Admin l.u.v Postat Ianuarie 4, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) Nu stiu de ce ti se pare dubios ca l-a luat de la francezi si il vinde in Polonia, omul face un business! In Franta jandarmerria, pompierii, politia organizeaza periodic licitatii pentru a vinde mijloacele fixe uzate din dotare. In cazul tau kilometrii sunt aia dar trebuie sa tii cont ca sunt mai multe inconveniente cind iei o mobra oficiala, circulata doar in oras: -Ambreiajul stricat, exact ca in cazul tau. -Uzura accentuata a selectorului de viteze din cutie, s-au folosit in exces trepte inferioare si a intervenit uzura intre treptele intai/neutral/a doua.. Un selector nou costa cam 350 euro. -Trebuiesc cumparate piesele pentru a reveni la seaua pasagerului, piese care nu sunt ieftine deloc, s-au facut niste modificari acolo, este alta codita, etc. -Exista tot felul de gauri date in carenaj de la guardurile vechi, gauri care in cazul asta se vad, ai de ales intre a repara, acoperi orificiile existente si a revopsi carenele sau de a-ti cumpara protectiile cromate de la dezmembrari si a le monta la loc. -Pe plansa bord exista de asemenea gauri si decupari de la statie, avertizarile luminoase, radio si toate accesoriile care au existat acolo, va trebui deasemenea sa cumperi alta planse bord. -Trebuie decarenata, luata la mana, refacuta si izolata instalatia electrica pt.ca atunci cind le-au casat si au dat jos toate accesoriile amintite baietii au taiat sau smuls pur si simplu firele, nu ai vrea sa-ti ia mobra foc pe drum din cauza vreunei mase aiurea. -Culoarea alba, la revanzare vei avea probleme pt.ca cine cumpara modelul asta stie ca a fost mobra de politie, o vei da ieftin din cauza asta sau va trebui s-o revopsesti, alti bani/alta distractie+se va vedea in CI ca s-a operat modificare la culoare. In marea lor majoritate cele cumparate de la politie se cumpara de catre negustori si se dezmembreaza, tocmai din motovele pe care ti le-am expus mai sus. Exista si un avantaj, un ventilator montat acolo pt.o racire mult mai buna. Iti dai seama ca toate astea inseamna timp, munca si per total bani multi bagati in ea. Te bucuri la un pret mic, dar ce dai pe pere iei pe mere. Uit-o, strange bani si cumpara-ti una in firea ei. Succes. . Editat Ianuarie 4, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Multumesc mult de lamuriri. Oricum nu ma bagam sa o iau pana nu discutam cu cineva avizat, iar pe asta oricum nu am sa o iau pentru motivele expuse de tine (care sincer nu le constientizasem pe toate) si pentru ca oricum nu ma incadram ca timp. Pana in februarie mai este... Inca o data, multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) Salut comunitatea si La multi ani!Am inteles ca Dan Cata este " doctorul " pentru boxerele BMW dar ... pana la Cluj.... Intrebarea este: Se gaseste, in Bucuresti , un mecanic (service) similar sau aproape similar ? Din Bv i-am dus lui Dan in ultimele 2 luni 4 BMW-uri si mai sunt cateva in asteptare.Pana acum suntem foarte multumiti! Editat Ianuarie 4, 2013 de FLR-BV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Nu stiu de ce ti se pare dubios ca l-a luat de la francezi si il vinde in Polonia, omul face un business!In Franta jandarmerria, pompierii, politia organizeaza periodic licitatii pentru a vinde mijloacele fixe uzate din dotare. In cazul tau kilometrii sunt aia dar trebuie sa tii cont ca sunt mai multe inconveniente cind iei o mobra oficiala, circulata doar in oras: -Ambreiajul stricat, exact ca in cazul tau. -Uzura accentuata a selectorului de viteze din cutie, s-au folosit in exces trepte inferioare si a intervenit uzura intre treptele intai/neutral/a doua.. Un selector nou costa cam 350 euro. -Trebuiesc cumparate piesele pentru a reveni la seaua pasagerului, piese care nu sunt ieftine deloc, s-au facut niste modificari acolo, este alta codita, etc. -Exista tot felul de gauri date in carenaj de la guardurile vechi, gauri care in cazul asta se vad, ai de ales intre a repara, acoperi orificiile existente si a revopsi carenele sau de a-ti cumpara protectiile cromate de la dezmembrari si a le monta la loc. -Pe plansa bord exista de asemenea gauri si decupari de la statie, avertizarile luminoase, radio si toate accesoriile care au existat acolo, va trebui deasemenea sa cumperi alta planse bord. -Trebuie decarenata, luata la mana, refacuta si izolata instalatia electrica pt.ca atunci cind le-au casat si au dat jos toate accesoriile amintite baietii au taiat sau smuls pur si simplu firele, nu ai vrea sa-ti ia mobra foc pe drum din cauza vreunei mase aiurea. -Culoarea alba, la revanzare vei avea probleme pt.ca cine cumpara modelul asta stie ca a fost mobra de politie, o vei da ieftin din cauza asta sau va trebui s-o revopsesti, alti bani/alta distractie+se va vedea in CI ca s-a operat modificare la culoare. In marea lor majoritate cele cumparate de la politie se cumpara de catre negustori si se dezmembreaza, tocmai din motovele pe care ti le-am expus mai sus. Exista si un avantaj, un ventilator montat acolo pt.o racire mult mai buna. Iti dai seama ca toate astea inseamna timp, munca si per total bani multi bagati in ea. Te bucuri la un pret mic, dar ce dai pe pere iei pe mere. Uit-o, strange bani si cumpara-ti una in firea ei. Succes. . perfect de acord cu @luv, inclusiv legat de detaliile "detaliate" ale argumentarii. ma rog, eu asa as face. ramane ca tu sa te decizi, dar si eu cred ca ce iei pe mere dai pe pere, daca nu chiar mai mult, plus stres, plus timp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Salut, am probleme cu bateria de la 1100 lt, Exide cu gel, nu are putere sa invirta motorul, am incercat sa pornesc cu un cablu si nu am reusit. Am cumparat un redresor Einhell si in instructiuni scrie ca nu se recomanda la bateriile cu gel. Voi ce stiti, pot incarca cumva bateria? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Salut, am probleme cu bateria de la 1100 lt, Exide cu gel, nu are putere sa invirta motorul, am incercat sa pornesc cu un cablu si nu am reusit. Am cumparat un redresor Einhell si in instructiuni scrie ca nu se recomanda la bateriile cu gel. Voi ce stiti, pot incarca cumva bateria? multumesc. de cati ani e bateria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 6, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 6, 2013 In mod normal se incarca si baterii cu gel, cel putin redresoarele astea inteligente nu au nicio restrictie. Am avut Exide cu gel si am incarcat-o fara probleme. Cine stie ce redresor este ala pe care il ai tu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Salut, am probleme cu bateria de la 1100 lt, Exide cu gel, nu are putere sa invirta motorul, am incercat sa pornesc cu un cablu si nu am reusit. Am cumparat un redresor Einhell si in instructiuni scrie ca nu se recomanda la bateriile cu gel. Voi ce stiti, pot incarca cumva bateria? multumesc. La cati V scade tensiunea pe bornele bateriei in momentul in care apesi pe buton sa invarta? Poti pune in paralel o baterie de masina cu cabluri sa vezi daca face la fel? Daca face la fle, de vina e electromotorul. Daca nu, e bateria. Ar trebui sa o incarci si de la incarcatorul ta, indiferent de ce natie e. Si cand mergi cu motorul, bateria se incarca de la alternator... nu stie ea de unde e curentul, de la alternator, de la incarcator... Salut, am probleme cu bateria de la 1100 lt, Exide cu gel, nu are putere sa invirta motorul, am incercat sa pornesc cu un cablu si nu am reusit. Am cumparat un redresor Einhell si in instructiuni scrie ca nu se recomanda la bateriile cu gel. Voi ce stiti, pot incarca cumva bateria? multumesc. Acu am vazut mai bine, ai dat deja curent de la masina, cu cablu, si tot nu o ia. In cazul asta as desface electromotorul jos de pe motor sa vad unde ii hiba, in el. Chiar acu ajut un ungur din Budapesta cu o problema asemanatoare, dar la un 1150. Am hotarat ca asta era problema la el: Deci incepe prin a demonta electromotorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 7, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 7, 2013 Dane, daca bateria este sulfatata de tot nu stiu daca merge pornita luand curent prin cabluri, am intalnit situatia asta la un vecin la masina. Apoi mai este si chestiunea cablurilor, daca sunt luate de prin Peco te poti c.aca pe ele, alea au doua lite in interior. Ca idee, eu mi-am facut cabluri luate la metru din conductori pt.aparate de sudura, pornesc si raba cu ele.. Inainte sa desfaca toata mobra l-as sfatui sa incerce direct cu o baterie de masina intai sau sa faca rost de doua cabluri groase, adevarate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Ai dreptate. Daca sunt cabluri de calitate slaba (subtiri sau conexiuni slabe) la curentul care trebuie sa treaca prin ele este o cadere de tensiune destul de mare si nu ramane tensiunea necesara pentru pornire. In plus, daca bateria este foarte descarcata, in momentul cand conectezi cablurile, bateria in sine suge ceva amperi. Cel mai bine este sa incerci cu o baterie legata in locul celei existente, chiar si de masina. Daca are capacitate mai mare, nu este absolut nici o problema. Ideea este sa fie cablurile conectate corect si legaturile foarte bine facute. Bateriile cu gel se incarca de la redresor fara nici o problema, mai ales daca redresorul este din cel inteligent cu regulator de curent si tensiune bine stabilizata. De fapt bateriile cu gel sunt asemeni celor clasice cu acid, doar ca electrolitul este gel, care nu se evapora si nu trebuie completat (cu apa, in cazul acidului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Multumesc pentru sfaturi si recomandari. Bateria cred ca este veche, am primit-o cadou de la AB cind am facut motorul. Aveti dreptate, cablurile sint proaste, o sa le inlocuiesc si apoi mai incerc cu ele ca sa nu demontez, pentru ca motocicleta este afara intr-o curte si nu am sursa de curent pentru redresor. Daca nu reusesc, o aduc in fata blocului si pun redresorul. Ma gindeam sa conectez redresorul la priza motocicletei, este posibil? Multumesc pentru sfaturi si recomandari. Bateria cred ca este veche, am primit-o cadou de la AB cind am facut motorul.Aveti dreptate, cablurile sint proaste, o sa le inlocuiesc si apoi mai incerc cu ele ca sa nu demontez, pentru ca motocicleta este afara intr-o curte si nu am sursa de curent pentru redresor. Daca nu reusesc, o aduc in fata blocului si pun redresorul. Ma gindeam sa conectez redresorul la priza motocicletei, este posibil? Am uitat sa spun ca redresorul este nou, Einhell BT-BC 4P Blue, de 4 amp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 8, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Daca priza si steckerul redresorului au acelasi diametru merge fara probleme. Vezi ca BMW face diametrul la prize mai mic, iti trebuie un adaptor de stecker, pentru ca acel redresor(nefiind pt.BMW) mai mult ca sigur are stecker normal. Bre nea Viorele, fa altceva, ia bateria in casa, pune-o direct la acel redresor si dupa ce se incarca o tii in casa, ce te mai complici atata cu sursa de curent! Editat Ianuarie 8, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 BMW Camp 4 - /index.php?/topic/688780-bmw-camp-4/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 salutam poporul , putin cam tarziu, dar urarile sunt din inima ! numa' de bine si asfalt uscat ... si prematur, pe desupra , dar fara incidente ! <ce arome, ce miresmeee > ... de primavara ps: @Dan Cata : n-am apucat sa ma dau cu Bubu-Linu' nici macar in garaj, dar astept primavara ca sa vad cum ti-a mers mana prin maruntaiele lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Asta te ajuta? http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-R1100RS-R-1100-RS-ABS-CONTROL-UNIT-/170966268496?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item27ce623a50 Asta are 10 lire shipping in uk. Daca are pana in 5 kg ti-l aduc eu cu 50 lei pana la tine acasa, ce depaseste 5 kg vine 10 lei / kg in plus. Pentru transport UK-Ro(si nu numai) si cumparaturi de pe oricare ebay recomand pe colegul nostru Adrian(Garcya), eu colaborez foarte bine..plus ca este BMW-ist de-al nostru../index.php?/topic/600380-piese-si-accesorii-moto-din-anglia/page-9&do=findComment&comment=3313073 Mersi Luigi pentru recomandare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Am comandat unul din USA. Toate par sa fie in regula pana acum. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 (editat) Aviz celor carora au sisteme ABS si le zornaie discurile de frana. Inainte de toate va spun sa nu va faceti ganduri ca ar fi discurile de vina. Problema este a RollPin, acestea fiind fabricate din duraluminiu. Voind sa schimb bucsele (motivul fiind jocul discurilor inspre inainte-inapoi) am observat ca mi-au cazut fragmente de arculet la desfacerea discului de frana. Mi-a dat de gandit si faptul ca in discuri este practicat din 3 in 3 un sant mic. Vazand ca printre bucsele comandate eu nu am niciuna cu acest arculet, nu am sfidat problema. Am discutat cu DanCata si constatarea este ca cei care avem 12 bucse(ROLLPIN) per disc si dorim inlocuirea, trebuie sa comandam 9buc-Cod OEM 34112310086 circa 12lei/buc 3buc-Cod OEM 34112310995 circa 25lei/buc dar chiar daca sunt mai scumpe, tocmai acestea centreaza discul si elimina zornaitul. In poza atasata, cele 2 bucse din stanga au fost cele cu semnul de intrebare. Cea din dreapta, unde se vede si uzura sunt cele de 12 lei. A, si din cele 6 st-dr in total, la mine numai una mai avea arculetul intreg. Editat Ianuarie 14, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Aviz celor carora au sisteme ABS si le zornaie discurile de frana. ... si nu numai Asta se aplica la toti care au discuri flotante pe fata, adica si la RS si la ce modele or mai avea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 (editat) as fi vrut sa iti dau like sa nu mai incarc postul cu inca un coment. Subscriu. Si la faptul ca m-ai ajutat. Editat Ianuarie 14, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 14, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 14, 2013 (editat) Este bine de mentionat si de unde trebuiesc comandate, Motowrorks.co.uk, pentru ca acele coduri date nu apar in programul BMW. Editat Ianuarie 14, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 La mine apar Mobre care au nevoie de ele: R 850/1100 R, R 850/1100 RS, R 1100 RT, K 1, K 100 RS, K 1100 LT, K 1100 RS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 14, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 14, 2013 Asa este, imi cer scuze, eu dadusem cautare pe RealOem, pe care il aveam salvat la favorite cu seria de la K1200LT, care are altfel de disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 (editat) A desfacut careva, din intamplare, cricul lateral la F 650 GS varianta dupa 2004 ? Surubul 4 este cu filet cu sens normal (pe dreapta) sau pe invers ? Am constatat ca am pierdut saiba(7) si siguranta(8) si vreau sa il dau jos de tot pentru curatenia de iarna... In plus de asta e putin cam "ciufulita" talpa ... Sau poate stiti ce inseamna "COUNTERSUNK HEAD SCREW" ? Stima. Editat Ianuarie 14, 2013 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Eu la un dakar 2006. Filetul e normal dar vezi ca are o siguranta zegger in partea de sus, scoti aia, ridici de intrerupator si abia apoi poti desface surubul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Salut . As avea si eu nevoie de un sfat / ajutor daca s a mai intalnit cineva cu asa ceva . Eu am gasit un GSA pe mobile.de dar nu este in Germania este in Anglia ,propietarul a fost o perioada in Germania [el este polonez dupa nume ] a cumparat mobra anul trecut si acum este in Anglia si vinde mobra la un pret destul de avantajos ,nu imi dau seama cum as putea cumpara mobra in situatia asta chiar asa dupa niste poze ? Este adevarat ca si cand cauti in Germania iti faci o parere tot dupa niste poze dar totusi te duci pana acolo si in caz ca nu este in regula ceva poti renunta pierzi banii de drum da nu mori din asta .............. Invatati ma si pe mine in astfel de cazuri cum ar trebui facut , nu prea cred eu ca o voi cumpara ,nu sunt eu asa de norocos sa gasesc o mobra din 2012 la un asemenea pret . Astept sfaturile voastre . Seara buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.