Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut ! Am nevoie ptr motoreta mea de ( cred eu ca se numeste ) amortizor directie sau ceva de acest gen. Este montat intre furca si bascula ce tine roata fata.. Vreo idee unde pot gasi asa ceva ? ( desigur , la reprezentanta BMW ma gandesc si eu. dar poate gesec ceva mai "aproape ) Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut ! Am nevoie ptr motoreta mea de ( cred eu ca se numeste ) amortizor directie sau ceva de acest gen. Este montat intre furca si bascula ce tine roata fata.. Vreo idee unde pot gasi asa ceva ? ( desigur , la reprezentanta BMW ma gandesc si eu. dar poate gesec ceva mai "aproape ) Multumesc !

 

Incearca aici,aduce tot ce vrei /index.php?...=all&st=180

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...daca bateria ta este descarcata complet poti sa te pregatesti de alta noua!...nu mai cumpara baterii de duzina, la bmw nu fac fatza!...cauta baterii EXIDE, VARTA, YUASA, PANASONIC, sau originala bmw, toate cu gel!!...ai nevoie de 440amp/h la pornire, astia nu-i obtii decit cu o baterie buna!..

...daca nu ai bateria buna dupa pornirea motorului ramai fara abs! ...iar la mai multe porniri fara abs e posibil sa-l faci varza pe acesta din urma, abs-ul!!

...ca sa demontezi bateria de pe motor tre sa dai jos carena stinga(ai exact 15 suruburi) si snorkel-ul de la carcasa filtrului de aer!!..

...ca sa incarci bateria fara nici un demontaj, se poate face doar prin priza de sub sea din partea stinga!..doar acolo ai + permanent, nu trebuie sa ai un incarcator cu mufa-priza se poate scoate mufa din spatele prizei si cu 2 chestii ascutite te poti lega la ea!!...la priza din bord ai curent doar prin contact ceea ce nu este recomandat, sa stai cu contactul pus ore intregi!!..

...bafta si spor la treaba!...

Perfect diagnostic ! Dupa ce am citi aceasta discutie am facut legatura intre schimbarea accumulatorului de pe motorul meu si, erori;e ce imi apareau in functionarea ABS`ului. Si asa am cautat si, gasit o baterie compatibila , cu gel marca VARTA prin www.bumbas.ro tip YOT 892 12V 18A si 260amp/pornire.Scump dar, cred ca merita deoarece nu am mai avut nicio eroare la ABS dupa montaj. LA montaj as mai adauga la ce a spus GIV 32 si faptul ca este nevoie sa se ridice si rezervorul, dupa desfacerea suportului din partea dreapta, se trage incet, inapoi si in sus, Numai asa va putea umbla cineva la accu ! Multumesc ptr ideile bune impartasite ! Acum caut un amortizor de directie (steering dumper), motorul meu nu a avut de loc si as vrea sa integ mai mult decat am eu o idee , cum schimba relatia mea cu strada acest asazis up-grade ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind o marca rara si cu personalitate m-am gandit ca ar trebuii sa deschid un topic posesorilor de BMW. Aici pot posta proprietarii acestei marca indiferent ca este modelul R, K, sau F.

Cred ca nu suntem multi in Romania si astfel macar ne cunoastem, ne putem ajuta unul pe celalat, si putem discuta despre marca moto noastra preferata.

:)

Am citit o discutie legata despre bateriile compatibile cu motoarele noastre si, de la user`ul GIV 32 am inteles legatura ce exista intre utilizarea unui accu mai mic decat cel recomandat de fabricant si, erorile ABS`ului ! Asta am patit si eu atunci cand am schimbat accu original cu un EXIDE de 12V 19A. La 3 porniri din cinci ,poate, ABS` ramanea clipind ! Era chiar frustrant sa vad clipirea rosie in bord, mai ales noaptea. Ma gandeam la o eroare de la ABS . Astazi, am schimbat accumulatorul cu un Varta de 12V18A model YOT 892 ( 400,00ron) cu gel si , gata....Nu mai apare eroarea... GIV32 , bem un suc...Initial eram sceptic relativ la acest diagnostic ! Ma bucur ca m`am inselat si, am "reparat" atat de simplu ABS`ul ! Acum mai vreau sa urc o treapta si sa cumpar si un amortizor de directie (steering dumper) ! As vrea sa inteleg in ce fel va modifica relatia mea cu ghidonul acest lucru. O idee am eu da... poate ma ajutati sa inteleg mai bine ! ( ptr a demonta accumulatorul, pe langa ceea ce se scria in topicul mentionat se impune obiectiv si demontarea suportului de rezervor. Se afla pe partea dreapta un brat, pare aluminiu, dupa care se trage usor rezervorul inapoi si in sus. Eu nu am reusit altfel sa ajung la accu )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit o discutie legata despre bateriile compatibile cu motoarele noastre si, de la user`ul GIV 32 am inteles legatura ce exista intre utilizarea unui accu mai mic decat cel recomandat de fabricant si, erorile ABS`ului ! Asta am patit si eu atunci cand am schimbat accu original cu un EXIDE de 12V 19A. La 3 porniri din cinci ,poate, ABS` ramanea clipind ! Era chiar frustrant sa vad clipirea rosie in bord, mai ales noaptea. Ma gandeam la o eroare de la ABS . Astazi, am schimbat accumulatorul cu un Varta de 12V18A model YOT 892 ( 400,00ron) cu gel si , gata....Nu mai apare eroarea... GIV32 , bem un suc...Initial eram sceptic relativ la acest diagnostic ! Ma bucur ca m`am inselat si, am "reparat" atat de simplu ABS`ul ! Acum mai vreau sa urc o treapta si sa cumpar si un amortizor de directie (steering dumper) ! As vrea sa inteleg in ce fel va modifica relatia mea cu ghidonul acest lucru. O idee am eu da... poate ma ajutati sa inteleg mai bine ! ( ptr a demonta accumulatorul, pe langa ceea ce se scria in topicul mentionat se impune obiectiv si demontarea suportului de rezervor. Se afla pe partea dreapta un brat, pare aluminiu, dupa care se trage usor rezervorul inapoi si in sus. Eu nu am reusit altfel sa ajung la accu )

din cate tin eu minte in manual, bateria trebuie sa fie de 19Ah, nu 18;

 

amortizorul, poate fi si de vitezana, adaptat pe telelever, am vazut un topic pe advrider despre cineva care a facut modificarea asta, dar stiu ca te ajuta numai impotriva voblajului, si sincer nu am mai auzit de boxer sa vobleze; nu stiu daca merita dat banii pe asa ceva, poate ai alte preioritati inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate tin eu minte in manual, bateria trebuie sa fie de 19Ah, nu 18;

 

amortizorul, poate fi si de vitezana, adaptat pe telelever, am vazut un topic pe advrider despre cineva care a facut modificarea asta, dar stiu ca te ajuta numai impotriva voblajului, si sincer nu am mai auzit de boxer sa vobleze; nu stiu daca merita dat banii pe asa ceva, poate ai alte preioritati inainte.

LA o adaptare nu m`as baga. Daca gasesc dumper`ul la un pret decent , il cumpar. Cat despre prioritati... sigur sunt altele... Multumesc ptr sfaturi ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, vezi ca se numeste "steering damper", nu dumper. Apoi am vazut pe ADV unul, dar era 1200$. Iar la scorul asta, valoreaza cam cat un sfert de mobra. Parerea mea e ca nu merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, vezi ca se numeste "steering damper", nu dumper. Apoi am vazut pe ADV unul, dar era 1200$. Iar la scorul asta, valoreaza cam cat un sfert de mobra. Parerea mea e ca nu merita.

mea culpa . tnx ! (gasisem ceva pe la 250 eu si , da, nu merita... :D ) :)

 

ici pot sa am o idee despre preturi... ; http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp

 

mea culpa . tnx ! (gasisem ceva pe la 250 eu si , da, nu merita... :D ) :)

 

ici pot sa am o idee despre preturi... ; http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp

post-13799-1246688449_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit o discutie legata despre bateriile compatibile cu motoarele noastre si, de la user`ul GIV 32 am inteles legatura ce exista intre utilizarea unui accu mai mic decat cel recomandat de fabricant si, erorile ABS`ului ! Asta am patit si eu atunci cand am schimbat accu original cu un EXIDE de 12V 19A. La 3 porniri din cinci ,poate, ABS` ramanea clipind ! Era chiar frustrant sa vad clipirea rosie in bord, mai ales noaptea. Ma gandeam la o eroare de la ABS . Astazi, am schimbat accumulatorul cu un Varta de 12V18A model YOT 892 ( 400,00ron) cu gel si , gata....Nu mai apare eroarea... GIV32 , bem un suc...Initial eram sceptic relativ la acest diagnostic ! Ma bucur ca m`am inselat si, am "reparat" atat de simplu ABS`ul ! Acum mai vreau sa urc o treapta si sa cumpar si un amortizor de directie (steering dumper) ! As vrea sa inteleg in ce fel va modifica relatia mea cu ghidonul acest lucru. O idee am eu da... poate ma ajutati sa inteleg mai bine ! ( ptr a demonta accumulatorul, pe langa ceea ce se scria in topicul mentionat se impune obiectiv si demontarea suportului de rezervor. Se afla pe partea dreapta un brat, pare aluminiu, dupa care se trage usor rezervorul inapoi si in sus. Eu nu am reusit altfel sa ajung la accu )

 

Ma mira faptul ca ai avut probleme cu bateria Exide. In al meu este baterie originala BMW care este facuta de exide( 12v si 19A)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma mira faptul ca ai avut probleme cu bateria Exide. In al meu este baterie originala BMW care este facuta de exide( 12v si 19A)

Poate este un Exide cu gel ! LA mine dupa ce am schimbat accu si am pus varta /gel nu s`a mai reportat eroarea. ( nu mi`a placut sa dau 400,00ron pe baterie acum dar. . . )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am si eu o intrebare: niste site-uri cu piese aftermarket ptr. BMW de unde sa poti si comanda?

Eventual din Europa.

Va multumesc.

P.S. Preturile la dealerii BMW is super mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate tin eu minte in manual, bateria trebuie sa fie de 19Ah, nu 18;...da, cartea cere 19 amperi dar sunt putini!...eu am de 20 si e binisor!..

 

amortizorul, poate fi si de vitezana, adaptat pe telelever, am vazut un topic pe advrider despre cineva care a facut modificarea asta, dar stiu ca te ajuta numai impotriva voblajului, si sincer nu am mai auzit de boxer sa vobleze; nu stiu daca merita dat banii pe asa ceva, poate ai alte preioritati inainte. ....nu stiu exact la ce foloseste amortizorul ala de ghidon dar e cert ca marea majoritate de R-uri il au montat din fabrica!...la alte modele, RT-GS-S-RS nu prea am vazut decit foarte rar!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare pt voi...am vazut ca unele modele au in stg pe bord ceas de temperatura apa, iar altele au un orologiu mecanic (de fapt electric). e normal sau e pus acolo ca sa astupe o gaura?

 

si inca o chestie...vreu sa iau un F750 din 97 (despre el vb cu ceasul ala acolo) si as vrea sa stiu la ce sa ma uit inainte sa il cumpar...am facut o tura scurta cu el si singura chestie ciudata zic eu e ca frana fata se intareste maneta si nu prea franeaza...placutele nu sunt duse.

 

tipul zice ca motorul sta de 2 ani in garaj, nu s-a mai circulat cu el.

 

mersi

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate un gand sa-mi schimb 1100RT-ul pe un GS de min 1100 sau vreo alta combinatie, inclusiv diferenta, dar musai cu GS min.1100

Aveti ceva la orizont?

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate este un Exide cu gel ! LA mine dupa ce am schimbat accu si am pus varta /gel nu s`a mai reportat eroarea. ( nu mi`a placut sa dau 400,00ron pe baterie acum dar. . . )

 

Baterii Varta de 19 amperi gasiti la Ciclop cu 210 roni si daca duci bateria veche iti mai reduce 20 de roni :laugh: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km are minunatia? Intreb mai mult de chestie, desi nu pot sa nu recunosc ca m-ar tenta, macar putin :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello again! Mai sunt posesoride f650 cs pe aici?

 

Eram curios daca se discuta si de cs.

Eu am asa ceva...dar cu cine sa discut? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot s-a vorbit despre baterii, am si eu o intrebare, mai de om atehnic. Trebuie sa-mi schimb bateria la mobra iar BMW cere 25 amperi. Exista variantele cu acid care au fix aceste caracteristici. Variantele cu gel insa (care m-ar tenta), recomandate atat de Varta cat si de Exide, de exemplu, au 19 amperi. So, care-i treaba? se potriveste modelul asta cu gel, au ba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot s-a vorbit despre baterii, am si eu o intrebare, mai de om atehnic. Trebuie sa-mi schimb bateria la mobra iar BMW cere 25 amperi. Exista variantele cu acid care au fix aceste caracteristici. Variantele cu gel insa (care m-ar tenta), recomandate atat de Varta cat si de Exide, de exemplu, au 19 amperi. So, care-i treaba? se potriveste modelul asta cu gel, au ba?

Atunci cand am ajuns la BUMBAS.RO a scos un nene un catalog cu tipuri de motociclete si bateriile compatibile. Si asa mi`a dat o baterie care, ce`i drept nu este fix de r 1100 r ci de r 1150 r , parese cu un amper mai mare decat se cere pe jucaria mea. In final, dupa cum am spus in posturile anterioare, dupa plecarea de pe loc, se stinge , invariabil, indicatorul ABS. Daca te tenteaza poti incerca sa vezi , cu bateria ce am dat`o jos, aproape noua, un Exide de 19A cu electrolit clasic.

post-13799-1247724487_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...