Dan Nastase Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 (editat) Are cineva idee de ce la boxerele (cel putin modelele mai vechi), se uzezaza anvelopa fata mai mult pe partea stanga ? Dupa cum... foarte bine si cu bun-dezvoltat simt de observatie remarca aciulea... expertii mondiali in motoare boxer... geometria bombamentului soselelor are un mare rol in uzura asimetrica a anvelopelor. Unde, da, cel mai mult sufera BMW-urile... asa se explica si supranumele de... bombeuri. Logic, cei mai avantajati sunt cei care locuiesc la tara... si care, se stie... rareori se confrunta cu geometria asfaltului... Apropo de geometrie si arhitectura... bineinteles, mare parte din vina o poarta si faptul ca la boxere, cilindrul din stanga este pozitionat inaintea celui din dreapta... ba, in majoritatea covarsitoare a experimentelor chiar se repede si porneste inaintea tovarasului (era sa zic domn)... din dreapta, astfel uzura-i gata, vorba poetului... Cel mai nasol se comporta motoarele in ”V”... longitudinal mai putin, da transversal ohoo... care uxeaza pneurile in functie de unghiul de inclinare ale cilindrilor... Nesimtitii de fabricanti, desi au observat cu multi ani in urma ca, la avioane... pistele plane betonate... si motoarele in stea nu uzeaza cauciucurile... nu au vandut ”pontul” motociclistilor. Editat August 11, 2016 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 (editat) As incerca sa pun o anvelopa Grand touring pe fata sa vad cum rezista,dar nu o sa mai fie acelasi producator si profil ca si spatele care abea daca e la jumate din viata.O fi bine ?o fi rau ?Ati facut careva miscarea asta cu desperecherea anv? Eu folosesc Pilot Road GT 4 pe fata si 3 pe spate (nu exista 4 pe 18'' pentru spate). Merge f bine. Editat August 11, 2016 de bcristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 11, 2016 Admin Share Postat August 11, 2016 As incerca sa pun o anvelopa Grand touring pe fata sa vad cum rezista,dar nu o sa mai fie acelasi producator si profil ca si spatele care abea daca e la jumate din viata.O fi bine ?o fi rau ?Ati facut careva miscarea asta cu desperecherea anv? Nu are absolut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Salutare, zilele astea am fost cu motorul la mare. Nimic deosebit dar ca sa ajung la Costinesti a trebuit sa trec pe podul de la Agigea, unde am prins o coloana infernala iar motorul s-a incins destul de tare ajungand la 8 liniute. Crede-ti ca a afectat cu ceva aceasta incalzire ? Pe drumul de intoarcere (530KM) a functionat perfect nu s-a schimbat nimic. Va multumesc pentru eventule pareri sau patanii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Probabil ca ti-a ovalizat carenele de deasupra esapamentului la iesirea din cilindrii si ai mai scurtat din viata uleiului de motor;schimba si tu uleiul mai repede decat o faceai de data asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 In caz ca vi-s ruginite si la prima atingere par sa se rupa aerisitoarele de la etrierii spate, am inceput sa le fac din inox, cu filet M8, sa tina mult si bine. In plus, bonus, un heat shield/scut termic, ca sa nu mai ramai fara de frana spate pe coborari unde franezi mai mult de cat prevede legea http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/7082185 Pentru 850/1100/1150/1200 orice mobra orice an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 As incerca tablita scutul termic.O vinzi si pe aia separat nu ca bonus? Si la mine se cam incalzeste etrierul si nu-s blocate pistonase si aerisirea e facuta bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 (editat) Etrierul se incalzeste oricum, destul de tare, de nu poti tine mana pe el. Scutul ala atata te ajuta doar, cand te dai agresiv pe viraje multe si abuzezi de frana spate, sa nu mai ramai fara frana, sau sa nu mai ramai asa iute fara frana Eu am si la ktm asa ceva si cu toate astea, am ramas fara frana pe o coborare. Ce-i drept, etrierul e mult mai mic, are doar un pistonas, pompa e mult mai mica, placutele de frana ca si suprafata is mult mai mici. Acuma nu iti imagina ca scutul asta face minuni, dar te asigur ca, cu ceva, ceva ajuta. O sa incerc sa mai fac o descensiune in Kotor sa vad la a catea curba raman fara frana, cu scutul montat Editat August 20, 2016 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 Baga tare si asfalt uscat.Si zi-ne daca si tu dai cu cricul central de asfalt pe acolo,ca ai unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 Azi am demontat amortizoarele, jugul coarnele, aveam probleme cu directia la viteza mica, rulmentii se simteau ca ar fi patrati si chiar asa erau, cel mai afectat ce de jos, normal. Am mai gasit unul de la roata uzat, asa ca ii schimb pe amindoi. Am gasit si bucsile di Al de la discul din stinga slabe, asa ca il rog pe Dan Cata sa-mi mai trimita un set daca mai are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Salutare, A schimbat careve difuzoarele de pe mobra lui ? ma gandesc sa ii schmb difuzearele cu ceva putin mai puternice si mai calitativ.Are careva ceva informatii tehnice despre sistemul audio ? gen ,puterea in W,pe cati ohmi e sistemul...etc multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 ...Crezi că merită investiția? Mersul pe motoretă nu prea e compatibil cu ascultatul la radio. Dar dacă-ți trebuie cu adevărat, niște căști conectate la un telefon/player vor da rezultate mult mai bune decât niște boxe din afara căștii. Și vor fi considerabil mai ieftine Zic și eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 ...Crezi că merită investiția? Mersul pe motoretă nu prea e compatibil cu ascultatul la radio. Dar dacă-ți trebuie cu adevărat, niște căști conectate la un telefon/player vor da rezultate mult mai bune decât niște boxe din afara căștii. Și vor fi considerabil mai ieftine Zic și eu. Dar daca vrea sa dea chef in aer liber? Mai spune ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 ) nu e vorba de chef in aer liber,dar la drum lung uneori e util.nu il folosesc mereu,doar ocazional.despre castile la telefon nu prea le agreez,sinand cont de inconfortul castilor "infipte" in ureche sub casa (am o problema de confort cu asta). pana si castile integrate in casca moto ce sunt de la intercom le-am mai "ingropat" putin in casca pentru a nu ma deranja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bonzoo Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Remi...da jos carenele apoi boxele si pe spatele lor sigur trebuie sa scrie specificatiile boxelor. Apoi o sa pui xeva mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Salut, La modelul tau, daca este originalul, ai un sistem vechi CLARION cu 4 difuzoare, 2 medii si 2 inalte, toate avand 4 ohm. Nu agasesti alte specificatii pe difuzoare sau pe sistem, numai daca ai cartea tehnica audio care a insotit motocicleta. Am incercat la un amic sa ii aduc ' up grade', dar nu se poate face mult pentru ca esti restrictionat de puterea audio reala emisa/RMS. Posibil sa gasesti la verificare o membrama sparta sau o alta defectiune mecanica, dar nu o sa ai decibeli mai multi daca montezi alte difuzoare performante privind RMS-ul, eventual un spectru auditiv mai bun. Iti recomand sa-ti gasesti un alt sistem audio la care se adaptezi difuzoare de calitate, doua tweeter si doua midd-base. Sau montezi boxe coaxiale tip auto cu doua cai( tweeter si midd-bass) la un sistem mai bun si faci o treaba OK! Pentru o auditie mai buna, poti incerca si la sistemul tau cu doua coaxiale auto, dar trebuie sa le pe cele vechi demontezi si le gasesti pe cele noi la diametrul boxei/carcasei audio de pe motocicleta. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Stie cineva vreun 1150 RT, GS sau Rockster de dezmembrat? Ma intereseaza axul cardanic. Dupa 200.000 a cedat crucea din partea dinspre cutie, si inainte sa caut prin alte tari imi incerc norocul si pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 (editat) Stie cineva vreun 1150 RT, GS sau Rockster de dezmembrat? Ma intereseaza axul cardanic. Dupa 200.000 a cedat crucea din partea dinspre cutie, si inainte sa caut prin alte tari imi incerc norocul si pe aici. a cedat ca s-a deformat urechea axului sau doar crucea cardanica are joc? cel putin la axul de 1200 (care constructiv este la fel) se pot schimba crucile cardanice (evident cu echilibrarea axului la turatie dupa inlocuire). numai bine, paul Editat August 23, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 a cedat ca s-a deformat urechea axului sau doar crucea cardanica are joc? cel putin la axul de 1200 (care constructiv este la fel) se pot schimba crucile cardanice (evident cu echilibrarea axului la turatie dupa inlocuire). numai bine, paul A cedat crucea. Am simtit de ceva vreme o mica vibratie mai ales in frana de motor. Ieri am desfacut utilajul si crucea de sus e facuta flenduri. Nu-mi dau seama cum se poate schimba acea cruce si sincer prefer sa schimb tot axul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 calin, ai vb cu dan_cata? vezi poate are el ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 calin, ai vb cu dan_cata? vezi poate are el ceva. Are ceva dar e de la alt model... parca de la un 1100. Codurile nu sunt la fel. Oricum e plecat in concediu saptamana asta si pana vine incerc sa caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 (editat) Ieri am desfacut utilajul si crucea de sus e facuta flenduri. Nu-mi dau seama cum se poate schimba acea cruce si sincer prefer sa schimb tot axul. Salut, Se practica si la auto, mi se pare operatiunea simpla si sigura, doar pentru informare: Asta imi place mai mult ca o face "pe marginea drumului": De scos si montat crucile ochiometric se poate face si in garaj dar trebuie stand pentru echilibrat. Problema mea ar fi ca daca cumpar un ax second - poti sa ai aceeasi problema curand. La GS 1200 crucile sunt 19x48 - 19 diametrul care intra in ureche si 48 lungimea axelor. Costa cam 70 de lei bucata. Inlocuit cruci si echilibrat cardan la turatie inalta - 300 de lei. (astea sunt preturile din TM (dar sunt sigur ca poti gasi si in orasul tau atelier specializat pentru asta) - eu am un cardan de rezerva la care am inlocuit crucile). numai bine indiferent ce de solutie vei alege, paul Editat August 23, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Are ceva dar e de la alt model... parca de la un 1100. Codurile nu sunt la fel. Oricum e plecat in concediu saptamana asta si pana vine incerc sa caut. aaa, ok. stiam ca dezmembreaza ceva, dar nu stiam daca se potriveste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Salut, Se practica si la auto, mi se pare operatiunea simpla si sigura, doar pentru informare: Asta imi place mai mult ca o face "pe marginea drumului": De scos si montat crucile ochiometric se poate face si in garaj dar trebuie stand pentru echilibrat. Problema mea ar fi ca daca cumpar un ax second - poti sa ai aceeasi problema curand. La GS 1200 crucile sunt 19x48 - 19 diametrul care intra in ureche si 48 lungimea axelor. Costa cam 70 de lei bucata. Inlocuit cruci si echilibrat cardan la turatie inalta - 300 de lei. (astea sunt preturile din TM (dar sunt sigur ca poti gasi si in orasul tau atelier specializat pentru asta) - eu am un cardan de rezerva la care am inlocuit crucile). numai bine indiferent ce de solutie vei alege, paul Merci mult de info. Pana acum nu ma gandeam ca acele cruci se pot schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Nu va recomand sa folositi ciocanul pentru inlocuirea pieselor care se monteaza cu presa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.