adisis Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Pai aia de la Bmw au tot interesul sa zica 1,2l ca sa-ti vanda 2l.Si eu stiam de 0,45 sau 0,47 pe fiecare parte.Te incadrezi sigur cu un litru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Asa credeam şi eu. Înseamnă că nu am greșit ca am luat doar 1 l. Mai aștept şi alte păreri, poate îmi răspunde şi cineva care a făcut personal acest lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) Asa stiam si eu, 11RT are 0.46L iar 12RT cu ESA are 0.62L pe fiecare brat. Sa masori cat scoti din fiecare, in principiu nu ar fi avut pe unde sa iasa lichidul de acolo decat daca aveai vreo garnitura rupta, ceea ce inseamna ca practic ar trebui sa scoti minim 450ml Si un video pentru 1150RT: Editat Iunie 7, 2016 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Paul Andreianu Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Salutare, Urmeaza sa ma alatur si eu grupului BMW. Mai exact sunt la vanatoare de R1200GS, cu un buget de 7000-7500 si ma pot duce pana la 8000 in ideea ca oricum dupa ce iti iei o mobra noua este nevoie sa faci schimb de ulei, placute, baterie, filtre etc.. nu stii ce ti se vine exact Ce imi puteti recomandat sa verific la o astfel de mobra? La bugetul meu presupun ca o pot lua ceva din 2004-2006 cu 70000+ KM ... poate si mai mult. Sa ma astept la probleme de motor, cutie, cardan? Ce service recomandati in bucuresti, in afara de reprezentanta? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Ce service recomandati in bucuresti, in afara de reprezentanta? Ca si service, cea mai de luat in seama alternativa (vs. reprezentanta) in zona Bucuresti este sa mergi la Mototehnica (str. Fabrica de chibrituri 24-26, Bucuresti, tel: 0722-361856). Nu trebuie sa te astepti neaparat la anumite probleme, mai ales daca motocicleta a fost intretinuta si servisata corect. Pe la bugetul ala si km aia poti lua una din Germania, de la dealer BMW care inseamna carte service, garantie 1 an etc. Foarte probabil si service deja facut. Iar ajunsul acolo nu e complicat, zbori la München in seara asta si maine la pranz esti cu ea inmatriculata, dai si o tura prin Alpi in drum spre casa (si te incadrezi cu drumul in cca 8000€) Uite un exemplu aici de la un dealer renumit din Bavaria. Nu lua sub nicio forma fara ABS. Si, eventual dar nu neaparat, evita primul an de fabricatie 2004. Vezi ca avem topic dedicat generatiei respective de 1200GS: /index.php?/topic/201200-bmw-r1200-gsadv/ Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Ir Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Salutare tuturor, De curand (o saptamana) am trecut si eu la R 1150 RT 2001 78200km si prezinta urmatoarele simptome: relantiul nu este liniar si se invarte in jurul a 1000-1100 turatii, iar la fel in mers pe la 3500 turatii nu merge rotund...daca ajung la 4000 merge ok. Am schimbat filtrele si uleiurile, mai putin lichidul de frana. Din istoric bujiile au fost schimbate la 65500, oare trebuiesc schimbate? nu stiu cu ce sa incep... sincronizare injectie ar rezolva? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 In ptrimul rand vezi sa nu aiba bujii Bosch cum zice in carte.Pune NGK sau Champion(eu pe astea le am si sunt ok.fata de Bosch).Schimba si filtrul de benzina daca nu sti istoricul.La sfarsit fa reglaj tacheti(musai cu motor rece) si dupa sicronizare.Daca nu se amelioreza dupa astea se mai complica treaba si ar trebui verificat,reglat TPS da nu lasa pe oricine sa se joace cu TPSul.Daca e ok Tps ar trebui reparate admisiile,la asta si nu numai poate te ajuta userul Dan Cata. Ia-o in ordinea de mai sus prin eliminare. Vezi sa nu schimbi tu locul papucilor in pini sub sa in cutia cu sigurante ca o zapacesti de tot ,cand se modifica ceva acolo trebe resetat si motronicul. Sper ca nu te-am speriat.Aste sunt cele mai renumite hibe da odata remediate te bucuri de moto 100k fara batai de cap ca si cand ar fi noua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 De curand (o saptamana) am trecut si eu la R 1150 RT 2001 78200km si prezinta urmatoarele simptome: relantiul nu este liniar si se invarte in jurul a 1000-1100 turatii, iar la fel in mers pe la 3500 turatii nu merge rotund...daca ajung la 4000 merge ok. Am schimbat filtrele si uleiurile, mai putin lichidul de frana. Din istoric bujiile au fost schimbate la 65500, oare trebuiesc schimbate? nu stiu cu ce sa incep... sincronizare injectie ar rezolva? Ralanti-ul nu stiu daca va sta vreodata chiar fix iar in jurul a 3500 rpm nu va merge niciodata perfect constant, asta este "mersul normal" al boxerelor mai vechi. Insa, astea pot fi clar ameliorate daca faci servisare corecta. In principiu, la fiecare 10.000km, pe langa ulei etc. trebuie sa faci cum s-a spus si mai sus, reglarea jocului supapelor si sincronizarea cilindrilor. Asta face parte din servisarea standard la boxer-ul racit cu aer. De asemenea unele au mers bine cu un tip de bujii, altele cu alte tipuri. La mine au fost bune NGK iridium. Citeste cat mai mult din topicul asta, chiar daca nu este usor pt ca discutiile sunt amestecate, si o sa intelegi mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Salut, Caut să cumpăr un BMW R1100S din 2001 sau mai recent, cu ABS și mânere încălzite - în mod ideal să fie și double spark (2003+), dar nu-i musai. În căutările mele am reușit să găsesc un R1100S care corespunde cu ceea ce caut, chiar în București. Este vorba despre acesta (găsit și pe olx, aici). Din păcate niciunul dintre anunțuri nu are poze, dar având în vedere cât de rar este modelul, mă gândeam să vă întreb dacă știți totuși ceva despre el din descriere: este un R1100S galben din zona IOR (Baba Novac). Dacă nu, spuneți-mi vă rog la ce anume ar trebui să fiu atent mâine când merg să-l văd. Mai precis: Au fost câteva probleme cu prinderile șubrede ale cutiei în cadru la acest model, dar am înțeles că doar la prima serie (1998-2001) - corect? Ambreiaj: ceva important de știut legat de ambreiajul de boxer (în afara faptului că înlocuirea lui presupune desfacerea motocicletei în 2)? Am înțeles ceva despre un zgomot specific...? Cureaua de alternator: la ce interval (timp/kilometri) se schimbă? Am auzit și de posibile probleme la modulul de ABS? Cum se verifică? Modelul are bord analog. Schimbul de ulei la cardan - la ce interval se face? Alte lucruri de menționat - despre boxer-ul răcit pe ulei în general, sau despre aces model în particular? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 În căutările mele am reușit să găsesc un R1100S care corespunde cu ceea ce caut, chiar în București. Este vorba despre acesta (găsit și pe olx, aici). Din păcate niciunul dintre anunțuri nu are poze, dar având în vedere cât de rar este modelul, mă gândeam să vă întreb dacă știți totuși ceva despre el din descriere: este un R1100S galben din zona IOR (Baba Novac). Cureaua de alternator: la ce interval (timp/kilometri) se schimbă Clar, nu lua fara ABS. Iar la ala galben nu am vazut sa scrie ca are. Cureaua se schimba la 40.000 km din cate imi aduc aminte. Vrei neaparat S? Un RS nu merge? Este foarte confortabil si in general au preturi rezonabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Clar, nu lua fara ABS. Iar la ala galben nu am vazut sa scrie ca are. Am sunat proprietarul, m-a asigurat că are Vrei neaparat S? Un RS nu merge? Este foarte confortabil si in general au preturi rezonabile. Vreau S, absolut sigur Mi se pare că este printre cele mai frumoase BMW-uri. RS-ul este mai ieftin și mai confortabil, dar este vechi (s-a făcut doar până în 1999, iar eu vreau ceva din mileniul acesta) și (cel mai important) nu pot să trec peste modul în care arată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 RS-ul este mai ieftin și mai confortabil, dar este vechi (s-a făcut doar până în 1999, iar eu vreau ceva din mileniul acesta) și (cel mai important) nu pot să trec peste modul în care arată. Doar ca info: 1100RS s-a fabricat pana in 2000 (al meu sigur era 2000) si in unele surse se spune chiar 2001 dar de asta nu sunt sigur. Insa inlocuitorul lui, R1150RS, sigur este din mileniul acesta (6 viteze, alta ergonomie, a urmat si motorul twin-spark, ABS integral etc). Modelul 1100 cu carena partiala intr-adevar arata cam uratel dar cu carena completa dupa mine arata mai mult decat decent. Dar e clar si chestie de gust. Eu am apreciat insa confortul si compromisul de sport-tourer. Succes la gasit ceva bun si care sa-ti placa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Ir Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 In ptrimul rand vezi sa nu aiba bujii Bosch cum zice in carte.Pune NGK sau Champion(eu pe astea le am si sunt ok.fata de Bosch).Schimba si filtrul de benzina daca nu sti istoricul.La sfarsit fa reglaj tacheti(musai cu motor rece) si dupa sicronizare.Daca nu se amelioreza dupa astea se mai complica treaba si ar trebui verificat,reglat TPS da nu lasa pe oricine sa se joace cu TPSul.Daca e ok Tps ar trebui reparate admisiile,la asta si nu numai poate te ajuta userul Dan Cata. Ia-o in ordinea de mai sus prin eliminare. Vezi sa nu schimbi tu locul papucilor in pini sub sa in cutia cu sigurante ca o zapacesti de tot ,cand se modifica ceva acolo trebe resetat si motronicul. Sper ca nu te-am speriat.Aste sunt cele mai renumite hibe da odata remediate te bucuri de moto 100k fara batai de cap ca si cand ar fi noua! Multumesc pentru sfaturi, filtrul de benzina l-am schimbat. Am comandat acum bujii NGK , le iau pe rand in ordinea indicata. Multumesc! App ce ulei de motor folositi? Si la cat il schimbati, cartea zice la 3000km... Ralanti-ul nu stiu daca va sta vreodata chiar fix iar in jurul a 3500 rpm nu va merge niciodata perfect constant, asta este "mersul normal" al boxerelor mai vechi. Insa, astea pot fi clar ameliorate daca faci servisare corecta. In principiu, la fiecare 10.000km, pe langa ulei etc. trebuie sa faci cum s-a spus si mai sus, reglarea jocului supapelor si sincronizarea cilindrilor. Asta face parte din servisarea standard la boxer-ul racit cu aer. De asemenea unele au mers bine cu un tip de bujii, altele cu alte tipuri. La mine au fost bune NGK iridium. Citeste cat mai mult din topicul asta, chiar daca nu este usor pt ca discutiile sunt amestecate, si o sa intelegi mai multe. Am inteles... multumesc! Sper sa il pun la punct in scurt timp si sa-l scot la plimbare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Am inteles... multumesc! Sper sa il pun la punct in scurt timp si sa-l scot la plimbare... nRock in al pune la punct. Intrebare, asta-i (RTu) cel parcat/oprit pe Avram Iancu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 App ce ulei de motor folositi? Si la cat il schimbati, cartea zice la 3000km... Ce? Care carte? De bucate? Sau te-ai uitat pe la ceva d-alea de cross? Dar la alea e pe ore parca... La 10.000km conform indicatiilor BMW. Daca te plictisesti si vrei sa-l faci mai repede, n-ai decat. Ca specificatii, sigur gasesti info oficiale oriunde. De care (ca tot s-a mai discutat de cel putin 1000 ori pe topicul asta)... de care te lasa inima si portofelul Pe vremuri era indicat mineral. Dar cum vremurile s-au schimbat in ultimele decenii si uleiurile au evoluat, as pune semisintetic; oricum, motorul nu este pretentios. Foarte important este sa ii controlezi periodic nivelul si sa ai la tine de completat daca este cazul. Un consum de cca 1L la cei 10.000km este foarte normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 (...) Un consum de cca 1L la cei 10.000km este foarte normal. Salut din nou. Am fost să văd motocicleta despre care am menționat zilele trecute. Este așa cum o prezentase proprietarul: un R1100S din 2003, cu ABS, mânere încălzite, roată de 5,5 inch pe spate, double-spark, 37.000km la bord. Actualul proprietar a cumpărat-o de la Bavaria, unde o lăsase proprietarul precedent la buy-back. Per total, arată bine pentru vârsta ei, însă două lucruri mă... descumpănesc: Unul dintre manșoanele de cauciuc este crăpat. Va trebui schimbat, însă am înțeles că se schimbă cu tot cu rezistența pentru încălzire. Cam cât costă înlocuirea? Proprietarul mi-a spus că el completează cam ~1L de ulei la 1000km. Mi se pare enorm. M-am uitat după urme de eventuale scurgeri de ulei din motor și nu am găsit. Asta îmi spune că motorul consumă acea cantitate de ulei, ceea ce nu este deloc OK. Greșesc? Cât de gravă este situația și unde aș putea să fac o verificare corespunzătoare? Am auzit ceva despre Mototehnica pe Fabrica de Chibrituri? În același sens: cât de greu/ușor se poate da kilometrajul înapoi la BMW? Nu cred că este teribil de greu la acest model de exemplu, având în vedere că bordul este analog. Mă gândesc la faptul că un motor BMW boxer nu are cum să prezinte semne de uzură pronunțată la segmenți, o uzură care să ducă la un asemenea consum de ulei, și asta la mai puțin de 40.000km. Motocicleta în sine nu pare abuzată, pornește ușor, nu cloncăne, zornăie, etc., intră bine în viteze. Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri, sfaturi și păreri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 10, 2016 Admin Share Postat Iunie 10, 2016 Unul dintre manșoanele de cauciuc este crăpat. Va trebui schimbat, însă am înțeles că se schimbă cu tot cu rezistența pentru încălzire. Cam cât costă înlocuirea? Proprietarul mi-a spus că el completează cam ~1L de ulei la 1000km. Mi se pare enorm. M-am uitat după urme de eventuale scurgeri de ulei din motor și nu am găsit. Asta îmi spune că motorul consumă acea cantitate de ulei, ceea ce nu este deloc OK. Greșesc? Cât de gravă este situația și unde aș putea să fac o verificare corespunzătoare? Am auzit ceva despre Mototehnica pe Fabrica de Chibrituri? În același sens: cât de greu/ușor se poate da kilometrajul înapoi la BMW? Nu cred că este teribil de greu la acest model de exemplu, având în vedere că bordul este analog. Mă gândesc la faptul că un motor BMW boxer nu are cum să prezinte semne de uzură pronunțată la segmenți, o uzură care să ducă la un asemenea consum de ulei, și asta la mai puțin de 40.000km. Motocicleta în sine nu pare abuzată, pornește ușor, nu cloncăne, zornăie, etc., intră bine în viteze. -Daca este afectata doar partea de cauciuc mansoanele se pot schimba usor cu unele aftermarket identice, fabricate de Ariete, perechea costa in jur de 90 lei, un exemplu. -1 litru/mie mi se pare foarte mult, desi cartea da un consum asemanator. Un motor in mintile lui poate lua maxim 2 litri/10.000 km. Depinde si cu ce ulei s-a mers, de exemplu Castrol si Aral le arde repede. Recomand Rock Oil 15w50, un ulei fabricat in UK din 1923, putin cunoscut la noi pe piata. Eu bag si in masina si in motor si sunt extrem de multumit de el. -Poti apela la Tibi la Mototehnica, numai ca sunt foarte aglomerati. -Daca se dau inapoi kilometrajele digitale iti dai seama cat de usor se dau astea analogice inapoi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Cartea dă un consum de 1L ulei la 1k km...!?! Dar la benzina, motor de 1200 ce consum este scris la carte? Întreb pentru că tocmai fac consumul la a mea acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Mulțumesc pentru răspunsuri, l.u.v.Proprietarul mi-a spus că "parcă i-a băgat ulei IPONE 15w50". Nu este o marcă dubioasă iar indicele termic părea în regulă, dar ceea ce m-a alarmat de fapt (pe lângă faptul că bagă 1L la mia de km) a fost faptul că motorul nu prea avea ulei în el! Cu motocicleta dreaptă, uleiul practic nu se vedea pe geamul de vizitare, iar cu ea pe cric, se vedea puțin, jos. Oricum, cu mult sub minim. Mă gândesc la faptul că poate a mers cu ea fără ulei și i-a prăjit segmenții - de unde și consumul exagerat despre care îmi vorbea. Pe de altă parte, un motor cu segmenții uzați cred că ar prezenta și alte probleme în afară de consumul mare de ulei. Greșesc?Ultima mică problemă ar fi faptul că bateria era cam descărcată. Stătuse la încărcat câteva ore înainte de test (unde s-a comportat OK), dar am înțeles că trebuie pusă la încărcat dacă motocicleta nu se folosește în mod constant. Ar putea asta indica o problemă de încărcare? Sau este problemă cunoscută? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 10, 2016 Admin Share Postat Iunie 10, 2016 Trebuie masurat daca incarca, o masuratoare spune daca bateria este in parametri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Cartea dă un consum de 1L ulei la 1k km...!?! Dar la benzina, motor de 1200 ce consum este scris la carte? Întreb pentru că tocmai fac consumul la a mea acum... Io la K1300R in 8k km nu am avut nevoie de completare absolut deloc....nivelul era identic cu cel de la revizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Ir Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 nRock in al pune la punct. Intrebare, asta-i (RTu) cel parcat/oprit pe Avram Iancu? Nu e ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Io la K1300R in 8k km nu am avut nevoie de completare absolut deloc....nivelul era identic cu cel de la revizie. Nici eu la logan diesel. Are aceeasi relevanta Sunt motoare diferite. -1 litru/mie mi se pare foarte mult, desi cartea da un consum asemanator. Chiar da cartea un consum din asta? E destul de mult, dar poate stiu ei ce stiu... Mă gândesc la faptul că poate a mers cu ea fără ulei și i-a prăjit segmenții - de unde și consumul exagerat despre care îmi vorbea. Pe de altă parte, un motor cu segmenții uzați cred că ar prezenta și alte probleme în afară de consumul mare de ulei Eu zic ca patea altele intai daca ramanea fara ulei. Sa nu fie semeringurile de la supape. Zi-i sa o ia la o tura mai energica si stai in spatele lui si vezi cand/daca scoate fum albastrui. La 1L/mia de km ar trebui sa se vada. Sau paote omul nu stie, a zis la plezneala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Nici eu la logan diesel. Are aceeasi relevanta Sunt motoare diferite. Nu neaparat....Tornada are K1200R... Eu nu faceam comparatie intre motorul meu si un boxer, sau un liniar de 1000....ci intre doua generatii ale practic aceluiasi motor (cu oaresce diferente, evident). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.