Sari la conținut

Postări Recomandate

Este adevarat ca modelul R1200GS fabricatie 2015 foloseste un tip nou de ambielaj?

Care ar fi explicatia?!

 

Sarbatori fericite!

 

attachicon.gifbmw2.jpg

Cred ca e raspunsul aici :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ambreiaj .Intrebarea este despre ambielaj, mai precis vilbrochen 2015... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, este cel de pe rt care e mai greu si ajuta la un mers mai lin la turatii mici.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru cunoscatorii de 1150RT. modelul anterior 1100RT avea niste galerii cu clapete reglabile care dirijau aerul cald pe gurile de ventilatie de sus sau de jos, modelul 1150 nu le mai are ? sau numai la a mea lipsesc,...?

Paste Fericit

Nici a mea nu are tubulatura aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1200GS vilbrochen 2015... ;)

 

post-882-0-23362500-1429348845_thumb.jpg

 

Greutatea totală a arborelui cotit a crescut de la 7039 grame (foto jos) acum 8166 grame (foto sus).

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca s-a mai postat asta sau nu. Daca da, rog moderatorii sa stearga. BMW Motorrad recheama in service toate modeleel R si K fabricare intre 2003 si 2011 pentru inlocuirea " Radträger". Nu prea ma pricep la tehnica si nu stiu cum sa traduc. E o chestie pe care se monteaza roata spate si care e din duraluminiu. Daca se strange prea tare surubul la montat roata poate sa crape si se pierde pe drum roata spate. Au fost doua accidente, unul in SUA si unul in Spania cred. Actiunea e pe termen nelimitat sie e pe cheltuiala firmei. Multi au primit acasa instiintare. Eu am cumparat motorul la mana a doua si am mers personal la service pentru programare.

Am inteles ca e destul de scumpa afacerea- cam 2000 de E si de aia e bine de facut.

Sunt cam 300.000 de astfel de motoare in lume, 81.000 in De.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

A pus si Dan Cata o poza mai prin urma, este vorba despre o flansa de aluminiu de la diferential..image.jpg

 

Daca o inlocuiesc pe banii lor inseamna ca problema este grava!

Pe de alta parte pomenesti de 2000 euro..cred ca este o neintelegere, un rahat de flansa costa 2000 euro??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pus si Dan Cata o poza mai prin urma, este vorba despre o flansa de aluminiu de la diferential..image.jpg

 

Daca o inlocuiesc pe banii lor inseamna ca problema este grava!

Pe de alta parte pomenesti de 2000 euro..cred ca este o neintelegere, un rahat de flansa costa 2000 euro??

Nu poate fi atat, tinand cont ca un grup complet este 1500EUR nou (6600 ron).
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca se rupe poate trebuie schimbat tot grupul si daca mai pui manopera la BMW costa ceva.

Nu am întrebat de preț dar informația o aveam de la cineva de aici din Germania si recunosc ca nu am verovicat-o. M-am bucurat ca o schimba pe cheltuiala lor.

Editat de procust
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca s-a mai postat asta sau nu. Daca da, rog moderatorii sa stearga. BMW Motorrad recheama in service toate modeleel R si K fabricare intre 2003 si 2011 pentru inlocuirea " Radträger". Nu prea ma pricep la tehnica si nu stiu cum sa traduc. E o chestie pe care se monteaza roata spate si care e din duraluminiu. Daca se strange prea tare surubul la montat roata poate sa crape si se pierde pe drum roata spate. Au fost doua accidente, unul in SUA si unul in Spania cred. Actiunea e pe termen nelimitat sie e pe cheltuiala firmei. Multi au primit acasa instiintare. Eu am cumparat motorul la mana a doua si am mers personal la service pentru programare.

Am inteles ca e destul de scumpa afacerea- cam 2000 de E si de aia e bine de facut.

Sunt cam 300.000 de astfel de motoare in lume, 81.000 in De.

Cred că se încadrează și a mea. Putem face programare la BMW București?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că se încadrează și a mea. Putem face programare la BMW București?

 

Nu bag mana in foc pentru ce spun acum dar eu asa stiu: in cazul modelelor R (boxer) se refera doar la generatia 1200. Iar acel 2003 este inclus pentru ca primele R1200GS (model 2004) s-au fabricat incepand cu sfarsitul lui 2003.

 

Asadar, boxerele de 1150 (fabricate pana in 2006) nu ar trebui sa fie afectate de acest recall.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

incerc sa aflu mai multe detalii despre o motocicleta care ma interesează sa o achiziționez: BMW k1300s. Exista in showroom Bavaria din București un exemplar sh care sta de ceva vreme acolo si care îmi cam face cu ochiul. Am aflat povestea dealerului dar întreb si pe aici, sa nu am alte surprize.... Așa ca daca cineva cunoaște acel motor sau știe ceva despre el si ma poate informa, ii sunt recunoscător! Mulțumesc anticipat.

 

P.S.: multumesc KHK pentru informatiile impartasite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general la bmw motoretele luate la buyback sunt ok adica cu istoric de service apoi sunt masurate desfacute verificate toate codurile.nu prea isi permit sa expuna tepe .plus cred ca au si garantie(nu sint sigur)dar pina la urma un sh e un sh .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general la bmw motoretele luate la buyback sunt ok adica cu istoric de service apoi sunt masurate desfacute verificate toate codurile.nu prea isi permit sa expuna tepe .plus cred ca au si garantie(nu sint sigur)dar pina la urma un sh e un sh .

 

ai dreptate, incerc doar sa ma asigur ca nu apar vicii ascunse dupa cumparare..... că am mai auzit cazuri la Bavaria, ce-i drept la mașini ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general la bmw motoretele luate la buyback sunt ok adica cu istoric de service apoi sunt masurate desfacute verificate toate codurile.nu prea isi permit sa expuna tepe .plus cred ca au si garantie(nu sint sigur)dar pina la urma un sh e un sh .

 

 

ai dreptate, incerc doar sa ma asigur ca nu apar vicii ascunse dupa cumparare..... că am mai auzit cazuri la Bavaria, ce-i drept la mașini ....

 

ai grija cu bavaria moto..

uita'te atent la motocicleta si fa un test drive. dupa ce ai terminat, repeta.

am avut "bafta" si anu' asta cu ei. nu dau detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...