Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut, de astazi dimineata 3 A.M. sunt mandrul posesor al unui BMW R1100S

an 2005, ABS, manere incalzite

 

intrebarea mea (momentan doar una) umi puteti recomanda un mecanic in Bucuresti; as vrea sa fac schimbul de ulei..filtre si parca nu m-as baga singur, nici nu am cartea de service

 

Multumesc

 

PS voi reveni cu poze

 

Poti sa te duci la automobile bavaria http://www.bmw-motorrad.ro/bmwro/ro/index_narrowband.html , eu am fost in primavara si m-a costat aproximativ 100 euro; schimbul de ulei, flitru si citeva reglaje. Da-le un telefon inainte, sa iti faci programare si sa afli mai multe detalii.

Sa o stapanesti sanatos. :angryfire:

Editat de cretescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...pt inceput e bine sa mergi la un mecanic care se stie cu astea!...desi e simplu, extrem de simplu ai nevoie de o cheie mai speciala de filtru de ulei si pina i-ti vei face rost de una du-te la un mecanic de la bmw!

...sa te dai sanatos cu calutul! :angryfire:

 

Si eu am un R 1100 S,dar din 1999. Spune-mi de unde fac rost de o cheie pt filtrul de ulei,ca sa nu ma tot duc la service pt atata lucru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa te duci la automobile bavaria http://www.bmw-motorrad.ro/bmwro/ro/index_narrowband.html , eu am fost in primavara si m-a costat aproximativ 100 euro; schimbul de ulei, flitru si citeva reglaje. Da-le un telefon inainte, sa iti faci programare si sa afli mai multe detalii.

Sa o stapanesti sanatos. :angryfire:

 

 

multam..

 

te-au costat 100 euro uleiul+filtrele+manopera?

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

sunt si eu posesorul (nu tocmai fericit in acest moment) al unui BMW f650CS.

nu tocmai fericit pentru ca de curand m-a pus jos unul cu masina si trebuie sa-mi repar motorul acum.

 

are cineva idee de unde pot sa-mi iau o proforma/deviz de reparatie? (am fost deja la constatare la asigurator).

inafara de bavaria mai poate cineva da acel aviz?

pot sa iau avizul de la ei dar ulterior sa optez pentru 'regie proprie' ? (in cazul asta platesc ceva pentru deviz)

 

toate cele bune,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam..

 

te-au costat 100 euro uleiul+filtrele+manopera?

 

:angryfire:

 

 

Da.

 

 

salutare,

 

sunt si eu posesorul (nu tocmai fericit in acest moment) al unui BMW f650CS.

nu tocmai fericit pentru ca de curand m-a pus jos unul cu masina si trebuie sa-mi repar motorul acum.

 

are cineva idee de unde pot sa-mi iau o proforma/deviz de reparatie? (am fost deja la constatare la asigurator).

inafara de bavaria mai poate cineva da acel aviz?

pot sa iau avizul de la ei dar ulterior sa optez pentru 'regie proprie' ? (in cazul asta platesc ceva pentru deviz)

 

toate cele bune,

 

 

Si eu am avut acesta problema in urma cu citva ani si am luat devizul/proforma de la o firma si apoi am reparat motorul in regie propie; bine eu am avut acident cu nu motor rusesc si proforma am luat-o de la Cristi Tunaru. Indicat ar fi sa vorbesti cu cei de la bavaria inainte; teoretic proforma nu te obilga la nimic este pur informativa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am un R 1100 S,dar din 1999. Spune-mi de unde fac rost de o cheie pt filtrul de ulei,ca sa nu ma tot duc la service pt atata lucru!

...exista mai multe variante!...ebay, daca ai pe cineva in germania sau cunosti pe cineva care poate cumpara de pe ebay!...sau de la orice reprezentanta de filtre mann, acolo am vazut eu piesa!..are si un cod de piesa dar nu-l stiu din cap!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am un R 1100 S,dar din 1999. Spune-mi de unde fac rost de o cheie pt filtrul de ulei,ca sa nu ma tot duc la service pt atata lucru!

 

 

Pe http://www.louis.de/ ai cautat? pentru 1150gs am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pe louis am luat si eu, Romi face comenzi si ii super prompt, recomand!

...am avut si eu de la louis si nu e buna de nimic!...daca e oleaca mai strins filtrul se rotunjeste pe margini si nu mai desfaci nimic cu ea vreodata!...cea originala, de la bmw este de fapt mann si este din duraluminiu turnat exact dupa forma filtrului si are dimensiunea exact cit este nevoie ca sa intre la locul ei intre filtru si blocul motor!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am cumparat un BMW R 1200C si nu se sting becurile de la ABS dupa pornire. Stie cineva care ar fi problema?

opa. fain motor dom`le. sa-l stapanesti sanatos. abia astept sa-l vad live.

ai incercat sa resetezi abs-ul? ai manual la ea?

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am cumparat un BMW R 1200C si nu se sting becurile de la ABS dupa pornire. Stie cineva care ar fi problema?

 

Am avut si eu problema asta. Cei de la service au zis ca sa pornesc motorul cu luminile stinse si sa le aprind dupa ce ma pun in miscare. Si deocamdata asa merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu problema asta. Cei de la service au zis ca sa pornesc motorul cu luminile stinse si sa le aprind dupa ce ma pun in miscare. Si deocamdata asa merge.

 

Pai mi se pare normal sa pornesti motorul cu luminile stinse, si sa le aprinzi apoi, ca altfel iti consuma bateria aiurea... :baldy:

BTW, la mine, dupa ce pornesc motorul, imi ramane aprins beculetul din bord de la bateria, dar daca accelerez putin se stinge si ramane asa; oare numai la mine?

 

Cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mi se pare normal sa pornesti motorul cu luminile stinse, si sa le aprinzi apoi, ca altfel iti consuma bateria aiurea... :baldy:

BTW, la mine, dupa ce pornesc motorul, imi ramane aprins beculetul din bord de la bateria, dar daca accelerez putin se stinge si ramane asa; oare numai la mine?

 

Cele bune.

 

Si la mine ramane aprins becul de la incarcare(nu baterie). E si normal sa dispare dupa ce dai un pic de gaz si se ridca un pic turatia. Atuncea incepe sa lucreze alternatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mi se pare normal sa pornesti motorul cu luminile stinse, si sa le aprinzi apoi, ca altfel iti consuma bateria aiurea... :baldy:

BTW, la mine, dupa ce pornesc motorul, imi ramane aprins beculetul din bord de la bateria, dar daca accelerez putin se stinge si ramane asa; oare numai la mine?

 

Cele bune.

...si la mine face tot asa!...pina nu ramine aprins nu e o problema!

...e foarte important ca pornirea si oprirea sa fie facute fara consumatori suplimentari!...adica doar motorul si ce tine de el sa fie la aceste operatiuni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai resetat abs-ul, si nu a mers?

ai testat totusi daca blocheaza frana?

 

trebuie sa le iei pe rand ca sa elimini posibilele variante...

poti incerca si prin a deconecta bateria ptr cateva secunde...poate, poate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu am fost destul de explicit. Nu se sting martorii de la ABS din bord

...da, asa e!...scuze, am citit mai multe posturi si am facut o confuzie!...pot fi mai multe cauze la tine, daca dupa resetare nu se schimba nimic trebuie facuta o diagnoza la abs si numai dupa aia vei sti ce-i baiu!...diagnoza se face relativ simplu dar ai nevoie de un voltmetru analog(cu ac)!...daca tu esti cel pt care m-a sunat luigi i-am spus lui cum se face!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu am fost destul de explicit. Nu se sting martorii de la ABS din bord

Ai doi indicatori pt ABS? Cand pui contact,trebuie sa se aprinda amandoi deodata si sa palpaie. Dupa ce pornesti motorul,trebuie sa palpaie in continuare,dar amandoi deodata,nu alternativ.Daca palpaie deodata,se sting dupa ce ajungi la vreo 5-10 km/h si ABS-ul este activ. Daca dupa pornirea motorului palpaie alternativ,ei nu se mai sting dupa ce pornesti si ABS-ul nu mai se activeaza. Asta inseamna ca bateria ta este prea slaba si nu iti activeaza ABS-ul care este mare consumator de curent.

Exact asta am patit si eu pana am schimbat bateria.

 

 

Ai doi indicatori pt ABS? Cand pui contact,trebuie sa se aprinda amandoi deodata si sa palpaie. Dupa ce pornesti motorul,trebuie sa palpaie in continuare,dar amandoi deodata,nu alternativ.Daca palpaie deodata,se sting dupa ce ajungi la vreo 5-10 km/h si ABS-ul este activ. Daca dupa pornirea motorului palpaie alternativ,ei nu se mai sting dupa ce pornesti si ABS-ul nu mai se activeaza. Asta inseamna ca bateria ta este prea slaba si nu iti activeaza ABS-ul care este mare consumator de curent.

Exact asta am patit si eu pana am schimbat bateria.

 

Am uitat sa-ti spun ca eu nu pornesc niciodata motorul cu farul aprins.Iti consuma foarte mult curent si iti afecteaza ABS-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... apar si eu cu noua achizitie ... bine v-am gasit .....

...welcome!.. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

revin cu o intrebare...mai am putin si termin partea cu inmatricularea..

ideea este ca vreau s-o bag in service la BMW, pentru revizie, reglaje daca este nevoie...sa-mi comand cateva piese pe care tb sa le schimb

imi puteti da un numar de tel unde sa ma programez, eventual sa vorbesc cu tibi

 

pun si doua poze cu micuta mea

numai bine

 

daca mergea uploadul..poate reuseam sa le pun :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Mda, foarte buna idee...fiecare motor, fiecare firma cu specificul lor! Acum insa hai sa si detaliem fiecare din problemele sale ca sa invocam eficienta acestui topic. Spre exemplu eu am remarcat pretul ridicat al pieselor la BMW(nimic surprinzator, de altfel). Am comandat un simplu cablu de ambreiaj care vine doar pe comanda si costa mai mult decat dublu fata de o japoneza mai noua. Am un F650. Pe langa asta imi fac griji din cauza manerului la ambreiaj care nu e original sa nu-mi rupa din nou cablul... Ma intereseaza sa aflu si de la alti posesori/utilizatori de F650(1996) sau oricine altcineva care cunoaste problemele cum pot procura cu pret corect(minim, nu umflat) piese precum acest maner de ambreiaj, parbriz(original sau copie)indiferent de marime, plasticuri ornamentale(acopera suruburile de la coarne, sau boltul care prinde bratul spate). Cea mai importanta intrebare a mea este care e plaja (pe turometru) in care sa ma incadrez intr-un regim normal de exploatare... Si cine stie cum sa-mi rezolv urmatoarea problema destul de suparatoare: daca merg in turatii mari(:-d peste 4000, desi nu foarte mari pentru un motor, as zice) la un moment dat nu mai vrea sa traga se ineaca, da rateuri, apoi moare, nu doar ca nu tine relantiul, ci moare. Mentionez ca e monocilindru cu 2 bujii, 2 evacuari si 2 carburatoare. Bujiile le-am gasit umede si afumate-negre. Daca o astept oprita vreo 5-10 minute porneste si vrea din nou. Uneori trebuie sa o pornesc si cu socul tras, ca sa nu moara motorul. Mai sunt persoane care au intampinat probleme asemanatoare?

Cine stie daca pot rula de la 60.000 km carte tehnica la BMW Romania, cam care sunt preturile?

Care sunt limitele la care sa ma opresc cu motorul...cat de hard sau soft enduro. Am cauciucuri fara crampoane(enduro, simple, noi), dar ma refer la exploatare motor, suspensii, faptul ca are scut plastic, nu aluminiu; doua persoane pe ea, pare sa solicite urat motorul, desi e extrem de confortabila si manevrabila la drum, chiar si in situatii "stramte sau intortocheate".

Cred ca am lansat suficient de multe intrebari si mi-as dori sa gasesc interlocutori pentru cat mai multe din ele.

Salutare! Asfalt curat si... privirea in fata!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...