Sari la conținut

Postări Recomandate

My bad, ma refer la mirificul sistem "BMW Motorrad Integral ABS (part integral)" cu servofrana electrica, 2 rezervoare de lichid de frana si 6 stuturi de aerisire pe el...

 

Ma tem ca nu am inteles. EVO are de-a face doar cu etrierii si discurile, nu are nimic de-a face cu servo sau franele "linked". Cica EVO opreste cu 20% mai bine pentru aceeasi apasare de maneta.

 

Si discurile EVO au 320 mm diametru si alea regular au 305mm.

 

Si da, mi-am cumparat ce are tanti aia(Dana Hager) acolo in pictorialele ei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din pacate este altceva aveam nevoie pt complectat ,la louis comanda dureaza 14 zile aveam nevoie in acest weekend ,mai cautam

O zi buna .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare că Âşi eu am nevoie de un set/kit de furtune frână pentru 1100RT cu ABS ... l-am vazut ciupit pe cel de pe dr. față.

Îmi recomandați ceva ?

vezi aici

http://www.bad.ro/

sa traiasca uzunu sau switch, nu mai tin minte exact cine mi-a dat linkul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind am luat 1100 avea cablul de ambreiaj strins la maxim iar datorita a totstiutorul dan caruia ii multumesc pt informatii si rabdare l-am reglat si e ok.acum la cutie am o mica chestie.de la 2 la 3 im agata cite odata 3.se mai intimpla sa ramina si intre trepte.exista si pentru asta vreun reglaj sau o fi ceva chiar in cutie.a avut careva problema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil sincronul la a treia.

Trebuie desfacuta cutia si schimbat, dar daca nu sare las-o asa, desfaci cind se agraveaza problema.

Posibil sa scapi doar cu un re-shim, insa e mai simplu sa mergi cu ea asa si sa schimbi cu mai multa incredere/mai mult ambreiaj. Mergi linistit pana cand incepe sa dea si alte semne, insa cu mai mare grija la schimbatul din/in 2/3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa scapi doar cu un re-shim, insa e mai simplu sa mergi cu ea asa si sa schimbi cu mai multa incredere/mai mult ambreiaj. Mergi linistit pana cand incepe sa dea si alte semne, insa cu mai mare grija la schimbatul din/in 2/3.re

Ce e re-shim?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mobra are servofrana "EVO" schimbul lichidului este foarte amuzant :baldy: .

Daca nu studiati inainte procedura (si nu aveti acele unelte trebuincioase), este foarte frustrant (cel putin pentru mine asa a fost)...

M-a ajutat mult metoda descrisa aici:

 

http://users.rcn.com/dehager/

O ajuns palnia cu dopu din USA si m-am si documentat, am schimbat lichidu la un 1200GS 2006 cu servofrana, ambele circuite, adeca toate patru (fata+spate)

 

188728794_n_0_1272x672.jpg

 

188728813_n_0_1272x672.jpg

 

188728822_n_0_1272x672.jpg

 

Nu e greu deloc daca ai sculele potrivite :D E ca la femei de fapt :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Domnilor m-am indragostit de GS-ul lui fimiu si m-am decis renunt la comfortul si protectile R T-ului ,pentru G S .

Deci vand R T-ul, daca este cineva interesat va stau la dispozitie .

R T-ul este full echipat ,stare ireprosabila [nu vindem castravetii gradinarilor] stiu singura problema in zilele noastre sunt banii,mi-am permis sa scriu aceste randuri caci nu se stie niciodata cine este interesat .

Informatii unde doreste fiecare daca este cineva chiar interesat.

Weechend frumos .

Vik.

 

Pozele sunt pe PRO-BIKE.RO

Seara buna .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

In weekend am gasit in targ la Vitan unde nu te astepti ulei Castrol power 1 20w50.

De retinut la acel mic stand moto se gasesc aproape toate felurile de uleiuri.

 

Da.. da dar si vantul care il iei in freza si pe la picioare.............cu Rt-ul am mers destui km pe ploaie si nu m a udat la picioare cu Gs-ul in 50km pe ploaie a trebuit sa ma schimb iar frontal cu Rt-ul daca mergi cu ceva viteza pe ploaie parca parbrizul formeaza o perna de aer si nu te uzi decat daca stationezi deci avantaje si dejavantaje ,nu stiu pe Gs pe drumul de intoarcere din Germania senzatia a fost de libertate de miscare pe motor ,la Rt trebuie sa stai ca intr-o colivie pt a beneficia de protectile carenelor si de aceia poate nici nu te prea poti misca pe ea ,nu sunt sigur poate gresesc dar decizia a fost luata .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Probabil ca esti printre putinii, daca nu singurul care renunta la confort pentru..alta senzatie. :laugh:

Sunt curios cum te simti cu noua alegere, sa ne tii la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă salut domnilor!

Se pare că Âşi eu am nevoie de un set/kit de furtune frână pentru 1100RT cu ABS ... l-am vazut ciupit pe cel de pe dr. față.

Îmi recomandați ceva ... @Luigi?

La cablul de accelerație, s-a rupt o liță în zona clapetei din dreapta. Tre schimbat tot sau doar bucata cu pricina ...

 

Mulțumesc.

Mi-am cumparat de la magazin auto cu vreo 260 Ron amandoua capete (intre distribuitor si corpurile de admisie). Deci nu vorbesc de varianta cablurilor fara distribuitor. Poti comanda si cablu cu pricina separat, avantaj mare daca mergi cu respectivul cablu sa il arati...

 

Dane, subit a aparut o problema!

Un motoras electric ce se ambitioneaza sa mearga fara oprire chiar si dupa ce scot cheia si blochez ghidonul...

Sa fi sarit vreun furtun de la regulator de 3,5bar? S-ar putea sa am nevoie de regulatorul vechi de 3 bari, sa fie prea mare presiune asupra injectiei?

Nu as vrea sa mai aud de vreo noua defectiune!

Bineinteles ca am decuplat bateria dupa 1-2 minute. Am mai incercat sa scot releele pe rand dar cum revin si ating la borne, si incepe sa bazaie...

 

Vreau si eu la BMW Camp...

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand BAGSTER(husa rezervor + tank bag) pentru R 1100 RT, R 850 RT, R 1150 RT. Este in stare perfecta, calitate f buna.

 

Pret: 520 RON

 

Relatii la tel 0745.001.888, mail- predeleanu_s@yahoo.com sau pe PM.

post-1818-0-07443000-1336980502_thumb.jpg

post-1818-0-22838000-1336980511_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, subit a aparut o problema!

Un motoras electric ce se ambitioneaza sa mearga fara oprire chiar si dupa ce scot cheia si blochez ghidonul...

Sa fi sarit vreun furtun de la regulator de 3,5bar? S-ar putea sa am nevoie de regulatorul vechi de 3 bari, sa fie prea mare presiune asupra injectiei?

Nu as vrea sa mai aud de vreo noua defectiune!

Bineinteles ca am decuplat bateria dupa 1-2 minute. Am mai incercat sa scot releele pe rand dar cum revin si ating la borne, si incepe sa bazaie...

Bazaitul ala ce il auzi tu e de la releul de la ABS, nu ala din cutia cu relee/sigurante ci ala de pe centrala, sub capacul ala de plastic. Costa cam 100 si ceva de $ la BMW da pare-mi-se ca e un releu simplu, nu are nu stiu ce inginerii prin el.

 

Am mai citit de problema asta pe advrider si parca si cineva de aici din tara la fel o patit, nu se oprea pana ce nu scotea bornele la baterie.

 

Ce se intampla e ca in timp, lamela la releu se oxideaza/se incarca cu spuza care se formeaza ori de cate ori face contact si cupleaza ABS-ul si de aia acu nu iti mai decupleaza...

 

Nu are nimic de-a face cu ce am lucrat noi la motor sau cu regulatorul de presiune.

 

Asta daca e ala de ABS si nu cumva pompa de benzina, dar aia ma indoiesc ca e, aia ori mere ori nu mere.

 

Prima data identifica problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Luigi poate ai dreptate nu prea se merita sa dai confortul si protectile carenelor pt senzatia de spatiu sau .....nu stiu este greu de explicat dar eu m-am simtit mai bine pe GS asta este ,dar sa vedem cum pot sa ajung la Gs mai intai trebuie sa dau RT-ul crezi ca se va da asa usor cand este vb totusi de o suma indifereent ca motorul este super scula .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi aici

http://www.bad.ro/

sa traiasca uzunu sau switch, nu mai tin minte exact cine mi-a dat linkul.

 

Ăi-ai făcut, cum au ieÂşit? La ce sumă ai ajuns ... pentru o comparație cu ebay'ul?

 

 

Mi-am cumparat de la magazin auto cu vreo 260 Ron amandoua capete (intre distribuitor si corpurile de admisie). Deci nu vorbesc de varianta cablurilor fara distribuitor. Poti comanda si cablu cu pricina separat, avantaj mare daca mergi cu respectivul cablu sa il arati...

 

 

 

Mulțumesc amândurora!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...