Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am un amic la politia din Metz care nu a schimbat nimic in mobra de serviciu.. nu ulei, nu lichide, nimic (a venit ultimul in unitate si a primit cea mai nasoala mobra, vrea si el alta noua). Si chiar si asa batrana refuza sa crape si acum are aproape 100.000km cu ultimul schimb de lichide de acum mai mult de 3 ani... Nu zic ca toate sunt asa, dar in general mobrele astea sunt renumite pentru fiabilitate...

:))) dar pariez ca tehnic este un ignorant. Daca bate sau suna ceva (chestii de genul acesta) pariez ca nu are treaba si se urca in sa si GAZZZ!

hmmm? asa e?

mai pariez ca nu il deranjeaza (asta in caz ca sesizeaza vre-o diferenta!) ca are anumite vibratii daca porneste la 10 grade si cu totul alte vibratii daca porneste la 30 de grade.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea e ca nu e chiar cazut din cer, in privat tipul are un Ducati Scrambler si-l bibileste sigur. La munca tot ce vrea e sa scape de mobra aia veche si sa primeasca si el una noua pe bani de la buget :) (sic, credeai ca doar in .ro bugetarii sunt asa!?). In rest da, GAZZZ... dar cu moderatie ca ramane fara lol, ultima data cand l-am vazut se vaita ca datorita grevelor de la rafinarii au intrat in stocul strategic de la armata si ca le da doar 10litri pe zi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Baietii sunt priceputi, cu bun simt dar ocupati, programarea dureaza mult.


 


Revin cu o întrebare: internețul spune în general că modelele cu ABS fabricate între 2000 și 2007 sunt de evitat. Cauza ar fi servo-frâna și faptul că au fost probleme cu sistemul ABS (acționare intempestivă sau proastă și chiar blocaje). Un amic posesor de GS mi-a confirmat acest lucru.

Personal mi s-a părut puțin... dubioasă acționarea servo-frânei (lipsa de feeling din manetă). Parcă nu aș vrea așa ceva. Evident, ABS-ul nu l-am putut testa în cadrul test-ride-ului.

Păreri? :)

Franarea este foarte puternica, dar dozarea manetei lasa de dorit pentru cineva neobisnuit, mai precis o buna bucata din cursa nu pare a frana, dupa care acaeasta intra brusc. Este motivul pentru care foarte multi propietari de LT cu iAbs culca mobrele cand au ghidonul bracat pentru manevre in parcari.

Bineinteles ca te obisnuiesti cu frana, dar asta este sentimentul cand te urci pe asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu doua nelamuriri:

 

1. Daca pun o toba aftermarket, trebuie rescrisi/actualizati/schimbati anumiti parametrii in calculator?

2. Ce fel de standere se potrivesc pe k1200r sport?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti pe cineva sa aduca maobre de afara?

Mai era Victor la Arad, am luat un 1100 LT de la el acum 5 ani, la trimis prin curier

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stie cineva de unde se poate cumpara palnie ce se foloseste la schimbarea lichidului de frana la unitatea de ABS asistata de servo???

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum e palnia aia ?Sau e pompa cu presiune ce introduce lichidul?

La unitatea Abs fara servofrana de 1100 se aeriseste normal sau tot cu dispozitiv special?imi schimb furtunele de frana si vrea sa stiu daca fac operatia acasa sau la service?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stie cineva de unde se poate cumpara palnie ce se foloseste la schimbarea lichidului de frana la unitatea de ABS asistata de servo???

 

Multumesc anticipat

salut!

 

 

http://www.beemerboneyard.com/abs3funnel.html

» Post actualizat in 29 Jun 2016 14:09

Cum e palnia aia ?Sau e pompa cu presiune ce introduce lichidul?

La unitatea Abs fara servofrana de 1100 se aeriseste normal sau tot cu dispozitiv special?imi schimb furtunele de frana si vrea sa stiu daca fac operatia acasa sau la service?

 

 

uite un filmulet sa te ajute...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ai dat o veste buna LUV.O sa fac schimbarea singur ca servisurile sunt ocupate si la motoarele bembe e migala multa,iar baietii mai uita sa puna sau sa stranga suruburi coliere.Am comandat linii de frana Sthalflex,kit cu tot ce trebuie.

» Post actualizat in 29 Jun 2016 15:37

Mi-ai dat o veste buna LUV.O sa fac schimbarea singur ca servisurile sunt ocupate si la motoarele bembe e migala multa,iar baietii mai uita sa puna sau sa stranga suruburi coliere.Am comandat linii de frana Stahlflex,kit cu tot ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Palnia este necesara doar la 1150, la 1100 ai Abs simplu, aerisesti pe segmente: pompa-abs, abs-etrieri.

Si la 1200GS/A din 2005-2006 e nevoie. Dar eu m-am descurcat cu o palnie pe care am taiat-o la dimensiuni si am tras un deget de manusa de latex peste varf ca sa se intepeneasca bine si sa nu curga pe langa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am nevoie de accea palnie pt K 1200 RS /2002 .

Am schimbat mobra!!

 

R1100R -ul care a fost al meu acuma e la Bucuresti!

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare dar raman la parerea mea ca palnia aia e un moft. Da, e fain sa o ai, dar poti si fara sa platesti30USD+transport. Prima oara cand am schimbat lichidul nici macar palnie transparenta nu aveam, am luat o palnie normala si am dat cu banda adeziv pe ea pana am adus-o la dimensiuni si a incaput in gaura aia cam fortat. Acum am gasit o palnie transparenta la un magazin pe care am dat vreo 2 euro cred, dintr-un plastic moale; e conica si am taiat-o la diametru de 14mm, am tras degetul de la o manusa de silicon mai grosuta peste ca sa functioneze ca o garnitura si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata,

 

Dupa 2 zile de plimbat cu motorul "nou" BMW R1150RT din 2001, au inceput problemele. Niste magneti dezlipiti de pe stator, problema care s-a rezolvat. Imediat dupa asta nu a mai dat scanteie. "Boala lor" ar fi conductorii care in timp se strica. Am inlocuit conductorii (ma rog, nu eu) si a aparut scanteia dar intermitent. Prin urmare ar trebui sa inlocuiesc senzorii ( honeywell 2av54).

 

Stie cineva de unde as putea sa iau senzorii astia din Romania cu livrare rapida? Eu nu am gasit. Ma cam grabesc pentru ca mi s-a ivit o ocazie de a face un drum mai lung si tare as vrea sa merg cu el.

 

Din experienta celor cu BMW ar putea sa fie si altceva in afara de senzorii astia? Cum as putea verifica daca nu cumva scanteia intermitenta e din alta parte?

 

Multumesc.

Editat de pufletz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...