uzunu Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 vezi poate nu ii pompa de benzina, ci senzorii Hall, se pare ca si modelul K ii are. Dane, toate motoarele mai noi de '70 au senzori hall, doar ca BMW e printre singurii producatori care au problema asta pe de-o parte deoarece aici lucreaza uscat, in afara blocului motor (aproape toti ii au pusi la nivelul volantei, in ulei), pe de alta deoarece firaraia nu este protejata suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b34cez Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Bine v-am gasit!Sunt membru vechi, dar cam inactiv pe aici. Am un R1200C acum si ma gandeam sa il schimb cu un R1200CL. Are cineva pe aici? E greu de manevrat? Asa se zice pe net. Orice parere e binevenita. E o alegere execelenta! Dar si mai manevrabil e un RT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Dane, toate motoarele mai noi de '70 au senzori hall, doar ca BMW e printre singurii producatori care au problema asta pe de-o parte deoarece aici lucreaza uscat, in afara blocului motor (aproape toti ii au pusi la nivelul volantei, in ulei), pe de alta deoarece firaraia nu este protejata suficient. la 2 mobre am reparat pana acum, si nu firele erau de vina, ci senzorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Hello again! Mai sunt posesoride f650 cs pe aici? Eram curios daca se discuta si de cs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Hello again! Mai sunt posesoride f650 cs pe aici? Eram curios daca se discuta si de cs. userul yzulica are unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90mat Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Am rezolvat problema. Pina la urma era pompa blocata, am cumparat una noua, am montat-o si a pornit la sfert. Multumesc tuturor prt. sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Am rezolvat problema.Pina la urma era pompa blocata, am cumparat una noua, am montat-o si a pornit la sfert. Multumesc tuturor prt. sfaturi. de curios numai, cat a costat pompa noua? si de unde ai luat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Salutare! Am un R1200C. Poate sa-mi spuna cineva cum se verifica nivelul uleiului?Nu are joja si nici fereastra de nivel. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90mat Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Pompa noua am achizitionat-o cu ajutorul unor prieteni si a unei firme de piese auto din Suceava. Pretul acesteia fiind de 1025 lei, pretul la Automobile Bavaria fiind peste 1300 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Salutare! Am un R1200C. Poate sa-mi spuna cineva cum se verifica nivelul uleiului?Nu are joja si nici fereastra de nivel.Numai bine. Nu cumva ai joja pe busonul de umplere, cum au atv-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Vand camera video pentru motociclete. Camera video e nou cu toate accesoriile vezi aici http://www.f64.ro/det.php?id=461&pid=9322 ultimul pret 450 ron URGENT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 se pare ca trebuie sa imi schimb ambreiajul la GS. a mai facut careva treaba asta? in idee ca mai degraba m-as apuca sa il schimb cu cineva care o mai facut, decat sa ma apuc singur, sa nu il centrez bine si apoi sa imi vibreze. Dan Cata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Buna, sunt posesorul unui R 1100 RS din acest an, nu am avut probleme tehnice in cei 6000 km facuti pina acum, dar as vrea sa merg cu el la o reprezentanta sa reglez injectia si culbutorii, aveti idee unde se poate? Viorel din Prahova Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Buna, sunt posesorul unui R 1100 RS din acest an, nu am avut probleme tehnice in cei 6000 km facuti pina acum, dar as vrea sa merg cu el la o reprezentanta sa reglez injectia si culbutorii, aveti idee unde se poate? Viorel din Prahova in romania: bmw.ro, cred ca ai de ales intre cel din bucuresti si cel din brasov citeste si aici inainte de a alege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Mai bine le-ai face singur. Culbutorii sunt foarte simplu de reglat, in 30 de minute n-ai ce face, iar balansarea TB ti-o poate face orice service moto, tot asa in 20 minute maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Salutare! Am un R1200C. Poate sa-mi spuna cineva cum se verifica nivelul uleiului?Nu are joja si nici fereastra de nivel.Numai bine. Are fereastra de nivel,cum sa n-aiba? E acelasi bloc ca la 1150. Uita-te atent in partea de jos a blocului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=5HzWGJpmgh8...player_embedded Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Buna, sunt posesorul unui R 1100 RS din acest an, nu am avut probleme tehnice in cei 6000 km facuti pina acum, dar as vrea sa merg cu el la o reprezentanta sa reglez injectia si culbutorii, aveti idee unde se poate? Viorel din Prahova acum mi-am facut si eu rezervare pentru revizia de 20000 la brasov, mi-au comunicat un cost aproximativ de 1200 lei schimbat ulei motor + cutie, lichid frana, filtru aer + ulei PS. cei din brasov au testerul functional Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rs-rider Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 Salutari! Dupa mai bine de 6 ani si peste 40.000 de Km, mi-am vandut Boxerul(R1100RS). Anul acesta fac pauza dupa care la anul am de gand sa ma uit dupa un K1200RS sau dupa un K 1200GT. Sa vedem care va fi mai bun pt. mine. Pana atunci, tuturor asfalt uscat si multi Kilometri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Salut ! Am nevoie ptr motoreta mea de ( cred eu ca se numeste ) amortizor directie sau ceva de acest gen. Este montat intre furca si bascula ce tine roata fata.. Vreo idee unde pot gasi asa ceva ? ( desigur , la reprezentanta BMW ma gandesc si eu. dar poate gesec ceva mai "aproape ) Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Salut ! Am nevoie ptr motoreta mea de ( cred eu ca se numeste ) amortizor directie sau ceva de acest gen. Este montat intre furca si bascula ce tine roata fata.. Vreo idee unde pot gasi asa ceva ? ( desigur , la reprezentanta BMW ma gandesc si eu. dar poate gesec ceva mai "aproape ) Multumesc ! Incearca aici,aduce tot ce vrei /index.php?...=all&st=180 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 ...daca bateria ta este descarcata complet poti sa te pregatesti de alta noua!...nu mai cumpara baterii de duzina, la bmw nu fac fatza!...cauta baterii EXIDE, VARTA, YUASA, PANASONIC, sau originala bmw, toate cu gel!!...ai nevoie de 440amp/h la pornire, astia nu-i obtii decit cu o baterie buna!.....daca nu ai bateria buna dupa pornirea motorului ramai fara abs! ...iar la mai multe porniri fara abs e posibil sa-l faci varza pe acesta din urma, abs-ul!! ...ca sa demontezi bateria de pe motor tre sa dai jos carena stinga(ai exact 15 suruburi) si snorkel-ul de la carcasa filtrului de aer!!.. ...ca sa incarci bateria fara nici un demontaj, se poate face doar prin priza de sub sea din partea stinga!..doar acolo ai + permanent, nu trebuie sa ai un incarcator cu mufa-priza se poate scoate mufa din spatele prizei si cu 2 chestii ascutite te poti lega la ea!!...la priza din bord ai curent doar prin contact ceea ce nu este recomandat, sa stai cu contactul pus ore intregi!!.. ...bafta si spor la treaba!... Perfect diagnostic ! Dupa ce am citi aceasta discutie am facut legatura intre schimbarea accumulatorului de pe motorul meu si, erori;e ce imi apareau in functionarea ABS`ului. Si asa am cautat si, gasit o baterie compatibila , cu gel marca VARTA prin www.bumbas.ro tip YOT 892 12V 18A si 260amp/pornire.Scump dar, cred ca merita deoarece nu am mai avut nicio eroare la ABS dupa montaj. LA montaj as mai adauga la ce a spus GIV 32 si faptul ca este nevoie sa se ridice si rezervorul, dupa desfacerea suportului din partea dreapta, se trage incet, inapoi si in sus, Numai asa va putea umbla cineva la accu ! Multumesc ptr ideile bune impartasite ! Acum caut un amortizor de directie (steering dumper), motorul meu nu a avut de loc si as vrea sa integ mai mult decat am eu o idee , cum schimba relatia mea cu strada acest asazis up-grade ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Fiind o marca rara si cu personalitate m-am gandit ca ar trebuii sa deschid un topic posesorilor de BMW. Aici pot posta proprietarii acestei marca indiferent ca este modelul R, K, sau F.Cred ca nu suntem multi in Romania si astfel macar ne cunoastem, ne putem ajuta unul pe celalat, si putem discuta despre marca moto noastra preferata. Am citit o discutie legata despre bateriile compatibile cu motoarele noastre si, de la user`ul GIV 32 am inteles legatura ce exista intre utilizarea unui accu mai mic decat cel recomandat de fabricant si, erorile ABS`ului ! Asta am patit si eu atunci cand am schimbat accu original cu un EXIDE de 12V 19A. La 3 porniri din cinci ,poate, ABS` ramanea clipind ! Era chiar frustrant sa vad clipirea rosie in bord, mai ales noaptea. Ma gandeam la o eroare de la ABS . Astazi, am schimbat accumulatorul cu un Varta de 12V18A model YOT 892 ( 400,00ron) cu gel si , gata....Nu mai apare eroarea... GIV32 , bem un suc...Initial eram sceptic relativ la acest diagnostic ! Ma bucur ca m`am inselat si, am "reparat" atat de simplu ABS`ul ! Acum mai vreau sa urc o treapta si sa cumpar si un amortizor de directie (steering dumper) ! As vrea sa inteleg in ce fel va modifica relatia mea cu ghidonul acest lucru. O idee am eu da... poate ma ajutati sa inteleg mai bine ! ( ptr a demonta accumulatorul, pe langa ceea ce se scria in topicul mentionat se impune obiectiv si demontarea suportului de rezervor. Se afla pe partea dreapta un brat, pare aluminiu, dupa care se trage usor rezervorul inapoi si in sus. Eu nu am reusit altfel sa ajung la accu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.