Dan Cata Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Din cate stiu eu, 1200 GS nu are filtru de benzina. Ma indoiesc ca 1200R sa aiba. Gresala mea, r1200r are filtru de benzina, dar 1200GS nu are. Ai putea incepe prin a-l schimba pe ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 29, 2012 Admin Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Ca ai amintit..de ce au renuntat sa puna filtru benzina la 1200 GS? La fel si la japoneze, astea mai noi nu au filtru benzina..care sa fie explicatia? Restrictioneaza filtrul circulatia benzinei? Editat Iunie 29, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 salut..! azi am descoperit ca pompa de frana afost reparata(sudata) ,zilele trecute am constatat ca nu mai functiona microintrerupatorul de la stop pe frana(delaghidon) . Dupa ce am desfacut aparatoarea de la vasul cu lichit am descoperit minunea...... . Acum intrebarea e, are cineva din intamplare O pompa de frana fata pt R 1100 XX. sau sa mai incerc cu sudura o data ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Sal. Intrebare : in Bucuresti chiar nu exista nici un mecanic sau service [normal nu discutam de Bavaria Baneasa ,le-am vazut atelierul cand am adus G S-ul este de tot rasul credeti-ma nu stiu cati ati intrat efectiv in acel atelier este exact opusul opulentei afisate de birouri ,receptie si asa mai dep este jalnic ].... sa poata face cam ce face Dan la Cluj ? cu cea mai mare placere as da mobra pe mana lui Dan daca ar locui aici in Buc ,pt a ajunge la el normal cu o programare ar insemna cam 3 zile [o zi dus /o zi verificarile si reglajele /o zi intoarcerea ]. Pt a putea ajunge la Dan chiar ai nevoie de un mic concediu ,ghinionul nostru celor din Buc. Weekend placut . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Sal. Intrebare : in Bucuresti chiar nu exista nici un mecanic sau service [normal nu discutam de Bavaria Baneasa ,le-am vazut atelierul cand am adus G S-ul este de tot rasul credeti-ma nu stiu cati ati intrat efectiv in acel atelier este exact opusul opulentei afisate de birouri ,receptie si asa mai dep este jalnic ].... sa poata face cam ce face Dan la Cluj ? cu cea mai mare placere as da mobra pe mana lui Dan daca ar locui aici in Buc ,pt a ajunge la el normal cu o programare ar insemna cam 3 zile [o zi dus /o zi verificarile si reglajele /o zi intoarcerea ]. Pt a putea ajunge la Dan chiar ai nevoie de un mic concediu ,ghinionul nostru celor din Buc. Weekend placut . Vik. Exista o singura procedura : cu acordul lu nenea Dan pe baza de programare poti merge , lasi motorul si cand e gata mergi si il iei. Asa am facut eu. Pana e gata ma dau cu viroaga. zively Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Ca ai amintit..de ce au renuntat sa puna filtru benzina la 1200 GS? La fel si la japoneze, astea mai noi nu au filtru benzina..care sa fie explicatia? Restrictioneaza filtrul circulatia benzinei? E mai dubasa treaba acolo. Filtrul e incorporat in pompa de benzina, si nu e nevoie sa fie schimbat la intervale regulate, ca la restul mobrelor. Se poate schimba, dar e nevoie numai daca ai bagat gaz de cea mai proasta calitate, sa fie foarte murdar si sa nu iti mai traga mobra dupa aia. Dar in tabelul de mentenanta, nu apare ca o consumabila amovibila. salut..! azi am descoperit ca pompa de frana afost reparata(sudata) ,zilele trecute am constatat ca nu mai functiona microintrerupatorul de la stop pe frana(delaghidon) . Dupa ce am desfacut aparatoarea de la vasul cu lichit am descoperit minunea...... . Acum intrebarea e, are cineva din intamplare O pompa de frana fata pt R 1100 XX. sau sa mai incerc cu sudura o data ...? Daca nu ma insel, zis_ungureanu are o pompa. Ia legatura cu el, ca sunteti aproape. Sal. Intrebare : in Bucuresti chiar nu exista nici un mecanic sau service [normal nu discutam de Bavaria Baneasa ,le-am vazut atelierul cand am adus G S-ul este de tot rasul credeti-ma nu stiu cati ati intrat efectiv in acel atelier este exact opusul opulentei afisate de birouri ,receptie si asa mai dep este jalnic ].... sa poata face cam ce face Dan la Cluj ? cu cea mai mare placere as da mobra pe mana lui Dan daca ar locui aici in Buc ,pt a ajunge la el normal cu o programare ar insemna cam 3 zile [o zi dus /o zi verificarile si reglajele /o zi intoarcerea ]. Pt a putea ajunge la Dan chiar ai nevoie de un mic concediu ,ghinionul nostru celor din Buc. Weekend placut . Vik. Ce ai avea de facut special la mobra? In afara de mententa obisnuita (supape, sincronizat, lichid de frana (pot face si servofrane), caneluri unse, etc) Treaba e ca pana la BMW camp is prins cu alte mobre, dar mai apoi cred ca putem gasi o zi de sambata sa le facem pe toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Sal Dane . Nu am de facut nimic in mod special deocamdata atat R T -ul cat si G S -ul nu au nici no problema . R T -ul a ajuns la 30 000 km si vroiam o revizie 100/100 atata tot .Acum prin oras folosesc mai mult G S -ul este mai mic, mai usor parca si mai manevrabil ,nu are decat 20 ooo km abia s-au albastrit coturile de la tobe . Vom vedea ,,,,,sper sa vin si eu cu fimiu pe 14/07/2012 la bmw/camp sa bem o bere . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 @GorG:la pagina 299-posturile nr.2988 si 2989, gasesti tot acolo, cu mentiunea ca in loc sa "faci pompe" folosesti pompa de vid pe care o ai. Mulțumesc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 View PostmariusMZ, on 29 June 2012 - 12:05 PM, said: salut..! azi am descoperit ca pompa de frana afost reparata(sudata) ,zilele trecute am constatat ca nu mai functiona microintrerupatorul de la stop pe frana(delaghidon) . Dupa ce am desfacut aparatoarea de la vasul cu lichit am descoperit minunea...... . Acum intrebarea e, are cineva din intamplare O pompa de frana fata pt R 1100 XX. sau sa mai incerc cu sudura o data ...? Daca nu ma insel, zis_ungureanu are o pompa. Ia legatura cu el, ca sunteti aproape. da ma cunosc cu victor(zis ungureanu) el avea de spate pt gs ,asta mai de mult . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Sal. Intrebare : in Bucuresti chiar nu exista nici un mecanic sau service [normal nu discutam de Bavaria Baneasa ,le-am vazut atelierul cand am adus G S-ul este de tot rasul credeti-ma nu stiu cati ati intrat efectiv in acel atelier este exact opusul opulentei afisate de birouri ,receptie si asa mai dep este jalnic ].... sa poata face cam ce face Dan la Cluj ? cu cea mai mare placere as da mobra pe mana lui Dan daca ar locui aici in Buc ,pt a ajunge la el normal cu o programare ar insemna cam 3 zile [o zi dus /o zi verificarile si reglajele /o zi intoarcerea ]. Pt a putea ajunge la Dan chiar ai nevoie de un mic concediu ,ghinionul nostru celor din Buc. Weekend placut . Vik. De curiozotate ce te asteptai sa fie in service la bavaria?.un aparat de facut balansul ,o dinamometrica buna ,o trusa completa de scule plus accesul la informatii la un calculator.cam atit e ce iti trebuie .nu e nasa.problema la ei e ca nu au mecanici foarte buni dar se descurca.daca ai vreo problema de rezolvat mergi la inginerii de la receptie si mai mult ca sigur se va rezolva.(intradevar pe bani mai multi ca la un service normal)diferenta intre un service normal e ca bavaria da. Garantie la lucrare si stiu exact ce e de facut pentru ca documentatia nu ii lasa sa faca altfel.nu ii laud da nici nu dau cu pietre degeaba.vrei sa ai mobra in parametri buni de functionare mergi la reprezentanta sa fa exact ce zic ei chiar daca ti se pare degeaba sau scump su respecta tabelul lor de service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 1, 2012 Admin Share Postat Iulie 1, 2012 (editat) @andrei gras..scuze, dar fara voia ta m-ai enervat rau! Probabil vorbesti din auzite ori nu ai mai fost pe la ei de cind lucra Tibi acolo. iti pot aduce oameni care si-au facut revizia colo si care au plecat cu suruburi nestranse pe motor. Ca exemplu un coleg forumist(nu-i dau numele, daca citeste si considera necesar confirma el)si-a facut motorul la ei la un K1100LT, l-a costat cam 10.000 ron si cind a plecat cu mobra din service a constatat ca idiotii nu-i pusesera lichid de racire in instalatie! Niciun gram! Basca a durat reparatia citeva luni(iarna trecuta)si pe urma nu reuseau s-o mai porneasca.. Fii atent ce i-au cerut.."dom'le daca aveti dumneavoastra vreo cunostinta cu o mobra identica, sa o aduceti si sa comparam ce si cum"!!..adica s-o stricam si pe aia!! Raspuns de reprezentanta! M-am dus recent la ei pt.o diagnoza, au bagat mobra in hala, am mers sa astept si la un moment dat m-au chemat inauntru, se vedea o pata de benzina sun motor..domnule, este grav, poate lua foc, ce faceti, o luati asa pe o platforma si o remediati acasa sau o lasati la noi?..stiind cu cine am de-a face am hotarat cu inima stransa s-o las la ei sa desfaca carenele sa vada ce si cum..mai am putin de surubarit la mobra aia si ma apuc de a dumneavostra, mi se spune. Asta s-a intamplat intr-o luni la pranz. [Fac o paranteza, la LT este destul de munca sa dai carenele si rezervorul la o parte, acum la experienta mea de amator(nu de mecanic la Bavaria..)care am decarenat-o de 5 ori cel putin imi ia cam o ora. Benzina nu poate curge DECIT pe la doua furtune(tur/retur), eventualele coliere sau pe la oringurile de la injectoare, oriucum, lucru simplu de detectat cu motorul pornit, sub presiune.] Trece marti toata ziua, ma trezesc miercuri si pe la 9.30 le dau telefon..ce s-a constatat?..aaa, pai nu mai curge!..ok, si daca dadeam telefon peste o saptamana o lasati asa, fara carene?..v-ati uitat in sus la furtune, sub rezervor?..nu, doar ce se vede..nu inteleg..nu ati dat rezervorul jos? Nu! Trecusera aproape doua zile pline in care ei desfacusera doar doua carene! Ok, daca vin acum si o scot in curte, pun eu carenele pe ea, va platesc ce am de plata si plec se poate? Nu, nu avem voie! Bun, atunci vin sa mi-o iau cu o duba, asa aveti voie? Vai, dar nu se poate, cum s-o luati asa desfacuta? Pai uite asa, ajung la voi intr-un ceas.. Fierbeam de nervi.. Am luat-o asa cum era, am dat 220 lei pe o diagnoza(din care nici pina acum nu mi-au spus de ce nu-mi functioneaza tempomatul)si manopera pt.vezi doamne incercarea de depistare a scurgerii de benzina si am plecat acasa. Acasa ma asteptau alte surprize, bateria descarcata complet, a trebuit s-o pornesc dupa citeva minute de tinut sub tensiune, prin cabluri, de la auto+ca mobra era inecata! A pornit dupa un timp gafait, arunca cu fum de benzina nearsa, ulei nears(tinusera mobra pe cricul lateral doua zile, desi se stie ca asta nu este recomandat la motoarele culcate sau la boxere!). Cind am iesit cu ea pe drum fumega in spate de zici ca era tractor, am incalzit-o bine si am tinut-o in ture, sa elimine toate depunerile din camera de ardere facute de idiotii de la Bavaria, care au pus contactul de zeci de ori, sa faca pompa presiune ca sa vada ei pe unde curge, nu au pornit-o de frica-cica-sa nu ia foc!! Rezultatul este ca motocicleta nu are nicio pierdere de benzina, am purecat-o complet, probabil fiind foarte cald afara mi-a dat pe la vreun supraplin!! Ca o concluzie..la Bavaria se duc 99% numai clienti cu mobre noi, legati de garantie. Oricum, era hala plina de 1600GT noi/noute, vreo doua GS-uri si un F800! Daca insa dau de o problema minora la o mobra mai veche baietii sunt buni de pus pe foc! O sa-mi cumpar curand un aparat de diagnoza si scap de ei! . Editat Iulie 1, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Sal . Prietene [andrei gras ] cred ca Ligi te-a lamurit mai bine ,eu nu am vrut sa intru in amanunte dar inca mai muncesc intr-o companie destul de mare si cam stiu sau cred ca stiu cam cum ar fii corect de administrat o asemenea afacere mai ales cand tarifezii lucrarile sub brendul B M W -ului .Repet fata de opulenta de care te izbesti de la intrare ,in unicul atelier pt reparatii pe langa mizeria si dezordinea crasa de acolo ,nu cred ca te poti astepta la ceva bun de la ei ,in orcare service fara fite dar administrat de un om cu bun simnt o sa gasesti cu totul altceva . Cam asta este parerea mea despre service bavaria ,sa ma ajute Dumnezeu sa nu ajung acolo sau prea des pe acolo. Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 @andrei gras..scuze, dar fara voia ta m-ai enervat rau! Probabil vorbesti din auzite ori nu ai mai fost pe la ei de cind lucra Tibi acolo. iti pot aduce oameni care si-au facut revizia colo si care au plecat cu suruburi nestranse pe motor. Ca exemplu un coleg forumist(nu-i dau numele, daca citeste si considera necesar confirma el)si-a facut motorul la ei la un K1100LT, l-a costat cam 10.000 ron si cind a plecat cu mobra din service a constatat ca idiotii nu-i pusesera lichid de racire in instalatie! Niciun gram! Basca a durat reparatia citeva luni(iarna trecuta)si pe urma nu reuseau s-o mai porneasca.. Fii atent ce i-au cerut.."dom'le daca aveti dumneavoastra vreo cunostinta cu o mobra identica, sa o aduceti si sa comparam ce si cum"!!..adica s-o stricam si pe aia!! Raspuns de reprezentanta! M-am dus recent la ei pt.o diagnoza, au bagat mobra in hala, am mers sa astept si la un moment dat m-au chemat inauntru, se vedea o pata de benzina sun motor..domnule, este grav, poate lua foc, ce faceti, o luati asa pe o platforma si o remediati acasa sau o lasati la noi?..stiind cu cine am de-a face am hotarat cu inima stransa s-o las la ei sa desfaca carenele sa vada ce si cum..mai am putin de surubarit la mobra aia si ma apuc de a dumneavostra, mi se spune. Asta s-a intamplat intr-o luni la pranz. [Fac o paranteza, la LT este destul de munca sa dai carenele si rezervorul la o parte, acum la experienta mea de amator(nu de mecanic la Bavaria..)care am decarenat-o de 5 ori cel putin imi ia cam o ora. Benzina nu poate curge DECIT pe la doua furtune(tur/retur), eventualele coliere sau pe la oringurile de la injectoare, oriucum, lucru simplu de detectat cu motorul pornit, sub presiune.] Trece marti toata ziua, ma trezesc miercuri si pe la 9.30 le dau telefon..ce s-a constatat?..aaa, pai nu mai curge!..ok, si daca dadeam telefon peste o saptamana o lasati asa, fara carene?..v-ati uitat in sus la furtune, sub rezervor?..nu, doar ce se vede..nu inteleg..nu ati dat rezervorul jos? Nu! Trecusera aproape doua zile pline in care ei desfacusera doar doua carene! Ok, daca vin acum si o scot in curte, pun eu carenele pe ea, va platesc ce am de plata si plec se poate? Nu, nu avem voie! Bun, atunci vin sa mi-o iau cu o duba, asa aveti voie? Vai, dar nu se poate, cum s-o luati asa desfacuta? Pai uite asa, ajung la voi intr-un ceas.. Fierbeam de nervi.. Am luat-o asa cum era, am dat 220 lei pe o diagnoza(din care nici pina acum nu mi-au spus de ce nu-mi functioneaza tempomatul)si manopera pt.vezi doamne incercarea de depistare a scurgerii de benzina si am plecat acasa. Acasa ma asteptau alte surprize, bateria descarcata complet, a trebuit s-o pornesc dupa citeva minute de tinut sub tensiune, prin cabluri, de la auto+ca mobra era inecata! A pornit dupa un timp gafait, arunca cu fum de benzina nearsa, ulei nears(tinusera mobra pe cricul lateral doua zile, desi se stie ca asta nu este recomandat la motoarele culcate sau la boxere!). Cind am iesit cu ea pe drum fumega in spate de zici ca era tractor, am incalzit-o bine si am tinut-o in ture, sa elimine toate depunerile din camera de ardere facute de idiotii de la Bavaria, care au pus contactul de zeci de ori, sa faca pompa presiune ca sa vada ei pe unde curge, nu au pornit-o de frica-cica-sa nu ia foc!! Rezultatul este ca motocicleta nu are nicio pierdere de benzina, am purecat-o complet, probabil fiind foarte cald afara mi-a dat pe la vreun supraplin!! Ca o concluzie..la Bavaria se duc 99% numai clienti cu mobre noi, legati de garantie. Oricum, era hala plina de 1600GT noi/noute, vreo doua GS-uri si un F800! Daca insa dau de o problema minora la o mobra mai veche baietii sunt buni de pus pe foc! O sa-mi cumpar curand un aparat de diagnoza si scap de ei! .daca te-ai dus pentru diagnoza inseamna ca ai fost programat pentru diagnoza care poate dura stiu eu 30 min pe schema lor de service.daca aveai intradevar o alta problema cum ar fi un furtun spart de benzina probabil ca s-au apuca de ea printre picaturi tu ne avind programare si pentru alt ceva.s-a intimplat sa nu ai nimic dar daca intradevar luai foc atunci tot bavaria era de vina ca nu ti-au spus ca ai o pierdere?normal ar fi fost sa mai faci o programare si pentru cealalta problema care ar mai fi durat inca 1 saptamina.daca nu iti vine sa crezi sunt foarte multi posesori de bmw-uri noi nu doar citiva cu vechiturii ca ale noastre care stam pe forum si incercam sa le reparam singuri cite odata din lipsa de bani cite odata din pasiune.eu sincer daca as avea bani cit sa imi permit un bmw nou numai la ei m-as duce.asta e parerea mea.cum am spus mecanicii de la pipera nu stiu sa rezolve probleme la generatiile mai vechi unul dintre motive fiind ca daca piesa e defecta se schimba si al doilea ar fi ca nu repara doar mobre noi(garantii sau ale oamenilor mai instariti care isi permit sa isfaca service la reprezentanta).imi pare rau pentru experienta ta cu ei @andrei gras..scuze, dar fara voia ta m-ai enervat rau! Probabil vorbesti din auzite ori nu ai mai fost pe la ei de cind lucra Tibi acolo. iti pot aduce oameni care si-au facut revizia colo si care au plecat cu suruburi nestranse pe motor. Ca exemplu un coleg forumist(nu-i dau numele, daca citeste si considera necesar confirma el)si-a facut motorul la ei la un K1100LT, l-a costat cam 10.000 ron si cind a plecat cu mobra din service a constatat ca idiotii nu-i pusesera lichid de racire in instalatie! Niciun gram! Basca a durat reparatia citeva luni(iarna trecuta)si pe urma nu reuseau s-o mai porneasca.. Fii atent ce i-au cerut.."dom'le daca aveti dumneavoastra vreo cunostinta cu o mobra identica, sa o aduceti si sa comparam ce si cum"!!..adica s-o stricam si pe aia!! Raspuns de reprezentanta! M-am dus recent la ei pt.o diagnoza, au bagat mobra in hala, am mers sa astept si la un moment dat m-au chemat inauntru, se vedea o pata de benzina sun motor..domnule, este grav, poate lua foc, ce faceti, o luati asa pe o platforma si o remediati acasa sau o lasati la noi?..stiind cu cine am de-a face am hotarat cu inima stransa s-o las la ei sa desfaca carenele sa vada ce si cum..mai am putin de surubarit la mobra aia si ma apuc de a dumneavostra, mi se spune. Asta s-a intamplat intr-o luni la pranz. [Fac o paranteza, la LT este destul de munca sa dai carenele si rezervorul la o parte, acum la experienta mea de amator(nu de mecanic la Bavaria..)care am decarenat-o de 5 ori cel putin imi ia cam o ora. Benzina nu poate curge DECIT pe la doua furtune(tur/retur), eventualele coliere sau pe la oringurile de la injectoare, oriucum, lucru simplu de detectat cu motorul pornit, sub presiune.] Trece marti toata ziua, ma trezesc miercuri si pe la 9.30 le dau telefon..ce s-a constatat?..aaa, pai nu mai curge!..ok, si daca dadeam telefon peste o saptamana o lasati asa, fara carene?..v-ati uitat in sus la furtune, sub rezervor?..nu, doar ce se vede..nu inteleg..nu ati dat rezervorul jos? Nu! Trecusera aproape doua zile pline in care ei desfacusera doar doua carene! Ok, daca vin acum si o scot in curte, pun eu carenele pe ea, va platesc ce am de plata si plec se poate? Nu, nu avem voie! Bun, atunci vin sa mi-o iau cu o duba, asa aveti voie? Vai, dar nu se poate, cum s-o luati asa desfacuta? Pai uite asa, ajung la voi intr-un ceas.. Fierbeam de nervi.. Am luat-o asa cum era, am dat 220 lei pe o diagnoza(din care nici pina acum nu mi-au spus de ce nu-mi functioneaza tempomatul)si manopera pt.vezi doamne incercarea de depistare a scurgerii de benzina si am plecat acasa. Acasa ma asteptau alte surprize, bateria descarcata complet, a trebuit s-o pornesc dupa citeva minute de tinut sub tensiune, prin cabluri, de la auto+ca mobra era inecata! A pornit dupa un timp gafait, arunca cu fum de benzina nearsa, ulei nears(tinusera mobra pe cricul lateral doua zile, desi se stie ca asta nu este recomandat la motoarele culcate sau la boxere!). Cind am iesit cu ea pe drum fumega in spate de zici ca era tractor, am incalzit-o bine si am tinut-o in ture, sa elimine toate depunerile din camera de ardere facute de idiotii de la Bavaria, care au pus contactul de zeci de ori, sa faca pompa presiune ca sa vada ei pe unde curge, nu au pornit-o de frica-cica-sa nu ia foc!! Rezultatul este ca motocicleta nu are nicio pierdere de benzina, am purecat-o complet, probabil fiind foarte cald afara mi-a dat pe la vreun supraplin!! Ca o concluzie..la Bavaria se duc 99% numai clienti cu mobre noi, legati de garantie. Oricum, era hala plina de 1600GT noi/noute, vreo doua GS-uri si un F800! Daca insa dau de o problema minora la o mobra mai veche baietii sunt buni de pus pe foc! O sa-mi cumpar curand un aparat de diagnoza si scap de ei! .daca te-ai dus pentru diagnoza inseamna ca ai fost programat pentru diagnoza care poate dura stiu eu 30 min pe schema lor de service.daca aveai intradevar o alta problema cum ar fi un furtun spart de benzina probabil ca s-au apuca de ea printre picaturi tu ne avind programare si pentru alt ceva.s-a intimplat sa nu ai nimic dar daca intradevar luai foc atunci tot bavaria era de vina ca nu ti-au spus ca ai o pierdere?normal ar fi fost sa mai faci o programare si pentru cealalta problema care ar mai fi durat inca 1 saptamina.daca nu iti vine sa crezi sunt foarte multi posesori de bmw-uri noi nu doar citiva cu vechiturii ca ale noastre care stam pe forum si incercam sa le reparam singuri cite odata din lipsa de bani cite odata din pasiune.eu sincer daca as avea bani cit sa imi permit un bmw nou numai la ei m-as duce.asta e parerea mea.cum am spus mecanicii de la pipera nu stiu sa rezolve probleme la generatiile mai vechi unul dintre motive fiind ca daca piesa e defecta se schimba si al doilea ar fi ca nu repara doar mobre noi(garantii sau ale oamenilor mai instariti care isi permit sa isfaca service la reprezentanta).imi pare rau pentru experienta ta cu ei.daca prietnul tau cu 1100t e cel care s-a du la ei cu un motor facut bucati cu piesele in trei sacosi atunci aia e alta discutie.intradevar titi era mecanic si om exrtaordinar.acum sunt alti mecan.ici mai tineri .dale si lor o sansa.nimeni nu s-a nascut invatat.cit despre il avem pe dan. care ne ajuta @andrei gras..scuze, dar fara voia ta m-ai enervat rau! Probabil vorbesti din auzite ori nu ai mai fost pe la ei de cind lucra Tibi acolo. iti pot aduce oameni care si-au facut revizia colo si care au plecat cu suruburi nestranse pe motor. Ca exemplu un coleg forumist(nu-i dau numele, daca citeste si considera necesar confirma el)si-a facut motorul la ei la un K1100LT, l-a costat cam 10.000 ron si cind a plecat cu mobra din service a constatat ca idiotii nu-i pusesera lichid de racire in instalatie! Niciun gram! Basca a durat reparatia citeva luni(iarna trecuta)si pe urma nu reuseau s-o mai porneasca.. Fii atent ce i-au cerut.."dom'le daca aveti dumneavoastra vreo cunostinta cu o mobra identica, sa o aduceti si sa comparam ce si cum"!!..adica s-o stricam si pe aia!! Raspuns de reprezentanta! M-am dus recent la ei pt.o diagnoza, au bagat mobra in hala, am mers sa astept si la un moment dat m-au chemat inauntru, se vedea o pata de benzina sun motor..domnule, este grav, poate lua foc, ce faceti, o luati asa pe o platforma si o remediati acasa sau o lasati la noi?..stiind cu cine am de-a face am hotarat cu inima stransa s-o las la ei sa desfaca carenele sa vada ce si cum..mai am putin de surubarit la mobra aia si ma apuc de a dumneavostra, mi se spune. Asta s-a intamplat intr-o luni la pranz. [Fac o paranteza, la LT este destul de munca sa dai carenele si rezervorul la o parte, acum la experienta mea de amator(nu de mecanic la Bavaria..)care am decarenat-o de 5 ori cel putin imi ia cam o ora. Benzina nu poate curge DECIT pe la doua furtune(tur/retur), eventualele coliere sau pe la oringurile de la injectoare, oriucum, lucru simplu de detectat cu motorul pornit, sub presiune.] Trece marti toata ziua, ma trezesc miercuri si pe la 9.30 le dau telefon..ce s-a constatat?..aaa, pai nu mai curge!..ok, si daca dadeam telefon peste o saptamana o lasati asa, fara carene?..v-ati uitat in sus la furtune, sub rezervor?..nu, doar ce se vede..nu inteleg..nu ati dat rezervorul jos? Nu! Trecusera aproape doua zile pline in care ei desfacusera doar doua carene! Ok, daca vin acum si o scot in curte, pun eu carenele pe ea, va platesc ce am de plata si plec se poate? Nu, nu avem voie! Bun, atunci vin sa mi-o iau cu o duba, asa aveti voie? Vai, dar nu se poate, cum s-o luati asa desfacuta? Pai uite asa, ajung la voi intr-un ceas.. Fierbeam de nervi.. Am luat-o asa cum era, am dat 220 lei pe o diagnoza(din care nici pina acum nu mi-au spus de ce nu-mi functioneaza tempomatul)si manopera pt.vezi doamne incercarea de depistare a scurgerii de benzina si am plecat acasa. Acasa ma asteptau alte surprize, bateria descarcata complet, a trebuit s-o pornesc dupa citeva minute de tinut sub tensiune, prin cabluri, de la auto+ca mobra era inecata! A pornit dupa un timp gafait, arunca cu fum de benzina nearsa, ulei nears(tinusera mobra pe cricul lateral doua zile, desi se stie ca asta nu este recomandat la motoarele culcate sau la boxere!). Cind am iesit cu ea pe drum fumega in spate de zici ca era tractor, am incalzit-o bine si am tinut-o in ture, sa elimine toate depunerile din camera de ardere facute de idiotii de la Bavaria, care au pus contactul de zeci de ori, sa faca pompa presiune ca sa vada ei pe unde curge, nu au pornit-o de frica-cica-sa nu ia foc!! Rezultatul este ca motocicleta nu are nicio pierdere de benzina, am purecat-o complet, probabil fiind foarte cald afara mi-a dat pe la vreun supraplin!! Ca o concluzie..la Bavaria se duc 99% numai clienti cu mobre noi, legati de garantie. Oricum, era hala plina de 1600GT noi/noute, vreo doua GS-uri si un F800! Daca insa dau de o problema minora la o mobra mai veche baietii sunt buni de pus pe foc! O sa-mi cumpar curand un aparat de diagnoza si scap de ei! .daca te-ai dus pentru diagnoza inseamna ca ai fost programat pentru diagnoza care poate dura stiu eu 30 min pe schema lor de service.daca aveai intradevar o alta problema cum ar fi un furtun spart de benzina probabil ca s-au apuca de ea printre picaturi tu ne avind programare si pentru alt ceva.s-a intimplat sa nu ai nimic dar daca intradevar luai foc atunci tot bavaria era de vina ca nu ti-au spus ca ai o pierdere?normal ar fi fost sa mai faci o programare si pentru cealalta problema care ar mai fi durat inca 1 saptamina.daca nu iti vine sa crezi sunt foarte multi posesori de bmw-uri noi nu doar citiva cu vechiturii ca ale noastre care stam pe forum si incercam sa le reparam singuri cite odata din lipsa de bani cite odata din pasiune.eu sincer daca as avea bani cit sa imi permit un bmw nou numai la ei m-as duce.asta e parerea mea.cum am spus mecanicii de la pipera nu stiu sa rezolve probleme la generatiile mai vechi unul dintre motive fiind ca daca piesa e defecta se schimba si al doilea ar fi ca nu repara doar mobre noi(garantii sau ale oamenilor mai instariti care isi permit sa isfaca service la reprezentanta).imi pare rau pentru experienta ta cu ei.daca prietnul tau cu 1100t e cel care s-a du la ei cu un motor facut bucati cu piesele in trei sacosi atunci aia e alta discutie.intradevar titi era mecanic si om exrtaordinar.acum sunt alti mecan.ici mai tineri .dale si lor o sansa.nimeni nu s-a nascut invatat.cit despre il avem pe dan. care ne ajuta .daca te-ai dus pentru diagnoza inseamna ca ai fost programat pentru diagnoza care poate dura stiu eu 30 min pe schema lor de service.daca aveai intradevar o alta problema cum ar fi un furtun spart de benzina probabil ca s-au apuca de ea printre picaturi tu ne avind programare si pentru alt ceva.s-a intimplat sa nu ai nimic dar daca intradevar luai foc atunci tot bavaria era de vina ca nu ti-au spus ca ai o pierdere?normal ar fi fost sa mai faci o programare si pentru cealalta problema care ar mai fi durat inca 1 saptamina.daca nu iti vine sa crezi sunt foarte multi posesori de bmw-uri noi nu doar citiva cu vechiturii ca ale noastre care stam pe forum si incercam sa le reparam singuri cite odata din lipsa de bani cite odata din pasiune.eu sincer daca as avea bani cit sa imi permit un bmw nou numai la ei m-as duce.asta e parerea mea.cum am spus mecanicii de la pipera nu stiu sa rezolve probleme la generatiile mai vechi unul dintre motive fiind ca daca piesa e defecta se schimba si al doilea ar fi ca nu repara doar mobre noi(garantii sau ale oamenilor mai instariti care isi permit sa isfaca service la reprezentanta).imi pare rau pentru experienta ta cu ei.daca prietnul tau cu 1100t e cel care s-a du la ei cu un motor facut bucati cu piesele in trei sacosi atunci aia e alta discutie.intradevar titi era mecanic si om exrtaordinar.acum sunt alti mecan.ici mai tineri .dale si lor o sansa.nimeni nu s-a nascut invatat.cit despre noi il avem pe dan care ne ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 1, 2012 Admin Share Postat Iulie 1, 2012 (editat) ..mai am putin de surubarit la mobra aia si ma apuc de a dumneavostra, mi se spune. Nu stiu care parte nu ai inteles-o.. Cind a afirmat asta este la mintea cocosului ca mecanicul s-a referit la problema cu scurgerea de benzina, nu la diagnoza! [Fac o paranteza, la LT este destul de munca sa dai carenele si rezervorul la o parte, acum la experienta mea de amator(nu de mecanic la Bavaria..)care am decarenat-o de 5 ori cel putin imi ia cam o ora. Benzina nu poate curge DECIT pe la doua furtune(tur/retur), eventualele coliere sau pe la oringurile de la injectoare, oriucum, lucru simplu de detectat cu motorul pornit, sub presiune. In conditiile in care ai citit atent ce am scris nu stiu de ce sustii ca asta ar trebui sa dureze o saptamana!! Cine ma cunoaste stie ca nu vorbesc aiurea, mai mult de atat, in trecut le-am luat apararea mereu, asta desi multi erau si sunt patiti cu ei. Asta pina sa mi se intample si mie.. Nu am nimic cu nimeni de acolo, la receptie este chiar un baiat dragut pe care il cheama tot Tibi, insa ideea si impresia generala este de dezordine si harababura in comenzi, pierzi zile intregi pt.chestii de rahat.. De-acum ma feresc ca de dracu', si piesele o sa mi le comand de pe motorworks!! Editat Iulie 1, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Nu stiu care parte nu ai inteles-o.. Cind a afirmat asta este la mintea cocosului ca mecanicul s-a referit la problema cu scurgerea de benzina, nu la diagnoza! In conditiile in care ai citit atent ce am scris nu stiu de ce sustii ca asta ar trebui sa dureze o saptamana!! Cine ma cunoaste stie ca nu vorbesc aiurea, mai mult de atat, in trecut le-am luat apararea mereu, asta desi multi erau si sunt patiti cu ei. Asta pina sa mi se intample si mie.. Nu am nimic cu nimeni de acolo, la receptie este chiar un baiat dragut pe care il cheama tot Tibi, insa ideea si impresia generala este de dezordine si harababura in comenzi, pierzi zile intregi pt.chestii de rahat.. De-acum ma feresc ca de dracu', si piesele o sa mi le comand de pe motorworks!! Eu am inteles ce ai spus tu,dar daca ti s-a spus de catre un mecanic ca mai are un pic de surubarit si dupa aia se apuca si de a ta e egal cu zero .el face ce i se spune ca are de facut nu ce vrea el.adica alte programari.harababura e pt ca implicit mecanicii fac chestii ca asta adica nu fac numai programari,sunt putini si slab pregatiti.tibi intradevar e un tip ok iar daca vrei piese iti spun eu unde sa te duci la magazin de piese auto moto.daca ai codul de piesa ti se aduce in 4 zile fara comision de transport.exemplu senzor hall 800 ron ,la bavaria 1200.piese de origine vorbesc.oricum nu exista aftermaket la bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 daca vrei piese iti spun eu unde sa te duci la magazin de piese auto moto.daca ai codul de piesa ti se aduce in 4 zile fara comision de transport ne spui unde gasim magazinul ? un tel ceva zively Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 1, 2012 Admin Share Postat Iulie 1, 2012 dar daca ti s-a spus de catre un mecanic ca mai are un pic de surubarit si dupa aia se apuca si de a ta e egal cu zero .el face ce i se spune ca are de facut nu ce vrea el. Colegu'..poate nu am fost clar..in hala lor am intrat insotit de tipul de la receptie, de Tibi! Nici nu poti intra altfel, de capul tau, sa sari gardul! In mod normal nici nu te baga inauntru decit daca este o problema la mobra, cum a fost la mine. Cind mi s-a spus ca se apuca imediat dupa ce termina la ailalta eram toti de fata. La fel mi s-a spus si cind m-am dus s-o iau cu duba..m-au intrebat daca este vorba de bani si am spus ca nu..de timp, anume ca in doua zile au dat jos doua carene si rezervorul la o parte ca sa constate ca nu mai curge nimic..asta DUPA ce le-am dat eu telefon sa intreb de soarta motocicletei, asta m-a si enervat..faptul ca mobra statea acolo..asa..aiurea..daca sunam dupa o saptamana la fel imi spuneau! Culmea nesimtirii a fost ca desi m-au vazut ca am venit cu duba dupa ea mecanicul lor mi-a spus s-o las acolo, ca se ocupa de ea imediat!! Sper sa reusesti sa intelegi intr-un final ce m-a enervat.. Ca un ultim aspect..mi se pare destul de aiurea sa bat apa in piua, sa te conving pe tine de ceva ce am patit acolo si tu s-o tii pe-a ta, sa le cauti justificari, atata timp cit tu nu ai fost pe fata! Daca ma crezi pe cuvant este suficient, daca nu, nu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 (editat) Tibi ...nota 10 ...dar sti ce mi-a spus cand am vrut sa comand pistonasul de la frana fata ? Avans 100% ...ca e o piesa care nu se comanda asa des ( plus ca dura minim 10 zile sa o primesc) ....(un service amarat imi ia 20-30% ...dar Bavaria vor 100% ? ) De pe motobins.co.uk mi-a venit in 4 zile (si cu 100 ron mai ieftin). Tibi mi se pare super ok ...pacat de cei din spatele lor ... Luigi ..da-mi un apel cand vrei ....ciorba si costitele sunt dementiale Colegu'..poate nu am fost clar..in hala lor am intrat insotit de tipul de la receptie, de Tibi! Nici nu poti intra altfel, de capul tau, sa sari gardul! In mod normal nici nu te baga inauntru decit daca este o problema la mobra, cum a fost la mine. Cind mi s-a spus ca se apuca imediat dupa ce termina la ailalta eram toti de fata. La fel mi s-a spus si cind m-am dus s-o iau cu duba..m-au intrebat daca este vorba de bani si am spus ca nu..de timp, anume ca in doua zile au dat jos doua carene si rezervorul la o parte ca sa constate ca nu mai curge nimic..asta DUPA ce le-am dat eu telefon sa intreb de soarta motocicletei, asta m-a si enervat..faptul ca mobra statea acolo..asa..aiurea..daca sunam dupa o saptamana la fel imi spuneau! Culmea nesimtirii a fost ca desi m-au vazut ca am venit cu duba dupa ea mecanicul lor mi-a spus s-o las acolo, ca se ocupa de ea imediat!! Sper sa reusesti sa intelegi intr-un final ce m-a enervat.. Ca un ultim aspect..mi se pare destul de aiurea sa bat apa in piua, sa te conving pe tine de ceva ce am patit acolo si tu s-o tii pe-a ta, sa le cauti justificari, atata timp cit tu nu ai fost pe fata! Daca ma crezi pe cuvant este suficient, daca nu, nu.. Editat Iulie 1, 2012 de Bogdan_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 daca vrei piese iti spun eu unde sa te duci la magazin de piese auto moto.daca ai codul de piesa ti se aduce in 4 zile fara comision de transport ne spui unde gasim magazinul ? un tel ceva zively Este undeva linga piata ramnicu sarat.tel 0765604395 cretu il sunati si va spune exact strada si nr.din sensul de mers dristor spre salajan la piata ramnicu sarat faci dreapta ,treci de o biserica si la 50 m pe partea stinga la scara unui bloc.e f serioe si aduce orice piesa pt bmw daca ii dai codul.nustiu si pt alte marcimoto.eu am comandat de la senzor hall la cele mai mici suruburi de la etrier. Colegu'..poate nu am fost clar..in hala lor am intrat insotit de tipul de la receptie, de Tibi! Nici nu poti intra altfel, de capul tau, sa sari gardul! In mod normal nici nu te baga inauntru decit daca este o problema la mobra, cum a fost la mine. Cind mi s-a spus ca se apuca imediat dupa ce termina la ailalta eram toti de fata. La fel mi s-a spus si cind m-am dus s-o iau cu duba..m-au intrebat daca este vorba de bani si am spus ca nu..de timp, anume ca in doua zile au dat jos doua carene si rezervorul la o parte ca sa constate ca nu mai curge nimic..asta DUPA ce le-am dat eu telefon sa intreb de soarta motocicletei, asta m-a si enervat..faptul ca mobra statea acolo..asa..aiurea..daca sunam dupa o saptamana la fel imi spuneau! Culmea nesimtirii a fost ca desi m-au vazut ca am venit cu duba dupa ea mecanicul lor mi-a spus s-o las acolo, ca se ocupa de ea imediat!! Sper sa reusesti sa intelegi intr-un final ce m-a enervat.. Ca un ultim aspect..mi se pare destul de aiurea sa bat apa in piua, sa te conving pe tine de ceva ce am patit acolo si tu s-o tii pe-a ta, sa le cauti justificari, atata timp cit tu nu ai fost pe fata! Daca ma crezi pe cuvant este suficient, daca nu, nu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Ca lucrurile sa se mai schimbe pe la service Bavaria, este bine sa faceti niste mailuri catre germania; la un moment dat m-au contact pe facebook sa le spun parerea cu privire la bmw pipera... le-am spus-o si nu a fost prea placut pentru cei de la pipera; am primit imediat un feedback si m-au asigurat ca se schimba lucrurile; atunci cand am intrebat cat mai costa o diagnoza si sincronizare am aflat ca de la 1000 de roni au scazut pe la 250... *deci se poate; nu intotdeauna ce este scump este si foarte bun ! *sunt multi care sunt in Bucuresti si imprejurimi cu bmw ... vorbiti cu Dan CAta sa-si faca el un concediu de cateva zile in Bucuresti... e cel mai ieftin ! numai bine ! *Dan Cata: sper ca ma ierti ca te-am bagat in gura "lupilor" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Intr-o reprezentanta te duci numai daca esti obligat de garantie, altfel trebuie sa fi nebun sa calci pe acolo din multe privinte: piese scumpe, manopera scumpa, etc Nu degeaba si luigi si ceilalti vorbesc de rau ce au patit acolo. Nu sunt inventii sau subiectivisme. Piese de pe ebay sau din anglia, mult mai ieftine ca la noi, vi le luati fara adaos comercial, fara 24% tva, ajung in 5 zile la voi acasa, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 l.u.v are dreptate si il inteleg. Bavaria Romania, cel putin la capitolul service moto se prezinta slab, da slab rau. Am facut si eu pregatire/ training la un service moto, am avut experiente in service-uri auto si moto, de la cheie si surub pana la birou si telefon. Dc sunt idioti BMW Romania? 1) In momentul in care sti ca, clientul vine sa-si ia motocicleta AZI , tu de IERI trebuie sa te apuci de pregatiri, adica ulei + reglage + baterie + IMPORTANT o dai spalata sa luceasca toata. ( In mod normal o motocicleta vine putin 10% dezasamblata, ca sa fie mai compacta la transport ) In ziua in care am fost sa-mi iau R 1200 R -ul de la ei, misto frumos, vorbe dulci etc, ajungem langa motocicleta ( sa o stapaniti sanatos etc.... ) facem si o poza langa motocicleta si cand sa dau sa plec .......... Ba esti nebun nu avea curent, bateria era moarta. Ca stati, ca firar a naibii de treaba trebuia sa se ocupe mecanicul de ea.......... ok .........mecanicul.......... de negasit............ stati ca ma apuc eu sa iau o baterie de pe o motocicleta din salon......dupa 5minute vine omu cu bateria o pune pe motor si ......incheie momentul pur si simplu penibilllll........ pentru amandoi si pentru mine ( ca ..... na ma pregateam sa dau "viata" pentru prima oara motocicletei mele noi ) si pentru el ca s-a facut de cacao , de cacao rau. 2) Dupa fiecare lucrare efectuata ( si un cacao daca e ) trebuie facut un test cu motocicleta si vazut cum merge. O duc la service era in garantie. Revizie completa 1300lei vreo 350 euro la vremea aceea, OK...... sa zicem. Da? Bun. Plec ajung la sensul giratoriu, cand sa pun frana ............. **la bag 1-a si dau drumul la abreiaj + ma ajut cu frana fata. Ma intorc. BRE la 1300lei mi-o dai cu ulei de cardan pe discul spate? Oare nu explodeaza ceva pana ajung acasa? 3) Domne am o problema, ma reprogramez? Nu pot sa ajung. Sigur imi dati va rog un mail si stabilim pentru saptamana viitoare ! Bine dau mail scriu frumos ( in romana si fara injuraturi ). Nu primesc nici un raspuns. Trece 1 saptamana , SUN, nu raspunde......... eram luat cu treaba, nu am mai insistat. Ma duc direct la ei si il confrunt pe om, politicos. Omu normal isi cere scuze, zice ca nu a primit nimik si ca nu primit nici un tel de la mine. 4) Comand o piesa ( senzorul de nivel al carburantului ) acum 4 zile TEORETIC trebuia sa primesc un telefon de la om cum ca piesa a ajuns in tara apoi sa fiu programat la service. E o piesa importanta si scumpa , nu un cacao de bec sau manson. Nu am primit nici un telefon. Facem pariu ca daca il sun imi zice ca piesa a venit? Bine eu acum sunt prins cu treaba si nu e asta problema mea acum. Pai ce facem sunt si client si consilier service si mecanic uneori? In conditiile in care MA COSTA. 5) Am dus la ei boxerul pentru sincronizarea clapetelor( nu am tester ) si pentru joc termic( nu am avut timp sa ma ocup de asa ceva ) Cand dau sa plec , observ ca nu era resetat computerul , imi aparea service 1000km. Raspunsul lor : Pai da hai sa il lasam asa ca tot veniti la noi iar intr-o saptamana pentru senzorul de nivel. ( Cata lene sa ai ? ) CE MA? Acum il resetati va rog. Mbineee hai. 6) Cand clientul are o problema, mai ales daca e client nou, trebuie sa il slujesti sa ti cont de opinia lui si de problema lui, sa il linistesti si sa il servesti cat mai rapid. PUNCT. Am avut probleme cu cutia de viteze. Motocicleta mai avea 2luni parca pana iesea din garantie. 6 saptamani m-au plimbat , ca reveniti mai tarziu, o sa treaca sunetul. BA ESTI PROST? Ca e normal-> BA ESTI PROST? . Ca.......numai abuzati de ea asa.........asta e motocicleta de plimbat ...asa...un K 1300 R sau S1000RR.....rezista(sunt adecvate pilotajului dvs)....asa boxeul ......nu e de circuit. BA ESTI PROST? BA CAT TUPEU SA AI SA-MI SPUI ASA CEVA? E motocicleta mea(deci $ mei), e garantia mea => treci la treaba si ciocu mic . Omu nu mi-a spus sa-mi iau alta moto decat ca sa ma faca sa renunt la problema cutiei si eventual in postia mea sa-mi cumpar tot de la el alta. AM uitat sa mentionez............baietii nu aveau sculele necesare ca sa dea un diagnostic exact, referitor la problema mea. DAR ACUM datorita mie hahahahaha au aceste scule .........mie mi se pare foarte comic. Abia in ultima saptamana de garantie mi-au rezolvat problema. Au pus o cutie noua de viteze. Am luat parca motocicleta miercuri iar vineri imi expira garantia. NU E VORBA DE DAT SANSE CELOR TINERI, si eu sunt tanar, pusti chiar, dar nu este asta o scuza, totul tine de ATENTIE nu neaparat de experienta ( factor decisiv pana la urma ) . Ai frate in fata niste desene le urmezi si schimbi o piesa sau efectuezi o reparatie, daca ai simt de mecanic amator te descurci si FARA SCHEMA. Daca ai BUN SIMT( daca te intereseaza ) verifici inainte sa predai motocicleta. Nici nu trebuie sa mentionez ca totul este obligatoriu.............nu tine de varsta sau experienta ............tine de bun simt. Dar cand de doare in **la de doare in **la = BMW . Si eu o sa imi caut un aparat de diagnoza. Boxerul nu am de gand sa il dau, mai are de slujit multi km. Imi cer scz pentru eventualele greseli de scris, chiar daca e tarziu, am vrut sa punctez aici.........si pe mine m-a "enervat" colegul care probabil vorbeste de BMW fara sa se afle in cunostiinta de cauza. Concluzia e ca daca vrei service BMW il faci in concediu cand iesi din tara sau te duci la Cluj la Dan Cata . Ai 1000km pana la Viena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 2, 2012 Admin Share Postat Iulie 2, 2012 (editat) Cam asta este parerea mea despre service bavaria ,sa ma ajute Dumnezeu sa nu ajung acolo sau Victore, exact asa spun si eu..noroc ca m-a ajutat Dumnezeu sa nu am doua maini stangi si sa ma pricep in mare la surubarit.. Luigi ..da-mi un apel cand vrei ....ciorba si costitele sunt dementiale Bogdane, te sun, si mie imi este dor de un drum lung, mai ales ca de vreo luna sunt cu casa in renovare si nu am mai scos "vaca la pascut" afara din Bucuresti! Despre Bavaria..vad ca nu sunt singurul nemultumit, nu ma mir, stiam asta! Mi-am amintit..cind am luat piesele desfacute, pe linga carene mi-au dat si o cutie cu parti din ea, oglinzi, semnale, suruburi, etc. Cind am ansamblat-o acasa am observat un ornament cromat care era spart complet in doua locuri, nu se mai tine decit in suruburi.. Era ascuns cu grije exact pe fundul cutiei, printre celelalte piese, sanchi, sa nu observ eu! Prinde hotul, soate-i ochii! Ornamentul era intr-adevar crapat, asa am luat motocicleta, dar eu stiind defectul lui il desfaceam intodeauna cu grije. Nu este chiar ieftin, destui bani si nu mi-a venit randul sa-l cumpar..acum nu am ce face, m-a rezolvat Bavaria si cu asta.. Mentalitate de service comunist de pe vremuri, unde-ti furau benzina sau ochelarii de soare din torpedou!! Asta si cu faptul ca mi-au luat banii pe diagnoza fara sa-mi arate de undevine problema pt.care am ajuns la ei initial, adica bani luati degeaba..ar trebui sa ma duc pe capul lor..dar mi-este asa o sile de ei incat ma las pagubas.. Sa fie de capul lor! Editat Iulie 2, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Eu chiar nu concep cum se poate ca intr-un service moto sa se intample asa ceva. Cum poti tu ca om care te ocupi sa repari motocicleta sa o dai inapoi stiin ca nu ai facut ceva la ea... Incredibil, parca e service-ul lor si fac toate pe cheltuiala lor si nu pe banii bmw-ului sau pe banii clientului daca nu mai este in garantie motorul...n-ai cum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Eu chiar nu concep cum se poate ca intr-un service moto sa se intample asa ceva. Cum poti tu ca om care te ocupi sa repari motocicleta sa o dai inapoi stiin ca nu ai facut ceva la ea... Incredibil, parca e service-ul lor si fac toate pe cheltuiala lor si nu pe banii bmw-ului sau pe banii clientului daca nu mai este in garantie motorul...n-ai cum! Incet incet o sa simta pe pielea lor ce e aia inconstienta, cel putin sectia moto. Daca ar fi sa fim rai ar trebui sa adaugam si preturile enorme raportate la calitatea inferioara a service-ului. Parca ar fi un service in care lucreaza bucatari, nu mecanici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.