Sari la conținut

Postări Recomandate

Am citit o discutie legata despre bateriile compatibile cu motoarele noastre si, de la user`ul GIV 32 am inteles legatura ce exista intre utilizarea unui accu mai mic decat cel recomandat de fabricant si, erorile ABS`ului ! Asta am patit si eu atunci cand am schimbat accu original cu un EXIDE de 12V 19A. La 3 porniri din cinci ,poate, ABS` ramanea clipind ! Era chiar frustrant sa vad clipirea rosie in bord, mai ales noaptea. Ma gandeam la o eroare de la ABS . Astazi, am schimbat accumulatorul cu un Varta de 12V18A model YOT 892 ( 400,00ron) cu gel si , gata....Nu mai apare eroarea... GIV32 , bem un suc...Initial eram sceptic relativ la acest diagnostic ! Ma bucur ca m`am inselat si, am "reparat" atat de simplu ABS`ul ! Acum mai vreau sa urc o treapta si sa cumpar si un amortizor de directie (steering dumper) ! As vrea sa inteleg in ce fel va modifica relatia mea cu ghidonul acest lucru. O idee am eu da... poate ma ajutati sa inteleg mai bine ! ( ptr a demonta accumulatorul, pe langa ceea ce se scria in topicul mentionat se impune obiectiv si demontarea suportului de rezervor. Se afla pe partea dreapta un brat, pare aluminiu, dupa care se trage usor rezervorul inapoi si in sus. Eu nu am reusit altfel sa ajung la accu )

din cate tin eu minte in manual, bateria trebuie sa fie de 19Ah, nu 18;

 

amortizorul, poate fi si de vitezana, adaptat pe telelever, am vazut un topic pe advrider despre cineva care a facut modificarea asta, dar stiu ca te ajuta numai impotriva voblajului, si sincer nu am mai auzit de boxer sa vobleze; nu stiu daca merita dat banii pe asa ceva, poate ai alte preioritati inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din cate tin eu minte in manual, bateria trebuie sa fie de 19Ah, nu 18;

 

amortizorul, poate fi si de vitezana, adaptat pe telelever, am vazut un topic pe advrider despre cineva care a facut modificarea asta, dar stiu ca te ajuta numai impotriva voblajului, si sincer nu am mai auzit de boxer sa vobleze; nu stiu daca merita dat banii pe asa ceva, poate ai alte preioritati inainte.

LA o adaptare nu m`as baga. Daca gasesc dumper`ul la un pret decent , il cumpar. Cat despre prioritati... sigur sunt altele... Multumesc ptr sfaturi ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, vezi ca se numeste "steering damper", nu dumper. Apoi am vazut pe ADV unul, dar era 1200$. Iar la scorul asta, valoreaza cam cat un sfert de mobra. Parerea mea e ca nu merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, vezi ca se numeste "steering damper", nu dumper. Apoi am vazut pe ADV unul, dar era 1200$. Iar la scorul asta, valoreaza cam cat un sfert de mobra. Parerea mea e ca nu merita.

mea culpa . tnx ! (gasisem ceva pe la 250 eu si , da, nu merita... :D ) :)

 

ici pot sa am o idee despre preturi... ; http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp

 

mea culpa . tnx ! (gasisem ceva pe la 250 eu si , da, nu merita... :D ) :)

 

ici pot sa am o idee despre preturi... ; http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp

post-13799-1246688449_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit o discutie legata despre bateriile compatibile cu motoarele noastre si, de la user`ul GIV 32 am inteles legatura ce exista intre utilizarea unui accu mai mic decat cel recomandat de fabricant si, erorile ABS`ului ! Asta am patit si eu atunci cand am schimbat accu original cu un EXIDE de 12V 19A. La 3 porniri din cinci ,poate, ABS` ramanea clipind ! Era chiar frustrant sa vad clipirea rosie in bord, mai ales noaptea. Ma gandeam la o eroare de la ABS . Astazi, am schimbat accumulatorul cu un Varta de 12V18A model YOT 892 ( 400,00ron) cu gel si , gata....Nu mai apare eroarea... GIV32 , bem un suc...Initial eram sceptic relativ la acest diagnostic ! Ma bucur ca m`am inselat si, am "reparat" atat de simplu ABS`ul ! Acum mai vreau sa urc o treapta si sa cumpar si un amortizor de directie (steering dumper) ! As vrea sa inteleg in ce fel va modifica relatia mea cu ghidonul acest lucru. O idee am eu da... poate ma ajutati sa inteleg mai bine ! ( ptr a demonta accumulatorul, pe langa ceea ce se scria in topicul mentionat se impune obiectiv si demontarea suportului de rezervor. Se afla pe partea dreapta un brat, pare aluminiu, dupa care se trage usor rezervorul inapoi si in sus. Eu nu am reusit altfel sa ajung la accu )

 

Ma mira faptul ca ai avut probleme cu bateria Exide. In al meu este baterie originala BMW care este facuta de exide( 12v si 19A)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma mira faptul ca ai avut probleme cu bateria Exide. In al meu este baterie originala BMW care este facuta de exide( 12v si 19A)

Poate este un Exide cu gel ! LA mine dupa ce am schimbat accu si am pus varta /gel nu s`a mai reportat eroarea. ( nu mi`a placut sa dau 400,00ron pe baterie acum dar. . . )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am si eu o intrebare: niste site-uri cu piese aftermarket ptr. BMW de unde sa poti si comanda?

Eventual din Europa.

Va multumesc.

P.S. Preturile la dealerii BMW is super mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate tin eu minte in manual, bateria trebuie sa fie de 19Ah, nu 18;...da, cartea cere 19 amperi dar sunt putini!...eu am de 20 si e binisor!..

 

amortizorul, poate fi si de vitezana, adaptat pe telelever, am vazut un topic pe advrider despre cineva care a facut modificarea asta, dar stiu ca te ajuta numai impotriva voblajului, si sincer nu am mai auzit de boxer sa vobleze; nu stiu daca merita dat banii pe asa ceva, poate ai alte preioritati inainte. ....nu stiu exact la ce foloseste amortizorul ala de ghidon dar e cert ca marea majoritate de R-uri il au montat din fabrica!...la alte modele, RT-GS-S-RS nu prea am vazut decit foarte rar!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare pt voi...am vazut ca unele modele au in stg pe bord ceas de temperatura apa, iar altele au un orologiu mecanic (de fapt electric). e normal sau e pus acolo ca sa astupe o gaura?

 

si inca o chestie...vreu sa iau un F750 din 97 (despre el vb cu ceasul ala acolo) si as vrea sa stiu la ce sa ma uit inainte sa il cumpar...am facut o tura scurta cu el si singura chestie ciudata zic eu e ca frana fata se intareste maneta si nu prea franeaza...placutele nu sunt duse.

 

tipul zice ca motorul sta de 2 ani in garaj, nu s-a mai circulat cu el.

 

mersi

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate un gand sa-mi schimb 1100RT-ul pe un GS de min 1100 sau vreo alta combinatie, inclusiv diferenta, dar musai cu GS min.1100

Aveti ceva la orizont?

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate este un Exide cu gel ! LA mine dupa ce am schimbat accu si am pus varta /gel nu s`a mai reportat eroarea. ( nu mi`a placut sa dau 400,00ron pe baterie acum dar. . . )

 

Baterii Varta de 19 amperi gasiti la Ciclop cu 210 roni si daca duci bateria veche iti mai reduce 20 de roni :laugh: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km are minunatia? Intreb mai mult de chestie, desi nu pot sa nu recunosc ca m-ar tenta, macar putin :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello again! Mai sunt posesoride f650 cs pe aici?

 

Eram curios daca se discuta si de cs.

Eu am asa ceva...dar cu cine sa discut? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot s-a vorbit despre baterii, am si eu o intrebare, mai de om atehnic. Trebuie sa-mi schimb bateria la mobra iar BMW cere 25 amperi. Exista variantele cu acid care au fix aceste caracteristici. Variantele cu gel insa (care m-ar tenta), recomandate atat de Varta cat si de Exide, de exemplu, au 19 amperi. So, care-i treaba? se potriveste modelul asta cu gel, au ba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot s-a vorbit despre baterii, am si eu o intrebare, mai de om atehnic. Trebuie sa-mi schimb bateria la mobra iar BMW cere 25 amperi. Exista variantele cu acid care au fix aceste caracteristici. Variantele cu gel insa (care m-ar tenta), recomandate atat de Varta cat si de Exide, de exemplu, au 19 amperi. So, care-i treaba? se potriveste modelul asta cu gel, au ba?

Atunci cand am ajuns la BUMBAS.RO a scos un nene un catalog cu tipuri de motociclete si bateriile compatibile. Si asa mi`a dat o baterie care, ce`i drept nu este fix de r 1100 r ci de r 1150 r , parese cu un amper mai mare decat se cere pe jucaria mea. In final, dupa cum am spus in posturile anterioare, dupa plecarea de pe loc, se stinge , invariabil, indicatorul ABS. Daca te tenteaza poti incerca sa vezi , cu bateria ce am dat`o jos, aproape noua, un Exide de 19A cu electrolit clasic.

post-13799-1247724487_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frati de lanturi, curele si cardane, urmeaza sa fac o comanda la fratii nostrii din UK, de aici, http://www.motorworks.co.uk pentru ambreiaj si transportul, oricat am aduce, coasta 20 de lire... cam piperat zic io, ca ii jumate din ce cumpar; are careva nevoie de ceva sa impartim transportul? au de toate, si OEM, noi da alte firme, sh (dezmembreaza beemere din '89 zic ei).

 

cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a trecut pe la ureche ca materialul care, de fapt, se duce la ambreiajul mobrelor noastre e fix acelasi (forma, dimensiune, grosime) ca cel de la dacia 1310. Iar ala costa 20 de lei. Singura chestie e ca trebuie nituit de placa veche. Dar nu bag mana-n foc.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am asa ceva...dar cu cine sa discut? :bounce:

 

 

Pai cu mine, si poate si cu altii care mai sunt pe aici... Intr-adevar e o moto rara, dar nu cred ca atat de rara incat sa fie doar 2 posesori pe frumul asta :rock:)

 

Ca tot s-a vorbit despre baterii, am si eu o intrebare, mai de om atehnic. Trebuie sa-mi schimb bateria la mobra iar BMW cere 25 amperi. Exista variantele cu acid care au fix aceste caracteristici. Variantele cu gel insa (care m-ar tenta), recomandate atat de Varta cat si de Exide, de exemplu, au 19 amperi. So, care-i treaba? se potriveste modelul asta cu gel, au ba?

Atunci cand am ajuns la BUMBAS.RO a scos un nene un catalog cu tipuri de motociclete si bateriile compatibile. Si asa mi`a dat o baterie care, ce`i drept nu este fix de r 1100 r ci de r 1150 r , parese cu un amper mai mare decat se cere pe jucaria mea. In final, dupa cum am spus in posturile anterioare, dupa plecarea de pe loc, se stinge , invariabil, indicatorul ABS. Daca te tenteaza poti incerca sa vezi , cu bateria ce am dat`o jos, aproape noua, un Exide de 19A cu electrolit clasic.

 

 

Eu cand aveam 1150gs am pus Exide cu gel de 19 (asa cum scrie la carte) si nu am avut nici cea mai mucaproblema nici cu rnirea la rece, nici cu abs-ul, mai mult de atat dupa ce a stat asta iarna 3 saptami nepornita afara in frig, a luat-o din prima...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...