_Dexter Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Am mai ramas cu un surub de plastic in plus, are o tija lunga .... nu mai stiu de unde l-am scos, stiti cumva unde trebuie sa-l plantez la loc ? pfai mai omule... pai ala e surubul care tine toate piesele laolalta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Salutare ! Urmaresc de ceva timp topicul asta pentru ca ma interesa un motor BMW. Acum cateva zile am reusit sa devin posesorul unui R 1100 RT. Azi am reusit sa fac si cateva poze ca sa am cu ce ma "prezenta oficial" Motorul este din '96 cu 29.000 km. In mod sigur o sa postez cat de curand fel de fel de intrebari Bravo, superb autobuzul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Salutare ! Urmaresc de ceva timp topicul asta pentru ca ma interesa un motor BMW. Acum cateva zile am reusit sa devin posesorul unui R 1100 RT. Azi am reusit sa fac si cateva poze ca sa am cu ce ma "prezenta oficial" Motorul este din '96 cu 29.000 km. In mod sigur o sa postez cat de curand fel de fel de intrebari Sa il stapanesti sanatos ! Frumoasa piesa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Sa il stapanesti sanatos ! Frumoasa piesa ! Stai linistit omule si eu am cumparat din Germanica in 2009 un 1100rt din 2000 cu 28 000 km/la bord primul drum de aici din tara l-am facut la Bmw Pipera sai fac o revizie [tarif pe masura ] dar au garantat baieti starea tehnica si km . Asfalt curat si multii km de acum incolo . Vik 55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Stai linistit omule si eu am cumparat din Germanica in 2009 un 1100rt din 2000 cu 28 000 km/la bord primul drum de aici din tara l-am facut la Bmw Pipera sai fac o revizie [tarif pe masura ] dar au garantat baieti starea tehnica si km . Asfalt curat si multii km de acum incolo . Vik 55 . Stau linistit crede-ma, dar ce nu inteleg este reactia ta ?!( poate nu am fost prompt in a te felicita sau.. habar nu am) Mea culpa, ma bucur la fel si ptr tine si investitia ta, asa cum o fac alaturi de posesori de BMW-uri ! Sa ne auzim cu bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Acum cateva zile am reusit sa devin posesorul unui R 1100 RT. Azi am reusit sa fac si cateva poze ca sa am cu ce ma "prezenta oficial" Sa-l stapinesti sanatos si multi km fara probleme. Simbata am scos si eu utilajul si am facut o tura mica pina la Ploiesti - Buzau - Siriu - Brasov ~ 360 km cu pasager si bagaje. Foarte confortabil la drum lung atit pentru mine cit si pt. pasager, parbrizul e f. bun desi il preferam sa fie mai innalt ca tot simt curentul pe la frunte .... deh... defect de innaltime de la mama Oglinda din stinga la mine este cu "zoom" cea din dreapta este "wide" ..... cred ca m-ar ajuta sa o schimb cu una normala ca sa am o imagine in ansamblu sau sa-mi pun doua rotunde mici pentru unghiul mort. La schimbarea vitezelor trebuie sa apesi ferm pina la capat nu sa "atingi" putin schimbatorul, viteza de croaziera este minim 100km/h pe bord ... motorul vibreaza sub 2500 de ture ..... optim sa schimbi undeva la 3000 sau peste, aici a trebuit sa ma obisnuiesc pentru ca eram invatat sa schimb vitezele f. jos (defect de cioparist) ...... consumul cu bagaje si pasager ~ 5,5l/100km ... viteza la drum liber ~ 120 km/h iar pe DN10 max 90-100km ... si un puseu de 160km/h. Asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu75_ro Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Salutare la toata lumea !!! De curand, cam o luna, sunt si eu un proaspat posesor de R1100 RT din 1995, acest lucru fiind posibil cu ajutorul stimabilului domn Florian din Arad (Giv32)....caruia ii multumesc inca o data si pe aceasta cale !!! MULTUMESC, Floriane ! Noua mea motocicleta este cea care l-a plimbat pe Florian prin lume cativa anisori buni, amandoi avand parte de multe aventuri si distractii .... Momentan am dorit doar sa va salut respectuos si va doresc tuturor numai bine si cati mai multi km fara evenimente neplacute ! Mesaj completat Salutare la toata lumea !!! De curand, cam o luna, sunt si eu un proaspat posesor de R1100 RT din 1995, acest lucru fiind posibil cu ajutorul stimabilului domn Florian din Arad (Giv32)....caruia ii multumesc inca o data si pe aceasta cale !!! MULTUMESC, Floriane ! Noua mea motocicleta este cea care l-a plimbat pe Florian prin lume cativa anisori buni, amandoi avand parte de multe aventuri si distractii .... Momentan am dorit doar sa va salut respectuos si va doresc tuturor numai bine si cati mai multi km fara evenimente neplacute ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Bine de stiut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Un info util - syncro acceleratie: http://www.youtube.com/user/mazbymoto#p/a/u/2/40sJjXU62xU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Ala greseste acolo pentru ca: - nu are capacu pe admisia din dreapta, ii poate trage aer nefiltrat; - ceasurile INTOTDEAUNA introduc valori gresite unu fata de altu; - nu se face la 3500 RPM ci 2500, pt ca la 3500 sunt prea deschise clapetele si diferenta de depresiune nu e la fel de sesizabila... stutzurile alea au doar 2 mm diametru interior... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Ala greseste acolo pentru ca: - nu are capacu pe admisia din dreapta, ii poate trage aer nefiltrat; - ceasurile INTOTDEAUNA introduc valori gresite unu fata de altu; - nu se face la 3500 RPM ci 2500, pt ca la 3500 sunt prea deschise clapetele si diferenta de depresiune nu e la fel de sesizabila... stutzurile alea au doar 2 mm diametru interior... la 1200GS sau la 1100GS te referi ? .... turatia mi se pare si mie cam mare; crezi ca se poate folosi mai bine o serpentina in forma de U cu lichid iar la capetele ei sa legi ambele stutzuri ? iar cind depresiunea este aceeasi coloana de lichid sa ramina centrata .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 La 1100, la 1200 nu am fost atent ce o facut. Si da, un sincronizator cu ulei e net mai bun decat unu cu ceasuri Mesaj completat November 26, 2011. Day after Thanksgiving. 17F in Minnesota. I decide it’s finally time to prepare my ’03 GS for its long winter’s nap. I fill the tank with fresh gas and an ounce or two of Stabil. I let the big GS idle so the Stabil can get where it needs to get. I go back into the house (it’s 17F in the pole barn) and here’s the freaky part, there are some Swedish cheerleaders in my hot tub. No, seriously, I don’t have a hot tub. They’re in my kitchen. No, seriously, I do have a kitchen, and I also have a wife. And she doesn’t like me to have Swedish cheerleaders in our house. But she does like to give me lists of things to do when I’m home alone. So I forget about the big GS and start messin’ around with one of the projects on her list. An hour later I realize my big GS is still suckin’ Stabil in the barn. I soil my pants. I don’t know whether to change my pants or run to the barn, so I do neither. Instead I call Fleshpiston. Fleshpiston calms me down and gives me the courage to enter the barn. The bike is no longer running. There’s a big pool of oil on the floor. My beloved GS has wept on the floor of my barn! Second change of pants necessary. The tank is covered in oily soot. The paint is blistered on the left cylinder. The oil level sight glass is AWOL. The oil pressure switch has melted into a Dali-esque blob, as have all the near-by plastic bits. I add new oil to bring it to the bottom of the sight glass. It takes about a quart. Today, 5 months later, it’s 50F, and after months of counseling I return to the scene. The big GS and everything else in the barn still stink like burned oil. I pull the left plug and thumb the starter. No spark. I pull the skid plate and find a melted blob of golden amber. No doubt it’s the polycarbonate sight glass. The sight glass didn’t “blow” out of the case. It dripped out! A little 3/8” spring is also lying in the skid plate. Part of the oil pressure switch? Tomorrow I’ll pull the alternator cover and have a look at the Hall sensor. I’m hoping the sensor wires melted, shutting the bike down before it sustained any serious damage - though the blistered paint on the left cylinder has me worried. Also need to pull the valve covers and have a look in there. A new sight glass and oil pressure switch are ready to go. Will replace those tomorrow. Anyone have a guess on the torque value for the oil pressure switch? Doesn’t say in my DVD shop manual. Also have a little specimen jar from the boys and girls at Blackstone. Will fill it with the burned oil and mail it for their analysis on Monday. Will share the results asap. With help from this esteemed group I hope to resurrect the big GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 La 1100, la 1200 nu am fost atent ce o facut. Si da, un sincronizator cu ulei e net mai bun decat unu cu ceasuri Mesaj completat Ma puc de construit serpentine: http://www.customfighters.com/forums/showthread.php?t=38724 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Exact ca ala am si eu, numai ca e prea mult lichid in coloane, si daca ai diferenta mare intre cilindri va urca prea mul, poate sa treaca de bucla si nu e ok asa. Daca e pana pe la jumatatea lemnului lichid, e ok. Referitor la lichid, poti folosi apa colorata, care are avantajul ca nu uda peretii interiori la furtun, dar sare mult la relanti. Daca folosesti ulei, nu sare asa de mult pt ca e mai dens, dar are dezavantajul ca uda peretele si citirea nu e tocmai cea mai corecta... Daca e diferenta intre cilindri, si o sa fie, nu iti inchipui ca sta o coloana mai sus si se opreste acolo, o sa continue sa iti creasca mult si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Daca e diferenta intre cilindri, si o sa fie, nu iti inchipui ca sta o coloana mai sus si se opreste acolo, o sa continue sa iti creasca mult si bine Adica vrei sa zici ca poate sa iti traga in cilindru apa aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Daca nu esti atent, da, poate sa fie hidroblocking Dar eu ziceam ca daca nu esti atent, continua sa traga ulei/apa pe coloana cu pricina si apoi ai de asteptat mult pana ce revine la nivel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Daca nu esti atent, da, poate sa fie hidroblocking Dar eu ziceam ca daca nu esti atent, continua sa traga ulei/apa pe coloana cu pricina si apoi ai de asteptat mult pana ce revine la nivel... Din categoria "NU FACEĂI CA EL, VEĂI PĂĂI LA FEL" apoi, hidroblocking e asta Mesaj completat si apoi dai la automat pana incalzesti electromotorul sau... Doamne fereste! Macar ca ai multumirea de a avea un motor de sufragerie, ce facem cu plimbarile ca nu o mai ia nici mort. Dupa ce uscam prin toate metodele cuplele electrice, le spray-em sa fie faine, numai nu le dam si cu oja, la final ajungem sa dam bujiile jos, si constatam ca parca are scanteie-parca nu. Schimbam si mama si tata bujiilor, dam cu presupusul ca ar fi bobina de inductie ca ar fi sigurantele, le schimbam dar bavarezul se incapataneaza. Apoi, mai avem varianta "Sunati un meserias, ca prietenii(cunoscatori de japoneze) mai tare ne-au incurcat. Si fiindca 2 posteaza pe forum "cu insufletire si mandri-n toate cele", facem rost de numere si aflam raspunsul corect. Mesaj completat si apoi dai la automat pana incalzesti electromotorul sau... Doamne fereste! Macar ca ai multumirea de a avea un motor de sufragerie, ce facem cu plimbarile ca nu o mai ia nici mort. Dupa ce uscam prin toate metodele cuplele electrice, le spray-em sa fie faine, numai nu le dam si cu oja, la final ajungem sa dam bujiile jos, si constatam ca parca are scanteie-parca nu. Schimbam si mama si tata bujiilor, dam cu presupusul ca ar fi bobina de inductie ca ar fi sigurantele, le schimbam dar bavarezul se incapataneaza. Apoi, mai avem varianta "Sunati un meserias, ca prietenii(cunoscatori de japoneze) mai tare ne-au incurcat. Si fiindca 2 posteaza pe forum "cu insufletire si mandri-n toate cele", facem rost de numere si aflam raspunsul corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Din categoria "NU FACEĂI CA EL, VEĂI PĂĂI LA FEL" apoi, hidroblocking e asta Nu am patit asa ceva, doamne fereste. Ziceam numa, un fel de heads up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Nu am patit asa ceva, doamne fereste. Ziceam numa, un fel de heads up IN PRIMUL RAND SCUZE ca fac greseli cu postarea, nu ma descurc decat cu REPLY. Si foto se incarca f.greu. Asadar contez pe intelegerea voastra a fost ceva apărie pe acolo, aÂşa-i ? TotuÂşi vă spun că după ce am acoperit injecția Âşi centrala ABS, altceva nemaiÂştiind..., la verificarea cuplelor electrice în special cele mari dotate cu garnituri cauciuc, am constatat că nu era în interiorul acestora nici urmă de condens măcar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Unde vrei sa bati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 (editat) Unde vrei sa bati? Unde altundeva decat la senzorii HALL bine udati de mine, dar desigur si cu vechime de 12 ani! Deci se innoiesc la pretul cel mai convenabil in Cluj la ... DANCATA, bineinteles! Apeland cu incredere, a venit vremea sa-ti multumesc, urmeaza vizita anuntata din toamna 2010 pentru restul reglajelor, eram pregatit w.endul asta dar nu-ti stric placerea SMAEB. Deci istorioara HappyEnd cam asta a fost. Editat Aprilie 7, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian2009 Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Ca veni vorba de salon ! Nu stabilim si noi o ora, macar aproximativa si o zona in care sa ne vedem pe acolo ?!? Se pare ca maine va ploua pe aici si sambata sunt sanse mari sa fie doar innorat, fara ploaie ! Puteti incepe sa propuneti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Eu ziceam ca sa merem la salon, vizitam, apoi seara sa ne adunam toti intr-o crisma si sa venim fara de mobre, sa putem sta si bea o bere Voi cunoasteti pe acolo ce baruri sunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Ca veni vorba de salon ! Nu stabilim si noi o ora, macar aproximativa si o zona in care sa ne vedem pe acolo ?!? Se pare ca maine va ploua pe aici si sambata sunt sanse mari sa fie doar innorat, fara ploaie ! Puteti incepe sa propuneti... Eu o sa plec din Bv. cu o gasca in jur de ora 10:00, ajungem acolo pe la 13:00 ideea este ca nu cunosc zona expozitionala din Romaero .... oricum cind vedeti dihania rosie de Brasov eu sint ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eterna Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 salut am postat si la sectiunea dedicata service, dar inca o intrebare si aici nu strica. caut un manual de reparatii pt BMW R100 RT din 1984. e pt un prieten din state si are deja manualul pt R100R, dar zice ca nu se potriveste cu motoreta lui. ma poate ajuta cineva? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.