Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Revin cu o întrebare: internețul spune în general că modelele cu ABS fabricate între 2000 și 2007 sunt de evitat. Cauza ar fi servo-frâna și faptul că au fost probleme cu sistemul ABS (acționare intempestivă sau proastă și chiar blocaje). Un amic posesor de GS mi-a confirmat acest lucru.

Personal mi s-a părut puțin... dubioasă acționarea servo-frânei (lipsa de feeling din manetă). Parcă nu aș vrea așa ceva. Evident, ABS-ul nu l-am putut testa în cadrul test-ride-ului.

Păreri? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e GSA 2006 cu servofrana respectiva. ABS-ul functioneaza ceas, la fel si servo. Mai am un amic foarte bun cu un GSA din 2005, la fel, nici o problema. Nu stiu la ce te astepti cand zici ca simti lipsa de feeling in maneta, personal reusesc sa controlez forta de apasare atat cu cat si fara ABS.

Despre ABS.. dicutabil insa eu l-as pune obligatoriu pe toate mobrele. Am testat pe circuit si am avut distante de oprire mai mici fara ABS decat cu (asfalt uscat), dar in aceiasi masura nu m-as risca sa rulez pe strada fara ABS, una e sa te pregatesti de franare si sa gestionezi forta de franare progresiv si alta e sa tragi de maneta disperat pentru ca a a sarit unul in fata si trebuie sa opresti in urmatorii 3 metri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil că este vorba de obișnuință: mă refer la lipsa progresivității rezistenței în cursa de acționare a manetei.

intrebarea e cat te-ai dat cu motorul ala? eu am 1150 gsa din 2003 si-mi aduc aminte ca la inceput a fost putin ciudat, dar m-am obisnuit destul de repede si chiar imi place.

67k km, si n-am avut probleme pan acum. din cate am inteles, trebuie schimbat lichidul din instalatie la maxim 2 ani. si mai e zgomotul ala de la servo frana tare ciudat, dar te obisnuiesti si nu-l mai remarci :))

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebarea e cat te-ai dat cu motorul ala?

 

Puțin. Mult prea puțin ca să-mi dau seama dacă e ceva cu care m-aș putea obișnui sau nu. Atât cât am mers mi s-a părut doar... ciudat - și nu în sensul bun :) Spre diferență de telelever de exemplu: la fel de ciudat, dar în sens pozitiv.

 

Tot timpul am avut motociclete cu frâne bune, iar acest aspect este foarte important pentru mine. Este unul dintre motivele pentru care m-am axat pe generația 2001+ a modelului, după ce a primit upgrade la frâne (discuri de 320, etrieri mai mari).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil că este vorba de obișnuință: mă refer la lipsa progresivității rezistenței în cursa de acționare a manetei.

 

Daca iti mai amintesti cum erau franele la Dacia 1300 si cum sunt acum la Sandero sau ce naiba mai fac astia de la Dacia (ca sa raman la aceiasi firma), cam asta e diferenta.. In loc sa "faci pedale" maingai doar levierul de frana, auzi un bazait usor sub rezervor si te afunzi in sa (nu te impinge peste ghidon). Nu stiu care e probabilitatea sa crape pompa aia servo, dar da, daca ai ghinion si se strica dai o bucata de ficat pe ea ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu care e probabilitatea sa crape pompa aia servo, dar da, daca ai ghinion si se strica dai o bucata de ficat pe ea ..

(Desi declarat Gica Contra) - Nu e de fugit de modelele cu servo - trebuie doar sa nu fie neglijat schimbul de lichid (2 ani macar?).

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompele alea de frana erau ceva facut cred custom pentru mobre BMW. Si mie imi place cum se simte frana pe mobra cu servo...

Cat despre fiabilitate, nu cred ca sa aiba nimic daca le servicezi la timp, conform manualului.

 

Numai ca probabil au fost ceva probleme, si ca sa nu riste, au inceput sa puna pompele astea generice, care le vezi si pe F650, si pe Audi, si cred ca is pe tot ce se fabrica in Eur mai nou :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu care e probabilitatea sa crape pompa aia servo, dar da, daca ai ghinion si se strica dai o bucata de ficat pe ea ..

 

Este adevărat, mă gândesc și la acest aspect - mai ales că vorbim despre o motocicletă veche de 12-14 ani :)

 

Motivul pentru care m-am orientat spre un BMW boxer răcit pe aer/ulei a fost tocmai simplitatea și robustețea motocicletei. Nu vreau electronică, radiatoare, ventilatoare, etc. Vreau ceva mecanic și fiabil :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un amic la politia din Metz care nu a schimbat nimic in mobra de serviciu.. nu ulei, nu lichide, nimic (a venit ultimul in unitate si a primit cea mai nasoala mobra, vrea si el alta noua). Si chiar si asa batrana refuza sa crape si acum are aproape 100.000km cu ultimul schimb de lichide de acum mai mult de 3 ani... Nu zic ca toate sunt asa, dar in general mobrele astea sunt renumite pentru fiabilitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un amic la politia din Metz care nu a schimbat nimic in mobra de serviciu.. nu ulei, nu lichide, nimic (a venit ultimul in unitate si a primit cea mai nasoala mobra, vrea si el alta noua). Si chiar si asa batrana refuza sa crape si acum are aproape 100.000km cu ultimul schimb de lichide de acum mai mult de 3 ani... Nu zic ca toate sunt asa, dar in general mobrele astea sunt renumite pentru fiabilitate...

:))) dar pariez ca tehnic este un ignorant. Daca bate sau suna ceva (chestii de genul acesta) pariez ca nu are treaba si se urca in sa si GAZZZ!

hmmm? asa e?

mai pariez ca nu il deranjeaza (asta in caz ca sesizeaza vre-o diferenta!) ca are anumite vibratii daca porneste la 10 grade si cu totul alte vibratii daca porneste la 30 de grade.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea e ca nu e chiar cazut din cer, in privat tipul are un Ducati Scrambler si-l bibileste sigur. La munca tot ce vrea e sa scape de mobra aia veche si sa primeasca si el una noua pe bani de la buget :) (sic, credeai ca doar in .ro bugetarii sunt asa!?). In rest da, GAZZZ... dar cu moderatie ca ramane fara lol, ultima data cand l-am vazut se vaita ca datorita grevelor de la rafinarii au intrat in stocul strategic de la armata si ca le da doar 10litri pe zi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Baietii sunt priceputi, cu bun simt dar ocupati, programarea dureaza mult.


 


Revin cu o întrebare: internețul spune în general că modelele cu ABS fabricate între 2000 și 2007 sunt de evitat. Cauza ar fi servo-frâna și faptul că au fost probleme cu sistemul ABS (acționare intempestivă sau proastă și chiar blocaje). Un amic posesor de GS mi-a confirmat acest lucru.

Personal mi s-a părut puțin... dubioasă acționarea servo-frânei (lipsa de feeling din manetă). Parcă nu aș vrea așa ceva. Evident, ABS-ul nu l-am putut testa în cadrul test-ride-ului.

Păreri? :)

Franarea este foarte puternica, dar dozarea manetei lasa de dorit pentru cineva neobisnuit, mai precis o buna bucata din cursa nu pare a frana, dupa care acaeasta intra brusc. Este motivul pentru care foarte multi propietari de LT cu iAbs culca mobrele cand au ghidonul bracat pentru manevre in parcari.

Bineinteles ca te obisnuiesti cu frana, dar asta este sentimentul cand te urci pe asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu doua nelamuriri:

 

1. Daca pun o toba aftermarket, trebuie rescrisi/actualizati/schimbati anumiti parametrii in calculator?

2. Ce fel de standere se potrivesc pe k1200r sport?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti pe cineva sa aduca maobre de afara?

Mai era Victor la Arad, am luat un 1100 LT de la el acum 5 ani, la trimis prin curier

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stie cineva de unde se poate cumpara palnie ce se foloseste la schimbarea lichidului de frana la unitatea de ABS asistata de servo???

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum e palnia aia ?Sau e pompa cu presiune ce introduce lichidul?

La unitatea Abs fara servofrana de 1100 se aeriseste normal sau tot cu dispozitiv special?imi schimb furtunele de frana si vrea sa stiu daca fac operatia acasa sau la service?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...