Dan Cata Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Am citit o discutie legata despre bateriile compatibile cu motoarele noastre si, de la user`ul GIV 32 am inteles legatura ce exista intre utilizarea unui accu mai mic decat cel recomandat de fabricant si, erorile ABS`ului ! Asta am patit si eu atunci cand am schimbat accu original cu un EXIDE de 12V 19A. La 3 porniri din cinci ,poate, ABS` ramanea clipind ! Era chiar frustrant sa vad clipirea rosie in bord, mai ales noaptea. Ma gandeam la o eroare de la ABS . Astazi, am schimbat accumulatorul cu un Varta de 12V18A model YOT 892 ( 400,00ron) cu gel si , gata....Nu mai apare eroarea... GIV32 , bem un suc...Initial eram sceptic relativ la acest diagnostic ! Ma bucur ca m`am inselat si, am "reparat" atat de simplu ABS`ul ! Acum mai vreau sa urc o treapta si sa cumpar si un amortizor de directie (steering dumper) ! As vrea sa inteleg in ce fel va modifica relatia mea cu ghidonul acest lucru. O idee am eu da... poate ma ajutati sa inteleg mai bine ! ( ptr a demonta accumulatorul, pe langa ceea ce se scria in topicul mentionat se impune obiectiv si demontarea suportului de rezervor. Se afla pe partea dreapta un brat, pare aluminiu, dupa care se trage usor rezervorul inapoi si in sus. Eu nu am reusit altfel sa ajung la accu ) din cate tin eu minte in manual, bateria trebuie sa fie de 19Ah, nu 18; amortizorul, poate fi si de vitezana, adaptat pe telelever, am vazut un topic pe advrider despre cineva care a facut modificarea asta, dar stiu ca te ajuta numai impotriva voblajului, si sincer nu am mai auzit de boxer sa vobleze; nu stiu daca merita dat banii pe asa ceva, poate ai alte preioritati inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 din cate tin eu minte in manual, bateria trebuie sa fie de 19Ah, nu 18; amortizorul, poate fi si de vitezana, adaptat pe telelever, am vazut un topic pe advrider despre cineva care a facut modificarea asta, dar stiu ca te ajuta numai impotriva voblajului, si sincer nu am mai auzit de boxer sa vobleze; nu stiu daca merita dat banii pe asa ceva, poate ai alte preioritati inainte. LA o adaptare nu m`as baga. Daca gasesc dumper`ul la un pret decent , il cumpar. Cat despre prioritati... sigur sunt altele... Multumesc ptr sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 In primul rand, vezi ca se numeste "steering damper", nu dumper. Apoi am vazut pe ADV unul, dar era 1200$. Iar la scorul asta, valoreaza cam cat un sfert de mobra. Parerea mea e ca nu merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 In primul rand, vezi ca se numeste "steering damper", nu dumper. Apoi am vazut pe ADV unul, dar era 1200$. Iar la scorul asta, valoreaza cam cat un sfert de mobra. Parerea mea e ca nu merita. mea culpa . tnx ! (gasisem ceva pe la 250 eu si , da, nu merita... ) ici pot sa am o idee despre preturi... ; http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp mea culpa . tnx ! (gasisem ceva pe la 250 eu si , da, nu merita... ) ici pot sa am o idee despre preturi... ; http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iulie 7, 2009 Autor Share Postat Iulie 7, 2009 Am citit o discutie legata despre bateriile compatibile cu motoarele noastre si, de la user`ul GIV 32 am inteles legatura ce exista intre utilizarea unui accu mai mic decat cel recomandat de fabricant si, erorile ABS`ului ! Asta am patit si eu atunci cand am schimbat accu original cu un EXIDE de 12V 19A. La 3 porniri din cinci ,poate, ABS` ramanea clipind ! Era chiar frustrant sa vad clipirea rosie in bord, mai ales noaptea. Ma gandeam la o eroare de la ABS . Astazi, am schimbat accumulatorul cu un Varta de 12V18A model YOT 892 ( 400,00ron) cu gel si , gata....Nu mai apare eroarea... GIV32 , bem un suc...Initial eram sceptic relativ la acest diagnostic ! Ma bucur ca m`am inselat si, am "reparat" atat de simplu ABS`ul ! Acum mai vreau sa urc o treapta si sa cumpar si un amortizor de directie (steering dumper) ! As vrea sa inteleg in ce fel va modifica relatia mea cu ghidonul acest lucru. O idee am eu da... poate ma ajutati sa inteleg mai bine ! ( ptr a demonta accumulatorul, pe langa ceea ce se scria in topicul mentionat se impune obiectiv si demontarea suportului de rezervor. Se afla pe partea dreapta un brat, pare aluminiu, dupa care se trage usor rezervorul inapoi si in sus. Eu nu am reusit altfel sa ajung la accu ) Ma mira faptul ca ai avut probleme cu bateria Exide. In al meu este baterie originala BMW care este facuta de exide( 12v si 19A) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Ma mira faptul ca ai avut probleme cu bateria Exide. In al meu este baterie originala BMW care este facuta de exide( 12v si 19A) Poate este un Exide cu gel ! LA mine dupa ce am schimbat accu si am pus varta /gel nu s`a mai reportat eroarea. ( nu mi`a placut sa dau 400,00ron pe baterie acum dar. . . ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90mat Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Salut. Am si eu o intrebare: niste site-uri cu piese aftermarket ptr. BMW de unde sa poti si comanda? Eventual din Europa. Va multumesc. P.S. Preturile la dealerii BMW is super mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 motorworks.co.uk Si vezi ce scrie in semnatura mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90mat Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Adica te ocupi si de piese moto sau nu am inteles bine aluzia? Multumesc ptr. site. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 http://www.euromotoelectrics.com/SearchResults.asp si touratech Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 din cate tin eu minte in manual, bateria trebuie sa fie de 19Ah, nu 18;...da, cartea cere 19 amperi dar sunt putini!...eu am de 20 si e binisor!.. amortizorul, poate fi si de vitezana, adaptat pe telelever, am vazut un topic pe advrider despre cineva care a facut modificarea asta, dar stiu ca te ajuta numai impotriva voblajului, si sincer nu am mai auzit de boxer sa vobleze; nu stiu daca merita dat banii pe asa ceva, poate ai alte preioritati inainte. ....nu stiu exact la ce foloseste amortizorul ala de ghidon dar e cert ca marea majoritate de R-uri il au montat din fabrica!...la alte modele, RT-GS-S-RS nu prea am vazut decit foarte rar!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danubius Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 am si eu o intrebare pt voi...am vazut ca unele modele au in stg pe bord ceas de temperatura apa, iar altele au un orologiu mecanic (de fapt electric). e normal sau e pus acolo ca sa astupe o gaura? si inca o chestie...vreu sa iau un F750 din 97 (despre el vb cu ceasul ala acolo) si as vrea sa stiu la ce sa ma uit inainte sa il cumpar...am facut o tura scurta cu el si singura chestie ciudata zic eu e ca frana fata se intareste maneta si nu prea franeaza...placutele nu sunt duse. tipul zice ca motorul sta de 2 ani in garaj, nu s-a mai circulat cu el. mersi Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rs-rider Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 (editat) Salut.Am si eu o intrebare: niste site-uri cu piese aftermarket ptr. BMW de unde sa poti si comanda? Eventual din Europa. Va multumesc. P.S. Preturile la dealerii BMW is super mari. http://www.realoem.com/bmw/index.do Cu placere. Editat Iulie 12, 2009 de rs-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Ma bate un gand sa-mi schimb 1100RT-ul pe un GS de min 1100 sau vreo alta combinatie, inclusiv diferenta, dar musai cu GS min.1100 Aveti ceva la orizont? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Poate este un Exide cu gel ! LA mine dupa ce am schimbat accu si am pus varta /gel nu s`a mai reportat eroarea. ( nu mi`a placut sa dau 400,00ron pe baterie acum dar. . . ) Baterii Varta de 19 amperi gasiti la Ciclop cu 210 roni si daca duci bateria veche iti mai reduce 20 de roni . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Poze pentru anuntul de mai sus: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Cati km are minunatia? Intreb mai mult de chestie, desi nu pot sa nu recunosc ca m-ar tenta, macar putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 60.000 km si consumabile de calitate K@N si Iridium, revizii la Bavaria la Tibi. Consum pe la 5,5-6/100km. Topcase-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Hello again! Mai sunt posesoride f650 cs pe aici? Eram curios daca se discuta si de cs. Eu am asa ceva...dar cu cine sa discut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Ca tot s-a vorbit despre baterii, am si eu o intrebare, mai de om atehnic. Trebuie sa-mi schimb bateria la mobra iar BMW cere 25 amperi. Exista variantele cu acid care au fix aceste caracteristici. Variantele cu gel insa (care m-ar tenta), recomandate atat de Varta cat si de Exide, de exemplu, au 19 amperi. So, care-i treaba? se potriveste modelul asta cu gel, au ba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Ca tot s-a vorbit despre baterii, am si eu o intrebare, mai de om atehnic. Trebuie sa-mi schimb bateria la mobra iar BMW cere 25 amperi. Exista variantele cu acid care au fix aceste caracteristici. Variantele cu gel insa (care m-ar tenta), recomandate atat de Varta cat si de Exide, de exemplu, au 19 amperi. So, care-i treaba? se potriveste modelul asta cu gel, au ba? Atunci cand am ajuns la BUMBAS.RO a scos un nene un catalog cu tipuri de motociclete si bateriile compatibile. Si asa mi`a dat o baterie care, ce`i drept nu este fix de r 1100 r ci de r 1150 r , parese cu un amper mai mare decat se cere pe jucaria mea. In final, dupa cum am spus in posturile anterioare, dupa plecarea de pe loc, se stinge , invariabil, indicatorul ABS. Daca te tenteaza poti incerca sa vezi , cu bateria ce am dat`o jos, aproape noua, un Exide de 19A cu electrolit clasic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Frati de lanturi, curele si cardane, urmeaza sa fac o comanda la fratii nostrii din UK, de aici, http://www.motorworks.co.uk pentru ambreiaj si transportul, oricat am aduce, coasta 20 de lire... cam piperat zic io, ca ii jumate din ce cumpar; are careva nevoie de ceva sa impartim transportul? au de toate, si OEM, noi da alte firme, sh (dezmembreaza beemere din '89 zic ei). cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 (editat) Mi-a trecut pe la ureche ca materialul care, de fapt, se duce la ambreiajul mobrelor noastre e fix acelasi (forma, dimensiune, grosime) ca cel de la dacia 1310. Iar ala costa 20 de lei. Singura chestie e ca trebuie nituit de placa veche. Dar nu bag mana-n foc. Editat Iulie 16, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Eu am asa ceva...dar cu cine sa discut? Pai cu mine, si poate si cu altii care mai sunt pe aici... Intr-adevar e o moto rara, dar nu cred ca atat de rara incat sa fie doar 2 posesori pe frumul asta ) Ca tot s-a vorbit despre baterii, am si eu o intrebare, mai de om atehnic. Trebuie sa-mi schimb bateria la mobra iar BMW cere 25 amperi. Exista variantele cu acid care au fix aceste caracteristici. Variantele cu gel insa (care m-ar tenta), recomandate atat de Varta cat si de Exide, de exemplu, au 19 amperi. So, care-i treaba? se potriveste modelul asta cu gel, au ba?Atunci cand am ajuns la BUMBAS.RO a scos un nene un catalog cu tipuri de motociclete si bateriile compatibile. Si asa mi`a dat o baterie care, ce`i drept nu este fix de r 1100 r ci de r 1150 r , parese cu un amper mai mare decat se cere pe jucaria mea. In final, dupa cum am spus in posturile anterioare, dupa plecarea de pe loc, se stinge , invariabil, indicatorul ABS. Daca te tenteaza poti incerca sa vezi , cu bateria ce am dat`o jos, aproape noua, un Exide de 19A cu electrolit clasic. Eu cand aveam 1150gs am pus Exide cu gel de 19 (asa cum scrie la carte) si nu am avut nici cea mai mucaproblema nici cu rnirea la rece, nici cu abs-ul, mai mult de atat dupa ce a stat asta iarna 3 saptami nepornita afara in frig, a luat-o din prima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Baterii Varta de 19 amperi gasiti la Ciclop cu 210 roni si daca duci bateria veche iti mai reduce 20 de roni . CU gel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.