bmwio Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Daca cureau arata asa inseamna ca sigur are km de pe ceas. Eu am avut si una si la 80.000 km cureaua era ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 20, 2013 Admin Share Postat Iulie 20, 2013 Da, ai dreptate, cred ca are kilometrii dati inapoi, este imposibil sa fie asa rasfirata cureaua aia la doar 40.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Daca cureau arata asa inseamna ca sigur are km de pe ceas. Eu am avut si una si la 80.000 km cureaua era ok. Ca sigur are km de pe ceas sau ai vrut sa zici ca "sigur nu (NU) are km de pe ceas! Pe youtube am vazut ca se vb despre schimbarea curelei la 35-45mii km si ca unele curele au cedat si la 30mii. Acum sincer nu stiu ce sa zic sau sa cred, ideea e ca afara ce acea parte exfoliata de pe curea, restul curelei arata bine, nu este imbatranita si nu prezenta urme de uzura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Salutare! Imi puteti recomanda pe cineva din Bucuresti cu un raport bun calitate/pret, care sa-mi schimbe uleiul si filtrele? Am un k1200rs. Vreau sa-l schimb si pe cel de la cardan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Daca pun un 180/55/R17 73W in locul celui de 170/60R17 73 W o fi problema, pe rt1150? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Da, ai dreptate, cred ca are kilometrii dati inapoi, este imposibil sa fie asa rasfirata cureaua aia la doar 40.000 km. Cum totusi, ca si eu ca majoritatea am fost interesat de nr real kilometri parcursi. Am vazut ca ceasul este capsulat, ok. Made in Romania, pana la urma sa se roteasca 1 mil de km inainte ????? Uau! Cred ca s-ar fi dus pinioanele alea, ca doar nu se invart cum ar da rotatiile din roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Ca orice curea de alternator,distributie sau orice olt cauciuc fabricantii recomanda un nr de km sau o perioada de ani.de obicei 4-5.cauciucul imbatrineste in timp .deci nu e neaparat da fie dati km inapoi ci doar a trcut timpul.de obicei km se dau inapoi din mufa de la roata a cablului.verifica daca are uzuri anormale acolo.nu exista mobra cu km reali pe ceasuri mecanice pt ca f usor de umblat la el.ironia e ca dupa parerea mea la noi vreo 10% fac treaba asta .in italia cred ca toti.toate r vin cu 30k gs cu 50k iar rt cu 75k.de asta se recomanda schimbul consumabilelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 da, clara treaba cu lichide-uleiuri-schimb la 2 ani si gumoase la 5 ani. Eu intrebam numai de km pe ceas... Dubiile personale sunt legate de ceasul kilometraj si repet ca m-a interesat ca pe majoritatea. Apoi, ce spui tu cu invartitul din cablu inapoi, nu este posibil.Ramane varianta cu 1mil km inainte... Acum 3 ani a mea avea 57800... Haidem sa radem )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Salutare! Imi puteti recomanda pe cineva din Bucuresti cu un raport bun calitate/pret, care sa-mi schimbe uleiul si filtrele? Am un k1200rs. Vreau sa-l schimb si pe cel de la cardan. Pana la Giurgiu ti-ar fi greu sa vii? Sunt expert in schimburi(exclus de dame,gen gang-bang!). Ma poti suna,0766 611 893,Costin. P.S. - Daca vrei sa le schimbi si pe cele de aer si benzina,in 2 h ar fi gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Un manual pt R1200ST stie cineva pe unde pot gasi? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 (editat) Grija pentru cei cu 1100RT / 1150RT ....suportul pentru ridicare moto pe cric central s-a rupt ....din ce am vazut dupa...era deja crapat pana sa se rupa (se vedea rugina pe portiunea crapata in trecut). Tipul care mi l-a sudat ..fiind teava goala a reusit sa gaseasca un surub care se infileta perfect pe teava ....asta ca o intaritura ...sa nu mai cedeze pe viitor la sudura ! Si inca ceva ..ori e coincidenta ..ori nu stiu ...mi s-a intamplat weekend-ul trecut ...cand am facut Transfagarasan-ul (Curtea de Arges - DN1) si am mers la BMW Camp in Avrig.....la moto actuala ...am praf cauciucul spate (e trapez tot si plin de galme mici, am facut presiunea cu o seara inainte de plecare si era pregatita de drum). Acum 2 ani , cand aveam Burgman-ul de 400 ...am patit acelasi lucru pe acelasi traseu ! Am cam 10.000km cu cauciucul actual, Metzeler Roadtec Z6. Si legat de cureaua de la alternator ...eu la 64.000 km aveam un tacanit ....sub bord ...si cand am desfacut capacul la curea ....ce sa vezi ...o singura ata rupta din curea ....care imi lovea pe acolo ...caci tacanitul era in functie de turatie ... Am schimbat-o si aia e. Nu ma bag sa vb de km intorsi ...caci nu ma pricep ...dar stiu ca am un motor dat draqu ..... mersi RENEGADE si in special lui LUIGI care a mers cu mine sa il iau !!!! Editat Iulie 22, 2013 de Bogdan_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 cei cu RT 1150 daca merge acceletatia ceva mai greu RECOMAND sa schimbati cablul de acceleratie, zilele trecute am schimbat cablul si m-a ajutat de BMW Rider (ms man!)cu sincronizarea, frate zici ca e alt motor!!!! Inclusiv schimbarea vitezelor se face mult mai lin pt ca acum reuseste sa coboare cat mai jos turatia, inainte cum ramanea blocata oarecum parca intra/iesea greu din viteze ... ciudat dar asta e feeling-ul! Am un prieten cu R1100RT care are un cd player Alpine in locul casetofonului original si ii functioneaza comanda de la ghidon. Stiu ca multe din device-urile auto au mufa pentru telecomanda, trebuie doar sa te interesezi un pic sa se si potriveasca. Salut, Te rog sa te interesezi de model la Alpine ala, m-am saturat de PRO FM cu alea 5 melodii(comerciale) ale lor si 30 de reclame care se tot repeta ) Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 deteriorarea cablului de acceleratie se poate datora lipsei de joc la mantaua de protectie?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 lipsa de joc - nu deteriorarea cablului, dar faptul ca nu revine usor la relanti este deranjant. Pt problema asta, eu am desfiletat imbusul din capatul ghidonului si am pus o saiba distantier. Nu am taiat, nu am stricat nimic, am strans la loc, simplu si eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 lipsa de joc - nu deteriorarea cablului, dar faptul ca nu revine usor la relanti este deranjant. Pt problema asta, eu am desfiletat imbusul din capatul ghidonului si am pus o saiba distantier. Nu am taiat, nu am stricat nimic, am strans la loc, simplu si eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Mai tu, perspicacitate de gazar, ca doar am scolit la Generala Nr 9 de langa Casa Pionierilor... Ploiesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Mai tu, perspicacitate de gazar, ca doar am scolit la Generala Nr 9 de langa Casa Pionierilor... Ploiesti... Si eu tot ploiestean la origine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 http://dem.moto.it/magazine/motoit-magazine-n-116.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Salut, Te rog sa te interesezi de model la Alpine ala, m-am saturat de PRO FM cu alea 5 melodii(comerciale) ale lor si 30 de reclame care se tot repeta ) Multam fain! Nu te-am uitat, doar ca omul e plecat in concediu. O sa pot sa-ti dau un raspuns in cateva zile. Referitor la postarea lui bogdan_30, am fost saptamana trecuta pe Transalpina si Transfagarasan si m-am intors cu cauciucul spate facut praf pe laterale, aproape de coama. Noroc ca oricum era spre sfarsitul vietii, astazi mi-am comandat unul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 23, 2013 Admin Share Postat Iulie 23, 2013 Respectati indicatiile date de producator in ceea ce priveste presiunea in gume, verificati-o inainte de fiecare iesire cu mobra si nu o sa mai aveti surprize sa stricati cauciucurile, vara sunt variatii mari de presiune din cauza temperaturii iar BMW-urile sunt mobre grele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Se verifica cu pneurile reci, deci inainte de iesire, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 23, 2013 Admin Share Postat Iulie 23, 2013 Evident.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Multumesc. Am gasit o posibila explicatie a faptului ca in 5000 km am reusit sa uzez mai mult de jumatate doua gume (fata/spate) noi dpdv al "carnii" de pe ele, dar vechi (DOT2005) si cam intarite, care dupa calculele mele optimiste trebuiau sa tina mult mai mult. Scuze de off topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 24, 2013 Admin Share Postat Iulie 24, 2013 Nu esti off deloc, si eu am stricat o guma fata inainte sa invat ca verificarea presiunii inaintea fiecarei ture si cit mai des este foarte importanta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) imi poate face cineva o recomandare pt casti(audio) ? vreau sa ma leg de o statie CB portabila STORM care are 2 iesiri: microfon+casti evident ca vreau sa folosesc si microfonul multumesc anticipat Editat Iulie 24, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.