gabyshor Posted August 23, 2016 Share Posted August 23, 2016 Are ceva dar e de la alt model... parca de la un 1100. Codurile nu sunt la fel. Oricum e plecat in concediu saptamana asta si pana vine incerc sa caut. aaa, ok. stiam ca dezmembreaza ceva, dar nu stiam daca se potriveste... Quote Link to post Share on other sites
CalinB Posted August 23, 2016 Share Posted August 23, 2016 Salut, Se practica si la auto, mi se pare operatiunea simpla si sigura, doar pentru informare: Asta imi place mai mult ca o face "pe marginea drumului": De scos si montat crucile ochiometric se poate face si in garaj dar trebuie stand pentru echilibrat. Problema mea ar fi ca daca cumpar un ax second - poti sa ai aceeasi problema curand. La GS 1200 crucile sunt 19x48 - 19 diametrul care intra in ureche si 48 lungimea axelor. Costa cam 70 de lei bucata. Inlocuit cruci si echilibrat cardan la turatie inalta - 300 de lei. (astea sunt preturile din TM (dar sunt sigur ca poti gasi si in orasul tau atelier specializat pentru asta) - eu am un cardan de rezerva la care am inlocuit crucile). numai bine indiferent ce de solutie vei alege, paul Merci mult de info. Pana acum nu ma gandeam ca acele cruci se pot schimba. Quote Link to post Share on other sites
asdglasfk Posted August 23, 2016 Share Posted August 23, 2016 Nu va recomand sa folositi ciocanul pentru inlocuirea pieselor care se monteaza cu presa. Quote Link to post Share on other sites
gabyshor Posted August 25, 2016 Share Posted August 25, 2016 )) Quote Link to post Share on other sites
shpixy Posted August 25, 2016 Share Posted August 25, 2016 )) :crack: Quote Link to post Share on other sites
Razvan G Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 Ma duc azi la showroom sa vad daca au... Quote Link to post Share on other sites
gabyshor Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 (edited) ai loc sub dus si pentru motor, sau te speli in fata blocului? ) Edited August 26, 2016 by gabyshor Quote Link to post Share on other sites
bmwio Posted August 27, 2016 Share Posted August 27, 2016 Danut, te-ai intors din CO? am nevoie de bolturile de la discurile fata, te rog trimite-mi . Quote Link to post Share on other sites
Dan Cata Posted August 28, 2016 Share Posted August 28, 2016 Pai suna-ma si lamurim. Daca ai nevoie de ceva zi direct, nu cred ca mai is si altii curiosi de treburi de genul. » Post actualizat in 30 Aug 2016 08:21 Quote Link to post Share on other sites
Raoul Florea Posted August 31, 2016 Share Posted August 31, 2016 Salut, Am un BMW F650GS din 2000 , si diplayul LCD de km e patat pe jumatate , aveti idee daca se poate schimba , sau trebuie sa-mi iau placa electronica a bordului cu totul ? Multam Quote Link to post Share on other sites
mariusMZ Posted September 6, 2016 Share Posted September 6, 2016 Salut! am o problema cu un demaror (magnet dezlipit) ceva specific la r 1100, am gasit stator compatibil de auto la ;www alternatoare.ro /in bucuresti -crangasi = 80 lei. si acum nu stiu cum trebuiesc mutati magnetii din stator pentru a merge in sensul de rotatie corespunzator..(adica spre dreata cum vine el montat)..... multumesc..! Quote Link to post Share on other sites
dezamagitoru Posted September 7, 2016 Share Posted September 7, 2016 am scris ceva mai demult si mai in detaliu, tot aici pe topic despre problema asta. daca ai rabdare cauta, daca nu iti zic varianta scurta: lasa-l in 3 magneti ca merge Quote Link to post Share on other sites
mariusMZ Posted September 7, 2016 Share Posted September 7, 2016 Salut! am o problema cu un demaror (magnet dezlipit) ceva specific la r 1100, am gasit stator compatibil de auto la ;www alternatoare.ro /in bucuresti -crangasi = 80 lei. si acum nu stiu cum trebuiesc mutati magnetii din stator pentru a merge in sensul de rotatie corespunzator..(adica spre dreata cum vine el montat)..... multumesc..! am rezolvat acum problema - am avansat catre stanga toti magnetii cu o pozitie si sa schimbat sensul de rotatie . bine dupa ce la-m montat-demontat de 5 ori am gasit si postarile tale (dezamagitoru)...dar nu mergea linku oricum merci..! Quote Link to post Share on other sites
NaeL Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 Pentru cine doreste, am o captuseala c_change marimea 56 noua, cu eticheta, de vanzare sub jumatate din pretul ei. Sau o schimb cu una 48-50 Quote Link to post Share on other sites
BMW RIDER Posted September 14, 2016 Author Share Posted September 14, 2016 Salutare, are cineva idee de unde pot cumpara simering pt pompa hidraulica de la ambreiaj( ceea care ste pe cutie de viteza)- slave cyclinder (K 1200RS)?? de la prezenetanta pot cumpara toata pompa care este scump. Pt un singur simering trebuie schimbat toata pompa? Quote Link to post Share on other sites
Dan Cata Posted September 14, 2016 Share Posted September 14, 2016 http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/3818419 Quote Link to post Share on other sites
BMW RIDER Posted September 14, 2016 Author Share Posted September 14, 2016 Dane stiam de astea dar se potrivesc pt K 1200 RS? Pompele au cod diferit pe real OEM. Unul e de D=20 mm(pt K 1200RS) iar pt R1100S si R1150 e de D=24mm. Quote Link to post Share on other sites
Dan Cata Posted September 14, 2016 Share Posted September 14, 2016 Trimite-mi pompa de jos si rezolvam problema Quote Link to post Share on other sites
marianmad Posted September 14, 2016 Share Posted September 14, 2016 Salut, am un K1100LT şi cred că releul de semnalizare m-a lăsat deoarece ieri seara am aprins luminile de avarie şi nu au mai vrut să se stînga decât când am scos siguranta. Are idee cineva dacă releul e problema sau altceva? Unde aş putea găsi releu? Quote Link to post Share on other sites
Dan Cata Posted September 14, 2016 Share Posted September 14, 2016 Inainte sa cumperi alt releu care e fro' 100 de eur, incearca cu un alt releu de la alta mobra. Ar trebui sa se potriveasca de la boxere. Mai degraba ma gandesc ca e butonul ala care face figuri, releul nu se prea strica decat daca faci tu scurt intre firele de le bec Quote Link to post Share on other sites
marianmad Posted September 15, 2016 Share Posted September 15, 2016 Nu am umblat la nici un bec, am aprins doar avariile de la buton. Iniţial am crezut că butonul de avarii e cauza şi i-am dezlipit un fir butonului. Unde aş putea găsi alt releu second? » Post actualizat in 15 Sep 2016 15:23 Multumesc Dan, dacă ştii despre vreun releu mă duc oriunde după el chiar semnalizand cu mâna, că am siguranta scoasă Quote Link to post Share on other sites
bcristian Posted September 17, 2016 Share Posted September 17, 2016 Pentru cine o mai avea nevoie in viitor. Rulmenti roata fata R 1100 RT stanga (partea cu ABS-ul) 3025 2RS dreapta 6204 2RS semering (e doar pe stanga) 45x60x7 BAFUD2X7 Quote Link to post Share on other sites
Tornada Posted September 17, 2016 Share Posted September 17, 2016 Caut un topcase pentru K1200r sport. Nu cutia e problema ci suportul de prindere. Inclusiv pe online (mă rog, pe unde am căutat eu), nu au pe stoc. O îndrumare sau vreunul de vânzare poate? Sau tot ansamblul? Mulțumesc! Quote Link to post Share on other sites
amatoru Posted September 18, 2016 Share Posted September 18, 2016 Salutare, mi-am luat de curand un BMW R1200RT- din Germania si as vrea sa-i fac o servisare totala cu reglaje, sincronizari, etc, plus ca am si o bataie suspecta la partea din spate . Rugamintea mea este sa-mi recomandati unde as putea face acestea, cu profesionalism si cu preturi decente . Multumesc . Quote Link to post Share on other sites
Dan Cata Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Bateria suspecata presupun ca e la alarma si iti apare EWS pe bord Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.