cretescu Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 (editat) Salut, de astazi dimineata 3 A.M. sunt mandrul posesor al unui BMW R1100San 2005, ABS, manere incalzite intrebarea mea (momentan doar una) umi puteti recomanda un mecanic in Bucuresti; as vrea sa fac schimbul de ulei..filtre si parca nu m-as baga singur, nici nu am cartea de service Multumesc PS voi reveni cu poze Poti sa te duci la automobile bavaria http://www.bmw-motorrad.ro/bmwro/ro/index_narrowband.html , eu am fost in primavara si m-a costat aproximativ 100 euro; schimbul de ulei, flitru si citeva reglaje. Da-le un telefon inainte, sa iti faci programare si sa afli mai multe detalii. Sa o stapanesti sanatos. Editat Iulie 11, 2008 de cretescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastian_dorca Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 ...pt inceput e bine sa mergi la un mecanic care se stie cu astea!...desi e simplu, extrem de simplu ai nevoie de o cheie mai speciala de filtru de ulei si pina i-ti vei face rost de una du-te la un mecanic de la bmw!...sa te dai sanatos cu calutul! Si eu am un R 1100 S,dar din 1999. Spune-mi de unde fac rost de o cheie pt filtrul de ulei,ca sa nu ma tot duc la service pt atata lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Poti sa te duci la automobile bavaria http://www.bmw-motorrad.ro/bmwro/ro/index_narrowband.html , eu am fost in primavara si m-a costat aproximativ 100 euro; schimbul de ulei, flitru si citeva reglaje. Da-le un telefon inainte, sa iti faci programare si sa afli mai multe detalii. Sa o stapanesti sanatos. multam.. te-au costat 100 euro uleiul+filtrele+manopera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drunken master Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 salutare, sunt si eu posesorul (nu tocmai fericit in acest moment) al unui BMW f650CS. nu tocmai fericit pentru ca de curand m-a pus jos unul cu masina si trebuie sa-mi repar motorul acum. are cineva idee de unde pot sa-mi iau o proforma/deviz de reparatie? (am fost deja la constatare la asigurator). inafara de bavaria mai poate cineva da acel aviz? pot sa iau avizul de la ei dar ulterior sa optez pentru 'regie proprie' ? (in cazul asta platesc ceva pentru deviz) toate cele bune, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 multam.. te-au costat 100 euro uleiul+filtrele+manopera? Da. salutare, sunt si eu posesorul (nu tocmai fericit in acest moment) al unui BMW f650CS. nu tocmai fericit pentru ca de curand m-a pus jos unul cu masina si trebuie sa-mi repar motorul acum. are cineva idee de unde pot sa-mi iau o proforma/deviz de reparatie? (am fost deja la constatare la asigurator). inafara de bavaria mai poate cineva da acel aviz? pot sa iau avizul de la ei dar ulterior sa optez pentru 'regie proprie' ? (in cazul asta platesc ceva pentru deviz) toate cele bune, Si eu am avut acesta problema in urma cu citva ani si am luat devizul/proforma de la o firma si apoi am reparat motorul in regie propie; bine eu am avut acident cu nu motor rusesc si proforma am luat-o de la Cristi Tunaru. Indicat ar fi sa vorbesti cu cei de la bavaria inainte; teoretic proforma nu te obilga la nimic este pur informativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Si eu am un R 1100 S,dar din 1999. Spune-mi de unde fac rost de o cheie pt filtrul de ulei,ca sa nu ma tot duc la service pt atata lucru! ...exista mai multe variante!...ebay, daca ai pe cineva in germania sau cunosti pe cineva care poate cumpara de pe ebay!...sau de la orice reprezentanta de filtre mann, acolo am vazut eu piesa!..are si un cod de piesa dar nu-l stiu din cap! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Si eu am un R 1100 S,dar din 1999. Spune-mi de unde fac rost de o cheie pt filtrul de ulei,ca sa nu ma tot duc la service pt atata lucru! Pe http://www.louis.de/ ai cautat? pentru 1150gs am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Pe http://www.louis.de/ ai cautat? pentru 1150gs am gasit. De pe louis am luat si eu, Romi face comenzi si ii super prompt, recomand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 De pe louis am luat si eu, Romi face comenzi si ii super prompt, recomand! ...am avut si eu de la louis si nu e buna de nimic!...daca e oleaca mai strins filtrul se rotunjeste pe margini si nu mai desfaci nimic cu ea vreodata!...cea originala, de la bmw este de fapt mann si este din duraluminiu turnat exact dupa forma filtrului si are dimensiunea exact cit este nevoie ca sa intre la locul ei intre filtru si blocul motor!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Salut. Am cumparat un BMW R 1200C si nu se sting becurile de la ABS dupa pornire. Stie cineva care ar fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) Salut. Am cumparat un BMW R 1200C si nu se sting becurile de la ABS dupa pornire. Stie cineva care ar fi problema? opa. fain motor dom`le. sa-l stapanesti sanatos. abia astept sa-l vad live. ai incercat sa resetezi abs-ul? ai manual la ea? Editat Iulie 16, 2008 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Salut. Am cumparat un BMW R 1200C si nu se sting becurile de la ABS dupa pornire. Stie cineva care ar fi problema? Am avut si eu problema asta. Cei de la service au zis ca sa pornesc motorul cu luminile stinse si sa le aprind dupa ce ma pun in miscare. Si deocamdata asa merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Am avut si eu problema asta. Cei de la service au zis ca sa pornesc motorul cu luminile stinse si sa le aprind dupa ce ma pun in miscare. Si deocamdata asa merge. Pai mi se pare normal sa pornesti motorul cu luminile stinse, si sa le aprinzi apoi, ca altfel iti consuma bateria aiurea... BTW, la mine, dupa ce pornesc motorul, imi ramane aprins beculetul din bord de la bateria, dar daca accelerez putin se stinge si ramane asa; oare numai la mine? Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iulie 16, 2008 Autor Share Postat Iulie 16, 2008 Pai mi se pare normal sa pornesti motorul cu luminile stinse, si sa le aprinzi apoi, ca altfel iti consuma bateria aiurea... BTW, la mine, dupa ce pornesc motorul, imi ramane aprins beculetul din bord de la bateria, dar daca accelerez putin se stinge si ramane asa; oare numai la mine? Cele bune. Si la mine ramane aprins becul de la incarcare(nu baterie). E si normal sa dispare dupa ce dai un pic de gaz si se ridca un pic turatia. Atuncea incepe sa lucreze alternatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Pai mi se pare normal sa pornesti motorul cu luminile stinse, si sa le aprinzi apoi, ca altfel iti consuma bateria aiurea... BTW, la mine, dupa ce pornesc motorul, imi ramane aprins beculetul din bord de la bateria, dar daca accelerez putin se stinge si ramane asa; oare numai la mine? Cele bune. ...si la mine face tot asa!...pina nu ramine aprins nu e o problema! ...e foarte important ca pornirea si oprirea sa fie facute fara consumatori suplimentari!...adica doar motorul si ce tine de el sa fie la aceste operatiuni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Cred ca nu am fost destul de explicit. Nu se sting martorii de la ABS din bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 ai resetat abs-ul, si nu a mers? ai testat totusi daca blocheaza frana? trebuie sa le iei pe rand ca sa elimini posibilele variante... poti incerca si prin a deconecta bateria ptr cateva secunde...poate, poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Cred ca nu am fost destul de explicit. Nu se sting martorii de la ABS din bord ...da, asa e!...scuze, am citit mai multe posturi si am facut o confuzie!...pot fi mai multe cauze la tine, daca dupa resetare nu se schimba nimic trebuie facuta o diagnoza la abs si numai dupa aia vei sti ce-i baiu!...diagnoza se face relativ simplu dar ai nevoie de un voltmetru analog(cu ac)!...daca tu esti cel pt care m-a sunat luigi i-am spus lui cum se face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastian_dorca Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Cred ca nu am fost destul de explicit. Nu se sting martorii de la ABS din bord Ai doi indicatori pt ABS? Cand pui contact,trebuie sa se aprinda amandoi deodata si sa palpaie. Dupa ce pornesti motorul,trebuie sa palpaie in continuare,dar amandoi deodata,nu alternativ.Daca palpaie deodata,se sting dupa ce ajungi la vreo 5-10 km/h si ABS-ul este activ. Daca dupa pornirea motorului palpaie alternativ,ei nu se mai sting dupa ce pornesti si ABS-ul nu mai se activeaza. Asta inseamna ca bateria ta este prea slaba si nu iti activeaza ABS-ul care este mare consumator de curent. Exact asta am patit si eu pana am schimbat bateria. Ai doi indicatori pt ABS? Cand pui contact,trebuie sa se aprinda amandoi deodata si sa palpaie. Dupa ce pornesti motorul,trebuie sa palpaie in continuare,dar amandoi deodata,nu alternativ.Daca palpaie deodata,se sting dupa ce ajungi la vreo 5-10 km/h si ABS-ul este activ. Daca dupa pornirea motorului palpaie alternativ,ei nu se mai sting dupa ce pornesti si ABS-ul nu mai se activeaza. Asta inseamna ca bateria ta este prea slaba si nu iti activeaza ABS-ul care este mare consumator de curent. Exact asta am patit si eu pana am schimbat bateria. Am uitat sa-ti spun ca eu nu pornesc niciodata motorul cu farul aprins.Iti consuma foarte mult curent si iti afecteaza ABS-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) ... apar si eu cu noua achizitie ... bine v-am gasit ..... Editat Iulie 17, 2008 de luciani67 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 ... apar si eu cu noua achizitie ... bine v-am gasit ..... ...welcome!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 ... apar si eu cu noua achizitie ... bine v-am gasit ..... bine ai venit in randul nostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Salut, revin cu o intrebare...mai am putin si termin partea cu inmatricularea.. ideea este ca vreau s-o bag in service la BMW, pentru revizie, reglaje daca este nevoie...sa-mi comand cateva piese pe care tb sa le schimb imi puteti da un numar de tel unde sa ma programez, eventual sa vorbesc cu tibi pun si doua poze cu micuta mea numai bine daca mergea uploadul..poate reuseam sa le pun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 0316201072 sau 0316201071 sau 0724382546. Tot la Tibi ajungi. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Salutare! Mda, foarte buna idee...fiecare motor, fiecare firma cu specificul lor! Acum insa hai sa si detaliem fiecare din problemele sale ca sa invocam eficienta acestui topic. Spre exemplu eu am remarcat pretul ridicat al pieselor la BMW(nimic surprinzator, de altfel). Am comandat un simplu cablu de ambreiaj care vine doar pe comanda si costa mai mult decat dublu fata de o japoneza mai noua. Am un F650. Pe langa asta imi fac griji din cauza manerului la ambreiaj care nu e original sa nu-mi rupa din nou cablul... Ma intereseaza sa aflu si de la alti posesori/utilizatori de F650(1996) sau oricine altcineva care cunoaste problemele cum pot procura cu pret corect(minim, nu umflat) piese precum acest maner de ambreiaj, parbriz(original sau copie)indiferent de marime, plasticuri ornamentale(acopera suruburile de la coarne, sau boltul care prinde bratul spate). Cea mai importanta intrebare a mea este care e plaja (pe turometru) in care sa ma incadrez intr-un regim normal de exploatare... Si cine stie cum sa-mi rezolv urmatoarea problema destul de suparatoare: daca merg in turatii mari(:-d peste 4000, desi nu foarte mari pentru un motor, as zice) la un moment dat nu mai vrea sa traga se ineaca, da rateuri, apoi moare, nu doar ca nu tine relantiul, ci moare. Mentionez ca e monocilindru cu 2 bujii, 2 evacuari si 2 carburatoare. Bujiile le-am gasit umede si afumate-negre. Daca o astept oprita vreo 5-10 minute porneste si vrea din nou. Uneori trebuie sa o pornesc si cu socul tras, ca sa nu moara motorul. Mai sunt persoane care au intampinat probleme asemanatoare? Cine stie daca pot rula de la 60.000 km carte tehnica la BMW Romania, cam care sunt preturile? Care sunt limitele la care sa ma opresc cu motorul...cat de hard sau soft enduro. Am cauciucuri fara crampoane(enduro, simple, noi), dar ma refer la exploatare motor, suspensii, faptul ca are scut plastic, nu aluminiu; doua persoane pe ea, pare sa solicite urat motorul, desi e extrem de confortabila si manevrabila la drum, chiar si in situatii "stramte sau intortocheate". Cred ca am lansat suficient de multe intrebari si mi-as dori sa gasesc interlocutori pentru cat mai multe din ele. Salutare! Asfalt curat si... privirea in fata!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.