Admin l.u.v Postat Iunie 3, 2014 Admin Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Uite aici; http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-road-4#dim La mine sa dus deja 1mm pe fata dupa 3500 de Km. Pe spate are numai 550 de Km. Ce legatura este intre linkul ala, motocicleta ta si RT1100 care are 160/60/18? Editat Iunie 3, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Mi-am pus pilot road 3 am facut 1200 km si nici macar nu s-au uzat ,,tepii" aia de pe cauciuc. Nu stiu ce o face pilot 4 dar tare-s multumit de astea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Va salut dragi colegi. Am o mare problema la care nu am idee cum sa-i dau de cap. Am tot urmarit acest forum dar nu am mai gasit aceasta problema. Motorul meu nu mai vrea sa porneasca: am fost cu el la servici si l-a prins ploaia saptamana trecuta; dimineata cand am iesit din tura, a pornit la sfert, a mers 1-2 minute si in timp ce il stergeam de praf s-a oprit. Dupa asta nu a mai vrut sa mai porneasca. Am dat la automat de mai mutle ori si a murit bateria. L-am lasat acolo, m-am dus a doua zi, am mai incercat o data, si surpriza: a pornit din prima. Am plecat spre casa, dupa vreo 10 km in timpul mersului s-a oprit iar, si tot asa, nu a mai vrut sa mai porneasca, Am tras pe dreapta, am fumat o tigare si am incercat din nou, si a pornit. Am ajuns acasa, am pus bateria pe redresor si in urmatoarea zi am vrut sa merg la un service sa imi verifice compresia si sa imi faca reglajul la tacheti si la supape. Am pornit-o dimineata, a pornit din prima, am lasat-o putin sa se incalzeasca si m-am dus sa dau la catel de mancare, timp in care s-a oprit iar; si iar nu a mai vrut sa mai porneasca. De atunci nu a mai vrut sa porneasca deloc. Am verificat bateria, pare ok - peste noapate am lasat-o pe redresor (am incercat cu alta baterie si la fel face). Am verificat bobina, are o rezistenta si in primar si in secundar, nu mai stiu cat, dar o pot masura din nou. Am pus o bujie in fiecare fisa si am constatat ca nu da scanteie cand e pusa la masa si dau cheie. La esapament iese miros de benzina. Am verificat senzorul Hall cu un montaj cu led ce l-am gasit pe net si functioneaza ok. Pompa de benzina se aude cand pun contactul. Nu am verificat daca are presiune la injectoare, dar odata ce iese miros de benzina la esapament, banuiesc ca benzina baga, ca altfel banuiam ca este vreun furtun spart in rezervor; dar asta nu inseamna ca nu da scanteie, nu? Este posibil sa fie si bateria epuizata? ...desi electromotorul il invarte cu spor... Ce as mai putea verifica inainte sa o urc pe o remorca si sa merg la un service? PS: Benzina are destula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 posesorii de 1200 rt model 2014, parcati jucariile ) http://ultimatemotorcycling.com/bmw-announces-recall-2014-r-1200-rt-motorcycle-news/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Senzorul hall sau mai exact firele care stau lipite pe blocul motor care s-au copt.daca e bobina nu porneste la temperaturi mici.daca e ecu nu merge deloc.vezi ca face dan cata la pret rezonabil si sunt mai bune ca noi.dai si lui un tel poate te ajuta mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Pai in cazul asta nu ar fi trebuit sa imi iasa verificarea senzorului Hall cu circuitul cu leduri. Oricum am schimbat firele originale cu unele profesionale rezistente la temperaturi mari, la peste 1800 C, in aceasta primavara. Dupa schimbare am mers ceva vreme si nu am avut probleme, am mers chiar pe ploaie... Azi sunt la servici pana maine, dar maine cum ajung acasa am sa mai verific iar firele acelea. Probabil s-a intamplat ceva la legatura dintre firele originale care sunt conectate la senzori si cele pe care le-am pus eu... Multam de pont. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 (editat) sustin ipoteza cu senzorii hall. Verifica bine lipituri/contacte.Daca continua, ia legatura cu Dan Cata. Maestru emerit in adus bemveuri pe calea cea dreapta Editat Iunie 6, 2014 de dezamagitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Asta am sa fac, iar daca nu ii dau de cap am sa-l contactez pe Dan Cata sa ma indrume ce as mai vea de verificat. Multam fain de sugestii, va anunt ce a avut imediat ce am rezolvat-o. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 (editat) In opinia voastra am vreo sansa sa gasesc un motor pt un k1200rs din 97'? Eventual variante care s-ar potrivi pe aceasta motocicleta, daca stiti? Din pacate al meu s-a spart. Bine ca eram in romania. Editat Iunie 7, 2014 de 1ntruder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 7, 2014 Admin Share Postat Iunie 7, 2014 (editat) varugica..coleg de forum, are unul pe o mobra aflata in dezmembrari. Daca nu reusesti gasesti pe ebay.. Editat Iunie 7, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 varugica l-a dat din pacate. Pe ebay am gasit, dar se afla in Germania si costa transportul de ma rupe. Cunoasteti pe cineva care face drumuri berlin bucuresti si vrea sa faca un ban in plus? http://www.ebay.com/itm/BMW-K1200RS-K1200GT-Motor-komplett-Engine-Kupplung-Funktion-gepruft-K-1200-/111373855699?pt=DE_Motorradteile&hash=item19ee662bd3&vxp=mtr#shpCntId Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 @ 1ntruderVorbeste cu andrei 0722331330 , se ocupa de transport moto si e din bucuresti . Mie mi-a adus motocicleta din franta cu 300 euro , deci pt doar o piesa , de ii este pe traseu ( am inteles de la sofer ca masina ii merge saptamanal in germania ) n-ar trebui sa te taxeze cu cine stie ce. Tipul de pe ebay la care ai gasit motorul vezi ca nu-i tare de incredere, eu am cumparat de mai multe ori de la el si din 4 tranzactii una s-a lasat cu o semi-tzeapa . Asa ca daca cumperi de la el , plateste prin paypal , sa iti poti recupera banii daca e vreo problema cu motorul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Asta am sa fac, iar daca nu ii dau de cap am sa-l contactez pe Dan Cata sa ma indrume ce as mai vea de verificat. Multam fain de sugestii, va anunt ce a avut imediat ce am rezolvat-o. Stima! Am rezolvat problema cred, ca in , dar totusi nu-mi dau seama de ce nu aveam scanteie. Mufa din dreapta era introdusa ok, dar nu facea contact cred, acum merge ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Va salut,nu a trecut decat 2 luni de cand am vandut f 650-ul Funduro,de care pot sa spun ca m-am bucurat cat am putut de mult fiind prima motocicleta serioasa.L-am avut in posesie aprox 1 an si jumatate (ploaie,frig ,soare nu a contat)timp in care am facut o calatorie pana in Athena , iesiri pe drumuri forestiere in tara etc. Ma gandesc serios ca urmatoarea motocicleta sa fie cu motor boxer,dorinta mea de cand m-a prins microbul . Rog posesorii urmatoarelor modele... R1100 GS(pe primul loc datorita posibilitatiilor de iesire de pe asfalt) ,R1100 S (imi place foarte mult aspectul si cred ca este cea mai manevrabila )si R1100 RT (cred ca la aspectul touring castiga detasat ) sa-mi spuna cate ceva despre ele ...comportamentul in oras si in afara orasului ...orice sfat este binevenit. Problema este ca nu am condus nici unul din aceste modele In principiu stilul de condus va fi ... Oras majoritatea timpul (va fi o motocicleta de zi cu zi )+mers la job. 2 -3 iesiri pe luna din oras pt plimbari cu pasager. Nu exclud (in functie de cat timp liber am ) o calatorie mai lunga pe sezon ...cel putin 1000-1500 km sau mai mult in functie de destinatia aleasa. L.E..Stiu ca cele trei modele sunt din clase diferite ...dar au motorul in comun care este facut sa inghita km.Din cauza ca nu am condus nici unul din modele incerc pe cat posibil sa adun informatii de la posesori ... Mai exact in ce situatii folositi un model anume ? Am omis sa scriu ca in cazul GS-ului vor fi si ceva iesiri de pe sfalt ...dar iesiriile off nu sunt un criteriu decisiv dat fiind masa motocicletei deloc de neglijat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Salut, ai nr meu de telefon acolo te rog suna-ma ca sunt in sesiune si nu prea am vreme de laptop. Si eu am facut aceasi tranzactie de la F650 st la 1100 gs. Orice intrebare legata de 1100 gs dar nu tehnica (nu sunt mecanic) te pot ajuta. Motorul este de vanzare dar nu am intentia sa ti-l "indes" pe gat. Iti pot spune cum a fost trecerea pt mine de la 650 rotax la 1100 boxer. O zi faina, Dan /index.php?/topic/713660-bmw-r-1100-gs/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Buna dimineata si bine v-am gasit! Incepand de duminica dimineata am devenit posesor de 1100RT. Sper ca, in timp, sa ajung sa ii cunosc pe cat mai multi dintre voi, sa impartasim cat mai multe informatii utile dar si cat mai multe fotografii de prin locuri faine prin care am colindat. Toate cele bune! Singurele doua fotografii cu submarinul de pe drumul Bucuresti - Timisoara de duminica. Am plecat tarziu din Bucuresti ce-i drept, dar nu imi statea deloc gandul la poze. Doar vrum-vrum, curbe, cuplu samd . Editat Iunie 10, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 10, 2014 Admin Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Hai ca m-ai facut praf cu achizitia asta!! Esti ultimul la care ma gandeam sa-si ia BMW si mai ales boxer!! :-)))) Nu am timp sa-ti caut postarea unde iti spuneam despre BMW si tu declarai ca esti dependent de ture/acceleratii, si alte d-astea, vrei altceva de la o mobra!! Sa inteleg ca ti-a venit mintea la cap? PS: Sa te bucuri de traktor, sunt curios cum ti se va parea! PS2: Ca sa ma las definitiv de mobre mai trebuie sa-si ia si Harea BMW :-)))) Editat Iunie 10, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Buna dimineata si bine v-am gasit! Incepand de duminica dimineata am devenit posesor de 1100RT. Sper ca, in timp, sa ajung sa ii cunosc pe cat mai multi dintre voi, sa impartasim cat mai multe informatii utile dar si cat mai multe fotografii de prin locuri faine prin care am colindat. Toate cele bune! Singurele doua fotografii cu submarinul de pe drumul Bucuresti - Timisoara de duminica. Am plecat tarziu din Bucuresti ce-i drept, dar nu imi statea deloc gandul la poze. Doar vrum-vrum, curbe, cuplu samd . Frumos motorul ! Sa te bucuri de el multi km fara incidente ! Scuze ca intreb.....asa e cumva motorul cu revizia de 700 e? Nu de alta dar pe ala am pus si eu ochii dupa ce vand GS-ul.....sa stiu sa ma apuc de cautat in alta parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Cine are 1200... poate ati observat sistemul de prindere la becurile din far. E o clema care la un capat sta in ceva plastic. Ei, ala in timp, de la caldura, se coace si se sparge. Asta mai ales daca faci imprudenta sa schimbi becul. O solutie ar fi asta: Destul de tare, si usor de reparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Hai ca m-ai facut praf cu achizitia asta!! Esti ultimul la care ma gandeam sa-si ia BMW si mai ales boxer!! :-)))) Nu am timp sa-ti caut postarea unde iti spuneam despre BMW si tu declarai ca esti dependent de ture/acceleratii, si alte d-astea, vrei altceva de la o mobra!! Sa inteleg ca ti-a venit mintea la cap? PS: Sa te bucuri de traktor, sunt curios cum ti se va parea! PS2: Ca sa ma las definitiv de mobre mai trebuie sa-si ia si Harea BMW :-)))) Salut Luigi! Da, este cel al vecinului tau. Pai, am vrut un (sport-)touring cu: - protectie la vant mai buna decat VFR-ul - confort mai bun atat pentru mine cat si pentru pasagera (pozitie mai dreapta, sei mai late si topcase cu spatar) - cardan (mi-au ajuns atatia ani pe lant) - ABS sau macar DualCBS, fiindca am trecut prin prea multe situatii delicate pe doua roti. Avand in vedere optiunile, jonglam, in ordinea preturilor, intre RT, PanEuropean sau FJR. Am citit si exclus: * RT1150 din cauza ambreiajului hidraulic si servofranei. Mi-ar fi placut de la el farul clar. Dupa ce m-am dat cu al meu, mi-am dat seama ca a sasea treapta nu este un "must have". * Pan-ul 1100. Depasita ca design dpmdv. Desi, inclin sa cred ca este mai lineara, mai smooth decat RT-ul * FJR-ul vroiam doar generatia 2a. Prima, la pretul cerut vs. hibele prezente, nu ma incanta. RT-ul intre 3 si 4000E, Pan-ul cel mai ieftin gasit de mine 4500E dar nu m-as fi legat la cap cu el iar FJR-ul generatia a doua incepea de pe la 6000E. Dupa ce am avut VFR, as fi vrut Pan-ul de 1300. ACa bani, fara dureri de cap si depasit bugetul, ma incadram doar la RT. Asa ca m-am dus la un test cu un RT. Atunci si acolo s-a "incheiat" totul . Din ce exista la vanzare acum, cel al vecinului tau mi s-a parut cea mai buna optiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 10, 2014 Admin Share Postat Iunie 10, 2014 (... ...)* RT1150 din cauza ambreiajului hidraulic si servofranei. Mi-ar fi placut de la el farul clar. Dupa ce m-am dat cu al meu, mi-am dat seama ca a sasea treapta nu este un "must have". 1150-ul esti si acum, la atatia ani de cind nu se mai produce, o mobra absolut superba ca linii, fluiditate, eleganta si prestanta. Nu aveai de ce sa-ti faci griji prea mari din cauza ambreiajului si servofranei, desi este clar, cu cit sunt mai complicate cu atata cresc sansele de defecte. Nu ai treaba cu a sasea, mai toate Luxury Touring au 5 trepte, ST, FJR, LT, RT, etc, cutiile sunt etajate perfect. In ciuda mersului mai de traktor ai sa ajungi sa iubesti mobra asta, de-acum mai ai nevoie de (doar) trei lucruri in viata ta: 1.Sanatate. 2.Timp. 3.Bani de gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Multumesc frumos, Luigi! Ca o recenzie si pentru colegul ce spunea ca doreste o parere despre RT, dupa cei 700 de km parcursi, pot spune urmatoarele: - Cuplu superb - elastic si mai mult decat suficient. Nu iti trebuie deloc treapta mare ca sa te deplasezi cu viteza peste limita (legala sau a bunului simt). Trage din orice treapta si din aproape orice zona a turometrului. Mult mai vanos decat VFR-ul la depasiri. Nu trebuie urcat mult in ture ca sa termini orice manevra. Se arunca (,) ca din catapulta si revine la fel de plonjat cand este decelerat. Nu ii place subturat in treapta mai mare si nici nu ii place sa fie accelerat de acolo (de sub 3000/3500 rpm mai precis). Mai bine o treapta in jos si dupa aceea acelerat. Pe cat de superb este cuplul de torpila la drum intins, pe atat de pacatos este in oras. Nu ma vad facand naveta cu el prin oras sau zona metropolitana nici picat cu ceara. Nici nu apuci sa dezlantui cuplul, ca trebuie sa tai gazul. Si asta da nastere unui mers in hopuri, care mie nu mi-a placut. Cu a doua ajungi fara prea mare stres la 70 de kmh. Sa incingi submarinul acesta, mergand in treapta 1 si 2 prin oras, nu este cel mai confortabil lucru. Plus scuturaturile acestor 2 trepte. Iti trebuie mana foarte fina ca sa nu baleieze din suspensii. M-au obosit cei 40 de km prin Bucuresti. Desi duminica si pustiu, tot trebuia sa opresc la semafoare. Numai 123, 321, etc, etc. Din 10 schimbari de treapta din 3 in 2, in jumatate dintre ele mi-a scartait roata spate, ca idee despre cuplu. - Manevrabilitate incredibila pentru volumul sau. Nu m-a speriat nici o curba pe Bucuresti - Pitesti - Craiova - TM. Ajuta mult si cuplul. Daca simti ca te fura peisajul, tai gazul si asta reduce consistent viteza si inertia. Obisbuit de pe enduro, am si franat + schimbat treptele cand eram deja usor inclinat pe curba si totul a fost ok. Nu va inchipuiti hooligan ride-uri sau ceva de genul. Ce vreau sa spun este ca sta foarte ca pe sine in curbe si ca, pana intr-o limita decenta, poti sa te dai brut la el si nu se panicheaza deloc. - Pentru mine, la 1.87 ai mei, din pacate, parbrizul standard combinat cu seaua pe minim nu protejeaza de curent asa cum mi-as fi dorit (liniste totala). La drum intins, cand nu ma grabeam, mergeam la 100-110 in treapta 4, cu casca cu vizorul deschis. Daca inchideam casca nu imi placea vajaitul. Acum am inteles de ce toti BMW-istii poarta flip-up. Pe autostrada am mers constant 140-160. Parbrizul insa la minim, curentul in zona gatului, dar si vajaitul aferent. Chiar cu cagula cu windstopper la gat tot am simtit influenta curentului de aer rece. Am probat acum cateva zile un 1100RT ce avea parbriz aftermarket de la Ztechnik pe el. Ridicat la maxim insa si acesta crea niste turbulente crunte ce imi impingeau capul cu toata forta spre bord. Ciudata senzatie, Pozitia in care aveam cel mai bun compromis protectie/vajait era cu dunga parbrizului in linia ochilor. O sa vad ce si cum, dar am sa incerc sa fac ceva in privinta asta pe viitor. La viteze ok, prin tara, este ok, stau la 110-120, dar daca ma grabesc si vreau sa merg mai intins pe autostrazi, la un 140-160, nu prea este confortabil. - Obisnuit cu protectia la vant de pe motocicletele anterioare mi-am luat cu mine echipamente ceva mai groase. Dupa 2 ore in sa ma luptam cu mine. Pe de o parte nu imi venea sa ma opresc din stilul de mers balistic, intins, ma gandeam la toate tirurile pe care le lasasem in spate, insa pe de alta parte, deja nu mai imi era cald. Ma ardeau pur si simplu anumite componente ale echipamentului. Ce vreau sa spun - motocicleta este atat de mare in fata si protejeaza atat de tare de curent incat intr-o zi torida de vara ai toate sansele sa te coci, la propriu, in echipamente inchise la culoare si/sau neaerisite serios. Cel mai crunt era in zona genunchilor. Genuncherele de pe sub pantaloni ma si strangeau usor, dar, mai ales, erau de-a dreptul incinse. M-am oprit si am inceput sa dau jos tot ce puteam - bluze, genunchere, am trecut la soseste super subtiri, etc. Aproape ca mi-as fi dorit sa imi iau manusile de enduro si nu pe cele de piele. - Oricat as incerca sa fiu de obiectiv, nu pot intelege logica de otelarie Krupp a designerului ce a gandit modul si butoanele de semnalizare la BMW. In giratorii era cel mai aiurea. Pui stanga sa intri, aluneci usor cu a doua, dupa care, intr-o fractiune de secunda, trebuie sa decuplezi semnalul stanga, sa tragi de gaz si concomitent sa pui semnalul dreapta. Nimic mai ilogic butonul de decuplare, semnalizare dreapta si acceleratie ingramadite toate pe aceeasi mana. Daca sunteti signal freaks-i ca mine si va plac manevrele scurte, rapide si eficiente (vezi inclusiv la despasiri scurte) veti injura ceva. Eu inca nu m-am obisnuit. Editat Iunie 10, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Daca ai semnalul stinga pus, apoi apesi pe semnal dreapta, ala din stinga nu se opreste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 10, 2014 Admin Share Postat Iunie 10, 2014 Nu, la BMW exista un intrerupator special pozitionat sub mansonul drept, care anuleaza semnalizarile stanga/dreapta. Raul, la inceput ti se pare pe dos, dar dupa un timp scurt vei vedea ca totul este foarte intuitiv..pina atunci o sa mai claxonezi atunci cind vrei sa dai semnal :-)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Nope. Asa este la masinile BMW. Daca apesi acelasi maner sau opusul, intrerupi semnalizarea. La motociclete, din pacate, nu. Da, Luigi, am dat o data si un claxon scurt si tare intr-un orasel de prin Caras, de nu intelegea lumea ce m-a apucat . Am sa continui - Luminile BMW sunt din 1999 si asta se vede. M-a prins noaptea de la Caransebes. Mergeam cu parbrizul la maxim, viziera deschisa si 110 in a patra. Modul chill out ca sa zic asa. Oricum mie imi este f. greu sa merg cu viziera pusa noaptea, asa ca aici parbrizul m-a ajutat enorm. Farurile insa nu imi luminau calea atat cat mi-as fi dorit eu pentru viteza respectiva. Pe lunga lumina se imprastie f. haotic si ineficient in sus si lateral. Mai trebuie sa ma joc cu reglajele. Poate sunt prea jos fazele. De vazut. Inclin insa sa cred ca voi opta cel putin pentru un Philips din acela cu extra luminozitate - am unul prin garaj, ce sta degeaba. Daca nu chiar schimbat sticla cu striatii cu una clara si pus lupa bixenon. Voi vedea. Nu este capat de lume. Ca o idee, Pan-ul are un buton de reglaj lumini pe bord. Pus acolo pentru situatia cand iei pasager, dar cred ca mi-ar fi prins bine si mie un buton ca acela din care sa ma mai joc cu inaltimea fazei. La fel, pe timp de noapte, butoanele de auxiliare din bord (avarii, manere incalzite si de/cuplare ABS) nu sunt luminate. Am vrut sa pun avariile ca sa ii semnalizez celui din spate o haita de caini ce si mie mi-a aparut brusc in fata si nu a fost deloc ok. - M-a impresionat placut franarea/ABS-ul. O data in Bucuresti mi-a sarit un tip in fata, din scurt, Era pe trecere de pietoni, pe rosu. Dar pe trecere, vorba ceea. Si pe drum, mi-au dat ceva emotii niste caini. ABS-ul a fost mana cereasca in toate situatiile acestea. Mai ales ca un monstru de caine mi-a trecut din scurt prin fata noaptea. Motorul sta super fain pe franare, chiar daca nu pot spune ca am exersat vreo franare violenta. La maneta franei am descoperit ceva si mai fain cand am franat usor pe niste curbe. Daca apezi levierul o data, franeaza normal, nimic spectaculos. Daca insa ii dai drumul usor si apesi din nou (pompezi frana cum s-ar zice) a doua oara simti levierul super intarit si franarea f.f. eficienta si hotarata. Am folosit tehnica aceasta pentru a mai face mici ajustari ale pozitiei si vitezei pe curbe largi. Editat Iunie 10, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.