:

/index.php?/topic/201200-bmw-r1200-gsadv/

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

De curand (o saptamana) am trecut si eu la R 1150 RT 2001 78200km si prezinta urmatoarele simptome: relantiul nu este liniar si se invarte in jurul a 1000-1100 turatii, iar la fel in mers pe la 3500 turatii nu merge rotund...daca ajung la 4000 merge ok. Am schimbat filtrele si uleiurile, mai putin lichidul de frana. Din istoric bujiile au fost schimbate la 65500, oare trebuiesc schimbate? nu stiu cu ce sa incep... sincronizare injectie ar rezolva?

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ptrimul rand vezi sa nu aiba bujii Bosch cum zice in carte.Pune NGK sau Champion(eu pe astea le am si sunt ok.fata de Bosch).Schimba si filtrul de benzina daca nu sti istoricul.La sfarsit fa reglaj tacheti(musai cu motor rece) si dupa sicronizare.Daca nu se amelioreza dupa astea se mai complica treaba si ar trebui verificat,reglat TPS da nu lasa pe oricine sa se joace cu TPSul.Daca e ok Tps ar trebui reparate admisiile,la asta si nu numai poate te ajuta userul Dan Cata.

Ia-o in ordinea de mai sus prin eliminare.

Vezi sa nu schimbi tu locul papucilor in pini sub sa in cutia cu sigurante ca o zapacesti de tot ,cand se modifica ceva acolo trebe resetat si motronicul.

Sper ca nu te-am speriat.Aste sunt cele mai renumite hibe da odata remediate te bucuri de moto 100k fara batai de cap ca si cand ar fi noua!😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand (o saptamana) am trecut si eu la R 1150 RT 2001 78200km si prezinta urmatoarele simptome: relantiul nu este liniar si se invarte in jurul a 1000-1100 turatii, iar la fel in mers pe la 3500 turatii nu merge rotund...daca ajung la 4000 merge ok. Am schimbat filtrele si uleiurile, mai putin lichidul de frana. Din istoric bujiile au fost schimbate la 65500, oare trebuiesc schimbate? nu stiu cu ce sa incep... sincronizare injectie ar rezolva?

 

Ralanti-ul nu stiu daca va sta vreodata chiar fix iar in jurul a 3500 rpm nu va merge niciodata perfect constant, asta este "mersul normal" al boxerelor mai vechi.

Insa, astea pot fi clar ameliorate daca faci servisare corecta. In principiu, la fiecare 10.000km, pe langa ulei etc. trebuie sa faci cum s-a spus si mai sus, reglarea jocului supapelor si sincronizarea cilindrilor. Asta face parte din servisarea standard la boxer-ul racit cu aer.

De asemenea unele au mers bine cu un tip de bujii, altele cu alte tipuri. La mine au fost bune NGK iridium.

 

Citeste cat mai mult din topicul asta, chiar daca nu este usor pt ca discutiile sunt amestecate, si o sa intelegi mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...