Sari la conținut

Postări Recomandate

i-auzi...

 

"If its the same problem as K bikes occasionally have, the wiring harness going to the Hall effect sensor will melt on the engine block in extreme overheating circumstances.

 

Jon"

 

vezi poate nu ii pompa de benzina, ci senzorii Hall, se pare ca si modelul K ii are.

 

daca aia ii baiul, ti-l fac eu :cheers:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropo ce is senzorii aia Hall si cu ce se ocupa?

:cheers:

 

ii spun calculatorului in ce punct se afla motorul si comanda de asemenea pompa de benzina; daca ii misti de la loc, cu tot cu placa pe care se aseaza, modifici avansul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi poate nu ii pompa de benzina, ci senzorii Hall, se pare ca si modelul K ii are.

Dane, toate motoarele mai noi de '70 au senzori hall, doar ca BMW e printre singurii producatori care au problema asta pe de-o parte deoarece aici lucreaza uscat, in afara blocului motor (aproape toti ii au pusi la nivelul volantei, in ulei), pe de alta deoarece firaraia nu este protejata suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit!

Sunt membru vechi, dar cam inactiv pe aici.

Am un R1200C acum si ma gandeam sa il schimb cu un R1200CL. Are cineva pe aici? E greu de manevrat? Asa se zice pe net. Orice parere e binevenita.

 

E o alegere execelenta! Dar si mai manevrabil e un RT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, toate motoarele mai noi de '70 au senzori hall, doar ca BMW e printre singurii producatori care au problema asta pe de-o parte deoarece aici lucreaza uscat, in afara blocului motor (aproape toti ii au pusi la nivelul volantei, in ulei), pe de alta deoarece firaraia nu este protejata suficient.

la 2 mobre am reparat pana acum, si nu firele erau de vina, ci senzorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema.

Pina la urma era pompa blocata, am cumparat una noua, am montat-o si a pornit la sfert.

Multumesc tuturor prt. sfaturi.

de curios numai, cat a costat pompa noua? si de unde ai luat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am un R1200C. Poate sa-mi spuna cineva cum se verifica nivelul uleiului?Nu are joja si nici fereastra de nivel.

Numai bine.

 

Nu cumva ai joja pe busonul de umplere, cum au atv-urile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca trebuie sa imi schimb ambreiajul la GS. a mai facut careva treaba asta? in idee ca mai degraba m-as apuca sa il schimb cu cineva care o mai facut, decat sa ma apuc singur, sa nu il centrez bine si apoi sa imi vibreze.

 

Dan Cata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

sunt posesorul unui R 1100 RS din acest an, nu am avut probleme tehnice in cei 6000 km facuti pina acum, dar as vrea sa merg cu el la o reprezentanta sa reglez injectia si culbutorii, aveti idee unde se poate?

Viorel din Prahova

post-48168-1245234278_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

sunt posesorul unui R 1100 RS din acest an, nu am avut probleme tehnice in cei 6000 km facuti pina acum, dar as vrea sa merg cu el la o reprezentanta sa reglez injectia si culbutorii, aveti idee unde se poate?

Viorel din Prahova

 

in romania: bmw.ro, cred ca ai de ales intre cel din bucuresti si cel din brasov

 

citeste si aici inainte de a alege

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine le-ai face singur. Culbutorii sunt foarte simplu de reglat, in 30 de minute n-ai ce face, iar balansarea TB ti-o poate face orice service moto, tot asa in 20 minute maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am un R1200C. Poate sa-mi spuna cineva cum se verifica nivelul uleiului?Nu are joja si nici fereastra de nivel.

Numai bine.

Are fereastra de nivel,cum sa n-aiba? E acelasi bloc ca la 1150. Uita-te atent in partea de jos a blocului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

sunt posesorul unui R 1100 RS din acest an, nu am avut probleme tehnice in cei 6000 km facuti pina acum, dar as vrea sa merg cu el la o reprezentanta sa reglez injectia si culbutorii, aveti idee unde se poate?

Viorel din Prahova

 

acum mi-am facut si eu rezervare pentru revizia de 20000 la brasov, mi-au comunicat un cost aproximativ de 1200 lei

 

schimbat ulei motor + cutie, lichid frana, filtru aer + ulei

 

PS. cei din brasov au testerul functional

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Dupa mai bine de 6 ani si peste 40.000 de Km, mi-am vandut Boxerul(R1100RS).

Anul acesta fac pauza dupa care la anul am de gand sa ma uit dupa un K1200RS sau dupa un K 1200GT. Sa vedem care va fi mai bun pt. mine.

 

Pana atunci, tuturor asfalt uscat si multi Kilometri.

 

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...