Sari la conținut

Postări Recomandate

au fost schimbate si suporturile de parbriz care tindeau sa se rupa la RT-ul 2005-2009, mai ales cu parbrize aftermarket, mai grele.

 

Nu tindeau ci chiar se rupeau :) Pompi si Marcel au patit-o (49eur/buc si sunt 2) dar amandoi au parbrize "gigantice"; poate ca noul parbriz, fiind mult mai cuprinzator din start, nu o sa mai fie lumea asa tentata sa-l schimbe.

 

De motor nu stiu ce sa zic... din ce zici tu, numai dezavantaje (consum, costuri), oare asa sa fie? Care ar fi logica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu tindeau ci chiar se rupeau :P Pompi si Marcel au patit-o (49eur/buc si sunt 2) dar amandoi au parbrize "gigantice"; poate ca noul parbriz, fiind mult mai cuprinzator din start, nu o sa mai fie lumea asa tentata sa-l schimbe.

 

De motor nu stiu ce sa zic... din ce zici tu, numai dezavantaje (consum, costuri), oare asa sa fie? Care ar fi logica?

 

2 motive principale (se pare) : era singura varianta de crestere a performantei motorului boxer in paralel cu sansa integrarii in viitoarele standarde de poluare (desi consumul crescut de combustibil nu stiu cum se inscrie in noile norme de emisii europene valabile din 2011, cred) . Costurile de revizie/intretinere sint momentan doar speculatii de internet, bazate insa pe indisputabilul nivel superior de complexitate al noului motor (asa cum reiese el din diagramele/plansele disponibile publicului larg). Consumul crescut de combustibil (4,1/5,2 vs 3,6/4,8) cuplat in mod idiotic cu rezervorul mai mic cu 2 litri (25 fata de 27) sint date certe care se gasesc in specificatiile oficiale BMW.

Mesaj completat

Mai este o modificare demna de mentionat in raport cu RT-ul 2005-2009 : din punct de vedere al schimbarilor exterioare, nu exista numai modificari estetice superficiale gen aripioara sau masca radiatorului fata modficate . A fost redesenata si partea inferioara a carenei, mai ales in jurul cilindrilor, e mai lata si merge un pic mai jos decit varianta precedenta, rezolvand una din micile "slabiciuni" anterioare ale RT-ului - de obicei virfurile cizmelor se murdareau sau iti inghetau virfurile picioarelor iarna (cel putin astora cu 47 la picior ca mine :) ), acum si partea aia pare a fi semnificativ mai bine acoperita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Salutare!! sper sa fi postat unde trebuie..desii vad ca se vorbeste de modele noi am si eu o rugaminte:v-a rog sa-mi impartasiti parerile voastre(obiective sau subiective) despre BMW R1100S(din 2003-2005) !!multumesc anticipat!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Salutare!! sper sa fi postat unde trebuie..desii vad ca se vorbeste de modele noi am si eu o rugaminte:v-a rog sa-mi impartasiti parerile voastre(obiective sau subiective) despre BMW R1100S(din 2003-2005) !!multumesc anticipat!!

 

Salut! Banuiesc io de ce intrebi... :P

O sa ma documentez si-ti dau mai multe amanunte; totusi este o moto desul de sportiva, cu pozitia aferenta; pe de alta parte se preteaza bine si la touring (dar nu prea cu pasager). Sa fii insa atent ca nu stiu cat de usor vei reusi sa o revinzi, chiar si daca n-ar fi piata blocata de criza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine zice ca nu ii frumos, nu stie ce vorbeste. Cel mai mult imi plac vasele ce tin lichidu de frana de la ambreiajul hidraulic si frana fata, inspirate parca din SS Enterprise :)

 

2010-bmw-r-1200-rt-revealed-photo-gallery-included-medium_1.jpg

 

2010-bmw-r-1200-rt-revealed-photo-gallery-included-medium_2.jpg

 

2010-bmw-r-1200-rt-revealed-photo-gallery-included-medium_3.jpg

 

2010-bmw-r-1200-rt-revealed-photo-gallery-included-medium_4.jpg

 

2010-bmw-r-1200-rt-revealed-photo-gallery-included-medium_5.jpg

 

2010-bmw-r-1200-rt-revealed-photo-gallery-included-medium_7.jpg

 

2010-bmw-r-1200-rt-revealed-photo-gallery-included-medium_15.jpg

 

2010-bmw-r-1200-rt-revealed-photo-gallery-included-medium_25.jpg

 

2010-bmw-r-1200-rt-revealed-photo-gallery-included-medium_27.jpg

 

2010-bmw-r-1200-rt-revealed-photo-gallery-included-medium_36.jpg

 

2010-bmw-r-1200-rt-revealed-photo-gallery-included-medium_30.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW cu 6 cilindri.

 

Interesant ?!

Mai mult pe

 

http://www.universmoto.ro/index.php

post-882-1257877712_thumb.jpg

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut neplacuta surpriza sa constat, in trafic, ca furtunul de la frina fata a cedat. In afara de Automobile Bavaria mai aduce cineva piese pentru motocicletele BMW?

Editat de cretescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut neplacuta surpriza sa constat, in trafic, ca furtunul de la frina fata a cedat. In afara de Automobile Bavaria mai aduce cineva piese pentru motocicletele BMW?

mai bine ia cu insertie metalica :laugh:

 

gasesti si pe louis, si in plus parca erau cu garantie lifetime ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in univers moto. test de anduranta la k1300gt. test de 50.000km.

la 25.000km s-a spart oala de la ambreiaj.

plus diverse probleme pe parcursu testului.

 

Au mai fost defectiuni la instalatia electrica la 5.000, 7.275 si 19.850 km.

 

Firma BMW a deschis o ancheta. Se cerceteaza indeosebi problema ruperii prin torsiune a oalei ambreiajului.

Potrivit purtatorului de cuvant BMW, din martie pana la acest incident s-au vandut 8.500 de exemplare din gama

megatourerului K 1300 la care nu s-au constatat evenimente similare.

 

Revista "Univers Moto" - cu multe subiecte incitante - are si site (in constructie):

 

http://www.universmoto.ro/index.php

 

Pasionatii moto sunt invitati sa participe.

 

Sa auzim numai de bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cineva este interesat: BMW ofera acum posibilitatea montarii ASC pt motocicletele care nu au din fabrica. Este vorba de modelele R1200GS/R/RT si seria K1200o/1300. Despre pret nu stiu inca nimic; informatii la cel mai apropiat dealer BMW :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au mai fost defectiuni la instalatia electrica la 5.000, 7.275 si 19.850 km.

 

Firma BMW a deschis o ancheta. Se cerceteaza indeosebi problema ruperii prin torsiune a oalei ambreiajului.

Potrivit purtatorului de cuvant BMW, din martie pana la acest incident s-au vandut 8.500 de exemplare din gama

megatourerului K 1300 la care nu s-au constatat evenimente similare.

 

Revista "Univers Moto" - cu multe subiecte incitante - are si site (in constructie):

 

http://www.universmoto.ro/index.php

 

Pasionatii moto sunt invitati sa participe.

 

Sa auzim numai de bine !

 

curat ghinion pt astia de la BMW sa pateasca exact asa ceva motorul trimis la testu de anduranta.

 

oricum este o motocicleta extraordinara si mi-ar facea mare placere sa am una in garaj :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat la BMW si nu am vazut niciun recall pentru probelma de mai sus. Singurul incident este cel semnalat in testul de anduranta. Oala ambreiajului s-a puscat la 240 kmph pe autobahn. K1300GT are ambreiaj redesigned fata de modelele de 1200. Niciun posesor de K1300GT nu a raportat o astfel de problema. Si cred acum ca nu vor mai raporta pentru ca nu vor mai avea tupeu sa treaca de 200 kmph :laugh: Eu daca as avea una,acum i-as da in gura, sa mi se sparga ambreiajul si sa-l repar in garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incredibil! :) Exista in sfarsit un site decent www.bmw-motorrad.ro

 

Culmea este ca acum se pomeneste si de echipament BMW si stirile nu mai sunt cele din urma cu 18luni...

 

Ce nu am reusit eu sa gasesc... preturile la motociclete dar poate ca nu este asa important :crack:

Oricum, e un pas inainte!

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incredibil! :) Exista in sfarsit un site decent www.bmw-motorrad.ro

 

Culmea este ca acum se pomeneste si de echipament BMW si stirile nu mai sunt cele din urma cu 18luni...

 

Ce nu am reusit eu sa gasesc... preturile la motociclete dar poate ca nu este asa important :crack:

Oricum, e un pas inainte!

 

Salut...

am fost acu 3 saptamani la revizie la AB si am vazut ca sa schimbat cite ceva pe acolo,un alt sef o alta atmosfera. Tot seful a fost cel care auzind discutia pe care o aveam cu Ucu(receptioner?,cred) a decis ca imi trebuiesc returnati ceva bani ptr ca cu citeva luni in urma am avut un defect la o piesa pe care o cumparasem si care acum este actiune tehnica. Motocicletele la AB sunt mai scumpe ca in Germania de ex dar la piese sau accesorii\imbracaminte sunt mai ieftini.

 

Ultima mea revizie pot spune ca a fost de nota 10 :P ,contand si faptul ca mi-am bagat nasul prin service sa asist la lucrare. Sper sa nu fi fost doar o zi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica conexiunile la baterie, sa nu fie oxidate sau murdare.

 

daca te gandesti sa schimbi regulatorul, vezi si aici, poate au o oferta mai buna decat reprezentanta.

 

http://www.euromotoelectrics.com/product_p/boalt-reg286.htm

 

de asemenea, inainte sa cumperi, incearca cu regulatorulul de pe o mobra donatoare, poate nu e el de vina.

 

la a mea sta pe 14V fix! indiferent de turatie sau consum. nu am mai auzit sa se strice regulatorul de tensiune la boxere, niciodata.

 

incearca si cu o alta baterie inainte sa incerci regulatorul.

 

Am verificat azi incarcarea,e super ok,14.2volti,daca o sa mai faca figuri dupa ce-i curat contactele inseamna ca e bateria dusa ,dar e ok pt . ca inca e in garantie,Exide de 19ah.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=RhW9nk-FrRw

spre deosebire de altii,eu cel putin,sunt de parere ca,cele mai bune motociclete s-au facut si se vor face in continuare in europa,orezariile fin doar mai ieftine! fiabilitate... touring... enduro/cross - clar domina europencele,daca pomenesc de ducati la viteza sigur 'or sarii unii grabindu-se sa-mi aminteasca cum ca yamaha e pe primul loc in moto gp.. :alcy:

 

http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/b...6_cilindri.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Wow, au scos BMW ceva care sa concureze cu japonezele la categoria supersport.......dupa 20 de ani.

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBX1000

http://www.kz1300.com/tech.html

http://www.gizmag.com/go/4770/

 

 

Scopul topicului fiind?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...