Sari la conținut

Postări Recomandate

Filmul acela care masoara nivelul nu cred ca se poate strica...

 

Având în vedere cât de comună este problema, eu cred că tocmai ăla e de vină. Probabil are o durată de viață relativ limitată, după care îmbătrânește și se deteriorează.

 

Bine, asta nu exclude și o problemă de contact imperfect, cum zici tu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se poate "repara" daca ai un GS911 - il scoti din rezervor il cureti bine si-l lasi sa se usuce. Odata uscat il conectezi la motor si motorul la GS911 si il recalibrezi. eu asa mi l-am facut. dar din nefericire uneori banda respectiva ajunge sa se deterioreze fizic, atunci nu poti face nimic altceva decat sa il inlocuiesti.

 

oricum Tripmeterul este sfant :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de azi sunt si eu oficial posesor de BMW, mi-a ajuns motorul acela din Olanda. pun si cateva poze.

vreau sa va intreb ceva, pe spate cauciucul prevazut e 140 80 17, trebuie neaparat schimbat si vreau sa stiu daca pot pune 150 70 17? as face asta deoarece am gasit la un prieten care aduce cauciucuri dimensiunea de 150 70 17.

si cum verific uleiul pt ca nu vad joja si nici geam?

Mersi

post-18282-0-17732500-1490938265_thumb.jpg

post-18282-0-07234500-1490938273_thumb.jpg

post-18282-0-31532900-1490938279_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesc si eu filtru ulei pt un k1200rs in Bucuresti? Am tot cautat pe net, dar imi prind urechile.

Multam' anticipat!

 

Pt tipul care vrea sa ajunga in spania. Eu am ajuns fara niciun fel de problema cu un f650st. Cand m-am intors acasa a inceput sa dea rateuri bendixul, dar in rest absolut nimic, defapt cu totul au fost vreo 8k de km

Asa ca daca ai doar 2000eu bagate la ceva de genul si pune-l la punct cu restul de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesc si eu filtru ulei pt un k1200rs in Bucuresti?

 

Aici, de exemplu. Nu zic neapărat să și iei din acest loc, dar găsești indicativul care-ți permite să mai cauți și-n alte părți: HF163 (pentru HifloFiltro). Pentru K&N este KN163.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la enduro numia Motul folosesc, as lua Motul si pt BMW, nu e bun?

 

Trebuie sa iei ulei conform specificatiilor producatorului, abia pe urma te orientezi dupa brand. Daca imi aduc bine aminte K1100 LT are ambreiaj uscat, deci practic poti sa bagi si ulei auto daca corespunde specificatiilor.

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu uleiurile putem face comentarii pina iesim la pensie si nu rezolvam, eu nu am pus la bmw-urile mele decit 10w40 LM sau M1 sintetic, acum peste 20 ani fabricantul recomanda doar 20w50, ulei mineral, o mizerie ca si la dacie, cu care rt sau rs aveau consum admis 1l/1000 km, cu ce am folosit eu consumau 1/10,000 km. Deci ce spunea constructorul nu mai corespunde realitatii, sa nu mai fim blocati pe blocati in trecut.

Editat de bmwio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! As avea si eu o intrebare. La al meu R1200RT 2008 nu am acel buton de ASC, dar am totusi martorul in bord. Evident, clipoceste si dispare dupa plecarea de pe loc. O data "a intrat" si s-a aprins martorul cand am luat o baltoaca.

 

Intrebarea e: am ASC sau nu am ?!

 

Merci anticipat

Editat de alexgrp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am schimbat, dar nu cred că este o avere. Kit-ul în sine este până în 150€. Manopera este de câteva ore (golit ulei, dat capac jos, înlocuit, pus capac și ulei la loc). Deci cu (multă) indulgență, aș zice 250€.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de ulei de motor: ca si viscozitate se poate experimenta ce tip de ulei ii place la diferite modele. Important este calitatea uleiuiului( API) care pana la 1150 si 1200 RS,LT era parca API SG , SH. Se poate pune ulei mai bun ( un API SM de exemplu ). Sa nu uitam ca in cartea de service al BMW lor nu da o voscozitate concreta ca si la japoneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi tovarasi si pretini, o informatie tehnica va rog. La K 1200 LT este afisata treapta de viteza pe panoul de bord. Al meu, incepand de anul asta a luat-o razna, indica ce vrea el. A mai facut usoare figuri si anul trecut de doua - trei ori doar cativa km dupa ce o spalam. Nu ma bazam pe aceasta facilitate, insa ma scoate din minti ca nu mai functioneaza normal.

Multumesc anticipat tuturor celor care au timp si pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5W40 Inital Castrol iar acum Belray (sa vedem daca e vreo diferenta, si parca e, dar nu cine stie ce, oricum l-am luat mai ieftin decat Castrolul asa ca sunt multumit) Nu sunt zgomotoase, asa sunt ele, utilaje agricole Bavareze :P Nu, cu senzoru de ulei nu, ala de benzina mai pica din cand in cand si nu e indicat sa te increzi 100% in el, mergi pe trip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...