Sari la conținut

Postări Recomandate

:) Salutare posesori de BMW....sunt interesat sa-mi iau si eu modelul K 1200 S 2008 dar nu am facut nici un test-drive cu un asemenea model,nu stiu prea multe,am auzit mai multe pareri contra decat pro... asa ca rog posesorii sa-mi dea un sfat sa stiu parerea unui posesor de K1200 S.....multumesc si toate bune :laugh:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:) Salutare posesori de BMW....sunt interesat sa-mi iau si eu modelul K 1200 S 2008 dar nu am facut nici un test-drive cu un asemenea model,nu stiu prea multe,am auzit mai multe pareri contra decat pro... asa ca rog posesorii sa-mi dea un sfat sa stiu parerea unui posesor de K1200 S.....multumesc si toate bune :laugh:

 

aoleu...mister...da ce patisi ?...nu-ti mai place busa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,problema K 100,a inceput sa patineze ambreiajul brusc da rau de tot(am venit de la Ruse pina in Bucuresti cu 30 pe ora)

Am comandat discul de ambriaj la Bavaria,a venit in 4 zile,l-am montat si la fel patineaza ca dracu,ce poate sa fie?

Daca aveti ideii va rog!!!

post-625-1221542503_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Salutare posesori de BMW....sunt interesat sa-mi iau si eu modelul K 1200 S 2008 dar nu am facut nici un test-drive cu un asemenea model,nu stiu prea multe,am auzit mai multe pareri contra decat pro... asa ca rog posesorii sa-mi dea un sfat sa stiu parerea unui posesor de K1200 S.....multumesc si toate bune :bounce:

pun pariu ca toate parerile contra au venit de la "bikeri adevarati" posesori de japoneze, si care au citit ei pe net despre modelul respectiv...

eu iti zic decat atat: ESTE BMW. daca o sa iti iei BMW, nu o sa mai vrei niciodata japoneza.

 

 

Salut,problema K 100,a inceput sa patineze ambreiajul brusc da rau de tot(am venit de la Ruse pina in Bucuresti cu 30 pe ora)

Am comandat discul de ambriaj la Bavaria,a venit in 4 zile,l-am montat si la fel patineaza ca dracu,ce poate sa fie?

Daca aveti ideii va rog!!!

verifica tot ansamblul ambreiajului. arcul care iti tine ambriajul cuplat, samd...

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pun pariu ca toate parerile contra au venit de la "bikeri adevarati" posesori de japoneze, si care au citit ei pe net despre modelul respectiv...

eu iti zic decat atat: ESTE BMW. daca o sa iti iei BMW, nu o sa mai vrei niciodata japoneza.

 

 

 

verifica tot ansamblul ambreiajului. arcul care iti tine ambriajul cuplat, samd...

spor.

asa am zis si eu cind am luat BMW...asta pina mo lasat in Austria...noroc ca eram in apropierea unui oras,115 euro transportul pina la reprezentanta si asta ptr numai 4.5 km......nu avea mare lucru...un tranzistor de la pompa de benzina...sa rezolvat in citeva minute...in schimb parerea si reactia mecanicilor de acolo ma lasat masca...intrebind dak totul este OK au raspuns ca momentan da...dar ca este foarte posibil sa cedeze iara...fuck...si asta cu nonsalanta...pai eu eram la peste 1500 km de casa...am stat cu stres tot timpul...nu mai vb de ziua care am constatat ca nu porneste...am stricat ziua la tot grupul...4 moto si 7 persoane...oricum tot raul spre bine...am constatat ca garantia BMW este valabila oriunde in lume si nu tre sa ai acte la tine...

Editat de magg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,problema K 100,a inceput sa patineze ambreiajul brusc da rau de tot(am venit de la Ruse pina in Bucuresti cu 30 pe ora)

Am comandat discul de ambriaj la Bavaria,a venit in 4 zile,l-am montat si la fel patineaza ca dracu,ce poate sa fie?

Daca aveti ideii va rog!!!

Diafragma si capacul cum arata? Vreau sa zic astea doua :

 

post-22521-1221577570.jpg post-22521-1221577579.jpg

 

S-ar putea ca problema sa nu fie la discuri ci la actuator (arcul si pistonul). La mobra mea e un pic mai simplu, inlocuiesti doar un cilindru slave. Daca nu ma insel, suruburile alea cu cap ingropat trebuie schimbate de fiecare data insa nu sunt sigur 100%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata,nu stiu ce sa mai zic,cupleaza bine debreiaza bine dar patineaza,ceva nu stringe discul de ambreiaj,o fii placa de presiune....mai sap dar deja m-a umplut de respect ,cred ca am dat cutia si pus la loc de 5 ori.....oi vedea pina la urma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

am avut ocazia aseara la ''Zilele Bucalestilor'' sa vad mai multe bmw-uri de politite decat in toata istoria mea de viezure post-decembrist.

Animalele alea de aproape 300 de kg sunt invartite de aparatorii legii ( multi dintre ei neavand mai mult de 60 kg) de parca ar fi niste super-moto de 150 kg. In curand o sa trec si eu la o categorie mai mare ( de la Transalp, pe care n-am insa foarte multi kilometrii) si am decis sa aleg 1100 gs, desi nu cred ca o sa ies vreodata in afara soselei. Am ales gs-ul pentru ca este cel mai usor din gama, dar dupa ce am vazut aseara ( si nu numai) nu cred ca este si cel ma manevrabil pe sosea.

Totusi, ma inspaimanta trecerea de la 200 la 300 de kg desi am mers pe Transalp si cu pasager si era ok.

Precizez ca as dori sa folosesc viitorul BMW pentru calatorii medii, lungi si foarte lungi ( de nevoie si prin aglomeratia din Buc, dar rar) asa ca m-am orientat spre GS, RS sau RT ( r-ul nu ma prea atrage). (toate cu ABS)

Ce credeti ca s-ar preta mai bine?

Cat de manevrabila este?

Credetei ca ar trebui sa ma intrept catre altceva, neavand foarte multa experienta?

 

ps. Statura mea impozanta de 180/70 cam tremura la gandul monstrului de 300 kg..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

am avut ocazia aseara la ''Zilele Bucalestilor'' sa vad mai multe bmw-uri de politite decat in toata istoria mea de viezure post-decembrist.

Animalele alea de aproape 300 de kg sunt invartite de aparatorii legii ( multi dintre ei neavand mai mult de 60 kg) de parca ar fi niste super-moto de 150 kg. In curand o sa trec si eu la o categorie mai mare ( de la Transalp, pe care n-am insa foarte multi kilometrii) si am decis sa aleg 1100 gs, desi nu cred ca o sa ies vreodata in afara soselei. Am ales gs-ul pentru ca este cel mai usor din gama, dar dupa ce am vazut aseara ( si nu numai) nu cred ca este si cel ma manevrabil pe sosea.

Totusi, ma inspaimanta trecerea de la 200 la 300 de kg desi am mers pe Transalp si cu pasager si era ok.

Precizez ca as dori sa folosesc viitorul BMW pentru calatorii medii, lungi si foarte lungi ( de nevoie si prin aglomeratia din Buc, dar rar) asa ca m-am orientat spre GS, RS sau RT ( r-ul nu ma prea atrage). (toate cu ABS)

Ce credeti ca s-ar preta mai bine?

Cat de manevrabila este?

Credetei ca ar trebui sa ma intrept catre altceva, neavand foarte multa experienta?

 

ps. Statura mea impozanta de 180/70 cam tremura la gandul monstrului de 300 kg..

 

R 1200 RT:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R 1200 RT:

 

Daps...dar asta dupa 12 ani de condus bmw-uri...cel putin exemplul de fata.. :grinbandit:

In mers stiu ca e foarte manevrabila.... La viteza mica, pe loc si in oras ma cam preocupa manevrabilitatea...

 

M-am uitat de bikeshop si am constatat ca preturile la rt-urile de 1100 sunt foarte mici ( sunt cateva din 96 la 4000 e), uneori chiar mai mici decat cele din afara..

Sa fie doar din cauza faptului ca nu e un motor foarte cunoscut/cautat la noi? Sau e posibil sa fie ''epave'' importate cu ceasurile schimbate ??

Editat de namaste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, sunt constient de asta.

Ma mira foarte tare faptul ca multi din cei care vand precizeaza ''adus recent in tara''.

De ce le-ar mai aduce daca stiu ca nu exista piata pentru ele?

 

Sincer, daca e sa compar preturile, mi-ar conveni mai mult sa cumpar un RT de la noi decat din Germania sau Italia.

Nu cred ca cine isi cumpara un RT nu are grija de el, indiferent ca e neamt, italian sau roman.

Ramane insa ''teama'' ca nu voi putea stapani monstrul, oarecum ilogica, dar persistenta.

 

Multi imi spun ca este un motor pe care ar trebui sa mi-l doresc la batranete, dar inca nu am gasit un motor care sa ma protejeze suficient de bine de vant pentru a putea circula in orice anotimop, sa fie foarte confortabil la drum lung, usor de intretinut, sa am spatiu suficient de bagaje sa aiba abs si sa mai coste si pana in 4500 e.

Toate astea se pare ca le ofera rt-ul, dar inca mai caut competitori.

Editat de namaste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, sunt constient de asta.

Ma mira foarte tare faptul ca multi din cei care vand precizeaza ''adus recent in tara''.

De ce le-ar mai aduce daca stiu ca nu exista piata pentru ele?

 

Sincer, daca e sa compar preturile, mi-ar conveni mai mult sa cumpar un RT de la noi decat din Germania sau Italia.

Nu cred ca cine isi cumpara un RT nu are grija de el, indiferent ca e neamt, italian sau roman.

Ramane insa ''teama'' ca nu voi putea stapani monstrul, oarecum ilogica, dar persistenta.

 

Multi imi spun ca este un motor pe care ar trebui sa mi-l doresc la batranete, dar inca nu am gasit un motor care sa ma protejeze suficient de bine de vant pentru a putea circula in orice anotimop, sa fie foarte confortabil la drum lung, usor de intretinut, sa am spatiu suficient de bagaje sa aiba abs si sa mai coste si pana in 4500 e.

Toate astea se pare ca le ofera rt-ul, dar inca mai caut competitori.

...nu mai cauta compettori!...RT scrie pe tine!... :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@namaste : RT asta nou este extraordinar de manevrabil pentru dimensiuni. Am fost foarte surprins de el. Nu se compara cu R-ul la manevrabilitate insa la ce dimensiuni are ai sa fii foarte surprins. Nu m-am dat cu 1150 desi mi-ar placea (ala arata mult mai greu) pentru ca mi se pare ca arata mult mai misto.

 

@nevastuica : 6 mm e nou. Am vazut unul scos (nu stiu ce varsta avea) insa motorul era revizuit in 2005 (deci cam de 2-3 ani) si avea cam tot 6 mm.Asta era la un 1100 RS. Nu stiu ce an de fabricatie era.Sa presupunem ca in 2005 i s-a schimbat discul.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ORICE touring este mai manevrabil decat orice alta motoreta. kilogramele conteaza doar cand o misti tu cu propriile tale forte. Eu as opta fara nici o problema pentru RT. M-am urcat pe unul de politie, si este f bine echilibrat, si iti da senzatia de motoreta usoara, desi cele de politie din cauza echipamentului extra se zice ca ar cantari cca 320 kg.

ce nu te omoara te face mai puternic. :grinbandit:

 

 

nu trebuie neaparat sa ai forta in brate si in picioare ca sa manevrezi o motoreta grea. trebuie sa ii prinzi punctul de achilibru, si sa e folosesti de faptul ca este grea. nimic nu se face cu forta bruta, ci 80% cu creierul.

Editat de madcox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, l-am mai vazut pe ala!...e tare de tot, eu cred ca s-a nascut pe o balena si cind a copilarit mergea calare pe un tren!... :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva care e grosimea minima a unui disc de ambreiaj, la un r 1100 s ? al meu are 5 mm si daca tot l-am desfacut sa il schimb

 

la R1200S minimul e 4,4 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

am nevoie de niste sfaturi...eu personal acum nu mai stiu ce sa fac.....

poveste a inceput prin cumpararea unui R1100S, putin zgariat pe dreapta dar nu reprezenta nici o problema...

ma duc dupa ceva timp cu el la AB pentru schimb ulei, filtre, etc....imi curgea si ulei pe la semeringul drept...

iarasi nici o problema...fac comanda de semeringuri, mansoane, ulei furca.......dupa 2 saptamani ma duc sa le monteze;

surpriza.....jugul este stramb...dupa montare semighidoanele nu au mai vrut sa stea drepte, placutele atingeu discul ...motorul merge infranat....

mi-am spus ca nu se poate merge asa...l-am lasat la ei, am comandat jugul si pivotul (15 mil si ceva)....

a venit piesele, dar iar surpriza....bascula si telescoapele strambe (astea ajung la aprox 50 mil la AB)...

 

clar eu nu sunt mecanic...nici nu tind catre asta....

clar asta este cea mai mare teapa din viata mea....

clar cel care a facut motorul inainte sa-l iau eu este un mare meserias in ascuns probleme....si tot el este unul dintre cei mai inconstienti si nesimtiti oameni

 

clar eu in momentul de fata sunt falit, distrus si alte multe forme negative pe care le poate avea un om

 

...

daca-mi puteti da un sfat v-as ramane recunascator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

am nevoie de niste sfaturi...eu personal acum nu mai stiu ce sa fac.....

poveste a inceput prin cumpararea unui R1100S, putin zgariat pe dreapta dar nu reprezenta nici o problema...

ma duc dupa ceva timp cu el la AB pentru schimb ulei, filtre, etc....imi curgea si ulei pe la semeringul drept...

iarasi nici o problema...fac comanda de semeringuri, mansoane, ulei furca.......dupa 2 saptamani ma duc sa le monteze;

surpriza.....jugul este stramb...dupa montare semighidoanele nu au mai vrut sa stea drepte, placutele atingeu discul ...motorul merge infranat....

mi-am spus ca nu se poate merge asa...l-am lasat la ei, am comandat jugul si pivotul (15 mil si ceva)....

a venit piesele, dar iar surpriza....bascula si telescoapele strambe (astea ajung la aprox 50 mil la AB)...

 

clar eu nu sunt mecanic...nici nu tind catre asta....

clar asta este cea mai mare teapa din viata mea....

clar cel care a facut motorul inainte sa-l iau eu este un mare meserias in ascuns probleme....si tot el este unul dintre cei mai inconstienti si nesimtiti oameni

 

clar eu in momentul de fata sunt falit, distrus si alte multe forme negative pe care le poate avea un om

 

 

fii atent

un prieten a dus 650 dakar cu prob la semering

l.au inlocuit

dupa un timp aceeasi prob

 

a fost din nou

 

cand a luat moto din service tragea f tare intr.o parte

 

la dus din nou

si trebuie acum sa schimbe rulmentii de la jug

 

pun pariu ca dupa ce ii schimba rulmentii mai gaseste ceva

 

deci unde e problema....................

 

 

 

 

 

...

daca-mi puteti da un sfat v-as ramane recunascator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ayevea

am vazut motorul tau la AB si am unul , era atins pe partea dreapta ai si evacuarea obturata, am vazut ca are putini km, o solutie ar fi sa cauti pe www.ebay.de poate cu noroc gasesti ceva din piese acolo. r 1100 s e un motor rar la noi in tara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...