Dan Cata Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Merg mult si bine daca schimbi consumabilele la timp. La km aia cred ca ambreiajul e gata sau aproape de gata dar si ala e consumabila, asa ca... Verifica ce e de verificat ca la orice mobra si daca pretul e cinstit, ia-l! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 vreau si eu sa ma bag in seama,pareri pro si contra BMW K 1200 RS,nou posesor. Scuze,cam asa ceva din 98 Salut. Ai luat sora mobrelor mele.Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.Orice te intereseaza despre ea , iti stau la dispozitie pe PM.Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Merg mult si bine daca schimbi consumabilele la timp. La km aia cred ca ambreiajul e gata sau aproape de gata dar si ala e consumabila, asa ca... Verifica ce e de verificat ca la orice mobra si daca pretul e cinstit, ia-l! Prețul e 3300 euro, mie mi se pare bun. Cât costă ambreiajul și anvelopele (pe față e uzată la maxim, cred). Mulțumesc! Prețul e 3300 euro, mie mi se pare bun. Cât costă ambreiajul și anvelopele (pe față e uzată la maxim, cred). Mulțumesc! P.S. Un de se găsesc piese pentru aceste motociclete? Este vreun magazin online, să mă pot orienta de niște prețuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 9, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 9, 2011 www.motorworks.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Prețul e 3300 euro, mie mi se pare bun. Cât costă ambreiajul și anvelopele (pe față e uzată la maxim, cred). Mulțumesc! P.S. Un de se găsesc piese pentru aceste motociclete? Este vreun magazin online, să mă pot orienta de niște prețuri? www.motorworks.co.uk La care mai adaugi ebay.de, ebay.co.uk, etc. Gumele costa cam 1000 ron setu, 600 spatele, 400 fata, cam pe acolo. Prima data fa motorul sa fie functional si apoi vezi daca chiar e nevoie de ambreiaj. Poate ca are deja unul nou in el, adica poate e deja schimbat o data, nu m-as mira. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Despre care guma vorbesti Viorele, pe fata sau spate? Asa este, dar din pacate Michelin nu face guma spate pentru LT! Pe spate este nevoie de guma speciala, ranforsata suplimentar, cu indice de greutate 57V. Pentru LT singurii producatori care fabrica gume pereche sunt Avon, Bridgestone sau Metzeler.. Buna Luigi, este vorba despre cauciucul fata care s-a dus, apatele mai tine si la anul si ai dreptate este tot Metzeler 170/60/17, deci nu ce recomanda constructorul, dar nai putin moale. Cred ca am sa incerc si Bridgestone sa vad cum merge, mai ales ca are un pret bun, de iarna, multumesc si sa ne vedem cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) Salut! Ce părere aveți de un R1150RT twin 2003 din Germania, cu 143000 km? Mai duce? Eu n-o să mai fac chiar așa mulți km cu ea. Până la câți km sunt încă în regulă? Mulțumesc! parerea mea e ca nu merita pt ca te va costa in felul urmator drumul, traducerea actelor ,1 saptamana la financiar, rar ,inmatriculare,revizii cu schimb de ulei motor cutie filtre de aer ulei ,placute frina curea alternator,poate ambreiaj poate discuri de frina cind poti sa cauti ceva la noi in tara si ai economisit din start 5-600 de euro drum si inmatriculare.in plus comunitatea posesorilor de bmw sin rom e mai deosebita.sunt sanse mici sa iti iei vreo teapa de la noi decit de afara.parerea mae. Editat Noiembrie 10, 2011 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 10, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) Asta in cazul in care nu are nimic schimbat la ea! Venind din Germania s-ar putea si nu m-ar mira ca toate consumabilele astea sa fie schimbate deja si atunci este altceva. Cel care-l vinde ar trebui sa mentioneze ce schimburi s-au facut. Uleiul se schimba oricum, de oriunde l-ai lua. PS:Daca este asta: http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDetails.html?id=153531694&__lp=4&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=r1150rt&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&minConstructionYear=2003&lang=ro&pageNumber=1 vad ca este de la handler, scrie ca are TUV pina in martie 2013, asta inseamna ca s-a facut inspectia in 2011. TUV-ul in Germania se face serios. Este nevoie la mobra doar de guma fata. Mai spune ca mobra are multi kilometri datorita faptului ca a apartinut unui hobby-st. Unul care a si ingrijit-o. Daca nu te deranjeaza kilometrii aia cred ca nu te pacalesti cu ea dpdv tehnic. Sfatul meu ar fi sa mai pui niste bani, sa mai astepti si gasesti alta cu kilometraj mai mic. Editat Noiembrie 10, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Mulțumesc! Acum plec în Germania! Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 10, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) Bafta si sa te intorci sanatos..sa ne anunti ce ti-ai luat. PS:Vad ca anuntul nu mai figureaza in baza de date pe mobile.de, asta inseamna ca s-a dat:tie sau altcuiva Editat Noiembrie 10, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Salutare din nou! @Luigi: mi'a venit optimate 4, imi curge bala laga mobra, e o minune, asa cum ai spus si asa cum spun reclamele. Bateria e mai bina decat am crezut initial, mi'a dat verde din start. Acum astept sa termine retention test'ul de 30 de min, sa vad daca tine incarcarea corect. Multumesc inca o data! "Iernare" usoara tuturor si keep in touch pe aici! Dati un semn daca ajungeti prin iasi, sa ben ceva cu grade! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) Salutare, Inca de cand am luat RT-ul, mi se parea mult prea lenes fata de GS, desi are mai multi cai (90 cp fata de GS care avea 77@6500 rpm). Cum is aceleasi motoare, aceleasi cutii, difera doar grupul intre ele, mai exact raportul de transmisie care e 3 la GS si 2.83 la RT. Asa ca de mult am planuit sa fac ceva schimbare care sa imi dea ce vreau eu. Ei, tocmai am facut-o, am schimbat regulatorul de presiune de la benzina, din 3 bari cat are original, am pus de 3.5 bar. De ce? Daca e presiunea mai mare, face vaporii mai vapori, pulverizeaza mai bine benzina practic. Acuma poate ca va ganditi ca daca am schimbat regulatorul cu unul cu 0.5 bari mai mare, ar creste si cunsumul cu a 7-a parte in plus. Tocmai ca nu creste, ca senzorul de oxigen vede amestecul si tine injectoarele deschise mai putin decat inainte. Cum zic, numa ce am terminat treaba si am scos mobra sa vad cum se comporta... Parca e alta! Trage mult mai bine si cand intru in depasire nu mai e nevoie sa retrogradez, raman in treapta care is si prinde instant! Treaba asta se poate face pe orice 850/1100/1150. Pe 1200 nu se poate face fiindca deja are regulatorul de 3.5 bari. Ma rog, se poate dar cu interventii majore la partea de alimentare, la care sincer nu le vad ca si justificate de vreme ce mobrele de 1200 deja trag de rup Asa ca recomand la orice posesor de 850/11XX sa faca treaba asta. Rezultatele chiar se simt si is mai mult decat satisfacatoare Editat Noiembrie 12, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 12, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2011 Salutare, Inca de cand am luat RT-ul, mi se parea mult prea lenes fata de GS, desi are mai multi cai (90 cp fata de GS care avea 77@6500 rpm). Cum is aceleasi motoare, aceleasi cutii, difera doar grupul intre ele, mai exact raportul de transmisie care e 3 la GS si 2.83 la RT. Asa ca de mult am planuit sa fac ceva schimbare care sa imi dea ce vreau eu. Ei, tocmai am facut-o, am schimbat regulatorul de presiune de la benzina, din 3 bari cat are original, am pus de 3.5 bar. De ce? Daca e presiunea mai mare, face vaporii mai vapori, pulverizeaza mai bine benzina practic. Acuma poate ca va ganditi ca daca am schimbat regulatorul cu unul cu 0.5 bari mai mare, ar creste si cunsumul cu a 7-a parte in plus. Tocmai ca nu creste, ca senzorul de oxigen vede amestecul si tine injectoarele deschise mai putin decat inainte. Cum zic, numa ce am terminat treaba si am scos mobra sa vad cum se comporta... Parca e alta! Trage mult mai bine si cand intru in depasire nu mai e nevoie sa retrogradez, raman in treapta care is si prinde instant! Treaba asta se poate face pe orice 850/1100/1150. Pe 1200 nu se poate face fiindca deja are regulatorul de 3.5 bari. Ma rog, se poate dar cu interventii majore la partea de alimentare, la care sincer nu le vad ca si justificate de vreme ce mobrele de 1200 deja trag de rup Asa ca recomand la orice posesor de 850/11XX sa faca treaba asta. Rezultatele chiar se simt si is mai mult decat satisfacatoare Si pompa de benzina ai lasat originalul? Ca originalulstie 3 bari numai si daca nu ai schimbat si pompa nu inteleg ce inbunatatiri poti sa ai. Sunt curios doar.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Nu e chiar asa, pompa baga mai mult, peste 4 bari. E aceeasi ca pe k12rs de pe care am luat regulatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) Salut ! As dori sa va intreb daca merita achizitionat un K75 din 1994 , fost la polizia locale italiana ? E cam ruginit pe ici pe colo , nu merge pompa de benzina , discurile de frana uzate, carenajul e cat un cotetz si geamul ingalbenit . Neinmatriculat .Multumesc ! Editat Noiembrie 12, 2011 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Salutare! Eu am grup de GS pe RT 1200. Imi place cum trage,dar la viteze mari e mai turata. Mare dilema am,sa-l schimb,sa nu-l schimb? Spuneti de cauciucuri ca la un spate uzati 2 de fata,daca am inteles bine. La mine e invers.Uzez 2 de spate la unul de fata. Asta poate vine de la frana de motor,pe care o folosesc mereu? Ca idee placutele de frana au 50.000 si mai duc. Oare datorita franei de motor sa fi cedat cardanul pe la 130 mii si grupul conic la 140? Iarna scurta va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) Salut ! As dori sa va intreb daca merita achizitionat un K75 din 1994 , fost la polizia locale italiana ? E cam ruginit pe ici pe colo , nu merge pompa de benzina , discurile de frana uzate, carenajul e cat un cotetz si geamul ingalbenit . Neinmatriculat .Multumesc ! Pai depinde de pretul de achizitie. Cat costa acolo? Salutare! Eu am grup de GS pe RT 1200. Imi place cum trage,dar la viteze mari e mai turata. Mare dilema am,sa-l schimb,sa nu-l schimb? Spuneti de cauciucuri ca la un spate uzati 2 de fata,daca am inteles bine. La mine e invers.Uzez 2 de spate la unul de fata. Asta poate vine de la frana de motor,pe care o folosesc mereu? Ca idee placutele de frana au 50.000 si mai duc. Oare datorita franei de motor sa fi cedat cardanul pe la 130 mii si grupul conic la 140? Iarna scurta va doresc! Daca nu mergi tare cu el, adeca viteze de peste 160 la ora, la drum lung, nu prea merita sa il schimbi. Cred ca diferenta de viteza, la aceeasi turatie si treapta, nu e mai mare de 10 km/h intre cele doua grupuri. Nu e nimic rau in a folosi frana de motor, chiar bine ca o faci. Insa tine cont ca, cardanul nu e la fel de elastic ca si lantul si de aia iti uzeaza mult mai repede guma spate. Acuma depinde si cum o folosesti, daca retrogradezi mult ca sa ai frana de motor, nu e tocmai sanatos pentru cutie, din cauza socurilor. Treaba asta se aplica doar la frana de motor, ca la intrarea in cutie, arborele ala are ceva buffer tentru astfel de socuri, gen daca ai trage brusc de gaz sau daca schimbi de la diferente mari de turatie. De aia ambreiajele astea, desi seamana cu alea de masina, nu au arcurile alea pe placa de frictiune, ca deja ai in cutie un sistem care preia rolol lur 50k pentru niste placute mi se pare foarte mult. Pe mine ma tin 20k km fata si 10k km spatele, cateodata doar 8k... Foloseste si franele ca de aia is puse acolo Cardanul si grupul au cedat pentru ca materialele folosite nu sunt de cea mai buna rezistenta mecanica (dar mai calitative decat la mobrele de dinainte) si in plus, is asamblate gresit din fabrica (ca la mobrele de dianinte ) Adica un fel de "subtire in carne". Editat Noiembrie 12, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) 'Dan Cata' Pai depinde de pretul de achizitie. Cat costa acolo? Acolo nu stiu cat costa , dar aici este 1000 de eurei . Mentenanta realizata optimal in conditiile ca de politie folosit a fost ? Editat Noiembrie 12, 2011 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Il iei sa zicem cu 500, cam ala e pretul daca il iei din ex-parcul politiei, il mai aduci cu vro 300, il mai inmatriculezi cu 100, si apoi incepe distractia cu piesele care costa cat mobra din Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 (editat) Sa inteleg ca nu merita ? Motorul are 60.000 km . Multumesc @Dan Cata . Editat Noiembrie 13, 2011 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Apai depinde de multe... Poate sa aiba 9000 km daca o stat 20 de ani in soare/ploaie/zapada... Sau poate sa aiba 200.000 de km, daca o fost intretinut bine, mai degraba l-as lua pe al doilea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 http://www.moto.it/EICMA/edizioni-speciali-bmw-k-1300-s-k-1300-r.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 (editat) Salutare, Asa ca recomand la orice posesor de 850/11XX sa faca treaba asta. Rezultatele chiar se simt si is mai mult decat satisfacatoare Salut, moto(inter)-nauti, si nenea DanCata! Costa :o , nu raman de ? cu banii bagati in RT1100... parca cel mai mult m-ar interesa sa dispara leganatul ala la mers constant... cred ca problema surging, intreb se amelioreaza si asta? Editat Noiembrie 13, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Salut, moto(inter)-nauti, si nenea DanCata! Costa :o , nu raman de ? cu banii bagati in RT1100... parca cel mai mult m-ar interesa sa dispara leganatul ala la mers constant... cred ca problema surging, intreb se amelioreaza si asta? despre ce mers leganat te referi?eu am o problem de genu asta si nu ii dau de cap.la mine in ture joase 1-3 mii merge sacadat?la tine cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Ai sa fii foarte multumit, ai sa vezi ca mobra iti porneste la sfert. A mea sta in curte, cu chargerul tot timpul in priza si nu am treaba! Lasa-l acolo tot timpul, fie vara sau iarna, nu consuma mult.. Dupa ce am citit mai multe review'uri mi-am comandat si eu Optimate 4, l-am gasit la pret super bun (mult mai bun decat pe Louis).Intrebarea mea este daca are mufa aia pt bmw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.