proffroad Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 E frectie la picior de lemn cu crema Nivea Poti pune orice ulei de furca in telescoapele la telelever, singurul lui rol e de lubrifiere, si nimic altceva. Poti pune si ulei de care bagi in cutie sau in grup Recent am schimbat simeringurile la RT, si am luat ce mi-a venit la mana de pe raft, 35 ron litru. Vezi in manual cat ulei intra, vreo 475 sau 480 ml parca, ideea e ca e important sa fie exact la fel de mult in amandoua telescoapele. Si ce e cel mai important... suruburile alea 4, cate 2 pe jamba ce tin jambele legate de puntea cu rotula au loctite pe ele, deci trebuie incalzite in prealabil. De asemenea, tot in manual se specifica distanta dintre jambe jos, langa axul rotii, vreo 190mm parca, aia e iar foarte importanta, ca daca nu nu o sa ai furcile paralele si o sa iti curga imediat simeringurile noi. Baga diluant in jambe ca sa cureti jegul dinauntru - de fapt e pilitura de crom care se ia cand lucra simeringurile si se depune pe fundu jambelor. Cateva pagini mai in spate e linkul catre un tutorial cu poze care l-am facut, e in engleza. Cele bune. Oare asta să fie problema la mine, pe partea stângă, de îmi curge? Am pus totul numai pe OEM: ulei, șaibă, simering, siguranță, capac praf... curgea înainte să le schimb, curge și după ce le-am schimbat. Doar stânga. Voi verifica cât pot de repede această distanță, care în manual scrie că trebuie să fie de 165 +/- 0,5 mm. » Post actualizat in 14 Jun 2018 20:11 Am comandat și un senzor ABS pentru față de pe ebay, din Germania. Sper să fie bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 15, 2018 Share Postat Iunie 15, 2018 Daca ti-e ciupita jamba, o sa curga multa vreme de acu inainte! Nu are cum sa curga daca pui tot nou si faci treaba corect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 15, 2018 Share Postat Iunie 15, 2018 (editat) ...asadar rectific afirmatia: "Si tind sa cred ca 180/60/17 pentru motociclete touring nici nu exista Date de identificare: Model:R 1150 RT An(i) fabricatie:2002-04 Tip motor:0419 - cod Serie sasiu:R22 prefix Capacitate cilindrica efectiva/numar cilindrii:1130/2 cmł/numar cilindri Performata motor:70 (95) 7250 kW (DIN PS) 1/min Cuplu maxim:100/5500 Nm/ 1/min Alezaj/cursa piston:101/70,5 mm Fanta inchidere segmenti:Nou=0,1-0,3/0,2-0,4 / Limta de uzura=0,8 mm Joc segment in canal:Nou=1,170-1,190 / Limta de uzura=1,100 mm Joc piston:0,005-0,029 mm Cifra octanica minima benzina:95/4 ROZ/2 o. 4 Benzina fara plumb:da Mentenanta - verificare si reglare Joc supapa admisie:0,15 (la rece) mm Joc supapa evacuare:0,30 (la rece) mm Compresie:8,5-10,0 bar Rata compresie:11,3:1 Sistem de lubrifiere:Carter umed lubrication Presiune ulei:3,5-6,0/- bar/1/min Sistem de franare Grosime minima placute frana fata:1,0 mm Grosime minima placute frana spate:1,0 mm Grosime minima disc frana fata:4,5 mm Grosime minima disc frana spate:4,5 mm Sistem de aprindere Sistem de aprindere :Motronic MA 2.2 with double ignition - tip Rezistenta bobina primara:0,87 Ohm Rezistenta bobina secundara:nu se poate masura Ohm Primary ignition coil resistance:0,36 Ohm Secondary ignition coil resistance :7200 Ohm Ordine aprindere cilindrii:1-2 Sincronizare aprindere - BTDC:0-43/- °KW/1/min Reglaj static avans:0 °KW/mm Bobina de inductie:Kerzenschachtzündspule - tip Secondary ingnition coil:Bobina cu doua iesiri - tip Bujii Bujie:NGK - producator Bujie:BKR7EKC - tip Distanta electrod:0,8 mm Carburatie/injectie Carburatie/injectie:Bosch - producator Carburatie/injectie:Motronic MA 2.4 - tip Turatie relanti:1100ą50 1/min Diametru clapa acceleratie:45 mm Joc cablu acceleratie:0,5 mm Continut CO:1,5ą0,5 Vol.-% Presiunea sistemului:3,0 bar Sistemul electric Lumini far:12/55 H3 Volt/Watt Semnalizare fata:12/21 Volt/Watt Semnalizare spate:12/21 Volt/Watt Lumini stop:12/10 Volt/Watt Lumini stop pe frana:12/21 Volt/Watt Sistem de incarcare Sarcina maxima:50/4000 A/1/min Tensiune incarcare:14/4000 V/1/min Tensiune/capacitate acumulator:12/19 V/Ah Greutate (incl. rezervor plin) Greutate (incl. rezervor plin):279 kg Capacitati fluide Ulei motor:15W/50 SAE Ulei motor:SJ API Ulei motor:MA2 JASO Capacitate ulei motor (cu schimb de filtru ulei):3,75 Litri Capacitate ulei motor (fara schimb de filtru ulei):3,5 Litri Tip lichid frana:DOT 4 - tip Ulei transmisie:90 SAE Ulei transmisie:0,8 Litri Transmisie finala/diferentialGL-5 API Transmisie finala/diferential:90 SAE Transmisie finala/diferential:250 cmł Ulei furca:10 SAE Capacitate ulei furca stanga/dreapta:450/450 ml/cmł Ambreiaj Ambreiaj fluid:DOT 4 Anvelope Anvelopa fata:120/70 ZR 17 - dimensiune Presiune solo/cu pasager:2,2 (32)/2,5 (36) bar (psi) Anvelopa spate:170/60 ZR 17 - dimensiune Presiune solo/cu pasager:2,5 (36)/2,9 (42) bar (psi) Cupluri de strangere Chiulasa:20 Nm - faza 1 Chiulasa:90° - faza 2 Chiulasa:90° - faza 3 Chiulasa:M10x85=40 Nm - faza 4 Chiulasa:M6=9 Nm - faza 5 Lagar ax came capac chiulasa:35 Nm Nm Prezon evacuare:an Zylinderkopf=21 Nm / Verbindungsschelle=45 Nm und Schmiermittel Capac chiulasa:8 Nm Magnetou/volanta:40 Nm+30° Pinion ax came:65 Nm Pinion ambielaj/cutie:10 Nm Bujii:25 Nm Filtru ulei:11 Nm Nm Surub golire ulei:23 Nm Buson golire ulei:32 Nm Nm Buson golire ulei cutie:30 Nm Nm Tensiune lant distributie32 Nm Sonda Lambda:45 Nm and lubricant Suruburi prindere etrier:30 Nm - fata Suruburi prindere etrier:40 Nm - spate Supapa aerisire frana:fata = 7 Nm / spate = 5 Nm Nm Piulite/suruburi ax roata:30 Nm - fata Piulite/suruburi ax roata:strangere initiala=handfest / strangere finala=105 Nm - spate Suruburi prindere ax roata:22 Nm - fata Nota: Informatiile prezentate in aceasta pagina au titlu informativ. Desi facem toate efortuile pentru ca aceste informatii sa fie corecte, inadvertente pot aparea. Ne declinam responsabilitatea pentru orice fel de daune, directe sau indirecte rezultate ca urmare a utilizarii informatiilor de pe acest site. » Post actualizat in 15 Jun 2018 07:22 Referitor la dimensiunea corecta, (170/60) nu am dubii, imi mentin afirmatia, m-am uitat din nou pe mai multe site-uri. Legat de existenta 180/60 am vazut unde am gresit, selectasem firesc anvelope TOURING, nu SPORT (ca cele din linkul tau) asadar rectific afirmatia: "Si tind sa cred ca 180/60/17 pentru motociclete R1150RT nu exista." FIXED! » Post actualizat in 15 Jun 2018 07:37 ”Piulite/suruburi ax roata:strangere initiala=handfest / strangere finala=105 Nm - spate”... Cred ca de aici a plecat ”buba” cu flansa-spate... Editat Iunie 15, 2018 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucianbiker Postat Iunie 20, 2018 Share Postat Iunie 20, 2018 iertati-mi ignoranta dar am o intrebare oarecum stupida cu toate ca sunt la a 4 motocicleta BMW : Exista o" priza" mufa cu capac pe partea stanga undeva in dreptul scaritei pasagerului si nu stiu la ce foloseste !!! Banuiesc dar nu sunt sigur ca se poate incarca bateria !!! daca este asa de unde pot procura mufa "tata" Multumesc anticipat » Post actualizat in 20 Jun 2018 07:17Mai am o problema : Un cod pentru o curea de alternator pentru BMW R 1100 S /2001 sau un furnizor pentru aceasta curea Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 20, 2018 Share Postat Iunie 20, 2018 (editat) iertati-mi ignoranta dar am o intrebare oarecum stupida cu toate ca sunt la a 4 motocicleta BMW : Exista o" priza" mufa cu capac pe partea stanga undeva in dreptul scaritei pasagerului si nu stiu la ce foloseste !!! Banuiesc dar nu sunt sigur ca se poate incarca bateria !!! daca este asa de unde pot procura mufa "tata" Multumesc anticipat Mufa tata gasesti la Bavaria (nu cred ca au pe stoc) sau pe moto-mike.eu aka romimoto. » Post actualizat in 20 Jun 2018 07:17 Mai am o problema : Un cod pentru o curea de alternator pentru BMW R 1100 S /2001 sau un furnizor pentru aceasta curea Multumesc anticipat www.realoem.com, bagi ultimele sapte caractere din seria de sasiu. Editat Iunie 20, 2018 de petre81. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 20, 2018 Share Postat Iunie 20, 2018 Salut Lucian! 1. Priza electrica gen bricheta pt. consumatori suplimentari sau incarcare baterie. Se gaseste si pe E-bay sau Caranda: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0422-EUR-03-2002-259S-BMW-R_1100_S_98_0422,0432_&diagId=61_1238 2. Curea alternator: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0422-EUR-03-2002-259S-BMW-R_1100_S_98_0422,0432_&diagId=12_1472 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 20, 2018 Share Postat Iunie 20, 2018 (editat) » Post actualizat in 20 Jun 2018 07:17 Mai am o problema : Un cod pentru o curea de alternator pentru BMW R 1100 S /2001 sau un furnizor pentru aceasta curea Multumesc anticipat Daca ai pe motocicleta cureaua de care zice nenea Nastase in link gasesti la magazinele Bardi Auto curea Conti 4PK595 (cod CT4PK595) care e cu 3mm mai lunga sau Dayco 4PK588 cu 4mm mai scurta (D4PK588). Eu as merge pe Conti, 3mm diferenta nu ar trebui sa afecteze si sa permita o intindere corecta. 2. Curea alternator: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0422-EUR-03-2002-259S-BMW-R_1100_S_98_0422,0432_&diagId=12_1472 La multi kilometri frumosi! Editat Iunie 20, 2018 de petre81. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 20, 2018 Admin Share Postat Iunie 20, 2018 Cauta pe Google curea 4PK611 si te redirectioneaza catre o gramada de siteuri (autokarma, piesa.ro etc etc) care iti aduc asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucianbiker Postat Iunie 20, 2018 Share Postat Iunie 20, 2018 Multumesc pentru raspunsurile prompte ! ref curea 4PK611 am gasit si eu dar nu eram prea sigur !!! o sugestie pentru montaj ? Am venit de la Constanta si pe centura la Bucuresti a decedat . Am mai facut vreo 10 km "pe baterie" si cand am ajuns acasa am demontat capacul si am scos un ghem de fire din ceea ce trebuia sa fie cureaua . Azi o iau de la Autokarma si ma gandeam cum sa procedez la montaj !!! ref priza acum daca stiu ca foloseste si la incarcare ma gandeam sa desfac firele din mufa mama si sa adaptez o priza normala eventual chiar de bricheta care se gaseste la orice magazin . Ce spuneti ??? Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 20, 2018 Share Postat Iunie 20, 2018 Multumesc pentru raspunsurile prompte ! ref curea 4PK611 am gasit si eu dar nu eram prea sigur !!! o sugestie pentru montaj ? Am venit de la Constanta si pe centura la Bucuresti a decedat . Am mai facut vreo 10 km "pe baterie" si cand am ajuns acasa am demontat capacul si am scos un ghem de fire din ceea ce trebuia sa fie cureaua . Azi o iau de la Autokarma si ma gandeam cum sa procedez la montaj !!! Gasesti tutoriale pe youtube iar daca ai un pic de inclinatii tehnice te vei descurca. ref priza acum daca stiu ca foloseste si la incarcare ma gandeam sa desfac firele din mufa mama si sa adaptez o priza normala eventual chiar de bricheta care se gaseste la orice magazin . Ce spuneti ??? Stima Nu lua " orice" priza de la magazin, cu astea risti sa iei foc. Cauta piese de calitate care sunt testate suficient, pe termen lung va fi mai bine pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Iunie 20, 2018 Share Postat Iunie 20, 2018 (editat) iertati-mi ignoranta dar am o intrebare oarecum stupida cu toate ca sunt la a 4 motocicleta BMW : Exista o" priza" mufa cu capac pe partea stanga undeva in dreptul scaritei pasagerului si nu stiu la ce foloseste !!! Banuiesc dar nu sunt sigur ca se poate incarca bateria !!! daca este asa de unde pot procura mufa "tata" Multumesc anticipat » Post actualizat in 20 Jun 2018 07:17 Mai am o problema : Un cod pentru o curea de alternator pentru BMW R 1100 S /2001 sau un furnizor pentru aceasta curea Multumesc anticipat Dacă vrei mufă tată mai ieftină găsești aici : https://www.aliexpress.com/item/Hot-Selling-European-12-24V-Replacement-Car-Cigarette-Lighter-Socket-Power-Plug-15A-DC-Adapter-Charger/32735585389.html?spm=2114.search0104.3.1.666d2b0aczHJjl&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_5722611_10340_10341_10696_5722911_5722811_5722711_10084_10083_10618_10304_10307_10820_10301_10821_5723111_10059_100031_10103_10624_10623_10622_10621_10620_5722511,searchweb201603_50,ppcSwitch_2&algo_expid=6ceb5061-7692-49dc-b708-3916e4095d11-0&algo_pvid=6ceb5061-7692-49dc-b708-3916e4095d11&transAbTest=ae803_2&priceBeautifyAB=0 Eu am împerechiat-o cu : https://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-Scooter-Handle-Bar-Mounted-Charger-Waterproof-Dual-USB-Charger-12V-24V-Motorcycle-Cigarette-Lighter-Socket/32630624112.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4drZqJvm Editat Iunie 20, 2018 de vandrash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iunie 27, 2018 Share Postat Iunie 27, 2018 /index.php?/topic/753414-topcase-bmw-r1100rs-r1100rt-r1150rs-r1150rt-r850rt/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flo Vodita Postat Iulie 3, 2018 Share Postat Iulie 3, 2018 Caut lumini aux led, mai bune, pe care sa le montez pe crash bars. Stiu, OEM BMW 600 Eur. ) BMW 1200 RT din 2017. Vreo sugestie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_74 Postat Iulie 3, 2018 Share Postat Iulie 3, 2018 Salutare.Stric o vorba si pe aici.Cumpar sea inalta pentru BMW 650 Funduro,de culoare negru.Sa nu fie modificata.Caut de ceva timp...si nu prea gasesc.Daca are cineva,sau poate aduce de afara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Iulie 6, 2018 Share Postat Iulie 6, 2018 Am rezolvat problema cu ABS-ul. Era senzorul pe fata de vina, într-adevăr, cred ca nu a dat nicio eroare la tester din cauza ca este doar deformat în cap, după cum mi se pare mie. Am cumpărat altul şi acum este în regulă. Am luat şi plăcuțele acestea şi O-ring-urile de la admisie, sper ca am ales bine. Din experiente proprii, considerati ca sunt altele mai bune decât acestea? As vrea să-i schimb şi lichidul şi să-i curat şi etrierele. Mi se pare ca stânga fata rămâne putin blocat. E neapărat nevoie şi de garnituri pistonase în cazul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 7, 2018 Share Postat Iulie 7, 2018 Daca nu curge nu vad de ce ai schimba garniturile... Bine ca i-ai dat de cap si ai mobra functionala acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Salut. Vând un K1200S dacă interesează pe cineva. Anunțul este aici. Pentru detalii vă stau la dispoziție aici. Sau puteți apela numărul din anunț pentru vizionări și eventual test-rides. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat August 1, 2018 Share Postat August 1, 2018 Salutare! Sunt proaspatul posesor al unui R850R din 2004. Imi puteti spune de unde fac rost de un manual de service pt acesta? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 1, 2018 Share Postat August 1, 2018 (editat) Succes. Editat August 1, 2018 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat August 1, 2018 Share Postat August 1, 2018 Salutare! Sunt proaspatul posesor al unui R850R din 2004. Imi puteti spune de unde fac rost de un manual de service pt acesta? Multumesc http://www.bmwmotoclub.cz/servis/files/BMW_R1100RT_RS_GS_R_Repair_Manual.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat August 1, 2018 Share Postat August 1, 2018 Credeți că ar fi în regulă dacă as pune pe spate Michelin Anakee 3 170/60R17? Am găsit la un preț bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 2, 2018 Share Postat August 2, 2018 Ciudat cum posesorii de GS pun gume de ulita pe ele si posesorii de RT pun gume de dual sport Eu pe GS foarte bine m-am inteles cu Anakee 2, dar si 3 ii OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 2, 2018 Share Postat August 2, 2018 Ciudat cum posesorii de GS pun gume de ulita pe ele si posesorii de RT pun gume de dual sport ...Pentru că majoritatea posesorilor de GS super-adventure-safari-mongolia-or-bust nu le vor scoate niciodată de pe șosea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat August 2, 2018 Share Postat August 2, 2018 Eu as vrea sa iau anakee 3 pentru ca am găsit o oferta foarte buna, prețul este mult mai mic decât la alte anvelope. Care ar fi dezavantajele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat August 2, 2018 Share Postat August 2, 2018 Eu as vrea sa iau anakee 3 pentru ca am găsit o oferta foarte buna, prețul este mult mai mic decât la alte anvelope. Care ar fi dezavantajele? Dacă e făcut special pentru R1200GS nu văd de ce pe R1150RT ar tuși Producătorul zice că este pentru mers 90% asfalt și doar 10% offroad. https://www.michelin.com/fre/presse/Presse-et-actualites/communiques-de-presse-michelin/Produits-et-Services/MICHELIN-Anakee-III Anul viitor vreau să schimb și eu gumele pe bizoancă așa că sunt și eu în căutare. Am o rugăminte, dacă îți montezi gume noi să-mi zici și mie ce tip ai pus și cât de mulțumit ești de ele. P.S. Prețul ăla bun este cel de la anvelopemoto.eu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.