Jump to content

Recommended Posts

Buna dimineața!

A mai cumpărat cineva de la motoexperience? Sunt de încredere? Eu am comandat doua baterii, aștept să vină curierul, dar nu pot verifica coletul înainte de a plăti.

Mulțumesc!

Florin

Share this post


Link to post
Share on other sites

:bike-037:

Buna seara!

post-4765-0-11809000-1457204217_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca nu e bursa aici dar poate are cineva nevoie de o sa joasa de 1200r.aproape noua.ne intelegem noi la pret.daca am gresit ca am postat aici sa se stearga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai schimb simeringurile de la furca, si am zis sa postez dimensiunile, in caz ca mai are cineva nevoie:

AR2050G, simering RSD 35x48x11.

Cartea de service zice ca uleiul nu e nevoie sa fie schimbat niciodata. As lua treaba asta cu un pic de sare, avand in vedere cate depuneri din ulei am spalat dinauntru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna dimineața!

A mai cumpărat cineva de la motoexperience? Sunt de încredere? Eu am comandat doua baterii, aștept să vină curierul, dar nu pot verifica coletul înainte de a plăti.

Mulțumesc!

Florin

Am rezolvat cu această comandă, recomand magazinul. În afara faptului că părea că „a jucat fotbal” curierul cu coletul meu, apărând vreo două fisuri pe capacele de la borne (cea de pe minus oricum nu am putut s-o montez din cauza spațiului), totul a fost perfect.

Pe de altă parte, vă rog să-mi spuneți codurile pentru toate filtrele, preferabil Mann.

Vă mulțumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat cu această comandă, recomand magazinul. În afara faptului că părea că „a jucat fotbal” curierul cu coletul meu, apărând vreo două fisuri pe capacele de la borne (cea de pe minus oricum nu am putut s-o montez din cauza spațiului), totul a fost perfect.

Pe de altă parte, vă rog să-mi spuneți codurile pentru toate filtrele, preferabil Mann.

Vă mulțumesc!

 

http://catalog.mann-filter.com/EU/eng/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicles/MOTORCYCLES/BMW/1100/R%201100%20RT%20259%20%28T44729%29

 

atata de simplu e...

 

aer C 1552

ulei MW 712

benzina MWK 44

 

si 1100rt are topic separat, nu-i mai usor sa intrebi acolo? plus ca daca citesti, s-ar putea sa gasesti multe informatii folositoare...

 

/index.php?/topic/485694-bmw-r1100-rt/

Edited by gabyshor

Share this post


Link to post
Share on other sites

A avut cineva probleme cu amortizoarele ESA?

Pe K1300R am vazut ca este 1500 euro cel fata si peste 3000 euro cel spate...absolut bataie de joc.

In schimb setul fata-spate de la OHLINS e pe la 2000 euro, pierzi confortul oferit de ESA dar castigi amortizare net superioara cu reglaje manuale insa.

Eram curios daca s-a lovit cineva de problema asta si daca da, cum a rezolvat-o.

 

Recunosc ca nu am luat topicul de la pagina 1 ca sa stiu tot ce s-a discutat aici in trecut.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa intelegem ca acum ai probleme cu ESA?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa intelegem ca acum ai probleme cu ESA?

 

Sper ca nu. Am foarte putin ulei la amortizorul spate, poate de la neutilizare (motocicleta e din 2010 si pana cand am luat-o eu in toamna 2015 de la Bavaria s-a mers cu ea 5700 km...plus ca a stat in showroom peste 2 ani de la preluarea de la vechiul proprietar pana la achizitia mea).

Zilele astea ma duc la Bavaria sa faca o constatare la amortizor, si sa schimbe pe garantie niste piese care nu ar fi trebuit sa se duca la o motocicleta de 10000 km...pivoti Telelever si rulmenti Paralever...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@d a n: din experiente cu una mult mai batrana ca a ta. Cu cat ii cauti mai mult in coarne, cu atat mai multe se vor strica sau le vei gasi stricate.

Inceteaza sa mai faci investigatii. Tot ce vei reusi e sa-ti faci inima rea vazand cate se strica, cate se pot strica, cate se vor strica in curand si mai ales cat costa sa le repari. Ori motociclismul nu e despre cum sa suferi cu gandul la stricaciuni, e despre cum sa obtii cat mai multa satisfactie in timp ce abuzezi cu cruzime de o motocicleta, si te minunezi cum de nu se mai strica (ma rog, asta e cea mai recenta viziune a mea).

 

Daca mai ai posibilitatea, da-o inapoi, chiar si cu o mica pierdere, si ia-ti ceva fin din clasa respectiva. Unele motociclete au o aura rea si n-ai ce le face.

Daca nu mai ai posibilitatea, las-o cum se gaseste si da-i in gura ca la coasa. Bani doar in consumabile de stricta necesitate. Ai fi surprins cat de mult poti recupera din bani la dezmembrare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Din pacate sunt un maniac al mentenantei, mai ales la mobrele si masinile din dotare.

Dar a se intelege maniac, nu cusurgiu.

Nu concep sa ma urc pe un atelaj si sa imi pun viata in mainile lui, daca nu este 100% perfect tehnic. Asta pentru minte....caci pentru inima trebuie sa fie 100% perfect si optic...

Poate m-au invatat prost japonezele dinainte...m-am obisnuit cu ideea ca motocicletele nu se strica.

Culmea, am avut si doua Ducati care nu m-au dezamagit. :alcy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A avut cineva probleme cu amortizoarele ESA?

Pe K1300R am vazut ca este 1500 euro cel fata si peste 3000 euro cel spate...absolut bataie de joc.

In schimb setul fata-spate de la OHLINS e pe la 2000 euro, pierzi confortul oferit de ESA dar castigi amortizare net superioara cu reglaje manuale insa.

 

Eu am un amic caruia i-a curs la GS amortizorul fata si tot cam atat il costa. De spate nu stiam ca este asa scump. Oricum, omul si-a pus in final amortizoare fata/spate de la Wilbers (cu ESA) si l-a costat sub 2000 € totul. Nu am cautat sa vad daca fac si pt K1300. Similar poate fi si de la Öhlins, poate exista mai nou si cu ESA, eu stiam ca da.

 

http://wilbersamerica.com/ESA.html

 

Oricum, daca ai inca garantie, n-ar trebui sa-ti faci probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

ESA este demential, insa pretul amortizoarelor originale este dincolo de orice limita a bunului simt.

Imi doresc totusi sa nu trebuiasca sa aflu ce solutii au cei de la Wilbers sau Ohlins. :grinbandit:

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca stiti un f700gs ieftin si bun dati-mi si mie de stire

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu un topic lung si plictisitor despre atasuri pe pagina anterioara (379). Daca n-ati citit deja, n-are rost sa cititi acum.

 

Ceva fresh pentru amatori de sarcofage: http://ural.ro/tripteq.html

 

Nu am gasit preturi concrete, dar stiu ca un ataj de la baieti merge spre 4000 euro full option. Cu alte cuvinte, la pret de ural nou noutz (fara TVA) iti iei un bemveu SH string-in-the-pussy si-i pui si sarcofagul. Si mai bagi si o grecie la misto cu copilul.

 

Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe unde găsesc un contact pentru stopul frână spate pentru un R 1150RS?

M-am uitat la motorworks dar poate-l are cineva mai aproape :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://catalog.mann-filter.com/EU/eng/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicles/MOTORCYCLES/BMW/1100/R%201100%20RT%20259%20%28T44729%29

 

atata de simplu e...

 

aer C 1552

ulei MW 712

benzina MWK 44

 

si 1100rt are topic separat, nu-i mai usor sa intrebi acolo? plus ca daca citesti, s-ar putea sa gasesti multe informatii folositoare...

 

/index.php?/topic/485694-bmw-r1100-rt/

Multumesc pentru informatii. Eu urmăresc în principal acest topic. Aveți grijă însă, că „graba strică treaba”: e vorba de BMW R1150RT 2003, Twin Spark.

http://catalog.mann-filter.com/EU/eng/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicles/MOTORCYCLES/BMW/1150/R%201150%20RT%20(T21958)

Aici nu găsesc filtrul de carburant... de asta am cerut TOATE filtrele. Știam de acest catalog, și mie mi se pare simplu să cauți într-un catalog, dar nu mi se pare nici prea incomod pentru cineva care are experiență să recomande ceea ce a probat deja.

 

Cu respect,

Florin

» Post actualizat in 01 Apr 2016 19:39

... și iată că îndrăznesc să mai cer un sfat: ce producător recomandați pentru simeringurile de la furcă? De unde să cumpăr și care ar fi prețul corect?

Edited by proffroad

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

e vorba de BMW R1150RT 2003, Twin Spark. (... ...)

nu găsesc filtrul de carburant...

Filtrul de carburant este acelasi ca la auto pe benzina, il scoti pe al tau si mergi la un magazin auto unde gasesti la fel. Nu il gasesti in catalog pentru ca Mann nu-l fabrica, original este Mahle, si la asta codul este KL145 (vezi in poza) $_57.jpg Prin urmare mergi si cauta dupa codul acesta, ai sa vezi ca este comun la multe masini.

 

... și iată că îndrăznesc să mai cer un sfat: ce producător recomandați pentru simeringurile de la furcă? De unde să cumpăr și care ar fi prețul corect?

Eu am pus la vechiul RT Ariete si am fost foarte multumit, dar nu gasesti decat simeringurile de ulei, nu si cele de praf, le folosesti pe cele vechi.

Dar de ce vrei sa le schimbi, iti curg? Daca nu curg nu ai de ce umbla acolo, la BMW greutatea este in amortizorul central, nu in furca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru informatii. Eu urmăresc în principal acest topic. Aveți grijă însă, că „graba strică treaba”: e vorba de BMW R1150RT 2003, Twin Spark.

http://catalog.mann-filter.com/EU/eng/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicles/MOTORCYCLES/BMW/1150/R%201150%20RT%20(T21958)

Aici nu găsesc filtrul de carburant... de asta am cerut TOATE filtrele. Știam de acest catalog, și mie mi se pare simplu să cauți într-un catalog, dar nu mi se pare nici prea incomod pentru cineva care are experiență să recomande ceea ce a probat deja.

daca stiai de catalog, de ce ai mai cerut codul filtrelor pe MANN? nu era mai simplu sa intri si sa le iei?

si sa ma scuzi ca nu ti-am dat codurile la TOATE filtrele. n-o sa se mai repete.

informatiile sunt oricum pe net, trebuie doar SA VREI sa cauti.

 

http://lmgtfy.com/?q=bmw+1150+rt+2003+filtru+benzina

Edited by gabyshor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumpar topcase si placa pentru BMW F650/700/800GS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Doresc niște păreri despre R1100S de la foști/actuali posesori. Mai precis:

 

  • Mă interesează în primul rând de ce este atât de ieftin: este singurul BMW mare, an 2000+, care se găsește pe la 3000€. Model cu probleme? Sau doar neiubit/necăutat?
  • Am 1.70 și 70kg. Aș avea probleme cu gabaritul motocicletei?
  • Alte lucruri importante despre care ar trebui să știu?


Mulțumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model mai rar cred eu din cauza aspectului, nu-i nici cal nici magar. La inaltimea si greutatea ta o sa va potriviti, am un amic care are unul si are cam aceleasi masuri ca si tine. Daca are verifica ca ABS-ul sa fie functional, cam acolo poate aparea o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe unde găsesc un contact pentru stopul frână spate pentru un R 1150RS?

M-am uitat la motorworks dar poate-l are cineva mai aproape :)

 

 

Am eu unul nou nout, daca mai ai nevoie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca stiai de catalog, de ce ai mai cerut codul filtrelor pe MANN? nu era mai simplu sa intri si sa le iei?

si sa ma scuzi ca nu ti-am dat codurile la TOATE filtrele. n-o sa se mai repete.

informatiile sunt oricum pe net, trebuie doar SA VREI sa cauti.

 

http://lmgtfy.com/?q=bmw+1150+rt+2003+filtru+benzina

Îmi pare foarte rău că se ajunge la astfel de discuții cu cineva căruia nu i s-a cerut nimic. Eu am adresat o rugăminte către cei care au experiență în servisare și întreținere moto, nu către dumneavoastră, care se pare că vă pricepeți doar la tastaturi și la touchscreen-uri și vă place să comentați doar de dragul de a afirma incompetența altora. Era foarte simplu să nu răspundeți nimic și n-ați fi riscat să încurcați cataloagele doar pentru a aduce un reproș, apoi să căutați o scuză care să vă scoată din încurcătura făcută probabil din lipsă de ocupație.

Vă rog să nu mai interveniți atunci când nu vi se cere în mod expres și în ceea ce mă privește eu închei aici, indiferent de comentariile pe care mă aștept să le mai postați.

Edited by proffroad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...