Sari la conținut

Postări Recomandate

Da, eu am pornit topicul cu TDM-urile, pe vremea cand eram doar cativa.

Nu stiu cum te scotea pe tine de pe curba, mie mi s-a parut ok.

 

Intre timp am mers cu RT-ul in fiecare zi de cand i-am luat nr rosii. Sunt in continuare impresionat de comportamentul pe drum al dihaniei. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Da, problema mare este ca dihania are doua defecte majore: cere timp si bani de drum, pentru ca nu-ti mai vine sa te dai jos de pe ea!

 

Legat de cauciucuri, pe aici lumea are un obicei, isi cumpara ce considera mai bun testand gumele pe drumuri, nu citind prin reviste!

Popor incult, ce sa mai, nu suntem in stare sa ne aruncam okii pe o revista! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ma dexter pe gumele mele noi.mai am un amic care tot a luat un cui.sunt moi si intra repede.referitor la reviste si la topurile lor de multe ori aceste comparatii sunt platite de diverse firme.un exemplu ar fi top gear care daca zice ca ,golf 5e the best a doua zi le cresc vizarile .eu pe bmw am mers cu 2 gume .primele au fost metzeler cu care vine echipat 1100 si plr3,unul aproape nou si pl nou.primul e un cauciuc dur care rezistamult fata de pl dar cu o aderent destul de slaba fata de celalalt care e mai moale si sta mai bine pe curbe si pe ploaie.cu primu pe cheia am vrut sa ii dau drumu la mobra intr-un ac de par pt ca a inceput sa rupa adernta destul de rau.cu plr nu am avut asa ceva pina acum.si pina la urma daca zic ca e bun pe drumuri judetene eok ca oricum la noi nu exista si alt ceva.haha.eu zic ca pt asta exista forumuri ca mai multi sa isi spuna parerea despre anumite lucruri .manipularea in masa se face f usor .eu cred ca parerea utilizatorilor e mai importanta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Andrei, tu n-auzi ca scrie in reviste ca-s naspeturi?

Ce daca iti place tie sau altora, schimba-ti gusturile, ce spune fituica este important :hug:

 

In alta ordine de idei, am avut ocazia si privilegiul(spun eu..)sa ma dau putin cu un GL 1800..alta mancare de peste, motorizare si sound silky, cuplul imens de jos, o incantare adevarata!

Spun cu mana pe inima ca fata de ea LT-ului aduce a tractor!

Finisarea eleganta, multitudinea de comenzi si butoane, confortul, seile, look-ul si brandul, toate aduc a regina a soselelor..

Nu am mers mult sa-mi fac o parere despre confort, pozitia este mai joasa si stai cam ca pe chopper, la LT totusi pozitia mi se pare mai relaxanta, esti pozitionat si mai sus, ai alta perspectiva asupra traficului, esti mai "vizibil", daca pot spune asa.

Un mare minus ramane faptul ca nu are parbriz electric, ci manual..insa per total as lua si maine mobra asta!

Cine-o are sa-i traiasca :))

:CBCGW:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar banuiesc ca nu in locul LT-ului. Doar asa ca al doilea motor, nu? :-)

 

Cum e cu K1600 GTL? Te-ai dat? Ca ambele, si GL1800 si K1600GTL sunt cam aceeasi "familie".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Radu, as renunta la LT in favoarea GL-ului, sa fiu clar!

 

Despre 1600...discutia este putin mai lunga, o sa detaliez un pic:

Din punctul meu de vedere (si nu numai, sunt multi care imi impartasesc parerea..) BMW a luat-o pe "calea samurailor" in ceea ce priveste clasa de lux..

In loc sa lase o mobra de top distincta au contopit doua modele intr-unul singur, cu motorizarea de 1600.

Din pacate mobrele sunt din categorii diferite, LT/GL sunt touringuri pure alaturi de ST1300, GT/GTL sunt sport touring clar, intrand in aceeasi categorie cu FJR1300/GTR1400..

160 cp nu au ce cauta pe o mobra touring niciodata, pur si simplu sunt din alt film!

Practic GTL si GT sunt construite pe aceeasi platforma in proportie de 98%, diferenta fiind in mare data de doua apendice care ajuta la aerodinamica, seaua dintr-o bucata, scaritele orientate putin mai jos si mai in fata, ghidonul redesenat, adus inspre pilot si top case!

 

Ca sa-ti raspund la intrebare, desi este disponibila la dealer, nu m-am urcat sa fac un test pe 1600 dintr-un motiv simplu: nu ma atrage!

Intodeauna am invitat prima data o dama la cafea doar daca mi-a placut caroseria ei la prima geana, pe urma am cautat amanunte de genul cati dinti pusi are, ce carti citeste, daca stie sa faca clatite sau cum se descurca cu aspiratorul.. :polite:

Poate odata insa am s-o fac, macar de gura lumii, care acum isi rade in pumni spunand "da, te-ntelegem, strugurii sunt acri! " :)).

 

Ca a venit vorba, cunosc propietar care vroia sa schimbe seaua, i-a schimbat parbrizul si apelase la mine pt.xenon pe proiectoare, nefiind multumit de lumini!

Este viu, pe forum si daca are chef o sa va confirme ca nu mint.

 

Ca sa nu fiu inteles gresit..nu ma refer la electronica, motorizare, gadgeturi, ci doar la confort!


In definitiv nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-ti place tie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat 1200 LT pentru altceva, mai cuminte si mai comoda, mai veche dar mai placuta la vedere si usor de condus. Suna mai frumos, are suspensie pneumatica, reglabila, intercom, cruise control, cutii pentru un concediu intreg. Am facut de curind 2.800 in 5 zile fara probleme mecanice sau fizice, iar in total peste 5.500 in 2 luni.

Pastrez totusi pe ala mic pentru ca este mai usor si mai fisnet in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare are dreptul de a alege gume dupa b3unul plac ,dar daca vreun coleg forumist care a facut vreo 140k zice ce sunt ok atunci inclin spre el nu spre revista .eu stiu ce inseamna studii despre diverse lucruri incepind de la medicina,tv,computere,masini etc.doar ca ideie vreo 70% din studii sunt platite de firma producatoare.

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, initial credeam ca revista Motociclismo ce apare la noi e aceeasi cu Motorrad, nu e asa din pacate as fi vrut sa o rasfoiesc.

Si totusi pe primul loc e Metzeller-ul?-ca doar e de-al lor...

 

Motociclismo din Italia nu e al lor (al grupului Motor Presse) dar colaboreaza.

Din grup fac insa parte Motociclismo din Spania, Portugalia, Mexic si Brazilia.

 

Daca imi aduc bine aminte, PR3 au iesit pe 4 in clasamentul final iar Metzeler pe 3. Pirelli au fost pe 1 si Conti pe 2 parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut o greseala de... incepator sa zicem (ceea ce si sunt de altfel) cu un F 800 S... Calculatorul arata ca mai am benzina pentru 63 de km, prima statie la care intentionam sa intru, era la 3 km distanta. Nu e cazul sa spun mai departe ce s-a intamplat, nu? Cine a mai avut (sau are) modele F800, are ceva experienta in privinta asta? Este o deficienta comuna, sa fiu mai precaut de-acum? Sau ar trebui sa merg cu ea la verificari? Ma gandesc ca 60 km inseamna cam 2 litri de benzina, ceea ce mi se pare o eroare de indicatie cam mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dl. Dan Cata, sa traiesti 1000 de ani !!!!

Tocmai ce am schimbat ambreiajul la el ... mi-a transformat mobra intr-o fiara !!!

 

Multumesc inca odata pentru tot si ne auzim la telefon sa stabilim cand sa mai vin sa rezolvam chestiile alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut o greseala de... incepator sa zicem (ceea ce si sunt de altfel) cu un F 800 S... Calculatorul arata ca mai am benzina pentru 63 de km, prima statie la care intentionam sa intru, era la 3 km distanta. Nu e cazul sa spun mai departe ce s-a intamplat, nu? Cine a mai avut (sau are) modele F800, are ceva experienta in privinta asta? Este o deficienta comuna, sa fiu mai precaut de-acum? Sau ar trebui sa merg cu ea la verificari? Ma gandesc ca 60 km inseamna cam 2 litri de benzina, ceea ce mi se pare o eroare de indicatie cam mare...

Salut,

eu stiu personal cel putin un caz identic, dar este F800ST. Pana la urma s-a soldat cu obstescul sfarsit al senzorului de benzina din rezervor. Dupa care se mergea doar la kilometraj. Din cate stiu, este o problema comuna la F800. Daca ai sa cauti, cred ca este plin internetul pe forumuri de problema asta.

Poti incerca o recalibrare a senzorului si o curatare (daca este cel ca la RT - o vergea subtire de plastic, nu flotor). Eu l-am schimbat pe al meu in reprezentanta la Brasov.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu s-a stricat la Rt a doua oară. La reprezentanta in Ungaria unde a fost reparat prima data mi-a spus mecanicul ca nu se poate repara eficient, fiind o greșeală de proiectare la care lucrează inca producatorul. Si cred ca așa e. Punctul slab al acestui motor. Din fericire nu te prea afectează la placerea calaritului, având alte metode sa nu ramii fără benzina. Alte puncte slabe sunt din fericire putine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua .Proaspat posesor de BMW k1 100RS cu o multime de intrebari.Am reusit sa achizitionez motocicleta la un pretz eu spun mai mult decat convenabil,chiar daca este mult de lucru la ea din cate imi dau seama la prima vedere sper sa ma bucur sezonul asta de ea .La toamna vor incepe cheltuielile si degetele zdrelite.

Deocamdata sunt in perioada de acomodare cu comenzile (semnalizarea ) :) Nu am probleme cu greutatea sau inaltimea .Am constatat la primul drum prin orash ca se apleaca putin mai greu decat fosta mea musca dar m-am obisnuit .Sunt proprietarul cu nr 4 ,deci s-a cam plimbat pe la unul altul ,cine stie ce gasesc prin motor sau cutie dar ..asta este este fier si se repara :)).Este altceva ,este BMW.

 

Am citit topicul asta pana la pagina 180 (de 2 zile) si incerc sa caut informatii legate de piese,probleme,imbunatatiri..etc .In primul rand avand o ,,scurgere"..da da ..,,scurgere"de ulei pe la simeringul furcii fata dreapta am purces in cautarea pieselor .Am masurat de curiozitate ,,tubul" si are 41.7 mm diametru .In cutia cu piese primita odata cu motocicleta am gasit si 4 buc simering ..3 uzate,si unul nou ..Toate au dimensiunea 41.7x 55x7.5/10 iar pe site-uri de piese gasesc la modelul meu simering cu cotele : 41x51x6....Care este CEL BUN ???

 

 

Totodata as vrea daca se poate sa ma indrumati spre o sursa de unde pot achizitiona simering palier (chiar si distributie ) ,simering priza cutie viteze,set garnituri motor ..discuri ferodo ambreiaj Matiz (sa fie de rezerva) sau ..poate cunoasteti pe cineva care face discurile de frictiune (pe vremuri era un atelier pe sus prin spatele Palatului Copiilor ,se intra si din-spre Big parca ) unde faceam pt mercedes si opel ).Desigur ,as prefera original dar asta functie de veniturile obtinute la vremea respectiva (discul inca rezista ,si nu patineaza) .

 

Ma intereseaza si niste crash-barr-uri home-made ..cote,poze..forma..

 

 

In fotografia de mai jos mie imi pare ca cineva a incercat sa ,,coboare fata " ..sau asa trebuie sa fie furca !!!?? Fostul proprietar are 165cm si cam 65 kg ..

 

 

Multumesc.

post-53858-0-56472900-1370345778_thumb.jpg

post-53858-0-54500000-1370346042_thumb.jpg

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut o greseala de... incepator sa zicem (ceea ce si sunt de altfel) cu un F 800 S... Calculatorul arata ca mai am benzina pentru 63 de km, prima statie la care intentionam sa intru, era la 3 km distanta. Nu e cazul sa spun mai departe ce s-a intamplat, nu? Cine a mai avut (sau are) modele F800, are ceva experienta in privinta asta? Este o deficienta comuna, sa fiu mai precaut de-acum? Sau ar trebui sa merg cu ea la verificari? Ma gandesc ca 60 km inseamna cam 2 litri de benzina, ceea ce mi se pare o eroare de indicatie cam mare...

Salut

Nevasta-mea are un 800 ST,2009 cu care a facut 70.000 pana acum.Binenteles ca de servisare ma ocup io.

Acelasi lucru l-am patit si noi,pe autostrada in 2011.Calculatorul spunea ca mai face 67 km.Tot pe autostrada,in 2012 a murit complet,in mers,brusc,din cauza bateriei.A fost palpitant sa treaca pe banda 1 fara motor,fara semnalizare.

Recent i-am schimbat cablu de ambreiaj,rulmentii din jug si rulmentii spate cu tot cu ax,deoarece un rulment se blocase si s-a invartit pe ax,sapand un sant in el.

Per total e ok mobra,dar,comparativ cu un boxer poate maxim 50%.Ma refer la km si fiabilitate.

A! In calculatorul ei si in franele de dacie sa nu ai incredere.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua .Proaspat posesor de BMW k1 100RS cu o multime de intrebari.Am reusit sa achizitionez motocicleta la un pretz eu spun mai mult decat convenabil,chiar daca este mult de lucru la ea din cate imi dau seama la prima vedere sper sa ma bucur sezonul asta de ea .La toamna vor incepe cheltuielile si degetele zdrelite.

Deocamdata sunt in perioada de ................................................................ sa fie furca !!!?? Fostul proprietar are 165cm si cam 65 kg ..

 

 

Multumesc.

Salut,

 

Ce ai acolo nu e K1. E doar RS 0523 , 0533. Din ce an e ? Semeringuri poti lua originale de la reprezentanta . Nu sunt scumpe si tin mai mult decat cele aftermarket. Da un telefon si intreaba preturile , nu te costa nimic . Suspensia ti-e coborata, dureaza 10 min sa o pui la loc. Manuale de reparatii , proceduri si multe alte probleme isi gasesc rezolvarea pe forumul dedicat http://www.k100-forum.com . Fa-ti cont , prezinta-te si o sa ai acces la mai multa informatie decat poti duce.

Piese pe net gasesti la Motobins in UK , pe ebay si mai sunt destule surse . Un google search te lamureste rapid. Nu carpi discul de ambreiaj. Nu stiu cat ai de gand sa circuli cu motorul si cat il vei pastra dar n-are sens sa bagi porcarii in el. Schimba toate uleiurile , lichidul de frana si cel de racire. Crash bar nu stiu cine face in bucuresti , doar in cluj. Cele originale au prinderile facute cu cap, am vazut destule artizanale facute fara cap. Daca iti confectioneaza un 'nene' iti recomand sa te uiti putin pe net sau live la un motor cum sunt facute prinderile pt ca in mod normal , in partea de jos la K 75 - 100 - 1100 crash-bar-ul se prinde de bloc motor si n-ai vrea sa rupi ceva acolo daca pui jos motorul. Si inca un sfat: daca nu te pricepi , lasa pe altul care se pricepe, e mai scump sa repari o prostie decat sa platesti un mecanic de la bun inceput.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ce ai acolo nu e K1. E doar RS 0523 , 0533. Din ce an e ? Semeringuri poti lua originale de la reprezentanta . Nu sunt scumpe si tin mai mult decat cele aftermarket. Da un telefon si intreaba preturile , nu te costa nimic . Suspensia ti-e coborata, dureaza 10 min sa o pui la loc. Manuale de reparatii , proceduri si multe alte probleme isi gasesc rezolvarea pe forumul dedicat http://www.k100-forum.com . Fa-ti cont , prezinta-te si o sa ai acces la mai multa informatie decat poti duce.

Piese pe net gasesti la Motobins in UK , pe ebay si mai sunt destule surse . Un google search te lamureste rapid. Nu carpi discul de ambreiaj. Nu stiu cat ai de gand sa circuli cu motorul si cat il vei pastra dar n-are sens sa bagi porcarii in el. Schimba toate uleiurile , lichidul de frana si cel de racire. Crash bar nu stiu cine face in bucuresti , doar in cluj. Cele originale au prinderile facute cu cap, am vazut destule artizanale facute fara cap. Daca iti confectioneaza un 'nene' iti recomand sa te uiti putin pe net sau live la un motor cum sunt facute prinderile pt ca in mod normal , in partea de jos la K 75 - 100 - 1100 crash-bar-ul se prinde de bloc motor si n-ai vrea sa rupi ceva acolo daca pui jos motorul. Si inca un sfat: daca nu te pricepi , lasa pe altul care se pricepe, e mai scump sa repari o prostie decat sa platesti un mecanic de la bun inceput.

Asfalt uscat.

..eu am scris ce scrie si in carte :)) Este trecut 1992 ca an .In numarul de identificare spre sfarsit scrie si K100RS.Daca ei au scris prostii evident si eu spun prostii pana aflu altceva.

Suspensia am rezolvat-o ,am pus la pozitie si se simte diferenta la tinuta .

Simeringuri clar voi lua originale pt ca pretul nu este exagerat.Cat despre discul de ambreiaj daca va fi cazul voi cumpara original..cand am intrebat de ceva ,,improvizatie" nu descoperisem preturile (un disc il schimbi poate o singura data in viata ) .

Crash bar prins de blocul motor suna periculos.De aceea vreau sa vad mai multe modele si apoi vedem ce manufacturam.

Legat de mecanic ,ce pot spune decat ca prefer sa stric eu si sa stiu pe cine injur decat sa plec si fuck++ si cu banii luati.Daca voi gasi un mecanic adevarat imi voi face abonament la el ..de carpaci nu am nevoie.Daca sunt in stare sa fac RK la un motor diesel sau cu aprindere prin scanteie si la o cutie de viteze cred ca ma pot descurca si cu ,,masina "asta ..Ce nu stiu,intreb,invat,apelez la cei ce stiu ca STIU sigur.Stiu ca in comunitatea asta daca ai schimbat uleiul singur si una ..doua bujii te numesti mecanic dar la mine nu este cazul.

 

Multumesc mult pentru informatii..Imi voi face cont pe forumul K 100.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ SERGHEI42

 

Legat de crashbar, vezi in imaginile anuntului urmator cum arata . Partea de jos e aceea unde sunt acele bracket-uri de tabla . Acelea se prind de bloc iar suruburile mari sunt defapt niste prinderi elastice care la un efort prea mare se rup. Combinatia de bracket din tabla ( care se deformeaza ) si acele suruburi iti salveaza prinderile de pe bloc.

 

http://www.leboncoin.fr/equipement_moto/487319529.htm?ca=12_s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu s-a stricat la Rt a doua oară. La reprezentanta in Ungaria unde a fost reparat prima data mi-a spus mecanicul ca nu se poate repara eficient, fiind o greșeală de proiectare la care lucrează inca producatorul. Si cred ca așa e. Punctul slab al acestui motor. Din fericire nu te prea afectează la placerea calaritului, având alte metode sa nu ramii fără benzina. Alte puncte slabe sunt din fericire putine.

de curiozitate: dupa cat timp de la prima schimbare s-a stricat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Nevasta-mea are un 800 ST,2009 cu care a facut 70.000 pana acum.Binenteles ca de servisare ma ocup io.

Acelasi lucru l-am patit si noi,pe autostrada in 2011.Calculatorul spunea ca mai face 67 km.Tot pe autostrada,in 2012 a murit complet,in mers,brusc,din cauza bateriei.A fost palpitant sa treaca pe banda 1 fara motor,fara semnalizare.

Recent i-am schimbat cablu de ambreiaj,rulmentii din jug si rulmentii spate cu tot cu ax,deoarece un rulment se blocase si s-a invartit pe ax,sapand un sant in el.

Per total e ok mobra,dar,comparativ cu un boxer poate maxim 50%.Ma refer la km si fiabilitate.

A! In calculatorul ei si in franele de dacie sa nu ai incredere.

Numai bine

de voi ziceam si eu cu litrometrul...da' na, fara nume. oricum e bine ca ai povestit de problemele de la 70.000, ca sa se stie.

cumva cred ca desi este marketat ca sport touring, lipseste fiabilitatea aia a unui tourer mare - asa pe la 200.000 km :)

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adauga la lista de probleme releul de la pompa de benzina si grupul (rulmentul mare din grup)

Al meu s-a stricat la Rt a doua oară. La reprezentanta in Ungaria unde a fost reparat prima data mi-a spus mecanicul ca nu se poate repara eficient, fiind o greșeală de proiectare la care lucrează inca producatorul. Si cred ca așa e. Punctul slab al acestui motor. Din fericire nu te prea afectează la placerea calaritului, având alte metode sa nu ramii fără benzina. Alte puncte slabe sunt din fericire putine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de voi ziceam si eu cu litrometrul...

 

Din pacate insa vad ca Marcel nu a povestit si rezolvarea problemei... daca am inteles bine de la el, acum BMW ofera o noua varianta a "litrometrului" si costul este unul decent, pe la cca 200RON. Banuiesc ca si la RT ar fi aceeasi situatie (daca nu chiar piesa identica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ SERGHEI42

 

Legat de crashbar, vezi in imaginile anuntului urmator cum arata . Partea de jos e aceea unde sunt acele bracket-uri de tabla . Acelea se prind de bloc iar suruburile mari sunt defapt niste prinderi elastice care la un efort prea mare se rup. Combinatia de bracket din tabla ( care se deformeaza ) si acele suruburi iti salveaza prinderile de pe bloc.

 

http://www.leboncoin.fr/equipement_moto/487319529.htm?ca=12_s

Ai dreptate cu tabla aia ..buna ideea cine a gandit-o.Ce poti sa imi spui de cotele simeringurilor de furca? Am vazut ca difera simeringurile la 16 v fata de cele cu 8 v .http://www.motobins.co.uk/bmw-parts.php?model=K%20Series

 

Pe tubul stang am o zgaraietura pe lungime de 10 cm zic eu .se simte numai daca stii ca este acolo si o gadili foarte atent cu unghia ,este foarte foarte fina .Dauneaza simeringului (in mod normal ,da ..zic eu ) ?.La cat este de fina sigur pot sa o lustruiesc la un shlaif cu pasta sau smirgher foarte fin ca prim pas.

 

PS; la mine in CI imi apare K1 1000 (fereastra A ) apoi in fereastra B apare k1//100RS si operare modificare la nr de identificare .Seria motorului este aceeasi in ambele ferestre .

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ SERGHEI42

 

Salut, n-am cotele semeringurilor , imi este dezinstalat ETK-ul . Semeringurile difera intre 2v si 16v pentru ca ai o alta furca jante si frane fata de 2V. Daca vrei neaparat dimensiunea , suna la Bavaria sau scoate de pe net kitul de ETK ( preferabil o versiune veche 2004, 2008 ) . Acolo o sa ai dimensiunile la fiecare semering. Pe realoem nu dau decat pret si cod, niciodata dimensiuni si masa.

Zgarietura - daca nu ai bavura care sa o simti cand dai cu degetul si zgarietura e doar de suprafata - eu as lasa-o asa.

Ce scriu cei la RAR si inmatriculari in CI de multe ori se bat cap in cap. Eu am atat RT cat si LT scris in documente. K1 e alt model , pe langa carenarea diferita are si cateva mici diferente tehnice fata de modelul tau.

http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_k_1_1990.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...