Sari la conținut

Postări Recomandate

Are cineva idee de ce la boxerele (cel putin modelele mai vechi), se uzezaza anvelopa fata mai mult pe partea stanga ?

 

Dupa cum... foarte bine si cu bun-dezvoltat simt de observatie remarca aciulea... expertii mondiali in motoare boxer... geometria bombamentului soselelor are un mare rol in uzura asimetrica a anvelopelor. Unde, da, cel mai mult sufera BMW-urile... asa se explica si supranumele de... bombeuri.

Logic, cei mai avantajati sunt cei care locuiesc la tara... si care, se stie... rareori se confrunta cu geometria asfaltului...

Apropo de geometrie si arhitectura... bineinteles, mare parte din vina o poarta si faptul ca la boxere, cilindrul din stanga este pozitionat inaintea celui din dreapta... ba, in majoritatea covarsitoare a experimentelor chiar se repede si porneste inaintea tovarasului (era sa zic domn)... din dreapta, astfel uzura-i gata, vorba poetului...

Cel mai nasol se comporta motoarele in ”V”... longitudinal mai putin, da transversal ohoo... care uxeaza pneurile in functie de unghiul de inclinare ale cilindrilor...

 

Nesimtitii de fabricanti, desi au observat cu multi ani in urma ca, la avioane... pistele plane betonate... si motoarele in stea nu uzeaza cauciucurile... nu au vandut ”pontul” motociclistilor. :)

 

post-882-0-37924200-1470925883_thumb.jpg

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

As incerca sa pun o anvelopa Grand touring pe fata sa vad cum rezista,dar nu o sa mai fie acelasi producator si profil ca si spatele care abea daca e la jumate din viata.O fi bine ?o fi rau ?Ati facut careva miscarea asta cu desperecherea anv?

Eu folosesc Pilot Road GT 4 pe fata si 3 pe spate (nu exista 4 pe 18'' pentru spate). Merge f bine.

Editat de bcristian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

As incerca sa pun o anvelopa Grand touring pe fata sa vad cum rezista,dar nu o sa mai fie acelasi producator si profil ca si spatele care abea daca e la jumate din viata.O fi bine ?o fi rau ?Ati facut careva miscarea asta cu desperecherea anv?

Nu are absolut nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, zilele astea am fost cu motorul la mare. Nimic deosebit dar ca sa ajung la Costinesti a trebuit sa trec pe podul de la Agigea, unde am prins o coloana infernala iar motorul s-a incins destul de tare ajungand la 8 liniute. Crede-ti ca a afectat cu ceva aceasta incalzire ? Pe drumul de intoarcere (530KM) a functionat perfect nu s-a schimbat nimic. Va multumesc pentru eventule pareri sau patanii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca ti-a ovalizat carenele de deasupra esapamentului la iesirea din cilindrii si ai mai scurtat din viata uleiului de motor;schimba si tu uleiul mai repede decat o faceai de data asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca vi-s ruginite si la prima atingere par sa se rupa aerisitoarele de la etrierii spate, am inceput sa le fac din inox, cu filet M8, sa tina mult si bine. In plus, bonus, un heat shield/scut termic, ca sa nu mai ramai fara de frana spate pe coborari unde franezi mai mult de cat prevede legea :D

 

http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/7082185

 

Pentru 850/1100/1150/1200 orice mobra orice an :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As incerca tablita scutul termic.O vinzi si pe aia separat nu ca bonus?

Si la mine se cam incalzeste etrierul si nu-s blocate pistonase si aerisirea e facuta bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Etrierul se incalzeste oricum, destul de tare, de nu poti tine mana pe el. Scutul ala atata te ajuta doar, cand te dai agresiv pe viraje multe si abuzezi de frana spate, sa nu mai ramai fara frana, sau sa nu mai ramai asa iute fara frana :)

 

Eu am si la ktm asa ceva si cu toate astea, am ramas fara frana pe o coborare. Ce-i drept, etrierul e mult mai mic, are doar un pistonas, pompa e mult mai mica, placutele de frana ca si suprafata is mult mai mici. Acuma nu iti imagina ca scutul asta face minuni, dar te asigur ca, cu ceva, ceva ajuta.

O sa incerc sa mai fac o descensiune in Kotor sa vad la a catea curba raman fara frana, cu scutul montat :laugh:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am demontat amortizoarele, jugul coarnele, aveam probleme cu directia la viteza mica, rulmentii se simteau ca ar fi patrati si chiar asa erau, cel mai afectat ce de jos, normal. Am mai gasit unul de la roata uzat, asa ca ii schimb pe amindoi. Am gasit si bucsile di Al de la discul din stinga slabe, asa ca il rog pe Dan Cata sa-mi mai trimita un set daca mai are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, A schimbat careve difuzoarele de pe mobra lui ? ma gandesc sa ii schmb difuzearele cu ceva putin mai puternice si mai calitativ.Are careva ceva informatii tehnice despre sistemul audio ? gen ,puterea in W,pe cati ohmi e sistemul...etc

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Crezi că merită investiția? Mersul pe motoretă nu prea e compatibil cu ascultatul la radio. Dar dacă-ți trebuie cu adevărat, niște căști conectate la un telefon/player vor da rezultate mult mai bune decât niște boxe din afara căștii. Și vor fi considerabil mai ieftine :)

Zic și eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Crezi că merită investiția? Mersul pe motoretă nu prea e compatibil cu ascultatul la radio. Dar dacă-ți trebuie cu adevărat, niște căști conectate la un telefon/player vor da rezultate mult mai bune decât niște boxe din afara căștii. Și vor fi considerabil mai ieftine :)

 

Zic și eu.

Dar daca vrea sa dea chef in aer liber? Mai spune ceva. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) nu e vorba de chef in aer liber,dar la drum lung uneori e util.nu il folosesc mereu,doar ocazional.despre castile la telefon nu prea le agreez,sinand cont de inconfortul castilor "infipte" in ureche sub casa (am o problema de confort cu asta). pana si castile integrate in casca moto ce sunt de la intercom le-am mai "ingropat" putin in casca pentru a nu ma deranja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

La modelul tau, daca este originalul, ai un sistem vechi CLARION cu 4 difuzoare, 2 medii si 2 inalte, toate avand 4 ohm. Nu agasesti alte specificatii pe difuzoare sau pe sistem, numai daca ai cartea tehnica audio care a insotit motocicleta. Am incercat la un amic sa ii aduc ' up grade', dar nu se poate face mult pentru ca esti restrictionat de puterea audio reala emisa/RMS. Posibil sa gasesti la verificare o membrama sparta sau o alta defectiune mecanica, dar nu o sa ai decibeli mai multi daca montezi alte difuzoare performante privind RMS-ul, eventual un spectru auditiv mai bun. Iti recomand sa-ti gasesti un alt sistem audio la care se adaptezi difuzoare de calitate, doua tweeter si doua midd-base. Sau montezi boxe coaxiale tip auto cu doua cai( tweeter si midd-bass) la un sistem mai bun si faci o treaba OK! :hug: Pentru o auditie mai buna, poti incerca si la sistemul tau cu doua coaxiale auto, dar trebuie sa le pe cele vechi demontezi si le gasesti pe cele noi la diametrul boxei/carcasei audio de pe motocicleta.

 

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva vreun 1150 RT, GS sau Rockster de dezmembrat?

Ma intereseaza axul cardanic.

Dupa 200.000 a cedat crucea din partea dinspre cutie, si inainte sa caut prin alte tari imi incerc norocul si pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva vreun 1150 RT, GS sau Rockster de dezmembrat?

Ma intereseaza axul cardanic.

Dupa 200.000 a cedat crucea din partea dinspre cutie, si inainte sa caut prin alte tari imi incerc norocul si pe aici.

a cedat ca s-a deformat urechea axului sau doar crucea cardanica are joc?

cel putin la axul de 1200 (care constructiv este la fel) se pot schimba crucile cardanice (evident cu echilibrarea axului la turatie dupa inlocuire).

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a cedat ca s-a deformat urechea axului sau doar crucea cardanica are joc?

cel putin la axul de 1200 (care constructiv este la fel) se pot schimba crucile cardanice (evident cu echilibrarea axului la turatie dupa inlocuire).

 

numai bine,

paul

A cedat crucea.

Am simtit de ceva vreme o mica vibratie mai ales in frana de motor.

Ieri am desfacut utilajul si crucea de sus e facuta flenduri.

Nu-mi dau seama cum se poate schimba acea cruce si sincer prefer sa schimb tot axul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

calin, ai vb cu dan_cata? vezi poate are el ceva.

Are ceva dar e de la alt model... parca de la un 1100. Codurile nu sunt la fel.

Oricum e plecat in concediu saptamana asta si pana vine incerc sa caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am desfacut utilajul si crucea de sus e facuta flenduri.

Nu-mi dau seama cum se poate schimba acea cruce si sincer prefer sa schimb tot axul.

Salut,

 

Se practica si la auto, mi se pare operatiunea simpla si sigura, doar pentru informare:

Asta imi place mai mult ca o face "pe marginea drumului":

De scos si montat crucile ochiometric se poate face si in garaj dar trebuie stand pentru echilibrat.

Problema mea ar fi ca daca cumpar un ax second - poti sa ai aceeasi problema curand.

La GS 1200 crucile sunt 19x48 - 19 diametrul care intra in ureche si 48 lungimea axelor. Costa cam 70 de lei bucata.

Inlocuit cruci si echilibrat cardan la turatie inalta - 300 de lei.

(astea sunt preturile din TM (dar sunt sigur ca poti gasi si in orasul tau atelier specializat pentru asta) - eu am un cardan de rezerva la care am inlocuit crucile).

 

numai bine indiferent ce de solutie vei alege,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are ceva dar e de la alt model... parca de la un 1100. Codurile nu sunt la fel.

Oricum e plecat in concediu saptamana asta si pana vine incerc sa caut.

aaa, ok. stiam ca dezmembreaza ceva, dar nu stiam daca se potriveste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Se practica si la auto, mi se pare operatiunea simpla si sigura, doar pentru informare:

Asta imi place mai mult ca o face "pe marginea drumului":

De scos si montat crucile ochiometric se poate face si in garaj dar trebuie stand pentru echilibrat.

Problema mea ar fi ca daca cumpar un ax second - poti sa ai aceeasi problema curand.

La GS 1200 crucile sunt 19x48 - 19 diametrul care intra in ureche si 48 lungimea axelor. Costa cam 70 de lei bucata.

Inlocuit cruci si echilibrat cardan la turatie inalta - 300 de lei.

(astea sunt preturile din TM (dar sunt sigur ca poti gasi si in orasul tau atelier specializat pentru asta) - eu am un cardan de rezerva la care am inlocuit crucile).

 

numai bine indiferent ce de solutie vei alege,

paul

Merci mult de info.

Pana acum nu ma gandeam ca acele cruci se pot schimba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...