Sari la conținut

Postări Recomandate

Din cate stiu a fost servisat recent de fostul propietar la mototehnica dar o sa incerc sa schimb manetele. Multumesc pentru sfat!

 

Ai mai avut ambreiaj hidraulic, sau doar pe cablu? Acționarea hidraulică este mai grea, nu este nimic anormal. Trebuie să te obișnuiești.

 

Schimbarea manetelor nu văd cu ce te-ar ajuta (poate la estetică?): cele stoc sunt lungi și oferă pârghie mare (i.e. acționare mai ușoară). De asemenea, nu te sfătuiesc să mergi cu ele în poziția cea mai apropiată de ghidon: având cursa mai scurtă, nu debraiază la fel de mult când tragi de manetă și s-ar putea să apară probleme la cutie în timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc tuturor de raspunsuri !

Dan Cata, merci de sfat, dar la fel ca si m4v3rick, voi lua in considerare varianta cu protectia de aluminiu in viitor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pentru VIN-ul mobrei tale nu s-a schimbat flansa, o pot schimba gratis.

 

Problema se manifestă cu precădere la R-uri? Întreb pentru că motocicleta mea (afectată de recall) are încă flanșa originală care deocamdată nu dă urme de oboseală. În consecintă nu aș umbla la ea...

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e regula, am vazut si mobre de strada cu flansa crapata, gen k1200s dar si GS-uri cu flansa intacta.

 

Si mai interesant, am vazut flanse noi de pe mobre din 2004 care aveau cumva gaurile la prezoanele rotilor, bucsate cu otel. Si asta din fabrica! Apoi au aparut flansele fara bucse si si mai tarziu, flansele din otel cu distantier de compensare.

 

Parerea mea, cel mai sfant ar fi fost o flansa bi-metalica, cu aluminiu in zona canelurilor de la grup si otel la prezoane si prinderile discului. Aia ar fi fost lifetime!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea, cel mai sfant ar fi fost o flansa bi-metalica, cu aluminiu in zona canelurilor de la grup si otel la prezoane si prinderile discului. Aia ar fi fost lifetime!

 

Nu se mai vrea lifetime... Si e valabil la orice in zilele noastre, masini, electrocasnice, tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Schimbarea manetelor nu văd cu ce te-ar ajuta (poate la estetică?): cele stoc sunt lungi și oferă pârghie mare (i.e. acționare mai ușoară). De asemenea, nu te sfătuiesc să mergi cu ele în poziția cea mai apropiată de ghidon: având cursa mai scurtă, nu debraiază la fel de mult când tragi de manetă și s-ar putea să apară probleme la cutie în timp.

Nu ai inteles recomandarea mea:

- ce treaba are parghia lunga? Tu strangi de capat , cu toate degetele? Doua degete in zona curbata e suficient. La cea originala este prea departe, vezi foto si e la minim. Cei cu degetele scurte se pot plange de dureri

- ambreiajul se decupleza la 2 cm de actionare...restul cursei e moarta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai inteles recomandarea mea:

- ce treaba are parghia lunga? Tu strangi de capat , cu toate degetele? Doua degete in zona curbata e suficient. La cea originala este prea departe, vezi foto si e la minim. Cei cu degetele scurte se pot plange de dureri

- ambreiajul se decupleza la 2 cm de actionare...restul cursei e moarta.

 

- Eu am mâna destul de mică și da, trag cât mai aproape de vârf, tocmai pentru a profita de pârghia respectivă ^_^

- Nu știu de unde ai datele sau cum ai calculat, dar eu personal simt o diferență la schimbarea vitezelor între pozițiile manetei. Afirmația este valabilă pentru toate motocicletele pe care le-am avut (atât ambreiaj pe cablu cât și hidraulic) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru sugestii. Ce-i drept e primul motor cu ambreiaj hidraulic. O sa schimb manetele in primul rand pentru estetica. Chiar daca nu am cele mai lungi degete, forta de actionare ar trebui sa nu fie o problema in conditii de functionare normala. O sa incerc mai multe pozitii de reglaj sa vad daca observ diferente la schimbarea vitezelor desi ma indoiesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!Intrucat timpul s-a inrautatit si mobrele stau la caldura,am decis sa desfac tobele finale la bmw-ul meu R1100s.(tobe Lazer)Ideea e ca vreau sa se faca mai remarcat in trafic respectiv un pic mai galagios.Problema e ca se aude aproape la fel fara ele!Stie cineva cum poate fii modificata evacuarea sau toba aceea intermediara cu catalizatorul pe ea intrucat sa nu afecteze motorul?!Sau daca poate fii anulata pur si simplu cu teava goala?!*Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica am dat jos tobele finale si se aude aproape la fel in comparatie cu ele puse!Am mentionat;sunt tobe Lazer(nu sunt stok)!

Diferenta de zgomot dintre tobele montate si ele demontate este foarte mica!

Editat de Mihai090
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, mie 1200gs cu toba sport BMW si cu silencer mi se pare inca prea zgomotos la drum lung ...

Un alt amic cu 1200RT si-a dat toba sport jos si a revenit la cea standard tot din motive de nivel ridicat de zgomot deranjant la drumuri lungi.

... poate la tine este catalizatorul infundat :P!

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nimic catalizatorul in afara ca exista. Fa cu 200 lei un cot si scapa de catalizator si sa vezi dupa aia veselie.vezi cum se aude .daca e prea tare pune silencerul si compara .motorul va merge si mai bine.daca vrei pe cot poti monta si lamda doar sa ii faci locas.eu zic sa nu o mai pui.motorul nu pateste nimic .

» Post actualizat in 26 Oct 2016 17:19

Avantajul la 1100 si 1150 e ca poti scoate porcaria aia de 30 kg sau cit dracu are .la 1200 trebuie sa schimbi cu tot cu tevile din motor si e scump rau.daca te hotarasti sa scapi de hoit iti zic eu ce ai de facut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte posibil si asta!insa motorul merge bine!Cum il pot curata??

:) io am glumit...sunt sigur ca nu are nimic catalizatorul. Cred ca te.ai obisnuit cu zgomotul si de aia ti se pare incet. Tobele probabil au ramas fara material absorbant...ca nu se zice dar interiorul la toba mai trebuie si refacut.

Legat de catalizator...nu as face modificari usor reversibile la mobra ca sigur nu o vei face mai performanta. Va fi doar placebo pt o perioada si apoi te vei obisnui. In plus vei simti si inhala la fiecare pornire noxe.

Bafta,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

multumesc mult pentru raspuns!Da,vreau sa scap de dihanie,mai ales daca nu afecteaza motorul!Din cate am vazut o sa trebuiasca sa fac in asa fel sa le unesc la un moment dat pe sub sa(pt ca vin din parti opuse)!Daca ma poti ajuta cu asta ti-as ramane recunoscator!Si dau o bere desigur:-)

Treaba cu infundatul catalizatorului am luat-o in serios din pacate))stiam ca se mai infunda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!Intrucat timpul s-a inrautatit si mobrele stau la caldura,am decis sa desfac tobele finale la bmw-ul meu R1100s.(tobe Lazer)Ideea e ca vreau sa se faca mai remarcat in trafic respectiv un pic mai galagios.Problema e ca se aude aproape la fel fara ele!Stie cineva cum poate fii modificata evacuarea sau toba aceea intermediara cu catalizatorul pe ea intrucat sa nu afecteze motorul?!Sau daca poate fii anulata pur si simplu cu teava goala?!*Multumesc!

Cred ca ai luat motorul de curand, cumva din Bucuresti? Am dat si eu tarcoale R-ului respectiv dupa care am luat alt motor. Eu zic sa nu modifici tobele finale ci doar sa scapi de catalizator...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotarat!o sa scap de catalizator.O sa ma interesez de cineva care se ocupa cu evacuari/tevi si las finalele ei!Cum a spus si Andrei,nu e stiinta cuantia!Motorul l-am cumparat din bucuresti in luna august!se deosebeste prin hidroimprimarea bucatii centrale a rezervorului(cranii alb-negru).Tin sa va multumesc pt ajutor!O sa revin cu update!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...