unvis Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Salut Am ceva probleme la un motor F800 din 2007. Dupa aproximativ 100km parcursi fara oprire, din senin si din mers, se opreste motorul (ca si cum as intoarce cheia in pozitia off). Nu mai porneste din starter. Trebuie sa intorc cheia in pozitia off, sa o trec iarasi pe pornit si de-abia apoi porneste din starter, fara nici o problema, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat... Iar la fiecare aprox 100km faza se repeta. Cei de la reprezentanta nu prea stiu de unde e problema. La diagnoza cica nu a aparut nici o eroare. Softul zic ei ca e updatat. A mai avut cineva astfel de probleme la motorul F800? Aveti idee ce ar putea fi? sau ce ar trebui facut ca sa nu se mai intample chestia asta? Orice sfat/idee e binevenita. Multumesc, unvis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu75_ro Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Salutare tuturor! Din motive personale, sunt nevoit sa-mi vand motorul... Aici e linkul catre anunt... http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=440784 Sper sa nu fie vreo problema ca am postat si aici... Va doresc tuturor SARBATORI FERICITE !!! Un Paste Fericit !!! Radu. L-am vandut...Noului proprietar sa-l stapaneasca sanatos si multe momente frumoase alaturi de el! Va salut ... si va urmaresc in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Sal. Nu stiu spune-mi si mie sa te rog pentru a putea sa i-l ajutati si pe fimiu sa se inscrie si poate sa mai invete si el cate ceva de la voi . Weekend frumos . Vik. Posted A minute ago Sal. Nu stiu spune-mi si mi te rog pentru a putea sa i-l ajutati si pe fimiu sa se inscrie si poate sa mai invete si el cate ceva de la voi . Weekend frumos . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Gixule, de ce nu va intelegeti? @vik55: eu astept pt un prieten de 6 luni acceptul adminilor! o sa trebuiasca sa ai rabdare. vezi ca gasesti info despre inscriere in sectiunea administrare forum (trebuie trimis un mail de "recomandare" - te c.aci pe tine, zici ca suntem vreo societate secreta - numai ca nimeni nu urmareste mailurile in cauza!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 E prima masina pe 2 roti pe care o detin, poate din cauza asta. Vanzarea nu e ceva presant, eu ma bucur de ea aproape in fiecare zi, doar ca initial nu m-am asteptat sa-mi lipseasca atat de mult factorul sport. In vara era si inca mai este in plan concediul in tara, calare pe ea. Asta daca nu se da pana atunci. Vineri i-am dat coburile jos, parca e mai agila. Ca idee, eu stau fix langa o Cheia, varianta curata, super virajata, fara carute. De aici si anumite probleme de exprimare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Vă salut domnilor! Se pare că Âşi eu am nevoie de un set/kit de furtune frână pentru 1100RT cu ABS ... l-am vazut ciupit pe cel de pe dr. față. Îmi recomandați ceva ... @Luigi? La cablul de accelerație, s-a rupt o liță în zona clapetei din dreapta. Tre schimbat tot sau doar bucata cu pricina ... Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Vă salut domnilor! Se pare că Âşi eu am nevoie de un set/kit de furtune frână pentru 1100RT cu ABS ... l-am vazut ciupit pe cel de pe dr. față. Îmi recomandați ceva ... @Luigi? La cablul de accelerație, s-a rupt o liță în zona clapetei din dreapta. Tre schimbat tot sau doar bucata cu pricina ... Mulțumesc. Daca pui tot din cauciuc cel mai bine iei furtunul cu tine si te duci la un magazin de piese auto si asimilezi acolo cu un model existent. De exemplu cel de pe fata dintre sasiu si furca se potriveste de la Opel, eu am inlocuit si mi-a ramas unul din setul de 2, dar il pastrez pentru K1100. Daca vrei metalice mergi la un vinzator de moto sh, ei mai dezmembreaza cite una lovita si au diverse marimi si modele, recomandarea mea este sa pui 2 furtune care pleaca de sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 7, 2012 Admin Share Postat Mai 7, 2012 ..sau cumperi set complet pentru modelul tau, de pe ebay.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VRAI Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Am comandat adaptorul pentru diagnoza ca sa mearga si pe mobre 850/1100 inainte de '99 si unelte trebuincioase pentru schimbarea lichidului la mobre cu servofrana. Da, alea care chitzaie cand tragi de maneta/pedala Daca mobra are servofrana "EVO" schimbul lichidului este foarte amuzant . Daca nu studiati inainte procedura (si nu aveti acele unelte trebuincioase), este foarte frustrant (cel putin pentru mine asa a fost)... M-a ajutat mult metoda descrisa aici: http://users.rcn.com/dehager/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Ma tem ca nu am inteles. EVO are de-a face doar cu etrierii si discurile, nu are nimic de-a face cu servo sau franele "linked". Cica EVO opreste cu 20% mai bine pentru aceeasi apasare de maneta. Si discurile EVO au 320 mm diametru si alea regular au 305mm. Si da, mi-am cumparat ce are tanti aia(Dana Hager) acolo in pictorialele ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VRAI Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 My bad, ma refer la mirificul sistem "BMW Motorrad Integral ABS (part integral)" cu servofrana electrica, 2 rezervoare de lichid de frana si 6 stuturi de aerisire pe el... Ma tem ca nu am inteles. EVO are de-a face doar cu etrierii si discurile, nu are nimic de-a face cu servo sau franele "linked". Cica EVO opreste cu 20% mai bine pentru aceeasi apasare de maneta. Si discurile EVO au 320 mm diametru si alea regular au 305mm. Si da, mi-am cumparat ce are tanti aia(Dana Hager) acolo in pictorialele ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Ala ala, am tot ce imi trebuie ca sa fac si aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Sal. Stie cineva vreun importator de uleiuri care sa aiba pe stoc Castrol Power 1 4T 20w-50 . Multam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 eu am luat 10w-40 de la baza alfa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) kronau numai ca este Castrol actevo (nu cred ca are vreo importanta) Editat Mai 9, 2012 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Din pacate este altceva aveam nevoie pt complectat ,la louis comanda dureaza 14 zile aveam nevoie in acest weekend ,mai cautam O zi buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Se pare că Âşi eu am nevoie de un set/kit de furtune frână pentru 1100RT cu ABS ... l-am vazut ciupit pe cel de pe dr. față. Îmi recomandați ceva ? vezi aici http://www.bad.ro/ sa traiasca uzunu sau switch, nu mai tin minte exact cine mi-a dat linkul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Cind am luat 1100 avea cablul de ambreiaj strins la maxim iar datorita a totstiutorul dan caruia ii multumesc pt informatii si rabdare l-am reglat si e ok.acum la cutie am o mica chestie.de la 2 la 3 im agata cite odata 3.se mai intimpla sa ramina si intre trepte.exista si pentru asta vreun reglaj sau o fi ceva chiar in cutie.a avut careva problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 10, 2012 Admin Share Postat Mai 10, 2012 Probabil sincronul la a treia. Trebuie desfacuta cutia si schimbat, dar daca nu sare las-o asa, desfaci cind se agraveaza problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Probabil sincronul la a treia. Trebuie desfacuta cutia si schimbat, dar daca nu sare las-o asa, desfaci cind se agraveaza problema. Am inteles.multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Probabil sincronul la a treia. Trebuie desfacuta cutia si schimbat, dar daca nu sare las-o asa, desfaci cind se agraveaza problema. Posibil sa scapi doar cu un re-shim, insa e mai simplu sa mergi cu ea asa si sa schimbi cu mai multa incredere/mai mult ambreiaj. Mergi linistit pana cand incepe sa dea si alte semne, insa cu mai mare grija la schimbatul din/in 2/3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Posibil sa scapi doar cu un re-shim, insa e mai simplu sa mergi cu ea asa si sa schimbi cu mai multa incredere/mai mult ambreiaj. Mergi linistit pana cand incepe sa dea si alte semne, insa cu mai mare grija la schimbatul din/in 2/3.re Ce e re-shim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 11, 2012 Admin Share Postat Mai 11, 2012 Are origine japoneza, ceva legat de Sarbatoarea Ciresilor Infloriti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Are origine japoneza, ceva legat de Sarbatoarea Ciresilor Infloriti.. Tu mie mi-ai raspuns? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Daca mobra are servofrana "EVO" schimbul lichidului este foarte amuzant . Daca nu studiati inainte procedura (si nu aveti acele unelte trebuincioase), este foarte frustrant (cel putin pentru mine asa a fost)... M-a ajutat mult metoda descrisa aici: http://users.rcn.com/dehager/ O ajuns palnia cu dopu din USA si m-am si documentat, am schimbat lichidu la un 1200GS 2006 cu servofrana, ambele circuite, adeca toate patru (fata+spate) Nu e greu deloc daca ai sculele potrivite E ca la femei de fapt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.