bmwio Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 Am nevoie de platoul cu carbunii pentru electromotor la k1100 lt, sau de carbuni, sint alti furnizori in afara de Bavaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Salutare, am o intrebare la proprietarii de K1200RS. Care este consumul real la acest model? La al meu consumul pare destul de mare 8.5-9 litri/100 km circulat preponderant in oras si participand la marsuri. Cartea da 6l/100km la o viteza de croaziere de 120 km/h. Multumesc anticipat Foarte sensibil la mizeria din filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iulie 11, 2016 Autor Share Postat Iulie 11, 2016 Revin cu un feed back dupa o iesire scurta. Consum oras 7.8 l, iar consum touring cu 2 personae sub 6l( urmeaza sa fac plinul si calculez consumul exact)!! Deci m-am linistit! Dan Cata am verificat graficul si am observant ca pana la 75-80 grade Celsius amestecul este bogat dupa care revine in graphic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Pai o chestie de genul /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ e perfect normala. O sa incerce sa stea pe zona verde, din cauza la closed loop. Se mai poate intampla ca atunci cand e rece, sa faca un grafic relativ drept, fara zimti. Aia inseamna ca e stricata partea de incalzire la sonda. Dar nu iti afecteaza de nici o culoare consumul, decat foarte putin, la pornire, care oricum e irelevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 pentru K1200RS/LT care este interesat - ohlinsuri la pret bun http://olx.ro/oferta/set-amortizoare-ohlins-bmw-k1200rs-lt-1997-2006-ID6vIDO.html Mentiune: am incercat (fara succes) se le montez pe un R1100RT. Drept urmare, am polizat cam 2mm bucsa superioara de la amortizorul din spate. La montaj va fi nevoie de o saiba corespunzatoare. Ca lungime, cursa si elasticitate(?) se potriveau, dar nu intra pe oala din cauza furtunului de la compensatorul cu gaz. Normal ca negociabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
User_bmw Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Salutare la intreaga comunitate,sunt nou pe acest forum si am numai un an de categoria A. Am un Bmw R 1200 C din 2003 la care am schimbat distributia si ma confrunt cu o problema care nu se mai rezolva. Nu stiu ce sa mai fac. Am planat chiuloasele, am schimbat simeringirile, am luat garnituri de chiuloase noi, am verificat pistoanele si sunt in cote, segmenti verificati de asemenea si cu toate astea imi baga ulei in camera de ardere si imi ineaca bujia in ulei, mai mult pe cilindrul din dreapta si mai putit la cel din stanga. Am comandat acum alte chiuloase sh pe care le astept din Italia. Am comandat de asemenea si prezoane noi, pentru ca motorul a fost deschis si inchis nimai la mine de 4 ori, nu am de unde sa stiu, de cate pri inainte. Cand l-am deschis prima data am gasit capacele lipite cu poxipol, semn ca motorul a fost cazut pe ambele parti. Nu stiu ce sa mai fac. Poate sa-mi dea cineva vreo idee. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 De ce ai schimbat distributia?? Detaliaza-ne de acolo incepand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
User_bmw Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Decizia de a schimba distributia nu a fost a mea, a fost a celor de la service. Motorul avea la relanti caderi de turatii si mi s-a spus ca trebuie facut asta pentru ca au aparut jocuri la lanturi si asta ar genera mersul inconstant . Motorul desi arata ca avea efectuati doar 15.000 Km, in realitate avea mai mult, mi s-a spus ca vreo 70000. De asemenea cand l-am deschis prima data am vazut ca garniturile de chiuloasa erau lipite cu silicon. Nu am nici macar habar despre ceea ce inseamna functionarea unui motor si am impresia ca m-am aruncat spre ceva destul de complicat. Prima data am crezut ca ar fi de vina garnitura de chiuloasa pe care am comandat-o. Am comandat altele recomandate de bmw si am mers in probe cam 200 km, motorul a mancat 1,4 litri ulei. Pana se incalzea motorul scotea fum, dupa care nu mi scotea, dar probabil in turatii cand mergeam scotea de asemenea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 As fi inlocuit prima data inainte de toate intinzator de lant si semeringuri de supape nu costa decat vreo 100 euro lucrarea,mai ales ca scotea fum la rece si consuma enorm de mult ulei. Motoarele astea nu pica nici la 150k, decat daca nu pui ulei la timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 De asemenea cand l-am deschis prima data am vazut ca garniturile de chiuloasa erau lipite cu silicon. C H I U L A S A !!! (fara O) Stiu, acum ma injuri, ca nu-i forum de gramatica... dar data viitoare o sa scrii corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 CHIULÁSĂ, chiulase, s. f. 1. Piesă de metal care închide cilindrii unui motor cu ardere internă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
User_bmw Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Multumesc pentru observatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 La ce service ai fost ? La bardac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
User_bmw Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Da, acolo sunt cu el. De unde stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 (editat) Da, acolo sunt cu el. De unde stii? (rautacios, da...stiu...) Editat Iulie 12, 2016 de d a n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Fugi cat mai poti!Eu nu spun de unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Mergi la mototehnica daca esti din bucuresti » Post actualizat in 12 Jul 2016 19:28 Nu zic nimic de rau de bardac numai ca cei de la mototehnica sunt mai specializati pe bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Ma intereseaza fundul/partea de jos al unui topcase Vario (GS) daca are careva ramas. Am Partea de sus (capacul) buna, am placa de prindere, dar partea de jos este sparta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Astăzi am făcut din București o tură prin Dobrogea, la intrare în București am realizat că turația la relanti scade ceva mai greu la aproximativ 1.100 de ture cum stă de obicei. Și în sarcină, dar și pe loc/nutru turația scădea până la 1800-1600 și abia după 10-15 secunde se stabiliza la 1100.... De exemplu in orice viteza inferioara în loc să intru într-o ușoară frână de motor, acesta avea tendința să tragă în continuare. Pe liber la semafor am turat ușor și la fel, rămânea ușor supraturat preț de câteva secunde... Ce înseamnă asta? De la ce ar putea fi? Ps- e vorba de k1200r sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Nu cumva agata mansonul de cauciuc in capatul de ghidon sau in plasticul diametral opus, unde e cablul de la acceleratie? Cand te dai cu el, se aplatizeaza, poate nu trebuie mult ca sa tangenteze si sa "agate" Ca are motoras pas cu pas pentru relanti, putin probabil sa fie de acolo, asadar, verifica mansonul sa ravina corect, sa faca "CLAK" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 E primul lucru la care m-am gândit, motiv pentru care forțam mansonul să văd dacă revine la pozitia normală fără a întâmpina vreo rezistență și nu o face, deci nu e asta. O să ies și astăzi să văd dacă face si mai la rece treaba asta. Voi studia cablul de accelerație precum și alte semne dacă apar. Mă gândeam inclusiv pe unde am alimentat în ziua respectivă... Am pus benzina cea mai scumpă cu cifră octanica mare. Dacă persista voi face o vizită la mototehnica lui Tibi, deși la cât de aglomerați sunt, îmi e urât să merg acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 (editat) Sal. Din ce an e motorul (K1200Ru). Cele din prima generatie au suferit de multe probleme asemanatoare cu ce ai descris tu, relantiul inconstant si mersul in suturi, mai ales in ture mici, a facut ca BMWul sa recheme multe modele de K1200(S-GT-R) in service si sa le schimbe airboxul - cand se incalzeste se dilata plasticul si impiedica sau ingreuneaza revenirea tijei motorasului pas cu pas care e responsabil de dozajul aerului. Cel mai simplu este sa vezi daca ai airboxul schimbat sau cel original, mai ales daca e un model de dinainte de 2007-2008. Cu toate ca nu stiu daca si la noi in tara se aplica campaniile de recall. Succes. p.s. in alte cazuri, si sunt destul de multe pe forumurile dedicate marcii, problemele au fost de natura software, treaba rezolvanduse printr-un update de firmware. Editat Iulie 18, 2016 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 mototehnica lui Tibi, deși la cât de aglomerați sunt, îmi e urât să merg acolo. ... mda, din pacate nu mai e cea fost... !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Modelul este din 2007 și nu cunosc dacă a fost schimbat airbox-ul... » Post actualizat in 18 Jul 2016 11:50 ... mda, din pacate nu mai e cea fost... !!! Tibi este un tip cu foarte mult bun simț însă când am timp îi voi face o critică pe aici sper eu cat mai constructiva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.