dexxter Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Ajuta numai ca ala nu trimite in Ro, numai in UK. O sa ii trimit un mail sa vad... Dilema in care ma aflu acum e ca trebuie sa gasesc o unitate 100% functionala, sa stiu sigur ca merge, ca daca e sa montez a 3-a oara o unitate defecta... ma las pagubas. Ideea e ca e foarte mult de munca la treaba asta, sa montezi un abs pe un K, imi ia aproape o zi intreaga de munca, si daca nu am ceva rezultate palpabile... dupa 3 esecuri... Ma gandeam sa incep sa trimit mailuri de maine, cand toata lumea isi reia programul normal de functionare, adica in afara Ro, ca in tara, pana pe 7, nu deschide nimeni aprozarul De multe ori asa a fost cazul si la mine. I-am dat omului mesaj si i-am zis uite, sunt verificat paypal, am 100% pozitiv din 2005 de cand am cont pe ebay etc si l-am rugat sa-mi dea totusi un pret pe transport daca deranjul nu e prea mare. Oricum lui ii intra banii instant cu paypal si curierul ii vine acasa/la sediu sa ridice coletul...deci nu ar trebui sa fie prea complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 La cat se ridica costurile pentru schimbarea ambreiajului pentru 1150RT, aveti idee? Si inca ceva: sunt diferente mari de intretinere/reparatii, costuri piese intre 1100RT si 1150RT? Din ce am citit, 1150 este de fapt 1100 cu cateva imbunatatiri la putere si a 6-a treapta de viteza. Daca ar fi sa recomandati intre cele doua, care ar fi recomandarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 De multe ori asa a fost cazul si la mine. I-am dat omului mesaj si i-am zis uite, sunt verificat paypal, am 100% pozitiv din 2005 de cand am cont pe ebay etc si l-am rugat sa-mi dea totusi un pret pe transport daca deranjul nu e prea mare. Oricum lui ii intra banii instant cu paypal si curierul ii vine acasa/la sediu sa ridice coletul...deci nu ar trebui sa fie prea complicat. Am lansat mailurile, acu astept sa raspunda lumea 10x La cat se ridica costurile pentru schimbarea ambreiajului pentru 1150RT, aveti idee? Si inca ceva: sunt diferente mari de intretinere/reparatii, costuri piese intre 1100RT si 1150RT? Din ce am citit, 1150 este de fapt 1100 cu cateva imbunatatiri la putere si a 6-a treapta de viteza. Daca ar fi sa recomandati intre cele doua, care ar fi recomandarea? 650 ron piesele, 450 manopera, +/- Depinde din ce an e 1150-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 De multe ori asa a fost cazul si la mine. I-am dat omului mesaj si i-am zis uite, sunt verificat paypal, am 100% pozitiv din 2005 de cand am cont pe ebay etc si l-am rugat sa-mi dea totusi un pret pe transport daca deranjul nu e prea mare. Oricum lui ii intra banii instant cu paypal si curierul ii vine acasa/la sediu sa ridice coletul...deci nu ar trebui sa fie prea complicat. Eu am luat din UK de la o firma ce nu livra in RO niste produse printr-un tovaras care locuia acolo; a facut comanda, i-au venit acasa, eu am sunat la curier, a venit si acesta tot acasa si a ridicat coletul si mi l-a adus cineva in Buc dupa 2 zile. Costul a fost 25E pentru transport. Firma care face curieratul este din Cluj parca si in RO trimite prin alta firma de curierat, asa mi-a ajuns in Buc. Este o firma care face si transport de persoane, am gasit-o pe net. Am impresia ca si Atlassib-ul face transport colete cu GB. Toata chestia e ca cel care trimite coletul tre sa faca plata transportului acolo, la plecare. Dar incearca asa cum spune dexxter, ca este foarte probabil sa mearga. El isi primeste banii inainte si curierul ii vine la usa. O sa trebuiasca sa-ti lase un nr de tf si adresa, in cazul ca vorbesti tu din RO sa ia coletul de acolo; daca face el asta, vorbeste direct cu oamenii de acolo de la firma de transport (au si birou in Londra, unde mereu e cineva). Ca sa ti le trimita prin DHL costa de te rupe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Steed Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Salut comunitatea si La multi ani! Am inteles ca Dan Cata este " doctorul " pentru boxerele BMW dar ... pana la Cluj.... Intrebarea este: Se gaseste, in Bucuresti , un mecanic (service) similar sau aproape similar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 650 ron piesele, 450 manopera, +/- Depinde din ce an e 1150-le. Este vorba de acest motor. Am vorbit cu omul, el zice ca actele sunt in regula pentru inmatriculare, motorul poate fi adus pe roti dar are ambreiajul defect. A fost cumparat de la politia franceza. Toate celelalte sisteme sunt functionale pe el. Totusi nu il iau ca el se grabeste sa il dea si daca nu reuseste in cateva zile il dezmembreaza si vinde pe bucati, ori eu nu sunt in tara momentan. Nici nu vreau sa trimit pe altcineva sa aleaga in numele meu. Nu-mi inspira incredere ca a fost luat de la francezi si-l vinde in Polonia si de asemenea ca a fost calarit de nu-stiu-cati garcea la rand. Faptul ca s-a dus ambreiajul la 60k km indica (cred eu) ca nu s-a umblat la km. Pentru un motor folosit in oras 60.000km in 8 ani este o cifra relativ reala. De asemenea, daca e in foame de bani si actele sunt ok, cred ca se mai poate negocia; deci daca sunteti interesati, faceti un call, omul vorbeste engleza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 4, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) Nu stiu de ce ti se pare dubios ca l-a luat de la francezi si il vinde in Polonia, omul face un business! In Franta jandarmerria, pompierii, politia organizeaza periodic licitatii pentru a vinde mijloacele fixe uzate din dotare. In cazul tau kilometrii sunt aia dar trebuie sa tii cont ca sunt mai multe inconveniente cind iei o mobra oficiala, circulata doar in oras: -Ambreiajul stricat, exact ca in cazul tau. -Uzura accentuata a selectorului de viteze din cutie, s-au folosit in exces trepte inferioare si a intervenit uzura intre treptele intai/neutral/a doua.. Un selector nou costa cam 350 euro. -Trebuiesc cumparate piesele pentru a reveni la seaua pasagerului, piese care nu sunt ieftine deloc, s-au facut niste modificari acolo, este alta codita, etc. -Exista tot felul de gauri date in carenaj de la guardurile vechi, gauri care in cazul asta se vad, ai de ales intre a repara, acoperi orificiile existente si a revopsi carenele sau de a-ti cumpara protectiile cromate de la dezmembrari si a le monta la loc. -Pe plansa bord exista de asemenea gauri si decupari de la statie, avertizarile luminoase, radio si toate accesoriile care au existat acolo, va trebui deasemenea sa cumperi alta planse bord. -Trebuie decarenata, luata la mana, refacuta si izolata instalatia electrica pt.ca atunci cind le-au casat si au dat jos toate accesoriile amintite baietii au taiat sau smuls pur si simplu firele, nu ai vrea sa-ti ia mobra foc pe drum din cauza vreunei mase aiurea. -Culoarea alba, la revanzare vei avea probleme pt.ca cine cumpara modelul asta stie ca a fost mobra de politie, o vei da ieftin din cauza asta sau va trebui s-o revopsesti, alti bani/alta distractie+se va vedea in CI ca s-a operat modificare la culoare. In marea lor majoritate cele cumparate de la politie se cumpara de catre negustori si se dezmembreaza, tocmai din motovele pe care ti le-am expus mai sus. Exista si un avantaj, un ventilator montat acolo pt.o racire mult mai buna. Iti dai seama ca toate astea inseamna timp, munca si per total bani multi bagati in ea. Te bucuri la un pret mic, dar ce dai pe pere iei pe mere. Uit-o, strange bani si cumpara-ti una in firea ei. Succes. . Editat Ianuarie 4, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Multumesc mult de lamuriri. Oricum nu ma bagam sa o iau pana nu discutam cu cineva avizat, iar pe asta oricum nu am sa o iau pentru motivele expuse de tine (care sincer nu le constientizasem pe toate) si pentru ca oricum nu ma incadram ca timp. Pana in februarie mai este... Inca o data, multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) Salut comunitatea si La multi ani!Am inteles ca Dan Cata este " doctorul " pentru boxerele BMW dar ... pana la Cluj.... Intrebarea este: Se gaseste, in Bucuresti , un mecanic (service) similar sau aproape similar ? Din Bv i-am dus lui Dan in ultimele 2 luni 4 BMW-uri si mai sunt cateva in asteptare.Pana acum suntem foarte multumiti! Editat Ianuarie 4, 2013 de FLR-BV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Nu stiu de ce ti se pare dubios ca l-a luat de la francezi si il vinde in Polonia, omul face un business!In Franta jandarmerria, pompierii, politia organizeaza periodic licitatii pentru a vinde mijloacele fixe uzate din dotare. In cazul tau kilometrii sunt aia dar trebuie sa tii cont ca sunt mai multe inconveniente cind iei o mobra oficiala, circulata doar in oras: -Ambreiajul stricat, exact ca in cazul tau. -Uzura accentuata a selectorului de viteze din cutie, s-au folosit in exces trepte inferioare si a intervenit uzura intre treptele intai/neutral/a doua.. Un selector nou costa cam 350 euro. -Trebuiesc cumparate piesele pentru a reveni la seaua pasagerului, piese care nu sunt ieftine deloc, s-au facut niste modificari acolo, este alta codita, etc. -Exista tot felul de gauri date in carenaj de la guardurile vechi, gauri care in cazul asta se vad, ai de ales intre a repara, acoperi orificiile existente si a revopsi carenele sau de a-ti cumpara protectiile cromate de la dezmembrari si a le monta la loc. -Pe plansa bord exista de asemenea gauri si decupari de la statie, avertizarile luminoase, radio si toate accesoriile care au existat acolo, va trebui deasemenea sa cumperi alta planse bord. -Trebuie decarenata, luata la mana, refacuta si izolata instalatia electrica pt.ca atunci cind le-au casat si au dat jos toate accesoriile amintite baietii au taiat sau smuls pur si simplu firele, nu ai vrea sa-ti ia mobra foc pe drum din cauza vreunei mase aiurea. -Culoarea alba, la revanzare vei avea probleme pt.ca cine cumpara modelul asta stie ca a fost mobra de politie, o vei da ieftin din cauza asta sau va trebui s-o revopsesti, alti bani/alta distractie+se va vedea in CI ca s-a operat modificare la culoare. In marea lor majoritate cele cumparate de la politie se cumpara de catre negustori si se dezmembreaza, tocmai din motovele pe care ti le-am expus mai sus. Exista si un avantaj, un ventilator montat acolo pt.o racire mult mai buna. Iti dai seama ca toate astea inseamna timp, munca si per total bani multi bagati in ea. Te bucuri la un pret mic, dar ce dai pe pere iei pe mere. Uit-o, strange bani si cumpara-ti una in firea ei. Succes. . perfect de acord cu @luv, inclusiv legat de detaliile "detaliate" ale argumentarii. ma rog, eu asa as face. ramane ca tu sa te decizi, dar si eu cred ca ce iei pe mere dai pe pere, daca nu chiar mai mult, plus stres, plus timp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Salut, am probleme cu bateria de la 1100 lt, Exide cu gel, nu are putere sa invirta motorul, am incercat sa pornesc cu un cablu si nu am reusit. Am cumparat un redresor Einhell si in instructiuni scrie ca nu se recomanda la bateriile cu gel. Voi ce stiti, pot incarca cumva bateria? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Salut, am probleme cu bateria de la 1100 lt, Exide cu gel, nu are putere sa invirta motorul, am incercat sa pornesc cu un cablu si nu am reusit. Am cumparat un redresor Einhell si in instructiuni scrie ca nu se recomanda la bateriile cu gel. Voi ce stiti, pot incarca cumva bateria? multumesc. de cati ani e bateria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 6, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 6, 2013 In mod normal se incarca si baterii cu gel, cel putin redresoarele astea inteligente nu au nicio restrictie. Am avut Exide cu gel si am incarcat-o fara probleme. Cine stie ce redresor este ala pe care il ai tu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Salut, am probleme cu bateria de la 1100 lt, Exide cu gel, nu are putere sa invirta motorul, am incercat sa pornesc cu un cablu si nu am reusit. Am cumparat un redresor Einhell si in instructiuni scrie ca nu se recomanda la bateriile cu gel. Voi ce stiti, pot incarca cumva bateria? multumesc. La cati V scade tensiunea pe bornele bateriei in momentul in care apesi pe buton sa invarta? Poti pune in paralel o baterie de masina cu cabluri sa vezi daca face la fel? Daca face la fle, de vina e electromotorul. Daca nu, e bateria. Ar trebui sa o incarci si de la incarcatorul ta, indiferent de ce natie e. Si cand mergi cu motorul, bateria se incarca de la alternator... nu stie ea de unde e curentul, de la alternator, de la incarcator... Salut, am probleme cu bateria de la 1100 lt, Exide cu gel, nu are putere sa invirta motorul, am incercat sa pornesc cu un cablu si nu am reusit. Am cumparat un redresor Einhell si in instructiuni scrie ca nu se recomanda la bateriile cu gel. Voi ce stiti, pot incarca cumva bateria? multumesc. Acu am vazut mai bine, ai dat deja curent de la masina, cu cablu, si tot nu o ia. In cazul asta as desface electromotorul jos de pe motor sa vad unde ii hiba, in el. Chiar acu ajut un ungur din Budapesta cu o problema asemanatoare, dar la un 1150. Am hotarat ca asta era problema la el: Deci incepe prin a demonta electromotorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 7, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 7, 2013 Dane, daca bateria este sulfatata de tot nu stiu daca merge pornita luand curent prin cabluri, am intalnit situatia asta la un vecin la masina. Apoi mai este si chestiunea cablurilor, daca sunt luate de prin Peco te poti c.aca pe ele, alea au doua lite in interior. Ca idee, eu mi-am facut cabluri luate la metru din conductori pt.aparate de sudura, pornesc si raba cu ele.. Inainte sa desfaca toata mobra l-as sfatui sa incerce direct cu o baterie de masina intai sau sa faca rost de doua cabluri groase, adevarate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Ai dreptate. Daca sunt cabluri de calitate slaba (subtiri sau conexiuni slabe) la curentul care trebuie sa treaca prin ele este o cadere de tensiune destul de mare si nu ramane tensiunea necesara pentru pornire. In plus, daca bateria este foarte descarcata, in momentul cand conectezi cablurile, bateria in sine suge ceva amperi. Cel mai bine este sa incerci cu o baterie legata in locul celei existente, chiar si de masina. Daca are capacitate mai mare, nu este absolut nici o problema. Ideea este sa fie cablurile conectate corect si legaturile foarte bine facute. Bateriile cu gel se incarca de la redresor fara nici o problema, mai ales daca redresorul este din cel inteligent cu regulator de curent si tensiune bine stabilizata. De fapt bateriile cu gel sunt asemeni celor clasice cu acid, doar ca electrolitul este gel, care nu se evapora si nu trebuie completat (cu apa, in cazul acidului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Multumesc pentru sfaturi si recomandari. Bateria cred ca este veche, am primit-o cadou de la AB cind am facut motorul. Aveti dreptate, cablurile sint proaste, o sa le inlocuiesc si apoi mai incerc cu ele ca sa nu demontez, pentru ca motocicleta este afara intr-o curte si nu am sursa de curent pentru redresor. Daca nu reusesc, o aduc in fata blocului si pun redresorul. Ma gindeam sa conectez redresorul la priza motocicletei, este posibil? Multumesc pentru sfaturi si recomandari. Bateria cred ca este veche, am primit-o cadou de la AB cind am facut motorul.Aveti dreptate, cablurile sint proaste, o sa le inlocuiesc si apoi mai incerc cu ele ca sa nu demontez, pentru ca motocicleta este afara intr-o curte si nu am sursa de curent pentru redresor. Daca nu reusesc, o aduc in fata blocului si pun redresorul. Ma gindeam sa conectez redresorul la priza motocicletei, este posibil? Am uitat sa spun ca redresorul este nou, Einhell BT-BC 4P Blue, de 4 amp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 8, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Daca priza si steckerul redresorului au acelasi diametru merge fara probleme. Vezi ca BMW face diametrul la prize mai mic, iti trebuie un adaptor de stecker, pentru ca acel redresor(nefiind pt.BMW) mai mult ca sigur are stecker normal. Bre nea Viorele, fa altceva, ia bateria in casa, pune-o direct la acel redresor si dupa ce se incarca o tii in casa, ce te mai complici atata cu sursa de curent! Editat Ianuarie 8, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 BMW Camp 4 - /index.php?/topic/688780-bmw-camp-4/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 salutam poporul , putin cam tarziu, dar urarile sunt din inima ! numa' de bine si asfalt uscat ... si prematur, pe desupra , dar fara incidente ! <ce arome, ce miresmeee > ... de primavara ps: @Dan Cata : n-am apucat sa ma dau cu Bubu-Linu' nici macar in garaj, dar astept primavara ca sa vad cum ti-a mers mana prin maruntaiele lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Asta te ajuta? http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-R1100RS-R-1100-RS-ABS-CONTROL-UNIT-/170966268496?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item27ce623a50 Asta are 10 lire shipping in uk. Daca are pana in 5 kg ti-l aduc eu cu 50 lei pana la tine acasa, ce depaseste 5 kg vine 10 lei / kg in plus. Pentru transport UK-Ro(si nu numai) si cumparaturi de pe oricare ebay recomand pe colegul nostru Adrian(Garcya), eu colaborez foarte bine..plus ca este BMW-ist de-al nostru../index.php?/topic/600380-piese-si-accesorii-moto-din-anglia/page-9&do=findComment&comment=3313073 Mersi Luigi pentru recomandare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Am comandat unul din USA. Toate par sa fie in regula pana acum. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 (editat) Aviz celor carora au sisteme ABS si le zornaie discurile de frana. Inainte de toate va spun sa nu va faceti ganduri ca ar fi discurile de vina. Problema este a RollPin, acestea fiind fabricate din duraluminiu. Voind sa schimb bucsele (motivul fiind jocul discurilor inspre inainte-inapoi) am observat ca mi-au cazut fragmente de arculet la desfacerea discului de frana. Mi-a dat de gandit si faptul ca in discuri este practicat din 3 in 3 un sant mic. Vazand ca printre bucsele comandate eu nu am niciuna cu acest arculet, nu am sfidat problema. Am discutat cu DanCata si constatarea este ca cei care avem 12 bucse(ROLLPIN) per disc si dorim inlocuirea, trebuie sa comandam 9buc-Cod OEM 34112310086 circa 12lei/buc 3buc-Cod OEM 34112310995 circa 25lei/buc dar chiar daca sunt mai scumpe, tocmai acestea centreaza discul si elimina zornaitul. In poza atasata, cele 2 bucse din stanga au fost cele cu semnul de intrebare. Cea din dreapta, unde se vede si uzura sunt cele de 12 lei. A, si din cele 6 st-dr in total, la mine numai una mai avea arculetul intreg. Editat Ianuarie 14, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Aviz celor carora au sisteme ABS si le zornaie discurile de frana. ... si nu numai Asta se aplica la toti care au discuri flotante pe fata, adica si la RS si la ce modele or mai avea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 (editat) as fi vrut sa iti dau like sa nu mai incarc postul cu inca un coment. Subscriu. Si la faptul ca m-ai ajutat. Editat Ianuarie 14, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.