Jump to content

Recommended Posts

Acum 49 minute, adisis a spus:

La un 1100 rt dar cred ca si la   alte modele asemanatoare care au bascula fata este cineva care a facut aerisire si schimb de simeringuri la furca ? 

As dori sa aflu cum scot uleiul vechi daca tot umblu acolo,cum fac aerisirea corecta si daca simeringurile vechi de ulei le pot scoate si fara scula aia speciala. 

Am vazut cate ceva pe net dar nu inteleg de ce unii fac lucrarea asta pe sus iar altii desfac toata furca pe jos.

Doar daca curge as schimba. Sau daca is EXTREM de vechi simeringurile...

Poti da jamba jos cu totul sau daca nu vrei sa dai jos semighidoanele, poti lasa piesele de inox la locul lor. Desfaci doar surubelul de sus de aerisire, scoti jambele de aluminiu, schimbi simeringurile ambele si cuzinetul de sus, bagi ulei, le reasamblezi, pui roata si axul sus, etrierii, actionezi frana si apoi strangi puntea la loc. Dupa aia pui aerisitoarele la loc.

Eu mi-am sacrificat un imbus de 3, l-am scurtat, ca sa pot sa strang, ca altfel nu incape acolo in locas.

Simeringurile vechi le scot cu un levier cu care faci si pana, pui o carpa sub el sa nu iti zgarie gura la furca si lastaresti. Daca nu iese, mergi roata roata si cedeaza.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

21 minutes ago, Adrian M. said:

Doar mie mi se pare stupid? sau, facem niste noptiere, stanga dreapta? Jeez, e prea mare, iese in afara o tona, oricum ai da o, ce sasiu-plastice ai pune, tot va arata dubios :D

Din poze reiese că au mărit în primul rând alezajul, mai puțin cursa. Cred că pe motocicleta aia iese mai mult în evidență din cauza siluetei înguste. Dar pune-l pe un șasiu de genul K 1600 B și o să arate aproape normal. Gândește-te la ceva care va fi în clasă cu Goldwing, Electra Glide sau Rocket III. Oricum nu te bagi cu așa ceva printre mașini.

Cum scrie și-n articol, cilindreea mare este pentru a compensa pentru normele de poluare care penalizează mai mult acest tip de motor și pentru a concura cu celelalte cilindree mari din segment. Strategia "mărim capacitatea pentru a relaxa motorul și a trece normele de poluare" a devenit deja practică uzuală. Mai ales la motoarele răcite pe aer/ulei.

On 08.12.2018 at 19:36, Sagetatu said:

1800 ? Grozav. Mai poti lasa ceva cai acasa !!!

Momentan la 1200 parca a-s mai imprumuta 30 de cai ! 

Șansele să crească semnificativ puterea sunt reduse. Cuplul va crește în mod cert și probabil turațiile la care se vor obține performanțele maxime vor scădea.

Link to comment
Share on other sites

La GL ma gandeam si eu, sau sa atace power cruiserele, de alte Electra, rocket. Ce au incercat sa faca din bagger, oarecum. Ramane de vazut :D Tot ciudat imi pare. un motor in V, are alt aspect. Mie bagger ul imi place maxim-ca design, dar pretul este in stratosfera-ca si concurenta, de altfel.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 50 minute, Adrian M. a spus:

Doar mie mi se pare stupid? sau, facem niste noptiere, stanga dreapta? Jeez, e prea mare, iese in afara o tona, oricum ai da o, ce sasiu-plastice ai pune, tot va arata dubios :D

Mie imi place. Nu mai are nevoie de cric. Si il poti lasa jos pe ce parte iti vine mai bine.

Link to comment
Share on other sites

 La care nr.de  piesa ii spui cuzinet?eu am doar semering ulei si protectie praf cumparate.

Stii cumva daca suruburile nr12 trebuie incalzite ?or avea Loctite?

In rest am inteles indicatiile.

 

 

Screenshot_20181210-111418.png

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

La 09.11.2018 la 16:16, Dan Cata a spus:

Ciudat, un lant de distributie vine de pe vibrochen, unul din cutie... Sper ca or numarat bine dintii la pinioane si modulul in fabrica... :laugh:

Au apelat la soultia asta disperata ca sa scurteze lungimea motorului, au castigat vreo doi centimetri, la prima vedere nu pare mult dar cine stie ce alte chestii au rezolvat apeland la aceasta solutie.

Link to comment
Share on other sites

In desenul ala lanțul din plan apropiat pare a fi antrenat de arborele primar al cutiei, după ambreiaj, ceea ce mă face să cred că desenul e greșit (ar fi aberant, tehnic imposibil). Sau poate nu văd eu bine..? :huh:

Link to comment
Share on other sites

La 15.11.2018 la 14:59, dezamagitoru a spus:

Or sa faca ca la messerschmidt-ul ala vechi din razboiul al mare, de trageau cu mitraliera printre palele de la elice. in principiu mergea bine :)

 

Me_109_worldwartwo.filminspector.com_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, john17 a spus:

In desenul ala lanțul din plan apropiat pare a fi antrenat de arborele primar al cutiei, după ambreiaj, ceea ce mă face să cred că desenul e greșit (ar fi aberant, tehnic imposibil). Sau poate nu văd eu bine..? :huh:

Nu vezi bine, se trage de la galbeneala. Arborele primar trece prin alt ax (practic o teava) care actioneaza oala de ambreiaj. Adica arborele motor antreneaza pinionul fixat pe acest ax si totodata pe oala de ambreiaj iar arborele primar trece prin acest ax care este gol la interior (teava) si daca te uiti are si o contragreutate (e arbore de echilibrare).

Practic in acea imagine sunt doua axe.

Edited by petre81.
Link to comment
Share on other sites

De ceva vreme am tot reparat placi cu senzori Hall, le mai fac si de la 0. Am luat o masina de nituit automata, o poti regla cate secunde sa apese singura, sau poate sa apese cat timp tii un contact (la pedala) apasat.

Cam asa functioneaza:

Is tare impacat de efect si de cum arata lucrarea cand e gata :)

Link to comment
Share on other sites

Acum 29 minute, Dan Cata a spus:

De ceva vreme am tot reparat placi cu senzori Hall, le mai fac si de la 0. Am luat o masina de nituit automata, o poti regla cate secunde sa apese singura, sau poate sa apese cat timp tii un contact (la pedala) apasat.

Buna scula, eu ii bercuiesc un pic dupa care ii cositoresc. Pana acum nu a cedat niciunul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sunt si alte vaseline cu aceleasi proprietati ;)

Nu stiu ce optiuni ai in Oradie dar aici la Cluj, eu iau de la SKF, pentru solicitari mari si viteze mici de rotatie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
La ‎24‎.‎12‎.‎2018 la 14:06, Dan Cata a spus:

Sunt si alte vaseline cu aceleasi proprietati ;)

Nu stiu ce optiuni ai in Oradie dar aici la Cluj, eu iau de la SKF, pentru solicitari mari si viteze mici de rotatie.

Poti sa-mi dai cateva exemple? Eu nu gasecs nimic ce poate inlocui Optimol MP3.

Link to comment
Share on other sites

Nu le stiu pe de rost, is la munca acuma, dar la un magazin de rulmenti, daca le ceri ce ti-am zis eu mai sus, ar trebui sa poata sa te ajute aia de dincolo de tejghea.

Link to comment
Share on other sites

La 10.01.2019 la 15:59, alex.burlacu a spus:

Păi dacă s-or găsi suficient de mulți proști cu bani de dat pe scule inteligente... de ce nu?

 

Fitzobaicarii sunt nisa de piata pe care o tintesc astia de la BMW, motociclistii adevarati sunt ca barbatii, pe cale de disparitie.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...