VRAI Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 My bad, ma refer la mirificul sistem "BMW Motorrad Integral ABS (part integral)" cu servofrana electrica, 2 rezervoare de lichid de frana si 6 stuturi de aerisire pe el... Ma tem ca nu am inteles. EVO are de-a face doar cu etrierii si discurile, nu are nimic de-a face cu servo sau franele "linked". Cica EVO opreste cu 20% mai bine pentru aceeasi apasare de maneta. Si discurile EVO au 320 mm diametru si alea regular au 305mm. Si da, mi-am cumparat ce are tanti aia(Dana Hager) acolo in pictorialele ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Ala ala, am tot ce imi trebuie ca sa fac si aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Sal. Stie cineva vreun importator de uleiuri care sa aiba pe stoc Castrol Power 1 4T 20w-50 . Multam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 eu am luat 10w-40 de la baza alfa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) kronau numai ca este Castrol actevo (nu cred ca are vreo importanta) Editat Mai 9, 2012 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Din pacate este altceva aveam nevoie pt complectat ,la louis comanda dureaza 14 zile aveam nevoie in acest weekend ,mai cautam O zi buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Se pare că Âşi eu am nevoie de un set/kit de furtune frână pentru 1100RT cu ABS ... l-am vazut ciupit pe cel de pe dr. față. Îmi recomandați ceva ? vezi aici http://www.bad.ro/ sa traiasca uzunu sau switch, nu mai tin minte exact cine mi-a dat linkul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Cind am luat 1100 avea cablul de ambreiaj strins la maxim iar datorita a totstiutorul dan caruia ii multumesc pt informatii si rabdare l-am reglat si e ok.acum la cutie am o mica chestie.de la 2 la 3 im agata cite odata 3.se mai intimpla sa ramina si intre trepte.exista si pentru asta vreun reglaj sau o fi ceva chiar in cutie.a avut careva problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 10, 2012 Admin Share Postat Mai 10, 2012 Probabil sincronul la a treia. Trebuie desfacuta cutia si schimbat, dar daca nu sare las-o asa, desfaci cind se agraveaza problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Probabil sincronul la a treia. Trebuie desfacuta cutia si schimbat, dar daca nu sare las-o asa, desfaci cind se agraveaza problema. Am inteles.multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Probabil sincronul la a treia. Trebuie desfacuta cutia si schimbat, dar daca nu sare las-o asa, desfaci cind se agraveaza problema. Posibil sa scapi doar cu un re-shim, insa e mai simplu sa mergi cu ea asa si sa schimbi cu mai multa incredere/mai mult ambreiaj. Mergi linistit pana cand incepe sa dea si alte semne, insa cu mai mare grija la schimbatul din/in 2/3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Posibil sa scapi doar cu un re-shim, insa e mai simplu sa mergi cu ea asa si sa schimbi cu mai multa incredere/mai mult ambreiaj. Mergi linistit pana cand incepe sa dea si alte semne, insa cu mai mare grija la schimbatul din/in 2/3.re Ce e re-shim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 11, 2012 Admin Share Postat Mai 11, 2012 Are origine japoneza, ceva legat de Sarbatoarea Ciresilor Infloriti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Are origine japoneza, ceva legat de Sarbatoarea Ciresilor Infloriti.. Tu mie mi-ai raspuns? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Daca mobra are servofrana "EVO" schimbul lichidului este foarte amuzant . Daca nu studiati inainte procedura (si nu aveti acele unelte trebuincioase), este foarte frustrant (cel putin pentru mine asa a fost)... M-a ajutat mult metoda descrisa aici: http://users.rcn.com/dehager/ O ajuns palnia cu dopu din USA si m-am si documentat, am schimbat lichidu la un 1200GS 2006 cu servofrana, ambele circuite, adeca toate patru (fata+spate) Nu e greu deloc daca ai sculele potrivite E ca la femei de fapt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Sal. Domnilor m-am indragostit de GS-ul lui fimiu si m-am decis renunt la comfortul si protectile R T-ului ,pentru G S . Deci vand R T-ul, daca este cineva interesat va stau la dispozitie . R T-ul este full echipat ,stare ireprosabila [nu vindem castravetii gradinarilor] stiu singura problema in zilele noastre sunt banii,mi-am permis sa scriu aceste randuri caci nu se stie niciodata cine este interesat . Informatii unde doreste fiecare daca este cineva chiar interesat. Weechend frumos . Vik. Pozele sunt pe PRO-BIKE.RO Seara buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Domnilor m-am indragostit de GS-ul lui fimiu si m-am decis renunt la comfortul si protectile R T-ului ,pentru G S . Eu te inteleg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Sal. In weekend am gasit in targ la Vitan unde nu te astepti ulei Castrol power 1 20w50. De retinut la acel mic stand moto se gasesc aproape toate felurile de uleiuri. Da.. da dar si vantul care il iei in freza si pe la picioare.............cu Rt-ul am mers destui km pe ploaie si nu m a udat la picioare cu Gs-ul in 50km pe ploaie a trebuit sa ma schimb iar frontal cu Rt-ul daca mergi cu ceva viteza pe ploaie parca parbrizul formeaza o perna de aer si nu te uzi decat daca stationezi deci avantaje si dejavantaje ,nu stiu pe Gs pe drumul de intoarcere din Germania senzatia a fost de libertate de miscare pe motor ,la Rt trebuie sa stai ca intr-o colivie pt a beneficia de protectile carenelor si de aceia poate nici nu te prea poti misca pe ea ,nu sunt sigur poate gresesc dar decizia a fost luata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 13, 2012 Admin Share Postat Mai 13, 2012 Probabil ca esti printre putinii, daca nu singurul care renunta la confort pentru..alta senzatie. Sunt curios cum te simti cu noua alegere, sa ne tii la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 se simte ....MAI TANAR!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) Vă salut domnilor! Se pare că Âşi eu am nevoie de un set/kit de furtune frână pentru 1100RT cu ABS ... l-am vazut ciupit pe cel de pe dr. față. Îmi recomandați ceva ... @Luigi? La cablul de accelerație, s-a rupt o liță în zona clapetei din dreapta. Tre schimbat tot sau doar bucata cu pricina ... Mulțumesc. Mi-am cumparat de la magazin auto cu vreo 260 Ron amandoua capete (intre distribuitor si corpurile de admisie). Deci nu vorbesc de varianta cablurilor fara distribuitor. Poti comanda si cablu cu pricina separat, avantaj mare daca mergi cu respectivul cablu sa il arati... Dane, subit a aparut o problema! Un motoras electric ce se ambitioneaza sa mearga fara oprire chiar si dupa ce scot cheia si blochez ghidonul... Sa fi sarit vreun furtun de la regulator de 3,5bar? S-ar putea sa am nevoie de regulatorul vechi de 3 bari, sa fie prea mare presiune asupra injectiei? Nu as vrea sa mai aud de vreo noua defectiune! Bineinteles ca am decuplat bateria dupa 1-2 minute. Am mai incercat sa scot releele pe rand dar cum revin si ating la borne, si incepe sa bazaie... Vreau si eu la BMW Camp... Editat Mai 14, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Vand BAGSTER(husa rezervor + tank bag) pentru R 1100 RT, R 850 RT, R 1150 RT. Este in stare perfecta, calitate f buna. Pret: 520 RON Relatii la tel 0745.001.888, mail- predeleanu_s@yahoo.com sau pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Dane, subit a aparut o problema! Un motoras electric ce se ambitioneaza sa mearga fara oprire chiar si dupa ce scot cheia si blochez ghidonul... Sa fi sarit vreun furtun de la regulator de 3,5bar? S-ar putea sa am nevoie de regulatorul vechi de 3 bari, sa fie prea mare presiune asupra injectiei? Nu as vrea sa mai aud de vreo noua defectiune! Bineinteles ca am decuplat bateria dupa 1-2 minute. Am mai incercat sa scot releele pe rand dar cum revin si ating la borne, si incepe sa bazaie... Bazaitul ala ce il auzi tu e de la releul de la ABS, nu ala din cutia cu relee/sigurante ci ala de pe centrala, sub capacul ala de plastic. Costa cam 100 si ceva de $ la BMW da pare-mi-se ca e un releu simplu, nu are nu stiu ce inginerii prin el. Am mai citit de problema asta pe advrider si parca si cineva de aici din tara la fel o patit, nu se oprea pana ce nu scotea bornele la baterie. Ce se intampla e ca in timp, lamela la releu se oxideaza/se incarca cu spuza care se formeaza ori de cate ori face contact si cupleaza ABS-ul si de aia acu nu iti mai decupleaza... Nu are nimic de-a face cu ce am lucrat noi la motor sau cu regulatorul de presiune. Asta daca e ala de ABS si nu cumva pompa de benzina, dar aia ma indoiesc ca e, aia ori mere ori nu mere. Prima data identifica problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Da Luigi poate ai dreptate nu prea se merita sa dai confortul si protectile carenelor pt senzatia de spatiu sau .....nu stiu este greu de explicat dar eu m-am simtit mai bine pe GS asta este ,dar sa vedem cum pot sa ajung la Gs mai intai trebuie sa dau RT-ul crezi ca se va da asa usor cand este vb totusi de o suma indifereent ca motorul este super scula . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 vezi aici http://www.bad.ro/ sa traiasca uzunu sau switch, nu mai tin minte exact cine mi-a dat linkul. Ăi-ai făcut, cum au ieÂşit? La ce sumă ai ajuns ... pentru o comparație cu ebay'ul? Mi-am cumparat de la magazin auto cu vreo 260 Ron amandoua capete (intre distribuitor si corpurile de admisie). Deci nu vorbesc de varianta cablurilor fara distribuitor. Poti comanda si cablu cu pricina separat, avantaj mare daca mergi cu respectivul cablu sa il arati... Mulțumesc amândurora! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.