Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti,

 

am nevoie de niste sfaturi...eu personal acum nu mai stiu ce sa fac.....

poveste a inceput prin cumpararea unui R1100S, putin zgariat pe dreapta dar nu reprezenta nici o problema...

ma duc dupa ceva timp cu el la AB pentru schimb ulei, filtre, etc....imi curgea si ulei pe la semeringul drept...

iarasi nici o problema...fac comanda de semeringuri, mansoane, ulei furca.......dupa 2 saptamani ma duc sa le monteze;

surpriza.....jugul este stramb...dupa montare semighidoanele nu au mai vrut sa stea drepte, placutele atingeu discul ...motorul merge infranat....

mi-am spus ca nu se poate merge asa...l-am lasat la ei, am comandat jugul si pivotul (15 mil si ceva)....

a venit piesele, dar iar surpriza....bascula si telescoapele strambe (astea ajung la aprox 50 mil la AB)...

 

clar eu nu sunt mecanic...nici nu tind catre asta....

clar asta este cea mai mare teapa din viata mea....

clar cel care a facut motorul inainte sa-l iau eu este un mare meserias in ascuns probleme....si tot el este unul dintre cei mai inconstienti si nesimtiti oameni

 

clar eu in momentul de fata sunt falit, distrus si alte multe forme negative pe care le poate avea un om

 

...

daca-mi puteti da un sfat v-as ramane recunascator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

am nevoie de niste sfaturi...eu personal acum nu mai stiu ce sa fac.....

poveste a inceput prin cumpararea unui R1100S, putin zgariat pe dreapta dar nu reprezenta nici o problema...

ma duc dupa ceva timp cu el la AB pentru schimb ulei, filtre, etc....imi curgea si ulei pe la semeringul drept...

iarasi nici o problema...fac comanda de semeringuri, mansoane, ulei furca.......dupa 2 saptamani ma duc sa le monteze;

surpriza.....jugul este stramb...dupa montare semighidoanele nu au mai vrut sa stea drepte, placutele atingeu discul ...motorul merge infranat....

mi-am spus ca nu se poate merge asa...l-am lasat la ei, am comandat jugul si pivotul (15 mil si ceva)....

a venit piesele, dar iar surpriza....bascula si telescoapele strambe (astea ajung la aprox 50 mil la AB)...

 

clar eu nu sunt mecanic...nici nu tind catre asta....

clar asta este cea mai mare teapa din viata mea....

clar cel care a facut motorul inainte sa-l iau eu este un mare meserias in ascuns probleme....si tot el este unul dintre cei mai inconstienti si nesimtiti oameni

 

clar eu in momentul de fata sunt falit, distrus si alte multe forme negative pe care le poate avea un om

 

 

fii atent

un prieten a dus 650 dakar cu prob la semering

l.au inlocuit

dupa un timp aceeasi prob

 

a fost din nou

 

cand a luat moto din service tragea f tare intr.o parte

 

la dus din nou

si trebuie acum sa schimbe rulmentii de la jug

 

pun pariu ca dupa ce ii schimba rulmentii mai gaseste ceva

 

deci unde e problema....................

 

 

 

 

 

...

daca-mi puteti da un sfat v-as ramane recunascator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ayevea

am vazut motorul tau la AB si am unul , era atins pe partea dreapta ai si evacuarea obturata, am vazut ca are putini km, o solutie ar fi sa cauti pe www.ebay.de poate cu noroc gasesti ceva din piese acolo. r 1100 s e un motor rar la noi in tara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ayevea

am vazut motorul tau la AB si am unul , era atins pe partea dreapta ai si evacuarea obturata, am vazut ca are putini km, o solutie ar fi sa cauti pe www.ebay.de poate cu noroc gasesti ceva din piese acolo. r 1100 s e un motor rar la noi in tara

 

Salut,

m-am uitat pe ebay si intamplator chiar am gasit ceva piese, ideea e sa se si potriveasca....telescoapele sunt de aceeasi dimensiune din 98 pana in '06?

esapamentul nu este o prioritate, dupa ce fac directia ma mai gandesc si la esapament

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

m-am uitat pe ebay si intamplator chiar am gasit ceva piese, ideea e sa se si potriveasca....telescoapele sunt de aceeasi dimensiune din 98 pana in '06?

esapamentul nu este o prioritate, dupa ce fac directia ma mai gandesc si la esapament

Multumesc

 

 

poti compara dimensiunile intre piese din manuale; de acolo aflii tot ce vrei sa stii, iar daca vrei in plus articole despre cum sa schimbi una alta, poti incerca pe advrider.com, la sectiunea hall of wisdom :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI SA NU UIT

 

 

ASA AR TREBUI SA AVEM O FISA LA IESIREA DIN SERVICE

IN FUNCTIE DE KM PARCURSI

SI ETAPA DE SERVISARE

 

http://www.r1200gs.info/R1200GS-Maintenance-Schedules.pdf

pai si tie la revizie nu iti da o hartie in care scriu aia exact ce au facut la ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu

reclamatie la opc.

trebuie sa scrie operatia, tariful operatiei, norma de timp a operatiei, piesele sau consumabilele schimbate, si la sfarsit un total.

si pe bonul de la chioscul din colt iti scrie pe ce ai dat banii.

asta este chiar absurd. sa platesti si sa nu stii ce. daca iti schimba placute, filtre, samd...ar fi bine sa ti le dea pe cele vechi. sunt curios daca la auto fac la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si tie la revizie nu iti da o hartie in care scriu aia exact ce au facut la ea?

 

Eu fac revizia la BMW Viena; la service-ul de 20.000 am primit o factura pe care scria, printre altele: manopera, materiale ajutatoare, placute frana, ulei, filtre etc si BMW Inspektion. Asadar am primit factura dar nu am primit detaliat ce a insemnat acel BMW Inspektion care a fost in jur de 300euro si care includea reglaje, sincronizare, tester etc.

Daca ceream, poate primeam dar nu am incercat.

 

Vlad ;)

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri la Intermot au aparut modele noi din seria K cu noul motor de 1293cmc:

 

K1300 S (175cp); K1300 R (173cp); K1300 GT (160cp).

 

post-9546-1223451472_thumb.jpgpost-9546-1223451485_thumb.jpgpost-9546-1223451491_thumb.jpg

 

Vlad ;)

...uai, da frumoase mai sunt!..toate!... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Va mai strez cu cateva intrebari. Inca nu m-am hotarat intre ce sa optez (r,rs sau rt), dar pana la primavara mai e timp suficient. As dori sa stiu (de la posesori) cum se comporta r-ul la capitolul protectie la vant, in cazul in care are un parbriz touring montat, si daca e posibila montarea unui top-case pe acesta (nu stiu cum ar arata).

Ca manevrabilitate presupun ca pe locul 1 e r-ul, apoi rs si apoi rt. Momentan sunt 90% pentru rt, dar ma gandesc ca o sa mai am nevoie si sa merg prin oras (1%) si r-ul m-ar ajuta mai mult in situatia asta. Precizez ca ma refer la modelele de 1100.

 

Toate cele bune..

 

Andrei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@namaste

Ca sa te hotarasti depinde de ce iti place si pt ce il folosesti.

Daca e vb de oras R, daca e vb de mixt este rs si daca vrei touring este rt.

Nu stiu cum este 1100, dar eu am mers pe un k1200R cu parbriz mai lat, c dar nu touring. Este ok pana in 200 cu conditia sa nu bata vantul foarte tare (ex austria m-a omorat vantul si la 160)

In rest manevrabil in oras si iti faci treaba cu el. Are un consum de 5.5 la o vit constanta de 160 si cam 7-7.5 in oras.

Top speed atins este de 280 adica cat are in bord. NU stiu daca este real sau merge mai mult, sau imbecilitati de genul asta.

RS tine la vant mai bine dar este mai greu manevrabil din cauza pozitiei si implicit a ciclisticii.

RT este altceva, ceva pe care cred ca poti face inconjurul lumii.

Totul este sa vrei BMW restul este sa mergi cu el ;)

Editat de maxx40
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va mai strez cu cateva intrebari. Inca nu m-am hotarat intre ce sa optez (r,rs sau rt), dar pana la primavara mai e timp

 

In primul rand, ce a zis maxx40 mai sus mi se pare total irelevant... care e legatura lui k1200R cu ce ai intrebat tu? Ca sa nu mai zic de faza cu mersul pana la 200... ca e clar ca te cam rupe vantu fara parbriz... adica poti, dar cred ca dupa ceva timp o iei razna.

 

La modul general, pentru Romania, as face un compromis si as alege R; argumente: este clar mai manevrabil in trafic iar in Ro nu mergi cu viteze fenomenale astfel incat un parbriz touring sa nu fie cat de cat suficient. Apoi, in caz de accident/cazatura/lovita in parcare, carenele de RS sau RT te costa enorm iar asigurarea, fiind moto mai veche, nu-ti da mai nimic, chiar daca nu e vine ta. Ca idee, la RS-ul meu ca mi l-a atins un camion in parcare, a costat carena fata + manopera schimbat peste 900euro.

Ca si bagaje/incarcare sunt identice toate; legat de top-case, da, la R poti pune top-case dar nu a existat original, de exemplu poti lua Givi si cu adaptor. Original BMW pt R exista o geanta impermeabila care se fixeaza daca ai "portbagajul" original.

 

Daca faci touring mai mult, eventual si extern, este de preferat RS sau si mai bine RT. La RS pozitia este, normal, mai sportiva iar protectia la vant nu chiar asa buna ca la RT. Dar, se regleaza tot: manete, ghidon, sa, amortizoare fata si spate, parbriz... Avantaj la RS: pret mai bun fata de RT.

De RT nu mai zic nimic ca se stie, totul numai de bine.

 

In final, 2 sfaturi: 1. neaparat cumpara cu ABS. 2. daca poti sa mai strangi ceva bani pana la primavara, poate reusesti sa cumperi ceva din generatia 1150. Deja 1100 devin prea vechi; in plus, a 6-a viteza conteaza la drum, mai ia din vibratii, scade consumul... si mai sunt si alte diferente... si candva va trebui sa o si re-vinzi...

 

Vlad ;)

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu iti recomand cu caldura R-ul. pana la 150 e ok cu carena de far pe care il am eu(sau vezi mobra de la semnatura- e aproape identica cu a mea).

poti sa mai pui cele 2 coburi de preferat originale in care incape mult si poti monta si un top-case(nu original).

apropode accidente. am avut ghinionul sa lovesc o dacie papuc din spate cu R-ul. pagube: sa miscat acea saiba mare din telelever. cost de reparatii max:100 lei. neavand carene(dar am avut crsh-bar pe care o recomand) am iesit mai ieftin.

 

bafta la alegere!!

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,domnilor calareti pe cai germani! In curand (sper saptamana viitoare) voi fi si eu mandrul posesor al unui calut mai vechi, K100RS, de prin '85. Sper ca ma veti primi si pe mine printre randurile voastre,nu? :unsure:

S-auzim numai de bine! :rock: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va mai strez cu cateva intrebari. Inca nu m-am hotarat intre ce sa optez (r,rs sau rt), dar pana la primavara mai e timp

 

 

Uite un link cu un R1100 R pe care l-am vazut azi la BMW Viena... Pretul e bun pt 1998 si dotari, este pregatit pt touring (parbriz mare, coburi originali si top-case Givi) dar din pacate nu are ABS.

Are ceva km dar daca il vand ei, tb sa fie in stare f buna si cu service facut la ei. De asemenea, cred ca se ofera si 1 an garantie.

http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-...36-BMW_R_1100_R

 

Vlad :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite un link cu un R1100 R pe care l-am vazut azi la BMW Viena... Pretul e bun pt 1998 si dotari, este pregatit pt touring (parbriz mare, coburi originali si top-case Givi) dar din pacate nu are ABS.

Are ceva km dar daca il vand ei, tb sa fie in stare f buna si cu service facut la ei. De asemenea, cred ca se ofera si 1 an garantie.

http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-...36-BMW_R_1100_R

 

Vlad :disappointed:

Ma intereseaza un f 800 st eventual s ..........are cineva acest model?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza un f 800 st eventual s ..........are cineva acest model?

 

Nu prea am vazut sa aiba cineva aici pe forum...

Eu m-am plimbat cu F800ST iar pe S doar am stat la showroom, ca e acelsi lucru, difera putin pozitia ghidonului.

Mi-a facut o impresie buna: manevrabilitate, frane, realtiv usoara, puternica, trage excelent si in treapta 6 la turatie mica...

De asemenea sunt motociclete foarte economice.

Transmisia pe curea mi se pare excelenta, nu tb sa ungi mereu lantul si cred ca este mai ieftin decat sa schimbi kit de lant.

 

ST este mai adaptata pt touring: parbriz mai inalt, mai carenata, ghidon drept (fata de cel mai sportiv la S), are deja portbagaj standard.

In Germania S-ul este f ieftin: gasesti de pe la cca 5700-6000euro cu sub 10.000km, cu ABS, eventual si cu computer de bord si manere incalzite, RDC (control presiune pneuri). ST e cu cca 1000 mai scump cred. Mai investeti cateva sute in topcase, coburi si un tankrucksack si gata touringul! (vezi poza mai jos, valabil si pt S)

 

ST a participat in 2006 la AlpenMasters, poti citi in UM ceva impresii.

Modelul va fi pastrat si in 2009, dar apar culori noi: pt S motorul vopsit negru si carena alb-metalic iar pt ST bej-metalic.

Second hand gasesti albastru sau gri la ST, iar la S galben sau rosu (si gri din 2007, alb cu culorile M in 2008).

 

Vlad :disappointed:

 

post-9546-1224065652_thumb.jpgpost-9546-1224065669_thumb.jpgpost-9546-1224065682_thumb.jpg

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am vazut sa aiba cineva aici pe forum...

Eu m-am plimbat cu F800ST iar pe S doar am stat la showroom, ca e acelsi lucru, difera putin pozitia ghidonului.

Mi-a facut o impresie buna: manevrabilitate, frane, realtiv usoara, puternica, trage excelent si in treapta 6 la turatie mica...

De asemenea sunt motociclete foarte economice.

Transmisia pe curea mi se pare excelenta, nu tb sa ungi mereu lantul si cred ca este mai ieftin decat sa schimbi kit de lant.

 

ST este mai adaptata pt touring: parbriz mai inalt, mai carenata, ghidon drept (fata de cel mai sportiv la S), are deja portbagaj standard.

In Germania S-ul este f ieftin: gasesti de pe la cca 5700-6000euro cu sub 10.000km, cu ABS, eventual si cu computer de bord si manere incalzite, RDC (control presiune pneuri). ST e cu cca 1000 mai scump cred. Mai investeti cateva sute in topcase, coburi si un tankrucksack si gata touringul! (vezi poza mai jos, valabil si pt S)

 

ST a participat in 2006 la AlpenMasters, poti citi in UM ceva impresii.

Modelul va fi pastrat si in 2009, dar apar culori noi: pt S motorul vopsit negru si carena alb-metalic iar pt ST bej-metalic.

Second hand gasesti albastru sau gri la ST, iar la S galben sau rosu (si gri din 2007, alb cu culorile M in 2008).

 

Vlad :disappointed: Multumesc mult Vlad pt amabilitate........foarte utile pentru mine am sa incerc si eu un st si probabil il voi cumpara[poate "prind" o promotie in it.....vreau unul nou].......inca oa data danke!Adolf.

 

post-9546-1224065652_thumb.jpgpost-9546-1224065669_thumb.jpgpost-9546-1224065682_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...