Sari la conținut

Postări Recomandate

Am vazut in Louis ceva interesant pentru telefon. Pentru iphone 6s cod 10032770, pentru 6s plus cod 10032780, pentru samsung s6-s7 cod 10032784 si tot asa. Intrati pe Louis.de si introduceti codul in fereastra de cautare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit la LIDL o husa/suport pentru telefon dedicata bicicletelor care a costat 25 RON. Prinderea este formata din 2 piese:

-(1) una care monteaza pe teava ghidonuliui si care are o terminatie rotunda si plata

-(2) una care este fixata pe "portofelul-husa" si care se clipseaza pe discul primeia.

Daca aveti vre-o teava pe care sa il fixati - problema e rezolvata. Eu nu am la K1200S asa ca am dat la o parte discul cu sigla BMW de la mijlocul ghidonului si am gasit o teava partial filetata interior. Am congectionat o saiba de aluminiu cu diametrul exterior de 45mm care inlocuieste complet sigla BMW si pe care am fixat-o cu un surub M8 in care am dat o gaura cu filet interior pt a fixa jumatatea superioara din piesa 1. Astfel piesa 2 se poate clipsa cum este gandita peste piesa 1 sau detasa foarte usor cand parasesti motocicleta.

post-69337-0-67976300-1500831126_thumb.jpg

post-69337-0-50193900-1500831135_thumb.jpg

post-69337-0-57294200-1500831144_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit la LIDL o husa/suport pentru telefon dedicata bicicletelor care a costat 25 RON. Prinderea este formata din 2 piese:

-(1) una care monteaza pe teava ghidonuliui si care are o terminatie rotunda si plata

-(2) una care este fixata pe "portofelul-husa" si care se clipseaza pe discul primeia.

Daca aveti vre-o teava pe care sa il fixati - problema e rezolvata. Eu nu am la K1200S asa ca am dat la o parte discul cu sigla BMW de la mijlocul ghidonului si am gasit o teava partial filetata interior. Am congectionat o saiba de aluminiu cu diametrul exterior de 45mm care inlocuieste complet sigla BMW si pe care am fixat-o cu un surub M8 in care am dat o gaura cu filet interior pt a fixa jumatatea superioara din piesa 1. Astfel piesa 2 se poate clipsa cum este gandita peste piesa 1 sau detasa foarte usor cand parasesti motocicleta.

Nu-i bun, sau macar nu e bun vara. Dupa douazeci de minute in conserva aia ti se infierbanta telefonu' (eu am Iphone 6) pana cand iti apare mesajul "Ba, ejti prost?! Inca un pic si explodez dreacu'!". Am si eu si vreau:

1. Sa o fac cadou unui dusman.

2. Sa o arunc.

3. Sa-i fac gauri de aerisire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Ma numesc Mihai Ogasanu si sunt si eu posesor de R1200RT. Am vrut sa va salut si sa ma alatur voua aici pe forum! ;)

Bun venit. Multi kilometri si sa fii ferit de evenimente neplacute. Sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Salutari! Ma numesc Mihai Ogasanu si sunt si eu posesor de R1200RT. Am vrut sa va salut si sa ma alatur voua aici pe forum! ;)

Bine ai venit! Sa te bucuri de motor si sa ai asfaltul doar sub roti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva mai mulți cc, câțiva căluți și Newtoni în plus, consum ceva mai mic datorită VVT-ului, un nume nou (probabil 1300GS pentru a sublinia revoluția), câteva plastice schimbate și mult, mult marketing.


» Post actualizat in 25 Jul 2017 16:40

Pentru cine are nevoie: un decodor fiabil și complet de șsasiu/cadru BMW.

 

Permite, de exemplu, verificarea culorii originale și a datei exacte de producție.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca nu demult au facut un prototip cei ce la Alpha racing cu un boxer VVT de 1200.

Parca aceea a avut 145 de cai si 131 Nm si un consum de 3,7l la 90km/h sau 4,9l la 120km/h.

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va fi interesant noul R1250 GS 2018 cu VVT.

 

Am luat ieri ultimul Motorrad si am vazut pe coperta ceva despre viitorul boxer BMW, nu am apucat inca sa citesc, sunt curios... Insa pt 2018 ramane clar R1200GS asa cum il stim acum, abia l-au "improspatat" si fac asta acum si cu Adv.

 

Pe de alta parte, este clar ca principalul capitol la care pierde suprematia GS-ul in fata KTM-ului 1290 este motorul, mai precis puterea. Si normal ca ceva trebuie facut in sensul asta :D

Chiar daca diferenta de putere unii n-ar ajunge s-o foloseasca deloc, altii extrem de rar... dar da bine pe hartie, la discutii si in teste. Io sunt insa intre cei care considera ca n-ar strica :)

» Post actualizat in 26 Jul 2017 08:03

Salutari! Ma numesc Mihai Ogasanu si sunt si eu posesor de R1200RT.

 

Sa te bucuri de el!

Avem aici topic dedicat seriei R1200: /index.php?/topic/668417-bmw-seria-r1200-rt-r-s-st-ninetscrambler/

 

Din pacate structura "depasita" a forumului face ca topicurile specifice pe tipuri de moto sa se duca "la fund" si mai toata lumea posteaza la gramada pe acest topic, desi fiecare serie poate avea problemele si discutiile ei specifice.

» Post actualizat in 26 Jul 2017 08:05

Am luat de la mototehnica un ram mount și avea niște prinderi destul de interesante.

 

Apropos, avem si topic dedicat K1200/1300, pentru discutii specifice modelelor respective:

/index.php?/topic/741873-bmw-k-1200-1300-s-gt-r-sport/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca postez unde trebuie dar voiam sa impartasesc o comparatie intre R1200RT 2017 si propriul R1200GS 2013.

 

Test drive-ul a avut loc la MAN Vidraru cu amabilitatea echipei BMW Iasi. Mi se pusese pata pe R1200RT de vreo luna, eram curios sa vad diferenta. L-am incercat pe forestierul catre Cumpana (deh, trebuia sa iesim la sosea) si apoi pana la Balea si inapoi.

 

Pe forestier cred ca e clar :D dupa ce m-am intors cu RT si am plecat cu GS-ul efectiv am simtit ca zbor pe acolo :D

 

Pozitie: mai inghesuita , cu genunchii mai ridicati, pozitie sport-touring. Schimbarea vitezelor s-a facut cu o miscare mai ampla a piciorului (miscam tot piciorul, ca sa reusesc schimbarea).

Comfort: un pic mai aplecat decat pe GS dar nu prea mult, depinde si de dimensiunile fiecaruia. Ori saua e mai putin comfortabila ori pozitia a pus mai multa presiune deci am simtit un disconfort in zona dorsala.

 

Bordul este imens, afisajul te cam tine ocupat, multe meniuri, etc .. In Tunel insa arata superb, o culoare gri-albastru foarte linistitoare dar si foarte clara.

 

Parbrizul si el imens, la pozitia de jos mi-a aruncat aerul fix in ochi, ridicat sus de tot s-a lasat linistea. Mda, acea liniste de care vorbeau toate review-urile. Auzeam doar motorul, nici urma de turbulente. Adica poti asculta linistit radio-ul :D

 

Motorul se aude o tzara mai infundat decat GS-ul (poate de la toba). Trage bine dar cele 25 kg in plus se simt atat pe loc cat si in mers (sau e altfel etajata cutia de viteze). GS-ul e mai responsive si mai brutal pe acceleratie.

 

Franele foarte bune, nimic surprinzator aici. Probabil si pe noile GS sunt mai bune decat ce am eu pe LC 2013.

 

Suspensia: eh, aici a fost buba (cel putin pentru mine) .. la un moment dat am trecut pe Soft. Dar degeaba, tot tare mi s-a parut. Mai tare decat Hard-ul de la GS. Pe aceleasi denivelari pe care cu GS-ul treceam accelerand ... well .. RT-ul m-a cam aruncat din sha. E o alegere buna daca nu vrei / nu ai unde offroad, intr-o tara cu drumurile foarte bune. Sau daca esti motociclist de autostrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitie: mai inghesuita , cu genunchii mai ridicati, pozitie sport-touring.

 

Parbrizul si el imens, la pozitia de jos mi-a aruncat aerul fix in ochi, ridicat sus de tot s-a lasat linistea.

 

Motorul se aude o tzara mai infundat decat GS-ul (poate de la toba). Trage bine dar cele 25 kg in plus se simt atat pe loc cat si in mers (sau e altfel etajata cutia de viteze).

Franele foarte bune, nimic surprinzator aici. Probabil si pe noile GS sunt mai bune decat ce am eu pe LC 2013.

 

Pozitia: mie mi se pare ca pe genul asta de moto stai ca pe wc. Si cu cat esti mai inalt, cu atat de indepartezi de o pozitie confortabila (parerea mea, repet). Chiar si pentru spate... Si n-as zice pozitie de sport-touring, am avut si nu mi se pare la fel, acolo duci putina greutate si pe maini, nu simti totul pe noada.

 

Eu la RT (care a fost la un moment dat o optiune pt mine, evident, inainte sa am GS) nu m-am impacat deloc cu parbrizul. Cred ca as fi luat unul mai jos. Dar daca te ascunzi dupa el, la cat de mare e, vara pe caldura mori de cald.

 

Motorul este mai ascuns dupa carene la RT, asta poate fi un motiv, dar 2013 vs. 2017 difera si faptul ca cel nou are Euro4 si implicit din esapament ceva mai silentios. Eu am simtit ceva diferenta intre GS-urile mele 2014 si 2017.

 

La frane, intre 2013 si 2017 nu ar trebui sa fie vreo diferenta, eu la ale mele nu am simtit. Si as putea chiar zice ca, trecand de la dohc la LC, capitolul frane este cam singurul la care diferenta tinde spre zero.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia: mie mi se pare ca pe genul asta de moto stai ca pe wc.

 

:rusinica:

 

Legat de prabriz, eu am apreciat linistea .. linistea aia are un mare avantaj, nu obosesti la drum lung. Altfel mi-a fost mai cald decat pe GS, clar, ventilatie aproape zero.

 

Am mers special fara dopuri pe RT, no problem. Pe GS nu pot fara dopuri, ma doare capu, si totul de la turbulente .. daca reusesc sa gasesc un parbriz la GS care sa nu-mi dea dureri de cap ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspensia: eh, aici a fost buba (cel putin pentru mine) .. la un moment dat am trecut pe Soft. Dar degeaba, tot tare mi s-a parut. Mai tare decat Hard-ul de la GS. Pe aceleasi denivelari pe care cu GS-ul treceam accelerand ... well .. RT-ul m-a cam aruncat din sha. E o alegere buna daca nu vrei / nu ai unde offroad, intr-o tara cu drumurile foarte bune. Sau daca esti motociclist de autostrada.

 

Da, suspensia este principala sursa de confort in plus a unui enduro-touring vs. touring, orice ai face, diferenta e clara. In afara de drumurile foarte bune, la GS simti clar suspensia. Si drumuri mai putin bune sau chiar proaste sunt peste tot, si in Franta, Italia, Croatia, mai rar dar si in Austria... si in multe locuri unde ne place noua motociclistilor sa ajungem.

Am cunoscuti care au trecut de la RT la GS sau care urmeaza... invers, nu am auzit. Dupa parerea mea, RT-ul ramane avantajos cu adevarat pt cei chiar mici de statura (desi GS-ul configurat cu suspensie si sa joasa coboarea si el destul) si pentru cei care merg la drum lung si predominant pe drumuri bune cu pasagera. Si care nu au incercat cu adevarat un GS :D

Dupa parerea mea aia cu protectia la vant e bla-bla, si GS (mai ales Adv) are destula si sincer, ne luam moto ca sa mai simtim si ceva "vant in fata". Normal, apare si diferenta de gusturi dar aia este strict subiectiva.

Mie de la RT imi lipsesc doar saua incalzita si sistemul audio. :) Ah, si sidecase-ul din dreapta de marime normala...

» Post actualizat in 28 Jul 2017 07:29

daca reusesc sa gasesc un parbriz la GS care sa nu-mi dea dureri de cap ..

 

Frate, exista o gramada de tipuri si marimi de parbrize pt GS!!! Mi-e greu sa cred ca nu gasesti unul potrivit.

Iar preturile se invart pe la +100 €, nu sunt o avere.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt multe dar asta inseamna sa cumpar, sa incerc si daca nu-mi place sa ma rog sa mi-l accepte inapoi (pentru ca oricat de finutz esti la montaj, tot se vede ca a fost folosit nitel). Pana acum am testat un Puig Sport, nu mi-a placut, am avut noroc sa-l dau inapoi. De la 120 in sus faceam eforturi serioase sa-mi tin capul drept si oricum imi arunca aerul fix in ochi, super enervant. Cineva pe topicu de LC zicea ca-mi imprumuta un parbriz standard dar nu a mai raspuns. As mai incerca asa: cel standard de LC, cel de Adventure (e mai mic totusi decat monstrul de acum) si poate ASTA .

 

RT e mai jos cu 5 cm si mai lat cu 5 cm decat GS. Cu GS-ul trec lejer peste oglinzi, cu RT cred ca s-a terminat smecheria. Stai la rand, juma de masina.

De acord cu ventilatia. Eu ziceam ca am apreciat linistea, am reusit sa merg fara dopuri ceea ce a fost WOW :D

Editat de Xandros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am o motoreta R1200 GSA 2017 si as vrea sa fac un service initial dupa rodaj (schimb ulei+ verificare)

Aveti idee cumva cat costa operatiunea asta? si unde merita facut? Eu sunt din Sibiu --> am varianta Oradea sau Bucuresti..amandoua relativ la aceeasi distanta.

 

Mersi anticipat

am facut eu la bavaria in otopeni in martie revizia de 1000km si a fost 550RON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pic de brainstorming.

 

am 2 BMW -uri cu simptome asemenatoare un R1100R si un R1200GS. Ambii reclama lipsa de putere peste 3000 RPM

 

La 1200GS s-a schimbat pompa de benzina si filtru(ceva recall la BMW) inainte sa apara acest fenomen. Bujiile au fost montate nu demult si au fost facute si reglajele( sincronizare si tachetii).

La fel si la 1100R a fost schimbat pompa de benzina si fisele.La fel bujiile sunt noi.

 

Pareri"? Sugestii?

 

Ah ambii au trecut pe la service BMW unde specialisti trag din umeri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi poate spune cineva unde de as putea sa cumpăr un geam de oglinda pt K1200R? Sau sa întreb altfel, se găsesc doar geamuri sau trebuie sa cumpăr întreaga oglinda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog Imi puate spune cineva ce dimensiuni are acumulatorul de la K1100LT? sint la serviciu si caute sa comand dar nu stiu marimea, multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În catalogul de piese apare ca ansamblu unitar, deci nu cred că găsești doar geamul la BMW:

 

B0004294.png

 

Ia de pe aliexpress dacă vrei ceva ieftin și nu te grăbești. Găsești copii convingătoare.

 

 

 

Dap.. nici o sansa in a gasi doar geamul. In schimb am gasit un set la 160lei pe care deja l'am pus pe motor. Arata asemanator cu cele stock iar ca si performanta sunt in cel mai rau caz asemanatoare, desi (sper sa nu'mi joace mintea feste) mie mi se pare ca tremura mai putin si am si o imagine mai extinsa a ceea ce am in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...