Sari la conținut

Postări Recomandate

Bizzarr o mobra buna pt oras cit si pentru drum e r 1100rt sau 1150 respectiv 1200.ce e rt de fapt e un r1100r carenat,mai mult sau mai putin.are ciclistica si manevrabilitate de naked si confortul oferit de carene al unui turing.exemplul cel mai bun ca majoritatea politistilor au rt.acum daca nu te deranjaza vintul alegi un r1100r.daca nu ai experienta mai bun e r850r respectiv rt.sa ai in vedere ca nu e o jucarie nici 850.poti cauta una cu abs .in functie de experientata pe 2 roti poti lua un motor sau un maxiscuter care e mult mai potrivit pt oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@KHK: multam de raspuns. O sa ma orientez spre un alt model in cazul de fata. Eu am pus ochii pe LT si am citit recenzii bune despre model, dar daca voi ziceti ca nu e chiar ce mi s-ar potrivi, atunci nu imi ramane decat sa ma uit si dupa altceva. In alta ordine de idei, ce mi-ati recomanda?

 

Ah... am uitat ceva important: daca esti incepator, chiar nu m-as gandi la un LT!

Predominant pt oras vad mult mai indicat de exemplu un naked gen R1150R (sau 1200) sau daca esti mai corpolent, cred ca ti s-ar potrivi si mia bine GS-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezamagitorule eu mi-am pus toba pe r1100r.am gasit niste baieti chiar pe site care fac custom .tobele se numesc race si sunt ok.incep de la 100e .trebuie facut un cot pe care in unctie de oras itirecomanda ei vreun colaborator.ala mai e vreo 50e.poti lua toba sh dar sa verifici sa fie de origine(majoritatea au pe fata cu evacuarea producatorul stantat)sonda lamda se scoate de tot apoi in cutia de sigurante se scoate prima cutiuta din stinga (portocalie de obicei) apoi siguranta nr 5 de la stinga la dreapta,pui contacul accelerezi de 2 ori pina la maxim pui siguranta nr 5 inapoi si pornesti.in felul acesta se reseteaza calc. Iar el trece la harta de injectiefara sonda lamda.vei avea un amestec mai bogat un consum cu 1 l si o racire mai buna a cilindrilor.vei mai scapa si de efecul de surging sau mersul in valuri care il daca ai sonda lamda.sfatul meu nu e impartasit de toata lumea dar eu asa am facut iar mobra merge si seaude excelent.poate nu ai lamda si atunci scapi de bataie de cap.primele modele nu au.daca mai vrei info cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, eu din cauza durerii de spate am vandut fosta motocicleta o Yamaha diversion de 900. Dupa achizitionarea rt-ului am scapat de durerea spatelui chiar si la 400 km de mers continuu. As recomanda rt-ul, dar ptr o utilizare frecventa in oras mi-as alege totusi ceva mai usor cu racire pe apa si ventilator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@NaeL: multumesc de parere. Poti sa-mi recomanzi ceva din descrierea pe care am facut-o?

@Kevinn: nu glumesc. Asa cum am zis si in primul meu post, nu ma pricep la motociclete deloc. Am vazut, mi-a placut si acum cer parerea celor experimentati ca sa nu imi para rau dupa aceea. Nu e ca si cum mi-as cumpara o pereche de pantofi pe care ii pot uita in dulap ca au costat 200 lei.

@KHK: multam de raspuns. O sa ma orientez spre un alt model in cazul de fata. Eu am pus ochii pe LT si am citit recenzii bune despre model, dar daca voi ziceti ca nu e chiar ce mi s-ar potrivi, atunci nu imi ramane decat sa ma uit si dupa altceva. In alta ordine de idei, ce mi-ati recomanda?

 

Multumesc.

 

Eu ti-as recomanda ceva mediu: F800ST sau F650GS din gama BMW SH sau F700GS/F800GT nou

neaparat cu ABS :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am dat si eu de problema cu senzorul Hall.

Am mers azi printr-o ploaie torentiala, si m-am trezit ca s-a oprit motorul in mers si nu mai porneste.

N-am apucat decat sa verific ca nu are scanteie, nu am apucat sa vad daca injectoarele dau benzina.

Daca te pricepi un pic ii demontezi si-i trimiti lui Dan. La fel am patit anul trecut la spalatorie. Mi-a schimbat Dan alti senzori pe aceiasi placa i-am montat si a pornit la sfert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor de sfaturi si de informatii. Sunt intr-adevar utile (chiar daca sunt un pic bagat in ceata cu toate modelele indicate de voi, dar ma descurc eu cumva). Eu merg dupa ideea ca imi cumpar acum o motocicleta pe care nu as vrea s-o schimb o perioada buna de timp (probabil se intampla din cauza faptului ca la fel am facut si cu masina). Poate fi o motocicleta care pentru inceput sa fie un pic cam mult pentru ce imi trebuie mie, dar in viitor (3-4 ani) sa fie ceva care sa ma multumeasca pentru conditiile date (mers la servici si prin oras cu ea si pe timp de vara o iesire din Bucuresti pentru a savura mersul pe motocicleta). Eu sunt crescut la Oradea, si in consecinta caracterul meu este mai domol, nu tin neaparat sa fiu eu primul la semafor, sa plec primul de la semafor, sa depasesc pe toata lumea si sa ma iau dupa cate unul care m-a deranjat. Pur si simplu sa folosesc motocicleta si sa ma bucur de ea.

@andrei gras: tu zici ca un RT m-ar lamuri si m-ar satisface pe deplin. Multumesc de sfat, o sa caut preturi pe internet, ca in fond si la urma urmei, pretul este cel decisiv.

@ KHK: multumesc pentru recomandari. O sa caut pe net sa vad ce gasesc si te tin la curent cand ma lamuresc cu una

@Sagetatu: ce modele sunt cele recomandate de tine sa fie cu racire pe apa si ventilator?

 

Multumesc inca o data pentru sfaturi! Astept cu nerabdare sa mai primesc si altele (nu ca sfaturile primite nu ar fi bune, dar cu cat sunt mai multe, cu atat e mai bine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@Bizzarr, printre atatea sfaturi primite de la neposesori, eu ca detinator de LT ce ti-as putea spune in plus? :crack:


Intai de toate citeste topicul asta, sunt mai multi posesori de LT pe aici.

 

Eu o am de doi ani si patru luni, am luat-o cind avea 38.000 km si am pus inca 53.000 km peste ei, cu un singur drum afara, in Italia.

Merg cu ea cit timp nu este zapada pe jos, la servici, la piata, oriunde..cunoscutii o vad mereu in fata la CCA, in zona in care lucrez.

Odata ce te obisnuiesti cu masa ei este ca un scuter, am avut printre altele un Burgman 650 care se manevra mai greu decit LT-ul, care are o ciclistica extraordinara.

Am avut si RT, o mobra minunata, dar in oras nu puteam sa merg decit fara coburii laterali, la 1100/1150 acestia sunt prost ganditi, latimea lor depaseste motocicleta, mobra este mai lata in spate si la manevrele printre masini ii zgariam mereu.

La oricare mobra oglinzile trebuie sa fie elementele cele mai late, la RT era invers.

La LT nu am problema asta, daca iti intra fata la spate nici nu te mai uiti.

In opinia mea nu are importanta faptul ca esti incepator si iti iei o motocicleta grea, fiind incepator chiar ai niste atuuri, mergi mai atent si temperat, te vei obisnui cu ea imediat.

Primul meu motor in anul in care mi-am luat permis a fost VN1500, o mobra cu care m-am inteles extraordinar, desi era mare si grea ca porcu'.

 

Despre confort, eleganta si prestanta nu are rost sa iti vorbesc, o sa-ti spun despre consum, afara intre 5.2-5.5(120/140km/ora, in oras 6.5-7.

Partea frumoasa este ca fiind un motor greu are cam acelasi consum indiferent ca mergi singur sau cu pasager+bagaje, in plus de asta, din cauza masei sale, greutatea pasagerului este irelevanta.

 

Suna-ma la numarul din semnatura si ne putem intalni sa o vezi, te urci pe ea si iti faci o idee despre cum arata live, la kilometrii ei de-acum o saptamana

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@l.u.v.: multumesc de sfaturi. Am intrat si pe topicul indicat de tine, dar nu stiu sa-ti spun motivul pentru care nu am scris direct acolo. Eh, acuma stii si tu cum e cu cioara care-si lauda puii. E normal. Nu am de unde sa stiu daca cineva de aici a avut LT inainte de a avea alt model ca sa poata face o comparatie competenta (dupa logica mea, trebuie sa ai ca sa stii despre ce e vorba), dar am luat de bun tot ce mi s-a zis si am multumit. Multumesc pentru invitatie, cu siguranta te voi deranja cu un telefon intr-o dupa-masa cand vei avea timp si chef de o demonstratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luigi esti un mare domn. Chiar asteptam sa dai tu cele mai indicate sfaturi. Cunoscundu-te personal (Fantanita Craesei) sunt sigur ca vom mai avea un BMW-ist in comunitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma confrunt cu o eroare la ABS (R1100RT). Ramane aprins doar ledul de sus de pe bord, cel de jos se aprinde doar cand vrea el, fara nicio noima. Am facut un test cu ledul legat la mufa de sub sa si la minusul bateriei si s-a aprins doar o data, ceea ce ar insemna, conform unor site-uri de afara: front pressure modulator.

Problema este ca nu am reusit sa resetez ABS-ul, desi am respectat procedura.

S-a confruntat cineva cu problema asta si, daca da, cum a rezolvat-o?

Multumesc anticipat pentru orice sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog daca sunteti amabil sa imi dati o parere despre acest BMW rt

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-bmw-r1150rt%20%20abs-din-2002-521699.html

 

Intentionez sa il cumpar! Ce ziceti, judecat doar dupa poze!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu poti cumpara un motor doar dupa cum arata in poze, asta-i clar!

Certitudini: Adusa din Italia, mobra a avut pregatire audio si s-a montat ulterior cass aftermarket, polizata sigur pe-o parte, poate chiar pe ambele, dar nimic de speriat, lucruri minore dealtfel..

Arata bine asa , la prima strigare..dar sunt destule de verificat la el..

Daca esti hotarat ma suni si discut cu un pretin din zona, tatal lor, sa mearga sa-l vada cind dispune de timp..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu,omul vinde multe motoare,o face de ceva vreme si cunosc persoane care au luat de la el,acestia fiind pe deplin multumiti.

Da o fuga pana acolo cu cineva care ii stie tainele si e ca si rezolvata problema.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti cumpara un motor doar dupa cum arata in poze, asta-i clar!

Certitudini: Adusa din Italia, mobra a avut pregatire audio si s-a montat ulterior cass aftermarket, polizata sigur pe-o parte, poate chiar pe ambele, dar nimic de speriat, lucruri minore dealtfel..

Arata bine asa , la prima strigare..dar sunt destule de verificat la el..

Daca esti hotarat ma suni si discut cu un pretin din zona, tatal lor, sa mearga sa-l vada cind dispune de timp..

LA ce te referi cand spui ca a fost polizat?!

Dupa ce anume iti dai seama de asta si pe ce te bazezi cand afirmi asta?!

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-bmw-r1150rt%20%20abs-din-2002-522141.html

Editat de spitfiredragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA ce te referi cand spui ca a fost polizat?!

Dupa ce anume iti dai seama de asta si pe ce te bazezi cand afirmi asta?!

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-bmw-r1150rt%20%20abs-din-2002-522141.html

 

Cred ca se refera la protectiile pentru cilindrii (si din ce vad si oglinzile sunt julite un pic...cel putin cea de pe dreapta).... sunt julite dar vopseaua este impecabila. Asta nu inseamna ca e praf, ale mele arata la fel. L-am scapat pe loc ... :(

Editat de Bogdan_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca se refera la protectiile pentru cilindrii (si din ce vad si oglinzile sunt julite un pic...cel putin cea de pe dreapta).... sunt julite dar vopseaua este impecabila. Asta nu inseamna ca e praf, ale mele arata la fel. L-am scapat pe loc ... :(

Inteleg, si sincer si omu mi-a spus ca e oglinda de pe dreapta julita. M-am uitat cat am putut de atent la chiuloase si nu am vazut urme, pe protectii in schimb se vede ceva insa nu de profunzime. F posibil sa fi fost scapat!

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa iti spun eu de victor.eu am luat 2 bmw de la el primul a fost impecabil la un pret corect iar a doua a avut citeva probleme dar pretul a fost foarte mic.acum 2 zile a fost si un prieten la el si si-a luat o mobra cu care se da prin transilvania acum.la el pretul intodeauna e corect.nu te astepta sa iei un rt cu4000 si sa fie nou ca unul nou e 18000 dar iti pot spune ca daca ar fi sa imi iau un sh la el ma duc.iar din poze mobra arata f bine in rest pt toate exista magazine de piese si mecanici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus placuta cu senzorii Hall refacuta de Dan Cata inapoi si totul e ok.

Multumesc inca o data.

Se poate adauga inca un exemplu pe lista celor cu placute parsive: la teste parea ok, in practica nu era.

Editat de bcristian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

sunt printre altele si possesor de BMW F800R.

 

:excl: Info important pentru posesori de BMW: Daca aveti cunostinte prieteni etc. care din intimplare lucreaza la BMW apelati pentru reducere de pret.

In acest an BMW-Motorrad sarbatoreste 90 de ani. Cu ocazia aceasta sunt pentru angajati reduceri de 39%, deobicei sunt doar 22%

 

39% reducere doar pentru accesorii si inbracaminte

iar regular 22% pentru motociclete.

 

Cu ocazia aceata mi-am comandat un set de valize cu suporti ^_^

 

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...