Jump to content

Recommended Posts

La 29.06.2021 la 16:39, kenedmoto a spus:

Salut băieți. 

Mi-am cumpărat un topcase original BMW și l-am luat cu cheia lui. 

Acuma as vrea sa scot butucul și sa îl fac după cheia motorului sa nu umblu cu doua chei și nu știu cum sa îl scot. 

Pe YT sunt filmulețe cum se scoate dacă nu ai cheie, dar eu am cheie și pot sa îl deschid/închid, îl dau jos de pe suport. Ar trebui sa fie o metoda de al scoate. 

Poate știe cineva și îmi spune și mie cum se procedează. 

Daca intregul mecanism (broasca ce are carcasă) este nituit...

Cam grea treaba, si e f posibil să se lărgească găurile din topcase. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 29.06.2021 la 17:39, kenedmoto a spus:

Salut băieți. 

Mi-am cumpărat un topcase original BMW și l-am luat cu cheia lui. 

Acuma as vrea sa scot butucul și sa îl fac după cheia motorului sa nu umblu cu doua chei și nu știu cum sa îl scot. 

Pe YT sunt filmulețe cum se scoate dacă nu ai cheie, dar eu am cheie și pot sa îl deschid/închid, îl dau jos de pe suport. Ar trebui sa fie o metoda de al scoate. 

Poate știe cineva și îmi spune și mie cum se procedează. 

 

Salut!

Daca esti din Bucuresti, cei de la Moto-Hub Motorrad, te pot rezolva cu modificarea in a merge accesul la cutii cu cheia de la contact. Asa am vrut si eu sa cumpar niste sidecase-uri de la BMW si puteau sa faca asta, sa imi potriveasca cheia de la contact de pe un BMW F 700GS, cu accesul la sidecase-uri. Eu inca nu am achizitionat produsele, deci nu pot spune sigur daca e ok sau nu, desi nu am dubii aici, totul se poate pe bani.

 

Nu stiu cum se procedeaza exact, dar stiu sigur ca daca ai ceva bani de dat, cineva sigur te rezolva.

Link to comment
Share on other sites

La 29.06.2021 la 17:39, kenedmoto a spus:

Salut băieți. 

Mi-am cumpărat un topcase original BMW și l-am luat cu cheia lui. 

Acuma as vrea sa scot butucul și sa îl fac după cheia motorului sa nu umblu cu doua chei și nu știu cum sa îl scot. 

Pe YT sunt filmulețe cum se scoate dacă nu ai cheie, dar eu am cheie și pot sa îl deschid/închid, îl dau jos de pe suport. Ar trebui sa fie o metoda de al scoate. 

Poate știe cineva și îmi spune și mie cum se procedează. 

Din cite stiu eu, ca sa scoti butucul trebuie sa scoti mai intii o siguranta, pozitionata in capatul interior ( opus locului de introducere a cheii )al butucului . Siguranta este foarte mica, intra pe un canal al butucului si uneori este dificil de observat. Daca reusesti sa scoti din incuietoare butucul, trebuie avut grija ca atunci cind il scoti sa fie cheia introdusa in butuc. Altfel sar toti cateii din butuc. Dupa ce ai scos butucul cu cheia lui introdusa , il invelesti cu banda izolatoare, apoi scoti cheia lui, introduci cheia pe care vrei s-o folosesti si  scoti banda izolatoare. Ulterior  polizezi/pilesti cateii care ies in exterior . Cind toti cateii ( cu cheia a doaua introdusa in butuc ) sunt la nivelul butucului, poti sa montezi la loc butucul. Va functiona cu noua cheie . Spor !

Link to comment
Share on other sites

Dacă ii iei la pila v-or intra dar nu e calea ok pentru ca odată piliti o sa se poara folosi mai multe chei. Varianta e sa îți comanzi niște căței de schimb și ii potrivești pe cheie. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 36 minute, tzunoi a spus:

Dacă ii iei la pila v-or intra dar nu e calea ok pentru ca odată piliti o sa se poara folosi mai multe chei. Varianta e sa îți comanzi niște căței de schimb și ii potrivești pe cheie. 

Nu vreau sa contrazic... Dar , cateii piliti permit intrarea lor in locas NUMAI pentru cheia care a fost introdusa in butuc la pilire. Daca se foloseste alta cheie, cateii ies in afara butucului si nu permit rasucirea cheii . Prin urmare , dupa pilirea cateilor pe o cheie , cheia devine unica , fiindca numai la acea cheie cateii se retrag la nivelul butucului. Am facut operatia asta de multe ori pentru butuci de la diverse masini  si garantez ca nu se poate folosi decit cheia care a fost in butuc in momentul pilirii. Scuze ca te contrazic, dar stiu ce vorbesc...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hello, 

 

revin cu o întrebare :)) 

Motor in cauza 1200gs 2005, am schimbat semnalizările cu unele led na … din când in când la contact îmi apare semnalul de Lampr! In bord, înțeleg că-s leduri.. dar teoretic ar trebui sa fie aprins mereu ăla, nu? De ce face din când in când ?  

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 ore, l.u.v a spus:

Trebuiesc înseriate rezistențe pe fire. 

M-am gandit la asta .. speram ca poate exista vreo modalitate de a le "coda" .. sau ceva .. :D  Sper sa ajunga 1 rezistenta pe spate si 1 pe fata. 

Edited by SSR
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bun, azi am montat injectoarele primite de la Tamas (link  fb grup- https://www.facebook.com/groups/797934827576532/?ref=share.

Super încântat de upgrade, motorul trage rotund din orice ture, nu vibrează, se turează mult mai ușor ca înainte, nu mai are "surgingul" de pe la 3000 rpm. Recomand cu încredere pt. generația 1100/850/1150. Prețul e de 110 euro perechea de injectoare Bosch, originale, cu 12 găuri, din seria 1200 (2005+).

 

20210923_154513.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut, am și eu o problemă cu moto, un R1200 RT 2012 (430).

De câteva zile a început să facă următoarea chestie:

Când plec cu ea prima dată, kilometrajul nu funcționează, iar martorii ABS/ASC sunt aprinși în bord.

După ce rulez câțiva kilometri și opresc/repornesc motorul, kilometrajul începe să funcționeze, dar fluctuează puternic la viteze mici, cam până în 40 km/h.

Dacă mai rulez puțin și repet figura cu oprit/repornit motor, mai fluctuează puțin, după care martorii ABS/ASC se sting, iar kilometrajul funcționează normal. 

Am făcut diagnoză de fiecare dată (folosesc MOTOSCAN) și am avut câte 2 erori la senzorul ABS spate: săptămâna trecută 5DA4 și 5DA2, după care 5DA0, iar ultima dată, azi, 5DA1 și 5DA2.

Am verificat tot cablajul senzorului, de la grupul spate până la mufă, pe care am desfăcut-o, am curățat-o cu spray-contact și am verificat rezistența senzorului, care este aprox. 820 ohmi. 

 

A mai făcut o dată chestia asta prin Iulie, pe o autostradă prin Ungaria, însă am oprit într-o benzinărie, am șters eroarea și s-a rezolvat.

De atunci am mai făcut peste 4000 km și nimic, până săptămâna trecută.

Între timp, Cruise control-ul nu mai funcționează. După episodul din Ungaria, a început să funcționeze intermitent, iar acum nu mai merge deloc.

 

Cred că totuși problema este senzorul de ABS în sine, probabil că a luat-o razna.

V-ați confruntat cu vreo problemă asemănătoare? 🤔

Link to comment
Share on other sites

La 17.10.2021 la 0:42, abwehr a spus:

Cred că totuși problema este senzorul de ABS în sine, probabil că a luat-o razna.

V-ați confruntat cu vreo problemă asemănătoare? 🤔

Salut!

Am patit cam acelasi lucru cu 1200 gsa din 2011. La fel, nu imi arata viteza in bord si am ramas fara Abs.  La repornire mergea putin si o lua iarasi razna in cativa km, sau isi revenea in mers.

La diagnoza imi aparea senzoru spate, cablajul senzorului era ok. Trebuia sa plecam in concediu in Grecia, asa ca l-am schimbat si aia a fost, problema rezolvata. Nu m-a mai deranjat de atunci...

Mii de multumiri Catalin Nicoara si Apan Iasi care m-au ajutat super repede cu diagnoza si comanda pieselor si-am putut sa le schimb la timp, cat sa nu-mi decalez concediul.🙏

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare, detin un BMW R 900 RT din 2007, am dus-o la service la BMW si am primit vestea: "s-au constatat jocuri / dereglari in interiorul grupului diferential" si necesita inlocuirea intregului subansamblu (9400 lei) 😵

Recomandati-mi va rog un service unde pot duce mobra pentru a vedea daca chiar trebuie schimbat, pentru ca nu prea am incredere in reprezentante, ma gandesc ca se poate reconditiona.... Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Acum 2 ore, radu_ a spus:

Salutări, am reușit să pierd un capăt de ghidon la RT 1100, știe/are cineva așa cevala dezmembrat?

 

eu am de 1200 un set

La 08.11.2021 la 14:36, Vasile Margarita a spus:

Salutare, detin un BMW R 900 RT din 2007, am dus-o la service la BMW si am primit vestea: "s-au constatat jocuri / dereglari in interiorul grupului diferential" si necesita inlocuirea intregului subansamblu (9400 lei) 😵

Recomandati-mi va rog un service unde pot duce mobra pentru a vedea daca chiar trebuie schimbat, pentru ca nu prea am incredere in reprezentante, ma gandesc ca se poate reconditiona.... Va multumesc!

stiu un grup sh in Brasov

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...