Dan Cata Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 (editat) Danute, de la tine vrem fara "parca" Diferenta se vede usor prin forma ceva mai patratoasa a capacului cilindrului la twinspark si prin faptul ca ornametul negru de plastic de la fisa nu se mai intainde pe toata latimea capacului ca la 1100 si primele 1150. clasic: twin spark: Am zis parca pt ca nu eram sigur, de exemplu, motor din 2003 cu fisa aia cu striatii pe ea inseamna ca are 100% din fabrica twin spark. Dar cum la astea apar probleme, unii owneri schimba cilindrii cu totul cu single spark. Editat Noiembrie 8, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Salut! Prețul va fi cam 2500 euro, adusă acasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Buna, foloseste sau a folosit cineva anvelope Bridgestone? cum se comporta in timp si ce durata de viata au? sint moi sau rigide? eu am pus in primavata un Metzeler Sportec nou din magazin si nu m-a tinut 15.000 km, iar acum am gasit un BT012SS tot nou si vreau sa-l cumpar, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Bridgestone se incalzesc mai greu ca Michelin insa odata incalzite sunt foarte OK. Insa, cum se stie, Michelin e miezul. Salut! Prețul va fi cam 2500 euro, adusă acasă. Si te bagi singur la reparatie? Pentru ca la un garaj te-ar costa reparatia inca pe-atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 8, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 8, 2011 (editat) Salut! Prețul va fi cam 2500 euro, adusă acasă. ..Presupun ca mai bagi inca 1500 in ea, eu spun ca se merita. Problema este la farul ala, poate costa inca 6/700 peste astia 1500. eu am pus in primavata un Metzeler Sportec nou din magazin si nu m-a tinut 15.000 km Despre care guma vorbesti Viorele, pe fata sau spate? Stii ca la vacile noastre raportul este cam 2 gume fata/1 spate din cauza greutatii mari, la franare toata greutatea tortureaza guma fata. Eu spun ca 15.000 este ceva rezon, avand in vedere ca tu mergi preponderent cu nevasta si bagaje, adica aproape 600kg Insa, cum se stie, Michelin e miezul. Asa este, dar din pacate Michelin nu face guma spate pentru LT! Pe spate este nevoie de guma speciala, ranforsata suplimentar, cu indice de greutate 57V. Pentru LT singurii producatori care fabrica gume pereche sunt Avon, Bridgestone sau Metzeler.. Editat Noiembrie 8, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"ice" Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 vreau si eu sa ma bag in seama,pareri pro si contra BMW K 1200 RS,nou posesor. Scuze,cam asa ceva din 98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Faina mobra, ce are pe ea? ABS? Cutii? Da detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"ice" Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 are cutiile originale si da are ABS,dar sincer inca nu stiu cum se manifesta la un motor abs-ul,sper ca nu ca la masini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Buna asta MErgi pe un drum neasfaltat, adeca cu piatra/nisip si blocheaza fata si spatele Da sa si functioneze ABS-ul, adeca sa nu clipeasca nimic in bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Salut! Ce părere aveți de un R1150RT twin 2003 din Germania, cu 143000 km? Mai duce? Eu n-o să mai fac chiar așa mulți km cu ea. Până la câți km sunt încă în regulă? Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Merg mult si bine daca schimbi consumabilele la timp. La km aia cred ca ambreiajul e gata sau aproape de gata dar si ala e consumabila, asa ca... Verifica ce e de verificat ca la orice mobra si daca pretul e cinstit, ia-l! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 vreau si eu sa ma bag in seama,pareri pro si contra BMW K 1200 RS,nou posesor. Scuze,cam asa ceva din 98 Salut. Ai luat sora mobrelor mele.Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.Orice te intereseaza despre ea , iti stau la dispozitie pe PM.Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Merg mult si bine daca schimbi consumabilele la timp. La km aia cred ca ambreiajul e gata sau aproape de gata dar si ala e consumabila, asa ca... Verifica ce e de verificat ca la orice mobra si daca pretul e cinstit, ia-l! Prețul e 3300 euro, mie mi se pare bun. Cât costă ambreiajul și anvelopele (pe față e uzată la maxim, cred). Mulțumesc! Prețul e 3300 euro, mie mi se pare bun. Cât costă ambreiajul și anvelopele (pe față e uzată la maxim, cred). Mulțumesc! P.S. Un de se găsesc piese pentru aceste motociclete? Este vreun magazin online, să mă pot orienta de niște prețuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 9, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 9, 2011 www.motorworks.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Prețul e 3300 euro, mie mi se pare bun. Cât costă ambreiajul și anvelopele (pe față e uzată la maxim, cred). Mulțumesc! P.S. Un de se găsesc piese pentru aceste motociclete? Este vreun magazin online, să mă pot orienta de niște prețuri? www.motorworks.co.uk La care mai adaugi ebay.de, ebay.co.uk, etc. Gumele costa cam 1000 ron setu, 600 spatele, 400 fata, cam pe acolo. Prima data fa motorul sa fie functional si apoi vezi daca chiar e nevoie de ambreiaj. Poate ca are deja unul nou in el, adica poate e deja schimbat o data, nu m-as mira. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Despre care guma vorbesti Viorele, pe fata sau spate? Asa este, dar din pacate Michelin nu face guma spate pentru LT! Pe spate este nevoie de guma speciala, ranforsata suplimentar, cu indice de greutate 57V. Pentru LT singurii producatori care fabrica gume pereche sunt Avon, Bridgestone sau Metzeler.. Buna Luigi, este vorba despre cauciucul fata care s-a dus, apatele mai tine si la anul si ai dreptate este tot Metzeler 170/60/17, deci nu ce recomanda constructorul, dar nai putin moale. Cred ca am sa incerc si Bridgestone sa vad cum merge, mai ales ca are un pret bun, de iarna, multumesc si sa ne vedem cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) Salut! Ce părere aveți de un R1150RT twin 2003 din Germania, cu 143000 km? Mai duce? Eu n-o să mai fac chiar așa mulți km cu ea. Până la câți km sunt încă în regulă? Mulțumesc! parerea mea e ca nu merita pt ca te va costa in felul urmator drumul, traducerea actelor ,1 saptamana la financiar, rar ,inmatriculare,revizii cu schimb de ulei motor cutie filtre de aer ulei ,placute frina curea alternator,poate ambreiaj poate discuri de frina cind poti sa cauti ceva la noi in tara si ai economisit din start 5-600 de euro drum si inmatriculare.in plus comunitatea posesorilor de bmw sin rom e mai deosebita.sunt sanse mici sa iti iei vreo teapa de la noi decit de afara.parerea mae. Editat Noiembrie 10, 2011 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 10, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) Asta in cazul in care nu are nimic schimbat la ea! Venind din Germania s-ar putea si nu m-ar mira ca toate consumabilele astea sa fie schimbate deja si atunci este altceva. Cel care-l vinde ar trebui sa mentioneze ce schimburi s-au facut. Uleiul se schimba oricum, de oriunde l-ai lua. PS:Daca este asta: http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDetails.html?id=153531694&__lp=4&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=r1150rt&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&minConstructionYear=2003&lang=ro&pageNumber=1 vad ca este de la handler, scrie ca are TUV pina in martie 2013, asta inseamna ca s-a facut inspectia in 2011. TUV-ul in Germania se face serios. Este nevoie la mobra doar de guma fata. Mai spune ca mobra are multi kilometri datorita faptului ca a apartinut unui hobby-st. Unul care a si ingrijit-o. Daca nu te deranjeaza kilometrii aia cred ca nu te pacalesti cu ea dpdv tehnic. Sfatul meu ar fi sa mai pui niste bani, sa mai astepti si gasesti alta cu kilometraj mai mic. Editat Noiembrie 10, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Mulțumesc! Acum plec în Germania! Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 10, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) Bafta si sa te intorci sanatos..sa ne anunti ce ti-ai luat. PS:Vad ca anuntul nu mai figureaza in baza de date pe mobile.de, asta inseamna ca s-a dat:tie sau altcuiva Editat Noiembrie 10, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Salutare din nou! @Luigi: mi'a venit optimate 4, imi curge bala laga mobra, e o minune, asa cum ai spus si asa cum spun reclamele. Bateria e mai bina decat am crezut initial, mi'a dat verde din start. Acum astept sa termine retention test'ul de 30 de min, sa vad daca tine incarcarea corect. Multumesc inca o data! "Iernare" usoara tuturor si keep in touch pe aici! Dati un semn daca ajungeti prin iasi, sa ben ceva cu grade! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) Salutare, Inca de cand am luat RT-ul, mi se parea mult prea lenes fata de GS, desi are mai multi cai (90 cp fata de GS care avea 77@6500 rpm). Cum is aceleasi motoare, aceleasi cutii, difera doar grupul intre ele, mai exact raportul de transmisie care e 3 la GS si 2.83 la RT. Asa ca de mult am planuit sa fac ceva schimbare care sa imi dea ce vreau eu. Ei, tocmai am facut-o, am schimbat regulatorul de presiune de la benzina, din 3 bari cat are original, am pus de 3.5 bar. De ce? Daca e presiunea mai mare, face vaporii mai vapori, pulverizeaza mai bine benzina practic. Acuma poate ca va ganditi ca daca am schimbat regulatorul cu unul cu 0.5 bari mai mare, ar creste si cunsumul cu a 7-a parte in plus. Tocmai ca nu creste, ca senzorul de oxigen vede amestecul si tine injectoarele deschise mai putin decat inainte. Cum zic, numa ce am terminat treaba si am scos mobra sa vad cum se comporta... Parca e alta! Trage mult mai bine si cand intru in depasire nu mai e nevoie sa retrogradez, raman in treapta care is si prinde instant! Treaba asta se poate face pe orice 850/1100/1150. Pe 1200 nu se poate face fiindca deja are regulatorul de 3.5 bari. Ma rog, se poate dar cu interventii majore la partea de alimentare, la care sincer nu le vad ca si justificate de vreme ce mobrele de 1200 deja trag de rup Asa ca recomand la orice posesor de 850/11XX sa faca treaba asta. Rezultatele chiar se simt si is mai mult decat satisfacatoare Editat Noiembrie 12, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 12, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2011 Salutare, Inca de cand am luat RT-ul, mi se parea mult prea lenes fata de GS, desi are mai multi cai (90 cp fata de GS care avea 77@6500 rpm). Cum is aceleasi motoare, aceleasi cutii, difera doar grupul intre ele, mai exact raportul de transmisie care e 3 la GS si 2.83 la RT. Asa ca de mult am planuit sa fac ceva schimbare care sa imi dea ce vreau eu. Ei, tocmai am facut-o, am schimbat regulatorul de presiune de la benzina, din 3 bari cat are original, am pus de 3.5 bar. De ce? Daca e presiunea mai mare, face vaporii mai vapori, pulverizeaza mai bine benzina practic. Acuma poate ca va ganditi ca daca am schimbat regulatorul cu unul cu 0.5 bari mai mare, ar creste si cunsumul cu a 7-a parte in plus. Tocmai ca nu creste, ca senzorul de oxigen vede amestecul si tine injectoarele deschise mai putin decat inainte. Cum zic, numa ce am terminat treaba si am scos mobra sa vad cum se comporta... Parca e alta! Trage mult mai bine si cand intru in depasire nu mai e nevoie sa retrogradez, raman in treapta care is si prinde instant! Treaba asta se poate face pe orice 850/1100/1150. Pe 1200 nu se poate face fiindca deja are regulatorul de 3.5 bari. Ma rog, se poate dar cu interventii majore la partea de alimentare, la care sincer nu le vad ca si justificate de vreme ce mobrele de 1200 deja trag de rup Asa ca recomand la orice posesor de 850/11XX sa faca treaba asta. Rezultatele chiar se simt si is mai mult decat satisfacatoare Si pompa de benzina ai lasat originalul? Ca originalulstie 3 bari numai si daca nu ai schimbat si pompa nu inteleg ce inbunatatiri poti sa ai. Sunt curios doar.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Nu e chiar asa, pompa baga mai mult, peste 4 bari. E aceeasi ca pe k12rs de pe care am luat regulatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) Salut ! As dori sa va intreb daca merita achizitionat un K75 din 1994 , fost la polizia locale italiana ? E cam ruginit pe ici pe colo , nu merge pompa de benzina , discurile de frana uzate, carenajul e cat un cotetz si geamul ingalbenit . Neinmatriculat .Multumesc ! Editat Noiembrie 12, 2011 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.