anapurna Postat Aprilie 6, 2019 Share Postat Aprilie 6, 2019 Sfaturi pareri opinii, Ieri am vrut sa montez bateria de motocicleta. Din neatentie am pus protectia pe bateria moto, acel izolator si am inversat bornele (am pus protectia de la baterie peste baterie iar apoi am rotito in mana fara sa imi dau seama cred). Am dat jos bornele si apoi am montat corect bornele. A pornit motocicleta dar incalzeste borna minus si miroase a ars ca si cand se topoeste ceva ............? Am citit in cartea ei si sub sa are ceva sigurante de protectie. Am desfacut acele sigurante dar par ok, adica nu sunt intrerupte. Ce ar putea sa se arda??? Sau sa se intample. Sa se prajeasca alternatorul? Alternatorul are ceva protectii? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Aprilie 6, 2019 Share Postat Aprilie 6, 2019 Daca se incalzeste, sigur ai ceva in scurt. De regula se arde releul care face legatura cu electromotorul. Alternatorul nu primeste curent la pornire si are protectie la incarcare. Verifica si prin instalatii sa nu se fi lipit doua cabluri intre ele in momentul cand ai inversat si sau incins. Te compatimesc. Intr-un final mergi la un electrician bun si remediaza problema ca nu e de joaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bod Postat Aprilie 11, 2019 Share Postat Aprilie 11, 2019 Hi there. I have a UK BMW GS1200 2004 here in Romania. I am looking to get the bike registered here. The problem I have is that the headlight needs to be changed. Does anyone have an EU headlight for sale or I can rent(hire) for a few days? Many thanks Bod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 11, 2019 Share Postat Aprilie 11, 2019 Acum 2 ore, Bod a spus: Hi there. I have a UK BMW GS1200 2004 here in Romania. I am looking to get the bike registered here. The problem I have is that the headlight needs to be changed. Does anyone have an EU headlight for sale or I can rent(hire) for a few days? Many thanks Bod https://www.olx.ro/oferte/q-far-r1200gs/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 On 11.04.2019 at 12:19, Bod said: Hi there. I have a UK BMW GS1200 2004 here in Romania. I am looking to get the bike registered here. The problem I have is that the headlight needs to be changed. Does anyone have an EU headlight for sale or I can rent(hire) for a few days? Many thanks Bod Here you go mate: 200 euros brand new from Boonstra Parts in the Netherlands. I have bought from them myself, they're trustworthy. It's not OEM but it's cheaper and should solve your problem. On 11.04.2019 at 15:15, shpixy said: https://www.olx.ro/oferte/q-far-r1200gs/ A căutat omul pe olx, cel ieftin are o problemă și nu ar trece de RAR cu el. Cel scump e cam prea scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 22, 2019 Share Postat Aprilie 22, 2019 cer o parere de la colegii avizati: http://motorsportgoetz.shopgate.com/item/313038313636 oare sa faca treaba asa ceva, chiar sa adauge 10cai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Aprilie 22, 2019 Share Postat Aprilie 22, 2019 (editat) Acum 22 minute, TeDy 'M a spus: cer o parere de la colegii avizati: http://motorsportgoetz.shopgate.com/item/313038313636 oare sa faca treaba asa ceva, chiar sa adauge 10cai? daca nu este ceva mai special (desi nu cred), nu este decat o rezistenta variabila care modifica temperatura citita de motor. in acest mod pacalesti motorul ca este mai frig afara si motorul o sa mearga mai bogat. de aici "diferenta" de putere. L.E Nu ma descurc cu pasareasca asa ca am pus google-ul la treaba: "Our PowerJet Controller is very easy to use. The PowerJet Controller itself is very complicated in development and execution! The power jet controller has to do several things and measurement at the same time. It measures the outside temperature at the sensor, and detects the signal from the original temperature sensor for the original ECU (Electronic Injection Regulator). The Power Jet Controller then converts the intake air temperature with the respective correction factor and forwards this signal to the ECU ." deci fix cum am spus mai sus 160E pe o rezistenta variabila Editat Aprilie 22, 2019 de styuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 22, 2019 Share Postat Aprilie 22, 2019 bine bine... Cu construit module electronice nu le am, asa ca mai intreb: Aduce vreo imbunatatire in mersul mai eficient al motorului, ori e vorba numai de supraalimentare si implicit consum marit? Asadar sa uit de agregat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Aprilie 22, 2019 Share Postat Aprilie 22, 2019 Acum 3 minute, TeDy 'M a spus: bine bine... Cu construit module electronice nu le am, asa ca mai intreb: Aduce vreo imbunatatire in mersul mai eficient al motorului, ori e vorba numai de supraalimentare si implicit consum marit? Asadar sa uit de agregat? din punctul meu de vedere, orice iti va aduce nu va fi sesizabil...poate doar consumul marit il vei simti la pompa. iarna masina trage mai tare? (motor pe benzina fara turbo) dar consuma mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 22, 2019 Share Postat Aprilie 22, 2019 deci pana la urma e numai reclama accesoriul asta. Praf in ochi inaintat de firme mari...daca era chinezarie mai intelegeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Aprilie 22, 2019 Share Postat Aprilie 22, 2019 Chiar acum, TeDy 'M a spus: deci pana la urma e numai reclama accesoriul asta. Praf in ochi inaintat de firme mari...daca era chinezarie mai intelegeam Repet, nu sunt expert. Lucrez doar in domeniu si am mai citit cate una-alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 22, 2019 Share Postat Aprilie 22, 2019 Acum 3 ore, TeDy 'M a spus: cer o parere de la colegii avizati: http://motorsportgoetz.shopgate.com/item/313038313636 oare sa faca treaba asa ceva, chiar sa adauge 10cai? Am citit si eu despre minunatie. Gargara multa, cifre putine. Motocicleta cand se gandeste, iar R1100RT inca se mai gandea cu atentie la vremea ei, se face de la cap la coada, de la admisie pina la evacuare. In acest lant orice modificare nu o poti face fara sa fie necesare modificari/ajustari de-a lungul traseului. Bun, ii dai mai multa benzina cu 10% dar filtrul de aer, galeria de admisie, corpul clapeta-injector, supapele de admisie si evacuare tot alea sunt, evacuarea tot aia este, astfel incat ma indoiesc ca in afara de consum vor creste in mod semnificativ restul performantelor. Daca vedeai ceva teste facute pe vreun stand mai era ceva, dar asa doar vorbarie. Macar sa vezi ca noxele raman cum trebuie. Si tine minte vorba: mai binele este dusmanul binelui. Am patit-o de de cateva ori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 23, 2019 Share Postat Aprilie 23, 2019 (editat) da, am inteles! Atunci in afara de intretinere, nici alte castiguri/imbunatatiri nu ii mai pot fi aduse RT.ului? Pe principiul ca o ardere buna, bujiile si o toba "alba" spun multe, un tester Dynojet (ori alt fel), pot face pe undeva? La a mea apare un delay la prima accelerare, ce sa zic...avans nu are, nici nu stiu ce altceva i.as putea face. Si totusi acum mersul motorului e perfect rotund-relantiul nu fluctueaza deloc stand pe 1000rpm. Posibil ca asta sa ii fie limitele Editat Aprilie 23, 2019 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Aprilie 23, 2019 Share Postat Aprilie 23, 2019 Fara suparare ,lasa motocicleta sa si traiasca linistita batranetile,bucura te de ea asa cum spui ca este ,pare in mintile ei .Incearca sa schimbi daca nu ai facut o filtrul de benzina din rezervor poate rezolvi problema ta.Mai fa o sincronizare si joc supape si aia e. Vei cheltui bani pe teste degeaba .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 23, 2019 Admin Share Postat Aprilie 23, 2019 Arunci banii degeaba. Dacă vrei sa investești în ceva cu cap cumpăra pinioanele distribuție de la Dan Cata, apoi cu încă 100 euro cumperi un cip de la John Gemi - caută-l pe Facebook și vezi review uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 23, 2019 Share Postat Aprilie 23, 2019 Ai 90 CP. Nu iti ajung? Mobra este de drum lung, pentru confort, si cei 90 CP mi se par suficienti. Ai o transmisie finala varianta veche cu rulment radial-axial (zis conic) care nu are moarte. AI injectie asa ca porneste usor, merge frumos. Daca motorul merge rotund, consuma cum trebuie, trage corespunzator de ce vrei sa umbli la el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 23, 2019 Share Postat Aprilie 23, 2019 (editat) Da Silver Arrow, caut mai binele ala de care ziceaimancarici de maimuta... Tinuta din scurt-poate prea... Joc supape facut primavara trecuta, la fel f. Benzina-in 27000 acum sunt la al treilea, pinioanele vestite cu 900ron le am deja de vreo 6... ba chiar 7 ani. La fel si regulatorul de presiune pus de 3bari. Senzorii Hall, rulmentii toti reinnoiti, Numai pompa de benzina nu am pus.o noua-poate sa iau una paremi.se ca acelasi cod de Audi 80? Nu m.am uitat la bani...doar ca am vrut sa performeze si sa o intineresc. As "schimba.o" doar cumparandu.i INCA o sora geamana dar ce s.a respectat cu Scheckheft, imi place si neagra bujii bkr 7 ekc, fise noi Beru, am pus si astea... Cabluri noi la corpurile de amestec Lista e intreaga, nu imi reamintesc eu toate... Editat Aprilie 23, 2019 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Aprilie 23, 2019 Share Postat Aprilie 23, 2019 Neața la' lume! Mi'a intrat în cap sa upgradez farurile și sunt curios .. voi ce beace ați folosit & recomandați . In principiu as vrea parca halogene . La trotineta mea K1200r intra H7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Aprilie 23, 2019 Share Postat Aprilie 23, 2019 Acum 20 minute, TeDy 'M a spus: As "schimba.o" doar cumparandu.i INCA o sora geamana Fratica, schimba si tu mobra daca vrei alceva. Ce rost are sa investesti in alta sora ? Nu e la fel ? Rezolvarea e 1200 sau 1250. Stiu.....ca nu ai incredere, e scumpa, dar umbla la pusculita ca ai bani ! Zgarcitule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 23, 2019 Share Postat Aprilie 23, 2019 @TeDy 'M Daca iti plac drumurile lungi si comode mai bine verifici un Goldwing GL1800. Stiu ca este blasfemie pe acest topic, dar ca sa nu fiu spanzurat poti incerca si cu un K1200LT sau K1600GT daca te tine buzunarul. Chiar si negre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Aprilie 23, 2019 Share Postat Aprilie 23, 2019 (editat) Phuuu, nu vreau chiar autobuze ca ies la tura si cu alti motoristi. Modelele 12xx, deceniul I-II--- le las pt altii, mai degraba retrogradezcu anii catre Triumph Iar prima motivatie adevarata e ca nu vreau sa depind de diagnoze si abonament la " doctor" LUV, ai asa ceva pe motor? Vad ca mai mult sunt citate LT.urile si din pacate problema expeditiei. nu stiu cu instalatil Editat Aprilie 23, 2019 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Mai 10, 2019 Share Postat Mai 10, 2019 unde schimbi niste gume la bmw cu monobrat, si care sa fie deschis sambata aveti idee?:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Mai 10, 2019 Share Postat Mai 10, 2019 Buna ziua, Pun si eu o intrebare. BMW-ul meu R80 tremura la plecarea de pe loc cand e mai putin turat de 1800 - 2000 de ture (motorul la temperatura nominala) --> Este normal un asemenea comportament pentru un boxer? Aparent, tehnic este impecabil, bujii noi, carburatoare curate si sincronizate+garnituri inlocuite, filtre, uleiuri etc...totul nou. Tinuta numai la interior si utilizata cu responsabilitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 11, 2019 Share Postat Mai 11, 2019 Posibil ca dardaiala sa vina din ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 11, 2019 Share Postat Mai 11, 2019 Acum 21 ore, Papa_Bear a spus: Buna ziua, Pun si eu o intrebare. BMW-ul meu R80 tremura la plecarea de pe loc cand e mai putin turat de 1800 - 2000 de ture (motorul la temperatura nominala) --> Este normal un asemenea comportament pentru un boxer? Aparent, tehnic este impecabil, bujii noi, carburatoare curate si sincronizate+garnituri inlocuite, filtre, uleiuri etc...totul nou. Tinuta numai la interior si utilizata cu responsabilitate... O compresie i-ai luat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.