Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, mihai263788 a spus:

Eu iti recomand un mecanic muult mai ok, cu experinta in ceea ce vrei tu sa faci si cu preturi civilizate. Razvan de la Axxa Vitan 0724012375

 

 

Prea multă reclamă strică și nu mai răspunde la telefon! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni.

Am și eu o mica curiozitate, mai exact despre consumul de ulei la R 850 RT. Sunt conștient că motoarele boxer consuma ulei în general și asta în funcție de exploatare/încărcare.

Întrebarea mea este... Cât ulei consuma intre schimburi? Vreau sa știu care a fost experiența voastră ca posesori de R850 legat de aceasta mica problemă.

 

Cu stima 

John

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un  litru ar trebui sa ti ajunga cam 7000km daca consumul e in parametrii normali.

Se spune ca motorul de 850 consuma mult mai putin ulei fata de celelalte motorizari boxer de generatie mai veche.

Editat de adisis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@john5000: Am un R850R din 1998. Are 38000 km (cu o probabilitate de a fi reali de ca 90%, bazat pe un istoric clar si ciudat, aprecieri personale si ale specialistilor, compresie etc.) si NU CONSUMA ULEI. Merg singur, si nu o fortez pe "batrana doamna", acceleratii moderate (ceva mai vioi decat masinile obisnuite), viteza obisnuita 100 km/h cu urcari pe la 130-140 din când in când, preponderent sosea (pentru oras este scuterul, BMW-ul vede oras numai la iesiri si intrari). 

 

Nu contest mitul ca BMW consuma ulei, spun doar ceea ce am constatat la a mea pe parcursul a 10000 km parcursi de când o am

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul difera de la motor la motor, tipul de ulei folosit si modul de conducere al agregatului. Eu la un 1200GS 2009, 100K km nu am consum de ulei mai mare de 100-200 ml la 7K km (intervalul de schimb). Adica nu completez nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, am o sa joasa pilot pentru bmw r1100/1150rt. Mai joasă cu 8 cm din înălțimea, plus un câștig de câțiva cm din faptul că e mai îngustă in zona picioarelor. Cine ajunge jos cu vârfurile va ajunge cu toată talpa. Preț fix 100e, nu are defecte.

IMG_20190405_210256480.jpg

IMG_20190405_210303620.jpg

IMG_20190405_210311159.jpg

IMG_20190405_210329143.jpg

IMG_20190405_210500994.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfaturi pareri opinii,

Ieri am vrut sa montez bateria de motocicleta. Din neatentie am pus protectia pe bateria moto, acel izolator si am  inversat bornele (am pus protectia de la baterie peste baterie iar apoi am rotito in mana fara sa imi dau seama cred). Am dat jos bornele si apoi am montat corect bornele. A pornit motocicleta dar incalzeste borna minus si miroase a ars ca si cand se topoeste ceva ............? Am citit in cartea ei si sub sa are ceva sigurante de protectie. Am desfacut acele sigurante dar par ok, adica nu sunt intrerupte. Ce ar putea sa se arda??? Sau sa se intample. Sa se prajeasca alternatorul? Alternatorul are ceva protectii? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se incalzeste, sigur ai ceva in scurt. De regula se arde releul care face legatura cu electromotorul. Alternatorul nu primeste curent la pornire si are protectie la incarcare. Verifica si prin instalatii sa nu se fi lipit doua cabluri intre ele in momentul cand ai inversat si sau incins. Te compatimesc. Intr-un final mergi la un electrician bun si remediaza problema ca nu e de joaca. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hi there. I have a UK BMW GS1200 2004 here in Romania. I am looking to get the bike registered here. The problem I have is that the headlight needs to be changed. Does anyone have an EU headlight for sale or I can rent(hire) for a few days?

Many thanks

Bod

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Bod a spus:

Hi there. I have a UK BMW GS1200 2004 here in Romania. I am looking to get the bike registered here. The problem I have is that the headlight needs to be changed. Does anyone have an EU headlight for sale or I can rent(hire) for a few days?

Many thanks

Bod

https://www.olx.ro/oferte/q-far-r1200gs/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 11.04.2019 at 12:19, Bod said:

Hi there. I have a UK BMW GS1200 2004 here in Romania. I am looking to get the bike registered here. The problem I have is that the headlight needs to be changed. Does anyone have an EU headlight for sale or I can rent(hire) for a few days?

Many thanks

Bod

 

Here you go mate: 200 euros brand new from Boonstra Parts in the Netherlands. I have bought from them myself, they're trustworthy.

 

It's not OEM but it's cheaper and should solve your problem.

 

On 11.04.2019 at 15:15, shpixy said:

 

A căutat omul pe olx, cel ieftin are o problemă și nu ar trece de RAR cu el. Cel scump e cam prea scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Acum 22 minute, TeDy 'M a spus:

cer o parere de la colegii avizati:

http://motorsportgoetz.shopgate.com/item/313038313636

oare sa faca treaba asa ceva, chiar sa adauge 10cai?

daca nu este ceva mai special (desi nu cred), nu este decat o rezistenta variabila care modifica temperatura citita de motor. in acest mod pacalesti motorul ca este mai frig afara si motorul o sa mearga mai bogat. de aici "diferenta" de putere.

 

L.E

Nu ma descurc cu pasareasca asa ca am pus google-ul la treaba: 

"Our PowerJet Controller is very easy to use. 
The PowerJet Controller  itself is very complicated in development and execution! 
The power jet controller has to do several things and measurement at the same time. 
It measures the outside temperature at the sensor, and detects the signal from the original temperature sensor for the original ECU (Electronic Injection Regulator). 
The Power Jet Controller then converts the intake air temperature with the respective correction factor and forwards this signal to the ECU ."

 

deci fix cum am spus mai sus 160E pe o rezistenta variabila :)

 

Editat de styuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine bine... Cu construit module electronice nu le am, asa ca mai intreb:

Aduce vreo imbunatatire in mersul mai eficient al motorului, ori e vorba numai de supraalimentare si implicit consum marit?

Asadar sa uit de agregat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, TeDy 'M a spus:

bine bine... Cu construit module electronice nu le am, asa ca mai intreb:

Aduce vreo imbunatatire in mersul mai eficient al motorului, ori e vorba numai de supraalimentare si implicit consum marit?

Asadar sa uit de agregat?

din punctul meu de vedere, orice iti va aduce nu va fi sesizabil...poate doar consumul marit il vei simti la pompa. iarna masina trage mai tare? (motor pe benzina fara turbo) dar consuma mai mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, TeDy 'M a spus:

deci pana la urma e numai reclama accesoriul asta. Praf in ochi inaintat de firme mari...daca era chinezarie mai intelegeam

Repet, nu sunt expert. Lucrez doar in domeniu si am mai citit cate una-alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...