M a v e r i c k Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Stiu ca el are 1100, dar mi-am zis ca nu strica sa spun ca si fara palnia aia de 30$ se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 29, 2016 Admin Share Postat Iunie 29, 2016 Corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Salutare, Am nevoie de accea palnie pt K 1200 RS /2002 . Am schimbat mobra!! R1100R -ul care a fost al meu acuma e la Bucuresti! Editat Iunie 30, 2016 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Fara suparare dar raman la parerea mea ca palnia aia e un moft. Da, e fain sa o ai, dar poti si fara sa platesti30USD+transport. Prima oara cand am schimbat lichidul nici macar palnie transparenta nu aveam, am luat o palnie normala si am dat cu banda adeziv pe ea pana am adus-o la dimensiuni si a incaput in gaura aia cam fortat. Acum am gasit o palnie transparenta la un magazin pe care am dat vreo 2 euro cred, dintr-un plastic moale; e conica si am taiat-o la diametru de 14mm, am tras degetul de la o manusa de silicon mai grosuta peste ca sa functioneze ca o garnitura si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufletz Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 (editat) Neata, Dupa 2 zile de plimbat cu motorul "nou" BMW R1150RT din 2001, au inceput problemele. Niste magneti dezlipiti de pe stator, problema care s-a rezolvat. Imediat dupa asta nu a mai dat scanteie. "Boala lor" ar fi conductorii care in timp se strica. Am inlocuit conductorii (ma rog, nu eu) si a aparut scanteia dar intermitent. Prin urmare ar trebui sa inlocuiesc senzorii ( honeywell 2av54). Stie cineva de unde as putea sa iau senzorii astia din Romania cu livrare rapida? Eu nu am gasit. Ma cam grabesc pentru ca mi s-a ivit o ocazie de a face un drum mai lung si tare as vrea sa merg cu el. Din experienta celor cu BMW ar putea sa fie si altceva in afara de senzorii astia? Cum as putea verifica daca nu cumva scanteia intermitenta e din alta parte? Multumesc. Editat Iulie 4, 2016 de pufletz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 4, 2016 Admin Share Postat Iulie 4, 2016 Suna-l pe Dan Cata, site-ul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufletz Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 (editat) Suna-l pe Dan Cata, site-ul lui I-am dat mesaj si pe forum si pe site. Auzisem de el. Acum astept. Multumesc pentru sugestie. Editat Iulie 4, 2016 de pufletz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 /index.php?/topic/737967-bmw-camp-7-02-03072016/?p=4205325 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Ir Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 Stiti pe cineva sa aduca maobre de afara? Eu am luat prin fam.Biris. https://pro-bike.ro/forums/topic/56105-moto-la-comanda-fara-avans/?page=16#comment-563103 » Post actualizat in 07 Jul 2016 17:30 Salutare tuturor, De curand (o saptamana) am trecut si eu la R 1150 RT 2001 78200km si prezinta urmatoarele simptome: relantiul nu este liniar si se invarte in jurul a 1000-1100 turatii, iar la fel in mers pe la 3500 turatii nu merge rotund...daca ajung la 4000 merge ok. Am schimbat filtrele si uleiurile, mai putin lichidul de frana. Din istoric bujiile au fost schimbate la 65500, oare trebuiesc schimbate? nu stiu cu ce sa incep... sincronizare injectie ar rezolva? Multumesc, Am rezolvat oarecum probleme, schimbat uleiuri, filtre, bujii ngk, reglat supape, sincronizat cilindrii. De mers la relantii merge rotund insa vibreaza (ma gandesc ca asta e mersul normal), si sub 4000 ture merge constant nu mai "galopeaza" ca inainte, in schimb cand reduc/schimb inferioara da rateuri in toba, e ceva normal? in sensul ca e ca o mitraliera daca o las in frana de motor:))... Am rezolvat si problema la topcase unde era rupt mecanismul de blocare(frezat din dural, nou era 45euro) si am cumparat si butucul (comandat la BMW 136ron, au venit 2 butuce cu 2 chei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Pentru ca sunt atatea discutii pe tema uleiului, iata un clip pentru o mai buna intelegere. Iar la min. 5:30 exista si o demonstratie mineral vs. sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iulie 8, 2016 Autor Share Postat Iulie 8, 2016 Salutare, am o intrebare la proprietarii de K1200RS. Care este consumul real la acest model? La al meu consumul pare destul de mare 8.5-9 litri/100 km circulat preponderant in oras si participand la marsuri. Cartea da 6l/100km la o viteza de croaziere de 120 km/h. Am pust testerul (GS911) si nu arata nicio eroare. Fum negru nu am vazut. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Vezi cum face graficul la sonda lambda daca ai diagnoza. Orasul nu e relevand, nici marsul. Oradea e un oras, Tecuci e un alt oras cu un alt consum Fa consumul de la plin la plin, in regim de touring, aia e cat de cat elocvent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Salutare, am o intrebare la proprietarii de K1200RS. Care este consumul real la acest model? La al meu consumul pare destul de mare 8.5-9 litri/100 km circulat preponderant in oras si participand la marsuri. Cartea da 6l/100km la o viteza de croaziere de 120 km/h. Am pust testerul (GS911) si nu arata nicio eroare. Fum negru nu am vazut. Multumesc anticipat e ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 O finală sport pentru un k1200r sport nu aveți cumva de vânzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 Am nevoie de platoul cu carbunii pentru electromotor la k1100 lt, sau de carbuni, sint alti furnizori in afara de Bavaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Salutare, am o intrebare la proprietarii de K1200RS. Care este consumul real la acest model? La al meu consumul pare destul de mare 8.5-9 litri/100 km circulat preponderant in oras si participand la marsuri. Cartea da 6l/100km la o viteza de croaziere de 120 km/h. Multumesc anticipat Foarte sensibil la mizeria din filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iulie 11, 2016 Autor Share Postat Iulie 11, 2016 Revin cu un feed back dupa o iesire scurta. Consum oras 7.8 l, iar consum touring cu 2 personae sub 6l( urmeaza sa fac plinul si calculez consumul exact)!! Deci m-am linistit! Dan Cata am verificat graficul si am observant ca pana la 75-80 grade Celsius amestecul este bogat dupa care revine in graphic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Pai o chestie de genul /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ e perfect normala. O sa incerce sa stea pe zona verde, din cauza la closed loop. Se mai poate intampla ca atunci cand e rece, sa faca un grafic relativ drept, fara zimti. Aia inseamna ca e stricata partea de incalzire la sonda. Dar nu iti afecteaza de nici o culoare consumul, decat foarte putin, la pornire, care oricum e irelevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 pentru K1200RS/LT care este interesat - ohlinsuri la pret bun http://olx.ro/oferta/set-amortizoare-ohlins-bmw-k1200rs-lt-1997-2006-ID6vIDO.html Mentiune: am incercat (fara succes) se le montez pe un R1100RT. Drept urmare, am polizat cam 2mm bucsa superioara de la amortizorul din spate. La montaj va fi nevoie de o saiba corespunzatoare. Ca lungime, cursa si elasticitate(?) se potriveau, dar nu intra pe oala din cauza furtunului de la compensatorul cu gaz. Normal ca negociabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
User_bmw Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Salutare la intreaga comunitate,sunt nou pe acest forum si am numai un an de categoria A. Am un Bmw R 1200 C din 2003 la care am schimbat distributia si ma confrunt cu o problema care nu se mai rezolva. Nu stiu ce sa mai fac. Am planat chiuloasele, am schimbat simeringirile, am luat garnituri de chiuloase noi, am verificat pistoanele si sunt in cote, segmenti verificati de asemenea si cu toate astea imi baga ulei in camera de ardere si imi ineaca bujia in ulei, mai mult pe cilindrul din dreapta si mai putit la cel din stanga. Am comandat acum alte chiuloase sh pe care le astept din Italia. Am comandat de asemenea si prezoane noi, pentru ca motorul a fost deschis si inchis nimai la mine de 4 ori, nu am de unde sa stiu, de cate pri inainte. Cand l-am deschis prima data am gasit capacele lipite cu poxipol, semn ca motorul a fost cazut pe ambele parti. Nu stiu ce sa mai fac. Poate sa-mi dea cineva vreo idee. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 De ce ai schimbat distributia?? Detaliaza-ne de acolo incepand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
User_bmw Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Decizia de a schimba distributia nu a fost a mea, a fost a celor de la service. Motorul avea la relanti caderi de turatii si mi s-a spus ca trebuie facut asta pentru ca au aparut jocuri la lanturi si asta ar genera mersul inconstant . Motorul desi arata ca avea efectuati doar 15.000 Km, in realitate avea mai mult, mi s-a spus ca vreo 70000. De asemenea cand l-am deschis prima data am vazut ca garniturile de chiuloasa erau lipite cu silicon. Nu am nici macar habar despre ceea ce inseamna functionarea unui motor si am impresia ca m-am aruncat spre ceva destul de complicat. Prima data am crezut ca ar fi de vina garnitura de chiuloasa pe care am comandat-o. Am comandat altele recomandate de bmw si am mers in probe cam 200 km, motorul a mancat 1,4 litri ulei. Pana se incalzea motorul scotea fum, dupa care nu mi scotea, dar probabil in turatii cand mergeam scotea de asemenea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 As fi inlocuit prima data inainte de toate intinzator de lant si semeringuri de supape nu costa decat vreo 100 euro lucrarea,mai ales ca scotea fum la rece si consuma enorm de mult ulei. Motoarele astea nu pica nici la 150k, decat daca nu pui ulei la timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 De asemenea cand l-am deschis prima data am vazut ca garniturile de chiuloasa erau lipite cu silicon. C H I U L A S A !!! (fara O) Stiu, acum ma injuri, ca nu-i forum de gramatica... dar data viitoare o sa scrii corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 CHIULÁSĂ, chiulase, s. f. 1. Piesă de metal care închide cilindrii unui motor cu ardere internă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.