Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Interesant, dar deja am asa ceva(cumarat din De dar sigur fabricat in PRC) si pot jura ca cel de mai sus, doar pentru ca are stantat BMW Motorrad pe un cant costa o mana si un picior :)

 

intr-alta ordine de idei, domnilor lasa-ti polemicile de forum si invartiti rotile, nu de alta, dar inca se mai poate :D

post-4765-0-39626900-1445963060_thumb.jpg

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am, doua. Una de la louis cu 50 de eur - ipone si o chinezarie cu 15$. Chinezaria e superioara :) Permite incarcarcarea in timpul mersului iar cu iponele imi dadea telefonul eroare ca ii prea cald, cand foloseam GPS-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una de la louis cu 50 de eur - ipone si o chinezarie cu 15$.

 

La asta inca nu s-au hotarat la pret :D Oricum, mi se pare cam periculoasa ideea in sensul ca iti poate distrage rau atentia. De exemplu daca ai pop-up pe ecran la mesaje si alte aplicatii, vei fi tentat sa le citesti... si tot asa.

 

Navigating, telephoning, enjoying music and much more else – the skills of modern smartphones are multiple and right made for turning out motorcycling and scootering even more comfortable and eventful. For this reason BMW Motorrad has designed a smartphone cradle being able to fasten smartphones up to a size of 5 inches quickly and safely to the handlebar clamps for optimum rider’s readability and handling. Alternatively in horizontal or upright format – right as the rider likes. Mounting the smartphone cradle works by using the BMW Motorrad Navigator V’s holder (special accessory, not part of the scope of delivery).

Installed in a robust plastic hardcase the smartphone is not only perfectly protected against dust and water, but offers best possible readability, too, thanks to an antireflection flex foil see-through vision panel. Power supply is made by the onboard socket (special accessory). Charging is done via micro-USB or – if available – the wireless way according to Qi standards. In this connection the necessary energy transmission is done by electromagnetic induction. A light-emitting diode informs about the charging state.

An anti-slip, vibration and shock impeding gel pad shelf ensures a safe and careful installation as well as warmth draining for the smartphone while riding.

The new BMW Motorrad smartphone cradle is likely to be available at the second quarter 2016. The price is going to be announced later.

» Post actualizat in 27 Oct 2015 17:19

... doar pentru ca are stantat BMW Motorrad pe un cant costa o mana si un picior

 

Din experienta mea, ideea/preconceptia asta este total... gresita (ca sa fiu diplomat :D ) Cel mai bun exemplu este casca System 6 care costa cu 100€ (20%) mai putin decat "originalul" C3. Si nu numai ca nu e cu nimic inferioara, dar cei care le-au avut pe ambele sunt in favoarea S6. Si am si alte exemple care combat preconceptia asta dar nu ma intind aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@KHK - iti garantez ca pretul o sa fie de pe putin 2 ori mai mult decat am dat yo pe case-ul cel am acum... si in afara de a nu lasa apa sa intre si sa poti actiona touchscreenu nu o sa faca :D ... cat despre popupuri sau sonerii, mai rar se intampla sa-ti sara in ochi cand ai o aplicatie de tip GPS activa - acestea stand de regula in foreground. Yo cel putin folosesc telefonul pe post de GPS de aproximativ 7 ani (enspe tipuri de telfoane si vreo 4 tipuri de caseuri) si n-am avut niciodata probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-alta ordine de idei, domnilor lasa-ti polemicile de forum si invartiti rotile, nu de alta, dar inca se mai poate :D

azi dimineata mi-a inghetat coorul (de fapt degetele)... am vazut eu bruma pe cimp dar am zis ca am vedenii

pe la jumatea drumului dintre Ploiesti si Buc minerele au refuzat sa mai incalzeasca... prin Otopeni m-am oprit sa vad daca mai am maini ca nu le mai simteam :)...

am presupus ca s-a ars siguranta...

dupa ce am repornit mobra au bagat carbuni si manerele, care brusc au devenit din nou "heated"...

-1 Celsius... hmmm, cred ca o bag la iernat!

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei cu GS:

 

Imi cedasera rulmentii de la grupul spate, si bineinteles ca m-am dus la @Dan_cata. In loc sa schimb rulmentii de pe grupul meu de GS (33:11) l-am rugat pe Dan sa renoveze un grup de RS(31:11) si sa-l montez pe acela in locul originalului.

 

Sa incep cu impresiile negative, ca sa terminam rapid: se simte o usoara lenevire a motorului, in special la plecarea de pe loc. Daca pe grupul original nu era o provocare sa-l dau pe o roata, cu grupul de RS e mai dificil. De asemenea, depasirile in treapta 5 sunt mai greoaie. De cateva ori a fost nevoie sa retrogradez ca sa fac depasirea linistit.

 

Impresii neutre: frana de motor nu mai e la fel de puternica. Partea buna e ca poti ajusta gazul in viraje fara ca motorul sa scuture prea tare.

 

Si partile bune: motorul merge mult mai relaxat, in special pe treptele 2-3. Pe mine ma ajuta foarte mult pe viraje. Cu grupul vechi ajungeam frecvent la 6000 de ture, cu asta 5000 sunt suficiente. Pe treapta 4 pot sa ma duc intins pana la 150, fara sa bubuie motorul, ceea ce e foarte bun pt depasiri agresive. Pe treapta 5 pot sa fac cruising la 140 cu motorul la 4300-4400 de ture (vs 5000 de ture pe grupul vechi). Desi nu ma pot pronunta definitiv, consumul pare ca s-a imbunatatit. Pe Timisoara - Cluj, la dus am scos consum de 5.5 in conditiile in care am facut aproape 5 ore (media de viteza undeva la 70km/h) iar pe Cluj - Timisoara am scos tot 5,5 dar in 3 ore (media de viteza usor peste 100km/h). Ceea ce ma duce cu gandul ca, daca as fi mers omeneste as fi consumat mai putin :)

 

Amu, evident ca i-am compromis parte din abilitatile offroad cu grupul asta, ca pe treapta 1 s-a cam pierdut rafinamentul. Dar la modul serios, GS-ul e cam la fel de offroad ca si X5-ul, deci pentru mine nu e o pierdere.

 

Am scris aceste impresii ca poate va tenteaza asa modificare. Stiu ca multi posesori de RT-uri si RS-uri vor sa schimbe la grupuri de GS, ca deh, e mai verde iarba pe partea ailalta :) Deci oportunitati de schimd sunt.

 

Dane, multumiri maxime! Mare om!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei cu GS:

 

Imi cedasera rulmentii de la grupul spate, si bineinteles ca m-am dus la @Dan_cata. In loc sa schimb rulmentii de pe grupul meu de GS (33:11) l-am rugat pe Dan sa renoveze un grup de RS(31:11) si sa-l montez pe acela in locul originalului.

 

Sa incep cu impresiile negative, ca sa terminam rapid: se simte o usoara lenevire a motorului, in special la plecarea de pe loc. Daca pe grupul original nu era o provocare sa-l dau pe o roata, cu grupul de RS e mai dificil. De asemenea, depasirile in treapta 5 sunt mai greoaie. De cateva ori a fost nevoie sa retrogradez ca sa fac depasirea linistit.

 

Impresii neutre: frana de motor nu mai e la fel de puternica. Partea buna e ca poti ajusta gazul in viraje fara ca motorul sa scuture prea tare.

 

Si partile bune: motorul merge mult mai relaxat, in special pe treptele 2-3. Pe mine ma ajuta foarte mult pe viraje. Cu grupul vechi ajungeam frecvent la 6000 de ture, cu asta 5000 sunt suficiente. Pe treapta 4 pot sa ma duc intins pana la 150, fara sa bubuie motorul, ceea ce e foarte bun pt depasiri agresive. Pe treapta 5 pot sa fac cruising la 140 cu motorul la 4300-4400 de ture (vs 5000 de ture pe grupul vechi). Desi nu ma pot pronunta definitiv, consumul pare ca s-a imbunatatit. Pe Timisoara - Cluj, la dus am scos consum de 5.5 in conditiile in care am facut aproape 5 ore (media de viteza undeva la 70km/h) iar pe Cluj - Timisoara am scos tot 5,5 dar in 3 ore (media de viteza usor peste 100km/h). Ceea ce ma duce cu gandul ca, daca as fi mers omeneste as fi consumat mai putin :)

 

Amu, evident ca i-am compromis parte din abilitatile offroad cu grupul asta, ca pe treapta 1 s-a cam pierdut rafinamentul. Dar la modul serios, GS-ul e cam la fel de offroad ca si X5-ul, deci pentru mine nu e o pierdere.

 

Am scris aceste impresii ca poate va tenteaza asa modificare. Stiu ca multi posesori de RT-uri si RS-uri vor sa schimbe la grupuri de GS, ca deh, e mai verde iarba pe partea ailalta :) Deci oportunitati de schimd sunt.

 

Dane, multumiri maxime! Mare om!

 

nu mai bine postai aici? /index.php?/topic/248566-bmw-r-1100-gs1150-gsgsa/page-101

zic si eu...

in privinta comportamentului, n-am schimbat grupu, eu am montat lennies sprockets la dan cata. e alt motor...

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noul BMW G310R :D

 

post-9546-0-73948400-1447262208_thumb.jpgpost-9546-0-39516000-1447262209_thumb.jpg

 

The highlights of the new BMW G 310 R:

  • Innovative liquid-cooled single-cylinder engine with two overhead camshafts, backward-tilted cylinder and intake tract positioned at the front.
  • Output 25 kW (34 hp) at 9 500 rpm and a maximum torque of 28 Nm at 7 500 rpm.
  • Rigid tubular steel frame, upside-down fork and long swinging arm for a high degree of ride stability, precise steering response and sound handling.
  • Tyres 110/70 R 17 at front and 150/60 R 17 at rear.
  • High-performance brake system and ABS as standard.
  • Sophisticated ergonomics and multifunctional instrument cluster.
  • Low seat height of just 785 millimetres.
  • Dynamic roadster design with echoes of the S 1000 R.
  • Developed in Munich by BMW Motorrad – produced in India by cooperation partner TVS Motor Company.
  • Individually tailored optional accessories in the familiar high quality typical of BMW Motorrad.

» Post actualizat in 11 Nov 2015 17:29

Sorry, acum am vazut ca s-a facut topic si pt. asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarata lovitura de imagine BMW cu aceasta ascutitoare made in India si sophisticated ergonomics... :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarata lovitura de imagine BMW cu aceasta ascutitoare made in India si sophisticated ergonomics... :tomato:

Daca or fi la fel de "bune" ca G-urile, ...

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimate domn, pot doar sa intuiesc despre ce 'punct G' vorbesti :) :

 

post-882-0-58252900-1447340007_thumb.jpg


» Post actualizat in 12 Nov 2015 15:15

post-882-0-39508500-1447341312_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...