Sari la conținut

Postări Recomandate

Pretul releului OEM variaza intre 130E-180E.

Nu e atat de scump, la urma urmei vorbim de siguranta aici. Cu franele nu te joci.

Credeam ca nu se mai fabrica si nu-l gasesti.

Solutie mai corecta decat sa cumperi altu nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e atat de scump, la urma urmei vorbim de siguranta aici. Cu franele nu te joci.

Credeam ca nu se mai fabrica si nu-l gasesti.

Solutie mai corecta decat sa cumperi altu nou?

 

Scump este un termen relativ :) Sunt inca motociclisti care merg cu gume coapte sau cumpra SH-ul cel mai ieftin deci... relativ. Sunt in asentimentul tau cu privire la siguranta. Nici eu nu m-as juca.

Onoratul motociclist a ales sa si-l repare singur. Eu doar i-am identificat defectul. E pe raspunderea lui reparatia.

Multumesc mult pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, avem posesori de R1100S sau K 1200 Rs care inca activeaza pe acest topic?

 

Initial am vrut un K1200S dar am ajuns la concluzia ca pastrez GSXR-ul si cumpar pe langa un cal de bataie pentru turele de weekend in Alpi.

 

Multumesc.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, avem posesori de R1100S sau K 1200 Rs care inca activeaza pe acest topic?

 

Pt. 1100S aici e bine; dar nu prea am vazut posesori.

In rest, atat pt K-urile vechi (RS & co) cat si pt. cele mai noi (S & co) avem topicuri separate, le gasesti imediat aici la sectiunea de strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am generalizat un pic. M-am indragostit azi de un 1100 S si nu voiam sa pasesc in gura leului pana nu-i stiu tabieturile.

 

Zgomote suspecte,bube stiute, probleme care se pot dovedi costisitoare ulterior.

 

Costuri de utilizare, particularitati la intretinere...s.a.m.d

 

Vlad, tu ai avut multi ani un RS parca. Crezi ca-mi poti face un pic de lumina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, tu ai avut multi ani un RS parca. Crezi ca-mi poti face un pic de lumina?

 

Din ce stiu, 1100S a fost facut pe baza lui 1100RS doar ca au cam fortat la capitolul putere si citisem de reclamatii legate de mersul nu tocmai placut al motorului, lipsa "zvac" la turatii medii/joase, vibratii la turatii mari. De probleme tehnice specifice nu stiu ca nu m-a prea interesat modelul dar poti citi p-aici:

https://www.motorradonline.de/gebrauchte-motorraeder/bmw-r-1100-s-und-r-1200-s-mit-boxermotor-in-der-gebrauchtberatung.366868.html

https://www.motorradonline.de/gebrauchte-motorraeder/bmw-r-1100-s-gebrauchtberatung-und-bilder-aus-dem-dia-archiv.90492.html

In al doilea link vad ca ai si totul pe ani ce au schimbat la el.

 

Eu de 1100RS-ul meu am fost foarte incatntat si tot ce nu-mi placea la el (cutia in 5v, roata de 18" pe spate, ergonomia butoanelor) a fost rezolvat la 1150RS pe care ti-l recomand. oricum, super motor dupa parerea mea, si confortabil la drum lung dar si destul de sportiv pe pasuri.

L-am vandut la 50k km (detinut de la 13k) si am schimbat doar un senzor ABS spate si simeringul de la cardan ca incepuse sa "supureze"...

 

Daca vrei neaparat un boxer sportiv R1200S am vazut ca re preturi ok. Iar R1200ST, in afara farului (chestie de gust) e superba.

Legat de intretinere, cred ca stii deja: service la 10k, cu joc supape si sincronizare cilindri (plus diverse gen bujii, filtru, curea alternator) la 20k sau 40k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1200S e cam 6-7000 aici. 1100S era un mod prin care imi faceam o dambla si vedeam si daca ma acomodez cu un motor boxer bicilindric.

 

Imi place pozitia cvasi race, faptul ca poti pune genti laterale direct, elicea alb-albastra si felul in care e lucrata.

 

Astept sa dau zilele astea VFR-ul si vad dupa.

 

Multumesc pentru idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Respect,

 

se pare ca in sezonul 2018 voi calari un R1200GS si imi doresc sa ma ajutati cu un sfat .

Ca si previziune, kilometrii pe care ii voi face vor fi 80% asfalt si 20% offroad usor spre mediu.

 

CE CAUCIUCURI IMI RECOMANDATI ???? cu un raport pret-calitate bun !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt chiar convins ca se comporta putin diferit. Din experienta anterioara un ulei ieftin desi avea acelasi specificatii cu altul mai scump, dupa nici jumatate din nr de km era mai negru si se consumase mai mult. Dat fiind ca ambreiajul e in ulei si ca am vazut ca dupa schimbul de anul trecut cu Motul 7100 am avut oarecare probleme, am decis ca de data asta sa pun exact ce recomanda producatorul si sa vad cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca regulă generală, un ulei 5w-40 este mai scump decat unul 10w-40.

In general împarți cifra mare la cea mică, cu cat rezultatul este mai mic, separarea si secvențierea lungimii lanțurilor de carbon este mai ușoară.

Cele mai ieftine, monogradele.

Apoi, alea gen 20w-30/40.

Mai scumpe 10w-40, 10w-50

Apoi 5w-30, 5w-40 etc.

Dar, la motoare, daca nu mergi la 0grade, nu are rost 5w.

Asa că 10w-40 este excelent. Evident o marcă bună.

Dacă este foarte cald afară, si deasupra asfaltului vara se ajunge usor la 45 grade, se recomandă 10w-50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi,

aduce cineva ulei BMW Advantec Ultimate 5w40 ? cei de la reprezentanta vor 326lei/4L si mi se pare cam mult...

Anul trecut a avut ceva probleme cu stocul. Si eu comandasem initial de la Achim dar cand am aflat in cat timp mi-l poate aduce, am renuntat. Am bagat Motul 300v 5w-40 si nu am avut probleme. Ai comandat? Are pe stoc? Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi,

aduce cineva ulei BMW Advantec Ultimate 5w40 ? cei de la reprezentanta vor 326lei/4L si mi se pare cam mult...

 

La Autonet e aproape acelasi pret si vine numai pe comanda, probabil asta e pretul RRP pt Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Se cauta posesor de k1200gt, model dupa 2006, cel restilizat. București. Se da bere, pentru 30 minute acordate, de povesti, si lasat sa ma sui pe motoreta, parcata. Asa, de format o idee. Multam anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Sunt nou pe aici si tocmai mi am achizitionat un R1100S si am o mica problema. La transport mi au spart geamul oglinzii dreapta si nu gasesc sa cumpar sau sa o repar pe a mea. Poate ma ajuta cineva cu un sfat sau cu o oglinda SH :).

Multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da jos rama sticlei si mergi cu ea pe la magazinele auto, au sticle auto, cumperi una cat de cat pe masura, apoi la o geamgerie ti.o taie si polizeaza, o lipesti pe rama veche si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Sunt nou pe aici si tocmai mi am achizitionat un R1100S si am o mica problema. La transport mi au spart geamul oglinzii dreapta si nu gasesc sa cumpar sau sa o repar pe a mea. Poate ma ajuta cineva cu un sfat sau cu o oglinda SH :).

Multumesc frumos

 

Acum doi ani mi-am cumpărat un R1150RT. Oglinda din stânga era crăpată.

 

Când am văzut cât costă o oglindă OEM am căutat variante.

 

Soluția găsită : sticlă oglindă pentru Logan MCV = aprox. 15 lei, atelier tăiat geamuri geamuri cu oglinda originală crăpată pentru model = 5 lei (mi-a fost jenă de bătrânul meseriaș și i-am dat mai cu sila 20 de lei...„cum să-ți iau domnule atâta doar pentru o tăietură” ! :) ) , hârtie dublu adezivă = aprox. 20 de lei.

 

Spor la treabă !

Editat de vandrash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Oglinda mea nu are rama care se poate demonta. Oglinda este dintr o bucata. Am cumparat o oglinda auto dar nu am gasit un geamgiu sa o taie iar unul care s a bagat mi a spart o

1.Oglinzile nu sunt turnate, de obicei marginea se da jos, fa o fotografie clara si pune-o aici.

2.Nu orice geamgiu o poate taia, incearca si cauta la altii.

3.Trece-ti orasul la profil, sa stim de unde esti, la cine te trimitem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...