Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut !

 

De ceva timp ma gandesc la o INTALNIRE ( a nu se intelege INTRUNIRE ) a posesorilor

de motociclete BMW si indraznesc sa vin cu o PROPUNERE ......

 

..... cred ca ar fi f. frumos sa ne intalnim, sa ne cunoastem , sa povestim , sa schimbam

pareri si sa ne facem planuri ptr. viitoarele plimbari..... ca sa putem ajunge din toate

regiunile tarii propun sa ne intalnim ( undeva in luna August ) in centrul tarii la Cabana

Vidraru ( sunt prieten cu proprietarul si putem aranja orice fara alte costuri in afara de

cele de cazare si masa ..... cei ce vor sa stea la CORT o pot face fara sa plateasca )

 

CABANA VIDRARU - este situata pe malul lacului de acumulare Vidraru

- la 200 m de cabana Cumpana

- este asazata intr-un loc superb , inconjurata de f. multi brazi seculari

- are aprox. 30 locuri de cazare in camere de 2 paturi si baie

- exista spatiu pentru corturi ( 60 - 80 ) la umbra brazilor

- locuri de cazare mai de lux la Cumpana

- locuri de cazare la casute ( 20 - 30 )

- se poate ajunge dinspre Curtea de Arges pe 2 variante :

1. de la baraj pe partea STANGA - 21 km drum mai prost ( enduro - turing )

2. de la baraj pe partea dreapta - Valea cu Pesti - spre Cabana Capra - la coada lacului din

soseaua asfaltata (Transfagarasan) la stanga - 5 km drum neasfaltat dar bun ( se poate chiar

cu vitezane - turing ) - este indicator CABANA VIDRARU

- se poate ajunge dinspre Sibiu - Balea Lac - Cabana Capra la dreapta -este

indicator CABANA VIDRARU

- exista strand

- este vaporas pentru plimbari de agrement pe lac ( daca il inchiriem in

grup costa f. putin )

- cabanierul poate sa procure si sa pregateasca mancarea pe care noi

o dorim ( cu conditia sa fiie anuntat din timp ) la preturi foarte avantajoase ptr. noi

 

..... eu cred ca ar fi f. frumos si placut sa ne vedem.... ASTEPT cu mare nerabdare parerile ,

ideile si propunerile VOASTRE

cu mult respect ,

 

Doru

:rusinica: interesant! eu unul ma bag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F800GS

L-am asteptat ceva timp, a venit, m-am urcat pe el azi. Dar nu complet. E prea inalt pentru mine. Omul de la magazin nu a stiut sa imi spuna daca poate fi lasat din sa si din amortizoare ca si F650GS. Ma documentez... Impresii: e traznet! dar si foarte scump; altceva nu mai pot spune. :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F800GS

L-am asteptat ceva timp, a venit, m-am urcat pe el azi. Dar nu complet. E prea inalt pentru mine. Omul de la magazin nu a stiut sa imi spuna daca poate fi lasat din sa si din amortizoare ca si F650GS. Ma documentez... Impresii: e traznet! dar si foarte scump; altceva nu mai pot spune. :rusinica:

 

 

 

De curiozitate, la ce pret l-au pus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW nu a venit la targ cu nici o noutate autentica. Motoarele prezentate au fost scoase din vitrina AB unde stateau de cel putin 6 luni. :rusinica:

 

ha ha ha...pur stil romanesc...

in week-end-ul trecut ma sunat un prieten care locuieste la Paris sa ma duc sa fac drive-test cu orice model nou de la Bmw...la noi AB(importator,cica) nici macar la SMAEB nu au avut nimic...halal imoprtator...

pacat ca am ghips la un picior si nu am putut merge nici la salon nici in alta parte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate, la ce pret l-au pus?

 

Fratilor, exista www.bmw-motorrad.ro , un site inca slab (informatii minimale, poze mai deloc, niste stiri rasuflate, nimic despre echipament sau intalniri BMW) dar au meritul ca au preturile afisate!!! (ca toti carnatii din Romania, pretul CIP de parca imi plateste cineva TVA sau taxe...)

 

 

@Purghy: cu siguranta se poate comanda gratuit sha mai joasa (inaltime 850mm) dar tot este relativ inalta. Eu am mers pe varianta normala (am 1,86m) si era relativ inalta... Oricum, F650 nu cred ca este semnificativ inferior, mai ales daca nu faci enduro serios...

 

Pacat ca cei de la Bavaria probabil sunt doar niste angajati platiti bine si nu niste pasionati sau macar sa aiba bunul simt sa-si cunoasca mesesria, mai ales cand vinzi motociclete de lux.

Eu doar am intrat pe www.bmw-motorrad.de si am obtinut imediat informatia.

 

Este adevarat ca, din pacate, motocicletele BMW noi nu au o mare cautare in Romania si ca sunt scumpe (tot ce-i bun e scump) dar si ca e moda vitezanelor aberante cu 1xx cai... Dar mi s-a explicat neoficial de la Bavaria ca pt ei domeniul moto nu reprezinta un interes prea mare atata timp cat profitul este foarte mic in comparatie cu o masina, mai ales atata timp cat parvenitii cumpara ca painea calda X5, seria7 etc "full-option". Iar daca te pui in locul celor de la Bavaria este de inteles...

 

Vlad :rusinica:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat timp voi mergeti pe la "TARG de moto" :bow:

si nu vedeti macar ca adv rosu era model 2008 si gs albastru era tot model 2008 :bow:

altii se mai dau si cu motoarele ;)

 

sincer gs 800 nu m.a impresiont cu nimic

in poza arata cool

insa live NU

si la cat costa mai bine iei un gs 1200

cel putin toba de la 800 este monstruoasa pt un model care se vrea ENDURO

protectii inca nu exista

deci spun inca o data

1200 gs face regula

 

poza....cu multumiri super fotografului razvan

 

--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 15:29 -------------
super poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

De ceva timp ma gandesc la o INTALNIRE ( a nu se intelege INTRUNIRE ) a posesorilor

de motociclete BMW si indraznesc sa vin cu o PROPUNERE ......

 

..... cred ca ar fi f. frumos sa ne intalnim, sa ne cunoastem , sa povestim , sa schimbam

pareri si sa ne facem planuri ptr. viitoarele plimbari..... ca sa putem ajunge din toate

regiunile tarii propun sa ne intalnim ( undeva in luna August ) in centrul tarii la Cabana

Vidraru ( sunt prieten cu proprietarul si putem aranja orice fara alte costuri in afara de

cele de cazare si masa ..... cei ce vor sa stea la CORT o pot face fara sa plateasca )

 

CABANA VIDRARU - este situata pe malul lacului de acumulare Vidraru

- la 200 m de cabana Cumpana

- este asazata intr-un loc superb , inconjurata de f. multi brazi seculari

- are aprox. 30 locuri de cazare in camere de 2 paturi si baie

- exista spatiu pentru corturi ( 60 - 80 ) la umbra brazilor

- locuri de cazare mai de lux la Cumpana

- locuri de cazare la casute ( 20 - 30 )

- se poate ajunge dinspre Curtea de Arges pe 2 variante :

1. de la baraj pe partea STANGA - 21 km drum mai prost ( enduro - turing )

2. de la baraj pe partea dreapta - Valea cu Pesti - spre Cabana Capra - la coada lacului din

soseaua asfaltata (Transfagarasan) la stanga - 5 km drum neasfaltat dar bun ( se poate chiar

cu vitezane - turing ) - este indicator CABANA VIDRARU

- se poate ajunge dinspre Sibiu - Balea Lac - Cabana Capra la dreapta -este

indicator CABANA VIDRARU

- exista strand

- este vaporas pentru plimbari de agrement pe lac ( daca il inchiriem in

grup costa f. putin )

- cabanierul poate sa procure si sa pregateasca mancarea pe care noi

o dorim ( cu conditia sa fiie anuntat din timp ) la preturi foarte avantajoase ptr. noi

 

..... eu cred ca ar fi f. frumos si placut sa ne vedem.... ASTEPT cu mare nerabdare parerile ,

ideile si propunerile VOASTRE

cu mult respect ,

 

Doru

 

Super tare si ideea si locatia!! I'm in ! Tot ce sper e sa fie mai in vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

OARE DE CE TOT TIMPUL TREBUIE SA CAUTI CEVA IN ALTA PARTE DECAT UNDE ITI IEI MOTO

IN REPREZENTANTA CAN TE DUCI SI DAI COMANDA

AR TREBUIE...... SA GASESTI TOT PT MOTORUL ALA SAU MACAR CELE DE BAZA

TREBUIE SA INTRI PE ALTE 7 SITEURI SA FACI NNNN COMENZI

 

UITE LA 1200 GS ADV

AVEA TOT PE EL

 

CE AM VRUT SUPLIMENTAR SI AM LUAT DE PE TOURATECH E DE "COAFAT"

 

ZI DE CUM ARATA ASA ZISA MOTO DE ENDURO....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OARE DE CE TOT TIMPUL TREBUIE SA CAUTI CEVA IN ALTA PARTE DECAT UNDE ITI IEI MOTO

IN REPREZENTANTA CAN TE DUCI SI DAI COMANDA

AR TREBUIE...... SA GASESTI TOT PT MOTORUL ALA SAU MACAR CELE DE BAZA

TREBUIE SA INTRI PE ALTE 7 SITEURI SA FACI NNNN COMENZI

 

UITE LA 1200 GS ADV

AVEA TOT PE EL

 

CE AM VRUT SUPLIMENTAR SI AM LUAT DE PE TOURATECH E DE "COAFAT"

 

ZI DE CUM ARATA ASA ZISA MOTO DE ENDURO....

Sincer, pe mine nu ma deranjeaza sa caut si in alte parti accesorii pt mobra. Uite, spre ex. fiarele de cadere de la touratech pt GS 1200 mi se par mult mai utile. Au o bara care trece cumva pe sub cilindru, astfel incat atunci cand cazi motocicleta se propteste in bara aia. Vezi aici. Si asta e doar un exemplu.

 

Iar despre cum arata noua mobra de 800, uite parerea mea aici si aici

 

bafta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor....sunt Adya

IN urma cu 3 ani ma uitam pe strada si oftam cand vedeam motoare in trafic.Nu aveam nici permis nici bani suficienti pt a-mi lua o motocicleta adevarata, in schimb ma bucuram de mopedul pe care il conduceam de cativa ani.

Intr-o zi am vazut un BMW (cred ca era K 75 ) , care m-a fascinat rau de tot, era exact genul de motocicleta la care visam.

Am facut un credit, am facut scoala, am luat permisul si mi-am luat motor.

Am inceput cu un Yamaha YBR 125 , dupa 1 an l-am dat si mi-am luat un Suzuki GS din 92 iar acum doua zile am reusit sa imi realizez in sfarsit visul.....am exact genul de motocicleta la care am visat atatia ani.

De doua zile sunt posesorul unui BMW K 100RS din 84.

post-19041-1206728230_thumb.jpg

Editat de adya suzuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am o mica problema cu BMW meu K100LT. Am incercat sa o pornesc simbata si mi-a ramas blocat demarorul. Se opreste numai daca scot borna de la baterie. Asta s-a intimplat dupa ce zilele trecute a pornit fara nici un el de problema. Poate stie cineva o posibila cauza sau ma poate ajuta cu un sfat.

Multumesc si astept raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nu prea sunt doritori sa ne INTALNIM..... :ok: :huh: :crack: :D

Salutare in primul rand, sunt nou pe aici, o am pe Bertha de o luna si jumatate doar.

Sunt mai mult decat doritor sa ne intalnim si sa facem multi km impreuna, asa cum ne sta bine noua si jumatatilor noastre! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Nu sunt posesor de BMW insa ma ma bate gandul sa devin si as vrea sa va cer cateva sfaturi referitor la modelul pe care sa-l aleg. M-ar interesa un touring performant sau sport-touring - fac trasee lungi cu pasager si bagaje, mers 120-160.

Din ce am vazut majoritatea celor care au postat pe aici sunt posesori de boxere, motoare care si-au dovedit fiabilitatea de-a lungul timpului (de vreo 76 de ani face BMW motoare cu 2 cilindri boxer si cardan daca nu ma insel). Din pacate eu nu prea ma impac cu motoarele in 2 cilindri in general; am testat un 1100RT si, fata de 4 cilindri cu care sunt obisnuit, mi se pare ca are ceva vibratii, imi displace elasticitatea relativ redusa (comportamentul sub 3500) si nici de performante nu prea incantat. In rest confort, tinuta de drum, protectie vant, fiabilitate (cea din urma din dedusa din statistici)- jos palaria.

In concluzie mi-au atras atentia 2 modele care cred ca ar fi pe gustul meu: K1200S si K1200GT. GT-ul fiind cam "piperat" chiar si second, cred ca S-ul ar fi alegerea perfecta. Am urmatoarea dilema insa: am facut ceva "sapaturi" pe forumuri de afara privind cele 2 modele si, sincer, m-am cam speriat - foarte multe sesizari privind fiabilitatea celor 2 modele. Fiind modele relativ noi sa nu fie inca suficient testate/verificate/perfectionate?! Ambele modele se pare ca sufera de probleme la calculator/ECU cu versiune soft etc - manifestate prin oprire motor, indicatii eronate ale martorilor la bord, intreruperi etc. In plus la K1200S am citit ca ar fi probleme la cutie (pinioane/furci etc) care se remediaza in garantie prin inlocuire cutie sau, daca nu mai ai garantie, cu cateva mii euro ?! :(

Sunt pe aici posesori ai acestor modele? Ati auzit de aceste probleme? S-au remediat incepand cu modelele fabricate dupa o anumita data (sau de la seria X de sasiu incolo)?

E posibil ca modelele mai recente in 4 cilindri de la BMW sa nu aiba fiabilitatea legendara a boxerului?

 

Astept parerile voastre.

Merci.

Editat de cocoon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Chestia cu elasticitate redusa la boxer sub 3500 n-as zice. Cu vibratiile insa, mai ales de la 5000 sunt de acord. Inclusiv la R1200RT de exemplu... Dar are acel "ceva" specific, unic...

 

Insa fiecare are gusturile si dorintele lui. Daca preferi K, ia-ti K. Nu am citit pe forumuri si nici nu am auzit de problemele de care spui; nu inseamna, evident, ca te contrazic. Cu cat mai multa electronica, cu atat mai multe posibilitati sa apara probleme. Am mai auzit de ESA (suspensii) intr-adevar ca mai da rateuri, desi ca idee este foarte laudat ca si sistem.

Deci, o parere dpdv tehnic/fiabilitate nu pot sa-ti dau din pacate. Incerc insa sa-ti dau o parere dupa ce am condus cam tot ce inseamna BMW Motorrad. (poti vedea insa si cu cateva pagini in urma niste pareri)

 

K-urile noi sunt intr-adevar f elastice, pleaca bine intr-a 6-a de la 60km/h. Daca nu ar avea trapta afisata, n-ai stii niciodata in care esti. Si toate au minim 150cp deci, no comment! Din pacate suna cam ca o japoneza cu diferenta ca pleaca bine din ture joase, la aceeasi putere consuma mai putin, nu tb sa ungi nenorocitul de lant mereu si poti face reviziile la fiecare 10.000km.

Ai vorbit de S si GT, inteleg ca te referi la un model actual. (mai poate fi luat in calcul si GT-ul anterior care nu e rau, arata inca bine si are 130cp, poate nu are problemele mentionate de tine).

S-ul nu e rau pt distante medii dar pt touring mai lung, nu cred ca e ok. Se sta destul de aplecat; pana si side-case-urile sunt mici iar din cate stiu in loc de top-case se ofera geanta. (cele originale, iar sa-i pui altele cred ca arata urat). Oricum, nu este un model touring.

GT-ul in schimb este excelent, chiar m-a impresionat placut si ca protectie la vant, si pozitia, manevrabilitatea, sportivitatea (in ciuda faptului ca e asa mare). De posibilitate de bagaje nu mai vorbesc...

 

Daca insa te mai poti gandi la un boxer, R1200ST fabricat pana anul trecut a fost un sport-tourer excelent si se gaseste f ok ca pret si km putini, dotari multe.

 

O varianta e si F800ST; desi e in 2 cilindri, nu se simte. Trage excelent de jos, economic, manevrabil, suficient de touring, suficient de sport.

 

Vlad :ok:

 

p.s. tu vrei informatii de la noi dar vad ca la profil esti foarte secretos! :(

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cocoon

anul trecut am vrut sa iau si eu K1200R...dar dupa ceva sapaturi am gasit destule neajunsuri ptr modelele respective(K1200S,R,R sport)de la calculator,sistemul de frinare si chiar "BLOW UP"...asta kiar ma speriat...am gasit intr-o seara peste 40 de cazuri cu motorul explodat...

K1200r e superb...pacat ca inginerii de la BMW nu au putut sa faca si mecanica la acelasi nivel ca la seriile R(boxer)...

numai bine...astept si eu pareri de la posesori sau de la altii mai priceputi... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Chestia cu elasticitate redusa la boxer sub 3500 n-as zice. Cu vibratiile insa, mai ales de la 5000 sunt de acord. Inclusiv la R1200RT de exemplu... Dar are acel "ceva" specific, unic...

 

Insa fiecare are gusturile si dorintele lui. Daca preferi K, ia-ti K. Nu am citit pe forumuri si nici nu am auzit de problemele de care spui; nu inseamna, evident, ca te contrazic. Cu cat mai multa electronica, cu atat mai multe posibilitati sa apara probleme. Am mai auzit de ESA (suspensii) intr-adevar ca mai da rateuri, desi ca idee este foarte laudat ca si sistem.

Deci, o parere dpdv tehnic/fiabilitate nu pot sa-ti dau din pacate. Incerc insa sa-ti dau o parere dupa ce am condus cam tot ce inseamna BMW Motorrad. (poti vedea insa si cu cateva pagini in urma niste pareri)

 

K-urile noi sunt intr-adevar f elastice, pleaca bine intr-a 6-a de la 60km/h. Daca nu ar avea trapta afisata, n-ai stii niciodata in care esti. Si toate au minim 150cp deci, no comment! Din pacate suna cam ca o japoneza cu diferenta ca pleaca bine din ture joase, la aceeasi putere consuma mai putin, nu tb sa ungi nenorocitul de lant mereu si poti face reviziile la fiecare 10.000km.

Ai vorbit de S si GT, inteleg ca te referi la un model actual. (mai poate fi luat in calcul si GT-ul anterior care nu e rau, arata inca bine si are 130cp, poate nu are problemele mentionate de tine).

S-ul nu e rau pt distante medii dar pt touring mai lung, nu cred ca e ok. Se sta destul de aplecat; pana si side-case-urile sunt mici iar din cate stiu in loc de top-case se ofera geanta. (cele originale, iar sa-i pui altele cred ca arata urat). Oricum, nu este un model touring.

GT-ul in schimb este excelent, chiar m-a impresionat placut si ca protectie la vant, si pozitia, manevrabilitatea, sportivitatea (in ciuda faptului ca e asa mare). De posibilitate de bagaje nu mai vorbesc...

 

Daca insa te mai poti gandi la un boxer, R1200ST fabricat pana anul trecut a fost un sport-tourer excelent si se gaseste f ok ca pret si km putini, dotari multe.

 

O varianta e si F800ST; desi e in 2 cilindri, nu se simte. Trage excelent de jos, economic, manevrabil, suficient de touring, suficient de sport.

 

Vlad :ok:

 

p.s. tu vrei informatii de la noi dar vad ca la profil esti foarte secretos! :(

 

Salutare,

 

In prezent am Honda CBR600 cu care, in regim touring a fost ok pana acum (am mers si 1100km pe zi cu oboseala de rigoare insa nu mi s-a parut insuportabil). Probabil altfel m-as fi simtit dupa un astfel de drum in saua unui tourer veritabil insa mai e pana acolo...

Sincer urmatorul moto voiam sa fie din aceeasi clasa si marca (CBR 1100 XX, o mai veche "iubire" de-a mea) insa acesta nu se mai fabrica de ceva vreme, Honda nici nu are un plan concret cu un succesor iar pe piata second nu am gasit nimic care sa merite cu adevarat :moto: .

In concluzie m-am orientat catre K1200S, e din aceeasi clasa, cel putin la fel de sportiv insa ceva mai confortabil la drum lung (si ceva mai scump totodata :ok: ). La K1200GT ma atragea modelul nou (2005 parca?!) - cel de 152CP care pare ok insa e mult mai scump - totusi cred ca va fi o alegere probabil peste 3-4 ani dupa ce imi mai trece setea de touring presarat cu sportivitate :) . Referitor la modele boxer -acestea nu prea ma atrag, imi par si cam lenese.

Voi mai urmari review-uri despre K1200S referitoare la problemele tehnice (comune cu K1200R - cam acelasi motor si transmisie=aceleasi probleme). Citisem undeva ca incepand cu cele fabricatie 2007 s-ar fi rezolvat mare parte din probleme, are cineva amanunte?

 

Merci.

Editat de cocoon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...in primul rind trebuie sa fii mai hotarit!...tu nu stii ce vrei decit daca cineva garanteaza ceva pt tine!...sfat: nu astepta parerea altora in ceea ce priveste o cheltuiala proprie!

...orice in lumea asta are avantaje si dezavantaje...orice avantaj are dezavantaj, asa e cursul firesc al lucrurilor, asta e nu poti schimba nimic!

...va trebui sa te hotarasti intr-o directie anume, solutiile de compromis nefiind in regula..

..vrei sport?

...vrei tourer?

...vrei fiabilitate?

...vrei confort si siguranta?

...vrei preturi mici la achizitie?

...vrei intretinere ieftina?

...vrei consum redus?

...vrei sa maninci km pe paine?

...vrei sa o arzi prin oras?

...vrei sa intimidezi pe orice fetita care sta in statia de autobus?...

Fiecarei intrebari de mai sus ai corespunde cite un model de motor de la bmw!!

...intelegi? daca-ti faci ordine in preferinte modelul potrivit ti se va arata singur!!....iar in incheiere: BMW BOXER RULLS!! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...