Garcya Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Am gasit intre timp forumul dedicat intrunirii. Am vorbit si cu Nelutu, o sa vin cu el incolo. Dan, o sa termini motorul lui Nelutu pana atunci? Daca nu, il iau eu pe motor si din Cluj o sa plece cu al lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 28, 2012 Admin Share Postat Iunie 28, 2012 Bã, nu stiu despre voi, dar eu abia astept sa vie intrunirea asta Ai grije sa nu bei rece, din cind in cand mai da pe gat cite un galbenus de ou crud, sa ai voce la cantecele din jurul focului de tabara .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Poa' sa fie si de prepelita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) Intrebare pentru cei care au sau avut boxer. Acum 1 saptamana am fost la AutoBavaria pentru revizie. Asta inseamna ( teoretic ) ca mi-au sincronizat cum trebuie clapetele de acceleratie. Este a N-a oara cand mi se intampla sa imi dea in nas ( practic moare motorul 1 secunda ) atunci cand accelerez brusc pana la capat. Daca sunt cu 6-a sa zicem si ii dau capat brusc nu comenteaza(se tureaza mai greu), dar daca sunt cu 2-a ( exemplul de astazi ) se tureaza instant apoi efectiv "pune frana"(1 sec ) si apoi accelereaza din nou. Daca accelerez finut treptat nu face nazuri, intotdeuna a facut nazuri atunci cand ii dadeam capat din scurt, din 10 incercari 1 sigur e cu mofturi. Benzina am in rezervor, deci exclusa ideea ca pompa ar fi tras aer iar ASC este intotdeuna deconectat ( nu il suport ) deci ............. posibilele impedimente au fost excluse. Ce sa fie? Devine enervant.... ......serios..........nu patesc asta in fiecare zi, dar in orice caz acest fenomen e departe de a-mi fi strain. Hai mai inteleg dupa 10.000km e se mai deregleaza(putin) ceva acolo, dar dupa 70km de la revizie.........ce **** ***, ori baietii de la BMW nu au facut treaba . Si asa, saptamana trecuta cand am fost la ei sa o iau, cica au lucrat la ea, dar au uitat sa ii reseteze intervalul de service ,m-am urcat pe ea sa plec si imi aparea acolo SERVICE 1000km..........hhmmmmm........... Editat Iunie 28, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Pierzi timpul si bani cu cei de la reprezentanta. Recomand pe nenea Dan de la Cluj. zively Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Pierzi timpul si bani cu cei de la reprezentanta. Recomand pe nenea Dan de la Cluj. zively Daca ma primeste domnu'Dan (si daca poate sa rezolve dilema) next time fac o excursie pana la Cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Vă salut domnilor! Vreți să mai repetați o data procedura de aerisire, după înlocuirea conductelor Âşi curățarea pistonaÂşelor? ... cu mityvac'ul. Editat Iunie 29, 2012 de GorG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 29, 2012 Admin Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) @GorG:la pagina 299-posturile nr.2988 si 2989, gasesti tot acolo, cu mentiunea ca in loc sa "faci pompe" folosesti pompa de vid pe care o ai. Editat Iunie 29, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Intrebare pentru cei care au sau avut boxer. Acum 1 saptamana am fost la AutoBavaria pentru revizie. Asta inseamna ( teoretic ) ca mi-au sincronizat cum trebuie clapetele de acceleratie. Este a N-a oara cand mi se intampla sa imi dea in nas ( practic moare motorul 1 secunda ) atunci cand accelerez brusc pana la capat. Daca sunt cu 6-a sa zicem si ii dau capat brusc nu comenteaza(se tureaza mai greu), dar daca sunt cu 2-a ( exemplul de astazi ) se tureaza instant apoi efectiv "pune frana"(1 sec ) si apoi accelereaza din nou. Daca accelerez finut treptat nu face nazuri, intotdeuna a facut nazuri atunci cand ii dadeam capat din scurt, din 10 incercari 1 sigur e cu mofturi. Benzina am in rezervor, deci exclusa ideea ca pompa ar fi tras aer iar ASC este intotdeuna deconectat ( nu il suport ) deci ............. posibilele impedimente au fost excluse. Ce sa fie? Devine enervant.... ......serios..........nu patesc asta in fiecare zi, dar in orice caz acest fenomen e departe de a-mi fi strain. Hai mai inteleg dupa 10.000km e se mai deregleaza(putin) ceva acolo, dar dupa 70km de la revizie.........ce **** ***, ori baietii de la BMW nu au facut treaba . Si asa, saptamana trecuta cand am fost la ei sa o iau, cica au lucrat la ea, dar au uitat sa ii reseteze intervalul de service ,m-am urcat pe ea sa plec si imi aparea acolo SERVICE 1000km..........hhmmmmm........... Nu cred ca hiba la tine e din sincronizare. Aia tine mai mult asa de finete, daca ar fi desincronizat rau, ar merge si nu ar da in nas la accelerari bruste. Cand e desincronizat, vibreaza mult, da rateuri pe decelerare, consuma oleaca mai mult. Din ce descrii tu, pare mai degraba sa fie ceva hiba din alimentare cu benzina. Filtru de benzina nu ai, pompa zic eu ca ar fi buna. Poate ca nu ar fi o idee rea sa duci injectoarele alea la un curatat cu ultrasunete. Aia iti schimba si sita, le desface, tot tacamul @GorG:la pagina 299-posturile nr.2988 si 2989, gasesti tot acolo, cu mentiunea ca in loc sa "faci pompe" folosesti pompa de vid pe care o ai. +1. Numa de dat din pompa/pedala nu o sa ai frana ca lumea niciodata. Musai Mityvac daca vrei sa faci treaba buna din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 29, 2012 Admin Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Filtru de benzina nu ai, Dane, cum nu are filtru? Are ingropat in rezervor, la fel ca la mine si la tine. Din ce stiu eu.. Eu as face asa..as pune in rezervor o solutie de curatat injectoare si dupa doua/trei plinuri consumate cu solutia asta as schimba si filtrul de benzina din rezervor.. Editat Iunie 29, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Din cate stiu eu, 1200 GS nu are filtru de benzina. Ma indoiesc ca 1200R sa aiba. Gresala mea, r1200r are filtru de benzina, dar 1200GS nu are. Ai putea incepe prin a-l schimba pe ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 29, 2012 Admin Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Ca ai amintit..de ce au renuntat sa puna filtru benzina la 1200 GS? La fel si la japoneze, astea mai noi nu au filtru benzina..care sa fie explicatia? Restrictioneaza filtrul circulatia benzinei? Editat Iunie 29, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 salut..! azi am descoperit ca pompa de frana afost reparata(sudata) ,zilele trecute am constatat ca nu mai functiona microintrerupatorul de la stop pe frana(delaghidon) . Dupa ce am desfacut aparatoarea de la vasul cu lichit am descoperit minunea...... . Acum intrebarea e, are cineva din intamplare O pompa de frana fata pt R 1100 XX. sau sa mai incerc cu sudura o data ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Sal. Intrebare : in Bucuresti chiar nu exista nici un mecanic sau service [normal nu discutam de Bavaria Baneasa ,le-am vazut atelierul cand am adus G S-ul este de tot rasul credeti-ma nu stiu cati ati intrat efectiv in acel atelier este exact opusul opulentei afisate de birouri ,receptie si asa mai dep este jalnic ].... sa poata face cam ce face Dan la Cluj ? cu cea mai mare placere as da mobra pe mana lui Dan daca ar locui aici in Buc ,pt a ajunge la el normal cu o programare ar insemna cam 3 zile [o zi dus /o zi verificarile si reglajele /o zi intoarcerea ]. Pt a putea ajunge la Dan chiar ai nevoie de un mic concediu ,ghinionul nostru celor din Buc. Weekend placut . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Sal. Intrebare : in Bucuresti chiar nu exista nici un mecanic sau service [normal nu discutam de Bavaria Baneasa ,le-am vazut atelierul cand am adus G S-ul este de tot rasul credeti-ma nu stiu cati ati intrat efectiv in acel atelier este exact opusul opulentei afisate de birouri ,receptie si asa mai dep este jalnic ].... sa poata face cam ce face Dan la Cluj ? cu cea mai mare placere as da mobra pe mana lui Dan daca ar locui aici in Buc ,pt a ajunge la el normal cu o programare ar insemna cam 3 zile [o zi dus /o zi verificarile si reglajele /o zi intoarcerea ]. Pt a putea ajunge la Dan chiar ai nevoie de un mic concediu ,ghinionul nostru celor din Buc. Weekend placut . Vik. Exista o singura procedura : cu acordul lu nenea Dan pe baza de programare poti merge , lasi motorul si cand e gata mergi si il iei. Asa am facut eu. Pana e gata ma dau cu viroaga. zively Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Ca ai amintit..de ce au renuntat sa puna filtru benzina la 1200 GS? La fel si la japoneze, astea mai noi nu au filtru benzina..care sa fie explicatia? Restrictioneaza filtrul circulatia benzinei? E mai dubasa treaba acolo. Filtrul e incorporat in pompa de benzina, si nu e nevoie sa fie schimbat la intervale regulate, ca la restul mobrelor. Se poate schimba, dar e nevoie numai daca ai bagat gaz de cea mai proasta calitate, sa fie foarte murdar si sa nu iti mai traga mobra dupa aia. Dar in tabelul de mentenanta, nu apare ca o consumabila amovibila. salut..! azi am descoperit ca pompa de frana afost reparata(sudata) ,zilele trecute am constatat ca nu mai functiona microintrerupatorul de la stop pe frana(delaghidon) . Dupa ce am desfacut aparatoarea de la vasul cu lichit am descoperit minunea...... . Acum intrebarea e, are cineva din intamplare O pompa de frana fata pt R 1100 XX. sau sa mai incerc cu sudura o data ...? Daca nu ma insel, zis_ungureanu are o pompa. Ia legatura cu el, ca sunteti aproape. Sal. Intrebare : in Bucuresti chiar nu exista nici un mecanic sau service [normal nu discutam de Bavaria Baneasa ,le-am vazut atelierul cand am adus G S-ul este de tot rasul credeti-ma nu stiu cati ati intrat efectiv in acel atelier este exact opusul opulentei afisate de birouri ,receptie si asa mai dep este jalnic ].... sa poata face cam ce face Dan la Cluj ? cu cea mai mare placere as da mobra pe mana lui Dan daca ar locui aici in Buc ,pt a ajunge la el normal cu o programare ar insemna cam 3 zile [o zi dus /o zi verificarile si reglajele /o zi intoarcerea ]. Pt a putea ajunge la Dan chiar ai nevoie de un mic concediu ,ghinionul nostru celor din Buc. Weekend placut . Vik. Ce ai avea de facut special la mobra? In afara de mententa obisnuita (supape, sincronizat, lichid de frana (pot face si servofrane), caneluri unse, etc) Treaba e ca pana la BMW camp is prins cu alte mobre, dar mai apoi cred ca putem gasi o zi de sambata sa le facem pe toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Sal Dane . Nu am de facut nimic in mod special deocamdata atat R T -ul cat si G S -ul nu au nici no problema . R T -ul a ajuns la 30 000 km si vroiam o revizie 100/100 atata tot .Acum prin oras folosesc mai mult G S -ul este mai mic, mai usor parca si mai manevrabil ,nu are decat 20 ooo km abia s-au albastrit coturile de la tobe . Vom vedea ,,,,,sper sa vin si eu cu fimiu pe 14/07/2012 la bmw/camp sa bem o bere . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 @GorG:la pagina 299-posturile nr.2988 si 2989, gasesti tot acolo, cu mentiunea ca in loc sa "faci pompe" folosesti pompa de vid pe care o ai. Mulțumesc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 View PostmariusMZ, on 29 June 2012 - 12:05 PM, said: salut..! azi am descoperit ca pompa de frana afost reparata(sudata) ,zilele trecute am constatat ca nu mai functiona microintrerupatorul de la stop pe frana(delaghidon) . Dupa ce am desfacut aparatoarea de la vasul cu lichit am descoperit minunea...... . Acum intrebarea e, are cineva din intamplare O pompa de frana fata pt R 1100 XX. sau sa mai incerc cu sudura o data ...? Daca nu ma insel, zis_ungureanu are o pompa. Ia legatura cu el, ca sunteti aproape. da ma cunosc cu victor(zis ungureanu) el avea de spate pt gs ,asta mai de mult . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Sal. Intrebare : in Bucuresti chiar nu exista nici un mecanic sau service [normal nu discutam de Bavaria Baneasa ,le-am vazut atelierul cand am adus G S-ul este de tot rasul credeti-ma nu stiu cati ati intrat efectiv in acel atelier este exact opusul opulentei afisate de birouri ,receptie si asa mai dep este jalnic ].... sa poata face cam ce face Dan la Cluj ? cu cea mai mare placere as da mobra pe mana lui Dan daca ar locui aici in Buc ,pt a ajunge la el normal cu o programare ar insemna cam 3 zile [o zi dus /o zi verificarile si reglajele /o zi intoarcerea ]. Pt a putea ajunge la Dan chiar ai nevoie de un mic concediu ,ghinionul nostru celor din Buc. Weekend placut . Vik. De curiozotate ce te asteptai sa fie in service la bavaria?.un aparat de facut balansul ,o dinamometrica buna ,o trusa completa de scule plus accesul la informatii la un calculator.cam atit e ce iti trebuie .nu e nasa.problema la ei e ca nu au mecanici foarte buni dar se descurca.daca ai vreo problema de rezolvat mergi la inginerii de la receptie si mai mult ca sigur se va rezolva.(intradevar pe bani mai multi ca la un service normal)diferenta intre un service normal e ca bavaria da. Garantie la lucrare si stiu exact ce e de facut pentru ca documentatia nu ii lasa sa faca altfel.nu ii laud da nici nu dau cu pietre degeaba.vrei sa ai mobra in parametri buni de functionare mergi la reprezentanta sa fa exact ce zic ei chiar daca ti se pare degeaba sau scump su respecta tabelul lor de service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 1, 2012 Admin Share Postat Iulie 1, 2012 (editat) @andrei gras..scuze, dar fara voia ta m-ai enervat rau! Probabil vorbesti din auzite ori nu ai mai fost pe la ei de cind lucra Tibi acolo. iti pot aduce oameni care si-au facut revizia colo si care au plecat cu suruburi nestranse pe motor. Ca exemplu un coleg forumist(nu-i dau numele, daca citeste si considera necesar confirma el)si-a facut motorul la ei la un K1100LT, l-a costat cam 10.000 ron si cind a plecat cu mobra din service a constatat ca idiotii nu-i pusesera lichid de racire in instalatie! Niciun gram! Basca a durat reparatia citeva luni(iarna trecuta)si pe urma nu reuseau s-o mai porneasca.. Fii atent ce i-au cerut.."dom'le daca aveti dumneavoastra vreo cunostinta cu o mobra identica, sa o aduceti si sa comparam ce si cum"!!..adica s-o stricam si pe aia!! Raspuns de reprezentanta! M-am dus recent la ei pt.o diagnoza, au bagat mobra in hala, am mers sa astept si la un moment dat m-au chemat inauntru, se vedea o pata de benzina sun motor..domnule, este grav, poate lua foc, ce faceti, o luati asa pe o platforma si o remediati acasa sau o lasati la noi?..stiind cu cine am de-a face am hotarat cu inima stransa s-o las la ei sa desfaca carenele sa vada ce si cum..mai am putin de surubarit la mobra aia si ma apuc de a dumneavostra, mi se spune. Asta s-a intamplat intr-o luni la pranz. [Fac o paranteza, la LT este destul de munca sa dai carenele si rezervorul la o parte, acum la experienta mea de amator(nu de mecanic la Bavaria..)care am decarenat-o de 5 ori cel putin imi ia cam o ora. Benzina nu poate curge DECIT pe la doua furtune(tur/retur), eventualele coliere sau pe la oringurile de la injectoare, oriucum, lucru simplu de detectat cu motorul pornit, sub presiune.] Trece marti toata ziua, ma trezesc miercuri si pe la 9.30 le dau telefon..ce s-a constatat?..aaa, pai nu mai curge!..ok, si daca dadeam telefon peste o saptamana o lasati asa, fara carene?..v-ati uitat in sus la furtune, sub rezervor?..nu, doar ce se vede..nu inteleg..nu ati dat rezervorul jos? Nu! Trecusera aproape doua zile pline in care ei desfacusera doar doua carene! Ok, daca vin acum si o scot in curte, pun eu carenele pe ea, va platesc ce am de plata si plec se poate? Nu, nu avem voie! Bun, atunci vin sa mi-o iau cu o duba, asa aveti voie? Vai, dar nu se poate, cum s-o luati asa desfacuta? Pai uite asa, ajung la voi intr-un ceas.. Fierbeam de nervi.. Am luat-o asa cum era, am dat 220 lei pe o diagnoza(din care nici pina acum nu mi-au spus de ce nu-mi functioneaza tempomatul)si manopera pt.vezi doamne incercarea de depistare a scurgerii de benzina si am plecat acasa. Acasa ma asteptau alte surprize, bateria descarcata complet, a trebuit s-o pornesc dupa citeva minute de tinut sub tensiune, prin cabluri, de la auto+ca mobra era inecata! A pornit dupa un timp gafait, arunca cu fum de benzina nearsa, ulei nears(tinusera mobra pe cricul lateral doua zile, desi se stie ca asta nu este recomandat la motoarele culcate sau la boxere!). Cind am iesit cu ea pe drum fumega in spate de zici ca era tractor, am incalzit-o bine si am tinut-o in ture, sa elimine toate depunerile din camera de ardere facute de idiotii de la Bavaria, care au pus contactul de zeci de ori, sa faca pompa presiune ca sa vada ei pe unde curge, nu au pornit-o de frica-cica-sa nu ia foc!! Rezultatul este ca motocicleta nu are nicio pierdere de benzina, am purecat-o complet, probabil fiind foarte cald afara mi-a dat pe la vreun supraplin!! Ca o concluzie..la Bavaria se duc 99% numai clienti cu mobre noi, legati de garantie. Oricum, era hala plina de 1600GT noi/noute, vreo doua GS-uri si un F800! Daca insa dau de o problema minora la o mobra mai veche baietii sunt buni de pus pe foc! O sa-mi cumpar curand un aparat de diagnoza si scap de ei! . Editat Iulie 1, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Sal . Prietene [andrei gras ] cred ca Ligi te-a lamurit mai bine ,eu nu am vrut sa intru in amanunte dar inca mai muncesc intr-o companie destul de mare si cam stiu sau cred ca stiu cam cum ar fii corect de administrat o asemenea afacere mai ales cand tarifezii lucrarile sub brendul B M W -ului .Repet fata de opulenta de care te izbesti de la intrare ,in unicul atelier pt reparatii pe langa mizeria si dezordinea crasa de acolo ,nu cred ca te poti astepta la ceva bun de la ei ,in orcare service fara fite dar administrat de un om cu bun simnt o sa gasesti cu totul altceva . Cam asta este parerea mea despre service bavaria ,sa ma ajute Dumnezeu sa nu ajung acolo sau prea des pe acolo. Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 @andrei gras..scuze, dar fara voia ta m-ai enervat rau! Probabil vorbesti din auzite ori nu ai mai fost pe la ei de cind lucra Tibi acolo. iti pot aduce oameni care si-au facut revizia colo si care au plecat cu suruburi nestranse pe motor. Ca exemplu un coleg forumist(nu-i dau numele, daca citeste si considera necesar confirma el)si-a facut motorul la ei la un K1100LT, l-a costat cam 10.000 ron si cind a plecat cu mobra din service a constatat ca idiotii nu-i pusesera lichid de racire in instalatie! Niciun gram! Basca a durat reparatia citeva luni(iarna trecuta)si pe urma nu reuseau s-o mai porneasca.. Fii atent ce i-au cerut.."dom'le daca aveti dumneavoastra vreo cunostinta cu o mobra identica, sa o aduceti si sa comparam ce si cum"!!..adica s-o stricam si pe aia!! Raspuns de reprezentanta! M-am dus recent la ei pt.o diagnoza, au bagat mobra in hala, am mers sa astept si la un moment dat m-au chemat inauntru, se vedea o pata de benzina sun motor..domnule, este grav, poate lua foc, ce faceti, o luati asa pe o platforma si o remediati acasa sau o lasati la noi?..stiind cu cine am de-a face am hotarat cu inima stransa s-o las la ei sa desfaca carenele sa vada ce si cum..mai am putin de surubarit la mobra aia si ma apuc de a dumneavostra, mi se spune. Asta s-a intamplat intr-o luni la pranz. [Fac o paranteza, la LT este destul de munca sa dai carenele si rezervorul la o parte, acum la experienta mea de amator(nu de mecanic la Bavaria..)care am decarenat-o de 5 ori cel putin imi ia cam o ora. Benzina nu poate curge DECIT pe la doua furtune(tur/retur), eventualele coliere sau pe la oringurile de la injectoare, oriucum, lucru simplu de detectat cu motorul pornit, sub presiune.] Trece marti toata ziua, ma trezesc miercuri si pe la 9.30 le dau telefon..ce s-a constatat?..aaa, pai nu mai curge!..ok, si daca dadeam telefon peste o saptamana o lasati asa, fara carene?..v-ati uitat in sus la furtune, sub rezervor?..nu, doar ce se vede..nu inteleg..nu ati dat rezervorul jos? Nu! Trecusera aproape doua zile pline in care ei desfacusera doar doua carene! Ok, daca vin acum si o scot in curte, pun eu carenele pe ea, va platesc ce am de plata si plec se poate? Nu, nu avem voie! Bun, atunci vin sa mi-o iau cu o duba, asa aveti voie? Vai, dar nu se poate, cum s-o luati asa desfacuta? Pai uite asa, ajung la voi intr-un ceas.. Fierbeam de nervi.. Am luat-o asa cum era, am dat 220 lei pe o diagnoza(din care nici pina acum nu mi-au spus de ce nu-mi functioneaza tempomatul)si manopera pt.vezi doamne incercarea de depistare a scurgerii de benzina si am plecat acasa. Acasa ma asteptau alte surprize, bateria descarcata complet, a trebuit s-o pornesc dupa citeva minute de tinut sub tensiune, prin cabluri, de la auto+ca mobra era inecata! A pornit dupa un timp gafait, arunca cu fum de benzina nearsa, ulei nears(tinusera mobra pe cricul lateral doua zile, desi se stie ca asta nu este recomandat la motoarele culcate sau la boxere!). Cind am iesit cu ea pe drum fumega in spate de zici ca era tractor, am incalzit-o bine si am tinut-o in ture, sa elimine toate depunerile din camera de ardere facute de idiotii de la Bavaria, care au pus contactul de zeci de ori, sa faca pompa presiune ca sa vada ei pe unde curge, nu au pornit-o de frica-cica-sa nu ia foc!! Rezultatul este ca motocicleta nu are nicio pierdere de benzina, am purecat-o complet, probabil fiind foarte cald afara mi-a dat pe la vreun supraplin!! Ca o concluzie..la Bavaria se duc 99% numai clienti cu mobre noi, legati de garantie. Oricum, era hala plina de 1600GT noi/noute, vreo doua GS-uri si un F800! Daca insa dau de o problema minora la o mobra mai veche baietii sunt buni de pus pe foc! O sa-mi cumpar curand un aparat de diagnoza si scap de ei! .daca te-ai dus pentru diagnoza inseamna ca ai fost programat pentru diagnoza care poate dura stiu eu 30 min pe schema lor de service.daca aveai intradevar o alta problema cum ar fi un furtun spart de benzina probabil ca s-au apuca de ea printre picaturi tu ne avind programare si pentru alt ceva.s-a intimplat sa nu ai nimic dar daca intradevar luai foc atunci tot bavaria era de vina ca nu ti-au spus ca ai o pierdere?normal ar fi fost sa mai faci o programare si pentru cealalta problema care ar mai fi durat inca 1 saptamina.daca nu iti vine sa crezi sunt foarte multi posesori de bmw-uri noi nu doar citiva cu vechiturii ca ale noastre care stam pe forum si incercam sa le reparam singuri cite odata din lipsa de bani cite odata din pasiune.eu sincer daca as avea bani cit sa imi permit un bmw nou numai la ei m-as duce.asta e parerea mea.cum am spus mecanicii de la pipera nu stiu sa rezolve probleme la generatiile mai vechi unul dintre motive fiind ca daca piesa e defecta se schimba si al doilea ar fi ca nu repara doar mobre noi(garantii sau ale oamenilor mai instariti care isi permit sa isfaca service la reprezentanta).imi pare rau pentru experienta ta cu ei @andrei gras..scuze, dar fara voia ta m-ai enervat rau! Probabil vorbesti din auzite ori nu ai mai fost pe la ei de cind lucra Tibi acolo. iti pot aduce oameni care si-au facut revizia colo si care au plecat cu suruburi nestranse pe motor. Ca exemplu un coleg forumist(nu-i dau numele, daca citeste si considera necesar confirma el)si-a facut motorul la ei la un K1100LT, l-a costat cam 10.000 ron si cind a plecat cu mobra din service a constatat ca idiotii nu-i pusesera lichid de racire in instalatie! Niciun gram! Basca a durat reparatia citeva luni(iarna trecuta)si pe urma nu reuseau s-o mai porneasca.. Fii atent ce i-au cerut.."dom'le daca aveti dumneavoastra vreo cunostinta cu o mobra identica, sa o aduceti si sa comparam ce si cum"!!..adica s-o stricam si pe aia!! Raspuns de reprezentanta! M-am dus recent la ei pt.o diagnoza, au bagat mobra in hala, am mers sa astept si la un moment dat m-au chemat inauntru, se vedea o pata de benzina sun motor..domnule, este grav, poate lua foc, ce faceti, o luati asa pe o platforma si o remediati acasa sau o lasati la noi?..stiind cu cine am de-a face am hotarat cu inima stransa s-o las la ei sa desfaca carenele sa vada ce si cum..mai am putin de surubarit la mobra aia si ma apuc de a dumneavostra, mi se spune. Asta s-a intamplat intr-o luni la pranz. [Fac o paranteza, la LT este destul de munca sa dai carenele si rezervorul la o parte, acum la experienta mea de amator(nu de mecanic la Bavaria..)care am decarenat-o de 5 ori cel putin imi ia cam o ora. Benzina nu poate curge DECIT pe la doua furtune(tur/retur), eventualele coliere sau pe la oringurile de la injectoare, oriucum, lucru simplu de detectat cu motorul pornit, sub presiune.] Trece marti toata ziua, ma trezesc miercuri si pe la 9.30 le dau telefon..ce s-a constatat?..aaa, pai nu mai curge!..ok, si daca dadeam telefon peste o saptamana o lasati asa, fara carene?..v-ati uitat in sus la furtune, sub rezervor?..nu, doar ce se vede..nu inteleg..nu ati dat rezervorul jos? Nu! Trecusera aproape doua zile pline in care ei desfacusera doar doua carene! Ok, daca vin acum si o scot in curte, pun eu carenele pe ea, va platesc ce am de plata si plec se poate? Nu, nu avem voie! Bun, atunci vin sa mi-o iau cu o duba, asa aveti voie? Vai, dar nu se poate, cum s-o luati asa desfacuta? Pai uite asa, ajung la voi intr-un ceas.. Fierbeam de nervi.. Am luat-o asa cum era, am dat 220 lei pe o diagnoza(din care nici pina acum nu mi-au spus de ce nu-mi functioneaza tempomatul)si manopera pt.vezi doamne incercarea de depistare a scurgerii de benzina si am plecat acasa. Acasa ma asteptau alte surprize, bateria descarcata complet, a trebuit s-o pornesc dupa citeva minute de tinut sub tensiune, prin cabluri, de la auto+ca mobra era inecata! A pornit dupa un timp gafait, arunca cu fum de benzina nearsa, ulei nears(tinusera mobra pe cricul lateral doua zile, desi se stie ca asta nu este recomandat la motoarele culcate sau la boxere!). Cind am iesit cu ea pe drum fumega in spate de zici ca era tractor, am incalzit-o bine si am tinut-o in ture, sa elimine toate depunerile din camera de ardere facute de idiotii de la Bavaria, care au pus contactul de zeci de ori, sa faca pompa presiune ca sa vada ei pe unde curge, nu au pornit-o de frica-cica-sa nu ia foc!! Rezultatul este ca motocicleta nu are nicio pierdere de benzina, am purecat-o complet, probabil fiind foarte cald afara mi-a dat pe la vreun supraplin!! Ca o concluzie..la Bavaria se duc 99% numai clienti cu mobre noi, legati de garantie. Oricum, era hala plina de 1600GT noi/noute, vreo doua GS-uri si un F800! Daca insa dau de o problema minora la o mobra mai veche baietii sunt buni de pus pe foc! O sa-mi cumpar curand un aparat de diagnoza si scap de ei! .daca te-ai dus pentru diagnoza inseamna ca ai fost programat pentru diagnoza care poate dura stiu eu 30 min pe schema lor de service.daca aveai intradevar o alta problema cum ar fi un furtun spart de benzina probabil ca s-au apuca de ea printre picaturi tu ne avind programare si pentru alt ceva.s-a intimplat sa nu ai nimic dar daca intradevar luai foc atunci tot bavaria era de vina ca nu ti-au spus ca ai o pierdere?normal ar fi fost sa mai faci o programare si pentru cealalta problema care ar mai fi durat inca 1 saptamina.daca nu iti vine sa crezi sunt foarte multi posesori de bmw-uri noi nu doar citiva cu vechiturii ca ale noastre care stam pe forum si incercam sa le reparam singuri cite odata din lipsa de bani cite odata din pasiune.eu sincer daca as avea bani cit sa imi permit un bmw nou numai la ei m-as duce.asta e parerea mea.cum am spus mecanicii de la pipera nu stiu sa rezolve probleme la generatiile mai vechi unul dintre motive fiind ca daca piesa e defecta se schimba si al doilea ar fi ca nu repara doar mobre noi(garantii sau ale oamenilor mai instariti care isi permit sa isfaca service la reprezentanta).imi pare rau pentru experienta ta cu ei.daca prietnul tau cu 1100t e cel care s-a du la ei cu un motor facut bucati cu piesele in trei sacosi atunci aia e alta discutie.intradevar titi era mecanic si om exrtaordinar.acum sunt alti mecan.ici mai tineri .dale si lor o sansa.nimeni nu s-a nascut invatat.cit despre il avem pe dan. care ne ajuta @andrei gras..scuze, dar fara voia ta m-ai enervat rau! Probabil vorbesti din auzite ori nu ai mai fost pe la ei de cind lucra Tibi acolo. iti pot aduce oameni care si-au facut revizia colo si care au plecat cu suruburi nestranse pe motor. Ca exemplu un coleg forumist(nu-i dau numele, daca citeste si considera necesar confirma el)si-a facut motorul la ei la un K1100LT, l-a costat cam 10.000 ron si cind a plecat cu mobra din service a constatat ca idiotii nu-i pusesera lichid de racire in instalatie! Niciun gram! Basca a durat reparatia citeva luni(iarna trecuta)si pe urma nu reuseau s-o mai porneasca.. Fii atent ce i-au cerut.."dom'le daca aveti dumneavoastra vreo cunostinta cu o mobra identica, sa o aduceti si sa comparam ce si cum"!!..adica s-o stricam si pe aia!! Raspuns de reprezentanta! M-am dus recent la ei pt.o diagnoza, au bagat mobra in hala, am mers sa astept si la un moment dat m-au chemat inauntru, se vedea o pata de benzina sun motor..domnule, este grav, poate lua foc, ce faceti, o luati asa pe o platforma si o remediati acasa sau o lasati la noi?..stiind cu cine am de-a face am hotarat cu inima stransa s-o las la ei sa desfaca carenele sa vada ce si cum..mai am putin de surubarit la mobra aia si ma apuc de a dumneavostra, mi se spune. Asta s-a intamplat intr-o luni la pranz. [Fac o paranteza, la LT este destul de munca sa dai carenele si rezervorul la o parte, acum la experienta mea de amator(nu de mecanic la Bavaria..)care am decarenat-o de 5 ori cel putin imi ia cam o ora. Benzina nu poate curge DECIT pe la doua furtune(tur/retur), eventualele coliere sau pe la oringurile de la injectoare, oriucum, lucru simplu de detectat cu motorul pornit, sub presiune.] Trece marti toata ziua, ma trezesc miercuri si pe la 9.30 le dau telefon..ce s-a constatat?..aaa, pai nu mai curge!..ok, si daca dadeam telefon peste o saptamana o lasati asa, fara carene?..v-ati uitat in sus la furtune, sub rezervor?..nu, doar ce se vede..nu inteleg..nu ati dat rezervorul jos? Nu! Trecusera aproape doua zile pline in care ei desfacusera doar doua carene! Ok, daca vin acum si o scot in curte, pun eu carenele pe ea, va platesc ce am de plata si plec se poate? Nu, nu avem voie! Bun, atunci vin sa mi-o iau cu o duba, asa aveti voie? Vai, dar nu se poate, cum s-o luati asa desfacuta? Pai uite asa, ajung la voi intr-un ceas.. Fierbeam de nervi.. Am luat-o asa cum era, am dat 220 lei pe o diagnoza(din care nici pina acum nu mi-au spus de ce nu-mi functioneaza tempomatul)si manopera pt.vezi doamne incercarea de depistare a scurgerii de benzina si am plecat acasa. Acasa ma asteptau alte surprize, bateria descarcata complet, a trebuit s-o pornesc dupa citeva minute de tinut sub tensiune, prin cabluri, de la auto+ca mobra era inecata! A pornit dupa un timp gafait, arunca cu fum de benzina nearsa, ulei nears(tinusera mobra pe cricul lateral doua zile, desi se stie ca asta nu este recomandat la motoarele culcate sau la boxere!). Cind am iesit cu ea pe drum fumega in spate de zici ca era tractor, am incalzit-o bine si am tinut-o in ture, sa elimine toate depunerile din camera de ardere facute de idiotii de la Bavaria, care au pus contactul de zeci de ori, sa faca pompa presiune ca sa vada ei pe unde curge, nu au pornit-o de frica-cica-sa nu ia foc!! Rezultatul este ca motocicleta nu are nicio pierdere de benzina, am purecat-o complet, probabil fiind foarte cald afara mi-a dat pe la vreun supraplin!! Ca o concluzie..la Bavaria se duc 99% numai clienti cu mobre noi, legati de garantie. Oricum, era hala plina de 1600GT noi/noute, vreo doua GS-uri si un F800! Daca insa dau de o problema minora la o mobra mai veche baietii sunt buni de pus pe foc! O sa-mi cumpar curand un aparat de diagnoza si scap de ei! .daca te-ai dus pentru diagnoza inseamna ca ai fost programat pentru diagnoza care poate dura stiu eu 30 min pe schema lor de service.daca aveai intradevar o alta problema cum ar fi un furtun spart de benzina probabil ca s-au apuca de ea printre picaturi tu ne avind programare si pentru alt ceva.s-a intimplat sa nu ai nimic dar daca intradevar luai foc atunci tot bavaria era de vina ca nu ti-au spus ca ai o pierdere?normal ar fi fost sa mai faci o programare si pentru cealalta problema care ar mai fi durat inca 1 saptamina.daca nu iti vine sa crezi sunt foarte multi posesori de bmw-uri noi nu doar citiva cu vechiturii ca ale noastre care stam pe forum si incercam sa le reparam singuri cite odata din lipsa de bani cite odata din pasiune.eu sincer daca as avea bani cit sa imi permit un bmw nou numai la ei m-as duce.asta e parerea mea.cum am spus mecanicii de la pipera nu stiu sa rezolve probleme la generatiile mai vechi unul dintre motive fiind ca daca piesa e defecta se schimba si al doilea ar fi ca nu repara doar mobre noi(garantii sau ale oamenilor mai instariti care isi permit sa isfaca service la reprezentanta).imi pare rau pentru experienta ta cu ei.daca prietnul tau cu 1100t e cel care s-a du la ei cu un motor facut bucati cu piesele in trei sacosi atunci aia e alta discutie.intradevar titi era mecanic si om exrtaordinar.acum sunt alti mecan.ici mai tineri .dale si lor o sansa.nimeni nu s-a nascut invatat.cit despre il avem pe dan. care ne ajuta .daca te-ai dus pentru diagnoza inseamna ca ai fost programat pentru diagnoza care poate dura stiu eu 30 min pe schema lor de service.daca aveai intradevar o alta problema cum ar fi un furtun spart de benzina probabil ca s-au apuca de ea printre picaturi tu ne avind programare si pentru alt ceva.s-a intimplat sa nu ai nimic dar daca intradevar luai foc atunci tot bavaria era de vina ca nu ti-au spus ca ai o pierdere?normal ar fi fost sa mai faci o programare si pentru cealalta problema care ar mai fi durat inca 1 saptamina.daca nu iti vine sa crezi sunt foarte multi posesori de bmw-uri noi nu doar citiva cu vechiturii ca ale noastre care stam pe forum si incercam sa le reparam singuri cite odata din lipsa de bani cite odata din pasiune.eu sincer daca as avea bani cit sa imi permit un bmw nou numai la ei m-as duce.asta e parerea mea.cum am spus mecanicii de la pipera nu stiu sa rezolve probleme la generatiile mai vechi unul dintre motive fiind ca daca piesa e defecta se schimba si al doilea ar fi ca nu repara doar mobre noi(garantii sau ale oamenilor mai instariti care isi permit sa isfaca service la reprezentanta).imi pare rau pentru experienta ta cu ei.daca prietnul tau cu 1100t e cel care s-a du la ei cu un motor facut bucati cu piesele in trei sacosi atunci aia e alta discutie.intradevar titi era mecanic si om exrtaordinar.acum sunt alti mecan.ici mai tineri .dale si lor o sansa.nimeni nu s-a nascut invatat.cit despre noi il avem pe dan care ne ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 1, 2012 Admin Share Postat Iulie 1, 2012 (editat) ..mai am putin de surubarit la mobra aia si ma apuc de a dumneavostra, mi se spune. Nu stiu care parte nu ai inteles-o.. Cind a afirmat asta este la mintea cocosului ca mecanicul s-a referit la problema cu scurgerea de benzina, nu la diagnoza! [Fac o paranteza, la LT este destul de munca sa dai carenele si rezervorul la o parte, acum la experienta mea de amator(nu de mecanic la Bavaria..)care am decarenat-o de 5 ori cel putin imi ia cam o ora. Benzina nu poate curge DECIT pe la doua furtune(tur/retur), eventualele coliere sau pe la oringurile de la injectoare, oriucum, lucru simplu de detectat cu motorul pornit, sub presiune. In conditiile in care ai citit atent ce am scris nu stiu de ce sustii ca asta ar trebui sa dureze o saptamana!! Cine ma cunoaste stie ca nu vorbesc aiurea, mai mult de atat, in trecut le-am luat apararea mereu, asta desi multi erau si sunt patiti cu ei. Asta pina sa mi se intample si mie.. Nu am nimic cu nimeni de acolo, la receptie este chiar un baiat dragut pe care il cheama tot Tibi, insa ideea si impresia generala este de dezordine si harababura in comenzi, pierzi zile intregi pt.chestii de rahat.. De-acum ma feresc ca de dracu', si piesele o sa mi le comand de pe motorworks!! Editat Iulie 1, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Nu stiu care parte nu ai inteles-o.. Cind a afirmat asta este la mintea cocosului ca mecanicul s-a referit la problema cu scurgerea de benzina, nu la diagnoza! In conditiile in care ai citit atent ce am scris nu stiu de ce sustii ca asta ar trebui sa dureze o saptamana!! Cine ma cunoaste stie ca nu vorbesc aiurea, mai mult de atat, in trecut le-am luat apararea mereu, asta desi multi erau si sunt patiti cu ei. Asta pina sa mi se intample si mie.. Nu am nimic cu nimeni de acolo, la receptie este chiar un baiat dragut pe care il cheama tot Tibi, insa ideea si impresia generala este de dezordine si harababura in comenzi, pierzi zile intregi pt.chestii de rahat.. De-acum ma feresc ca de dracu', si piesele o sa mi le comand de pe motorworks!! Eu am inteles ce ai spus tu,dar daca ti s-a spus de catre un mecanic ca mai are un pic de surubarit si dupa aia se apuca si de a ta e egal cu zero .el face ce i se spune ca are de facut nu ce vrea el.adica alte programari.harababura e pt ca implicit mecanicii fac chestii ca asta adica nu fac numai programari,sunt putini si slab pregatiti.tibi intradevar e un tip ok iar daca vrei piese iti spun eu unde sa te duci la magazin de piese auto moto.daca ai codul de piesa ti se aduce in 4 zile fara comision de transport.exemplu senzor hall 800 ron ,la bavaria 1200.piese de origine vorbesc.oricum nu exista aftermaket la bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.