PzKpfW Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Din cate stiu a fost servisat recent de fostul propietar la mototehnica dar o sa incerc sa schimb manetele. Multumesc pentru sfat! Ai mai avut ambreiaj hidraulic, sau doar pe cablu? Acționarea hidraulică este mai grea, nu este nimic anormal. Trebuie să te obișnuiești. Schimbarea manetelor nu văd cu ce te-ar ajuta (poate la estetică?): cele stoc sunt lungi și oferă pârghie mare (i.e. acționare mai ușoară). De asemenea, nu te sfătuiesc să mergi cu ele în poziția cea mai apropiată de ghidon: având cursa mai scurtă, nu debraiază la fel de mult când tragi de manetă și s-ar putea să apară probleme la cutie în timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Multumesc tuturor de raspunsuri ! Dan Cata, merci de sfat, dar la fel ca si m4v3rick, voi lua in considerare varianta cu protectia de aluminiu in viitor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 (editat) Daca pentru VIN-ul mobrei tale nu s-a schimbat flansa, o pot schimba gratis. Problema se manifestă cu precădere la R-uri? Întreb pentru că motocicleta mea (afectată de recall) are încă flanșa originală care deocamdată nu dă urme de oboseală. În consecintă nu aș umbla la ea... Editat Octombrie 19, 2016 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Nu e regula, am vazut si mobre de strada cu flansa crapata, gen k1200s dar si GS-uri cu flansa intacta. Si mai interesant, am vazut flanse noi de pe mobre din 2004 care aveau cumva gaurile la prezoanele rotilor, bucsate cu otel. Si asta din fabrica! Apoi au aparut flansele fara bucse si si mai tarziu, flansele din otel cu distantier de compensare. Parerea mea, cel mai sfant ar fi fost o flansa bi-metalica, cu aluminiu in zona canelurilor de la grup si otel la prezoane si prinderile discului. Aia ar fi fost lifetime! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Si mai interesant, am vazut flanse noi de pe mobre din 2004 care aveau cumva gaurile la prezoanele rotilor, bucsate cu otel. Si asta din fabrica! Cred că este cazul meu. Credeam că este ceva modificare făcută de fostul proprietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Parerea mea, cel mai sfant ar fi fost o flansa bi-metalica, cu aluminiu in zona canelurilor de la grup si otel la prezoane si prinderile discului. Aia ar fi fost lifetime! Nu se mai vrea lifetime... Si e valabil la orice in zilele noastre, masini, electrocasnice, tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Nu se mai vrea lifetime... Si e valabil la orice in zilele noastre, masini, electrocasnice, tot. adevarat ai grait... si fenomenul evolueaza deja de ceva vreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Măiestria ingineriei germane a devenit găsirea echilibrului între cum s-o facem să crape cât mai repede, ca să facem bani din servis și să nu crape totuși atât de des încât să ne afecteze blazonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoangi Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Schimbarea manetelor nu văd cu ce te-ar ajuta (poate la estetică?): cele stoc sunt lungi și oferă pârghie mare (i.e. acționare mai ușoară). De asemenea, nu te sfătuiesc să mergi cu ele în poziția cea mai apropiată de ghidon: având cursa mai scurtă, nu debraiază la fel de mult când tragi de manetă și s-ar putea să apară probleme la cutie în timp. Nu ai inteles recomandarea mea: - ce treaba are parghia lunga? Tu strangi de capat , cu toate degetele? Doua degete in zona curbata e suficient. La cea originala este prea departe, vezi foto si e la minim. Cei cu degetele scurte se pot plange de dureri - ambreiajul se decupleza la 2 cm de actionare...restul cursei e moarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 19, 2016 Admin Share Postat Octombrie 19, 2016 Si parghia originala are reglaj, nu te ajuta cu nimic aftermarket. Ambreiajul este tare la toate K-urile, si la GT este absolut la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Nu ai inteles recomandarea mea: - ce treaba are parghia lunga? Tu strangi de capat , cu toate degetele? Doua degete in zona curbata e suficient. La cea originala este prea departe, vezi foto si e la minim. Cei cu degetele scurte se pot plange de dureri - ambreiajul se decupleza la 2 cm de actionare...restul cursei e moarta. - Eu am mâna destul de mică și da, trag cât mai aproape de vârf, tocmai pentru a profita de pârghia respectivă - Nu știu de unde ai datele sau cum ai calculat, dar eu personal simt o diferență la schimbarea vitezelor între pozițiile manetei. Afirmația este valabilă pentru toate motocicletele pe care le-am avut (atât ambreiaj pe cablu cât și hidraulic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Octombrie 22, 2016 Share Postat Octombrie 22, 2016 Multumesc tuturor pentru sugestii. Ce-i drept e primul motor cu ambreiaj hidraulic. O sa schimb manetele in primul rand pentru estetica. Chiar daca nu am cele mai lungi degete, forta de actionare ar trebui sa nu fie o problema in conditii de functionare normala. O sa incerc mai multe pozitii de reglaj sa vad daca observ diferente la schimbarea vitezelor desi ma indoiesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai090 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Salutare tuturor!Intrucat timpul s-a inrautatit si mobrele stau la caldura,am decis sa desfac tobele finale la bmw-ul meu R1100s.(tobe Lazer)Ideea e ca vreau sa se faca mai remarcat in trafic respectiv un pic mai galagios.Problema e ca se aude aproape la fel fara ele!Stie cineva cum poate fii modificata evacuarea sau toba aceea intermediara cu catalizatorul pe ea intrucat sa nu afecteze motorul?!Sau daca poate fii anulata pur si simplu cu teava goala?!*Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 (editat) Cum adica '' se aude aproape la fel fara ele! " ? Editat Octombrie 26, 2016 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Cum adica '' se aude aproape la fel fara ele! " ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai090 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 (editat) Adica am dat jos tobele finale si se aude aproape la fel in comparatie cu ele puse!Am mentionat;sunt tobe Lazer(nu sunt stok)! Diferenta de zgomot dintre tobele montate si ele demontate este foarte mica! Editat Octombrie 26, 2016 de Mihai090 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Singurul boxer gălăgios (în sensul bun) cred că este cel de pe HP2 Sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Sincer, mie 1200gs cu toba sport BMW si cu silencer mi se pare inca prea zgomotos la drum lung ... Un alt amic cu 1200RT si-a dat toba sport jos si a revenit la cea standard tot din motive de nivel ridicat de zgomot deranjant la drumuri lungi. ... poate la tine este catalizatorul infundat ! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai090 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Este foarte posibil si asta!insa motorul merge bine!Cum il pot curata?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Nu are nimic catalizatorul in afara ca exista. Fa cu 200 lei un cot si scapa de catalizator si sa vezi dupa aia veselie.vezi cum se aude .daca e prea tare pune silencerul si compara .motorul va merge si mai bine.daca vrei pe cot poti monta si lamda doar sa ii faci locas.eu zic sa nu o mai pui.motorul nu pateste nimic . » Post actualizat in 26 Oct 2016 17:19 Avantajul la 1100 si 1150 e ca poti scoate porcaria aia de 30 kg sau cit dracu are .la 1200 trebuie sa schimbi cu tot cu tevile din motor si e scump rau.daca te hotarasti sa scapi de hoit iti zic eu ce ai de facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 (editat) Este foarte posibil si asta!insa motorul merge bine!Cum il pot curata?? io am glumit...sunt sigur ca nu are nimic catalizatorul. Cred ca te.ai obisnuit cu zgomotul si de aia ti se pare incet. Tobele probabil au ramas fara material absorbant...ca nu se zice dar interiorul la toba mai trebuie si refacut.Legat de catalizator...nu as face modificari usor reversibile la mobra ca sigur nu o vei face mai performanta. Va fi doar placebo pt o perioada si apoi te vei obisnui. In plus vei simti si inhala la fiecare pornire noxe. Bafta, paul Editat Octombrie 26, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai090 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 multumesc mult pentru raspuns!Da,vreau sa scap de dihanie,mai ales daca nu afecteaza motorul!Din cate am vazut o sa trebuiasca sa fac in asa fel sa le unesc la un moment dat pe sub sa(pt ca vin din parti opuse)!Daca ma poti ajuta cu asta ti-as ramane recunoscator!Si dau o bere desigur:-) Treaba cu infundatul catalizatorului am luat-o in serios din pacate))stiam ca se mai infunda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Daca vrei treaba profi red ca poti gasi pe la wunderilcht sau chiar acrapovic cotul necesar,sau oricine se ocupa evacuari ,tevi etc .cauta pe net la tine in oras si vei gasi cu siguranta.nu stiinta spatiala sa indoi o teava sau doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Salutare tuturor!Intrucat timpul s-a inrautatit si mobrele stau la caldura,am decis sa desfac tobele finale la bmw-ul meu R1100s.(tobe Lazer)Ideea e ca vreau sa se faca mai remarcat in trafic respectiv un pic mai galagios.Problema e ca se aude aproape la fel fara ele!Stie cineva cum poate fii modificata evacuarea sau toba aceea intermediara cu catalizatorul pe ea intrucat sa nu afecteze motorul?!Sau daca poate fii anulata pur si simplu cu teava goala?!*Multumesc! Cred ca ai luat motorul de curand, cumva din Bucuresti? Am dat si eu tarcoale R-ului respectiv dupa care am luat alt motor. Eu zic sa nu modifici tobele finale ci doar sa scapi de catalizator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai090 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 M-am hotarat!o sa scap de catalizator.O sa ma interesez de cineva care se ocupa cu evacuari/tevi si las finalele ei!Cum a spus si Andrei,nu e stiinta cuantia!Motorul l-am cumparat din bucuresti in luna august!se deosebeste prin hidroimprimarea bucatii centrale a rezervorului(cranii alb-negru).Tin sa va multumesc pt ajutor!O sa revin cu update! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.