Al3xscrt Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Salut! Azi un prieten a vrut sa-mi porneasca motoru(un honda hornet '03),dar desteptu a pus bornele la baterie invers(a folosit cablurile),a dat cheie si nimica.Dupa ce s-a prins de prostia care a facut-o,m-a sunat.Cand am ajuns,am verficat fiecare siguranta in parte,am mai schimbat cateva sigurante care erau suspecte,tot nimica.Ce s-a putut intampla?Si cam cat il costa reparatia?Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Siguranta principala, cea de 30A, de la starter, ati verificat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Februarie 1, 2013 Autor Share Postat Februarie 1, 2013 Da,e ca noua,am si schimbat-o preventiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhalla Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Acum cum incerci sa o pornesti?Doar cu acumulatorul ei sau ai si cealalta baterie in paralel? Un voltmetru cat de ordinar ai la indemana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 cdi-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelshak Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Nu cred ca a patit ceva motocicleta. Dar nu pot sa spun acelasi lucru despre baterie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 In prima faza trebuie masurata bateria; daca tensiunea este OK si sigurantele sunt bune si totusi motocicleta nu da nici un semn de viata, atunci poate ar fi cazul pentru o proba cu alt CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freeriderjohn Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 materia tati...bateria,urmatorul "punct de control" e siguranta principala,daca aia era intreaga nici macar nu a ajus curent in ea ,e doar bateria muci ZIC SI EU,NU DAU CU PARUL, cu toate sa s-ar putea sa fie afectat si cdi-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suciu Aurel Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 SALUT.Daca bateria e bn,sigurantele la fel,incearca daca da scinteie la bujie,daca nu, atunci probabil e cdi-u. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharpa Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Salut.Acelas lucru l-am patit si eu anul trecut cu un hornet 04.In cazul meu s-a ars siguranta(Doar aia e menirea ei)Sub panoul de sigurante ar trebuii sa ai una de rezerva,incaptusita in acel cauciuc..incearca sa o schimbi.Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) urmatorul "punct de control" e siguranta principala,daca aia era intreaga nici macar nu a ajus curent in ea ,e doar bateria muci Siguranta nu stie daca e inversata polaritatea sau nu, sub 30A trece, nu? Editat Februarie 1, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Uitate si la siguranta de la releul ce da mai departe catre electromotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Da. Nu e o dioda sa opreasca trecerea intr-un sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) Cand pune contactu se mai aprinde ceva in bord, claxon semnalizari sau nu mai merge nimic ?. Oare cand a dat la automat electromotorul a invartit in sensul opus ? Editat Februarie 1, 2013 de Coste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Ceva asemanator s-a intamplat la munca la tata acum vreo 10 ani. Cineva a pus bornele gresit la un motostivuitor si cand a pornit, tot acidul din bateria la improscat pe ala in fata. Nu prea e de glumit cu chestiile astea. Bine ca acum sunt baterii si fara acid, dar totusi trebuie avut grija. Stiu sunt off topic, dar e bine de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Cred ca bateria era varza de nici macar nu a ars siguranta aia de 30. La mine s-a ars de fiecare data cand am facut vreun scurt sau pus borne invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Oare cand a dat la automat electromotorul a invartit in sensul opus ? bine ca nu a pornit, ca daca pornea ar fi mers invers, si daca prietenului i se facea de o tura cu motorul ar fi bagat in viteza si in loc sa mearga inainte ar fi mers inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Februarie 3, 2013 Autor Share Postat Februarie 3, 2013 (editat) Azi am incercat si cu o baterie de masina,dar nici o miscare. Acuma singura variata ramasa e CDI.Ce este acest CDI si care este rolul lui? Edit:Cum pot verifica CDI-ul sa fiu 100% ca el e defect? Editat Februarie 3, 2013 de Al3xscrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Nu prea ai cum sa il verifici decat sa il pui pe un alt motor care are cdi ca al tau sau a lui pe motorul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Dacă e nevoie de un alt CDI are nevoie și de alt chip sistem HISS ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Salut! Azi un prieten a vrut sa-mi porneasca motoru(un honda hornet '03),dar desteptu a pus bornele la baterie invers(a folosit cablurile),a dat cheie si nimica.Dupa ce s-a prins de prostia care a facut-o,m-a sunat.Cand am ajuns,am verficat fiecare siguranta in parte,am mai schimbat cateva sigurante care erau suspecte,tot nimica.Ce s-a putut intampla?Si cam cat il costa reparatia?Multumesc du-te cu cdi-ul la un electronist , adica un depanator radio-tv mai meserias decat media ... spune-i sa inlocuiasca piesa (din interiorul cdi) care poarta urmele unui mic incendiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Februarie 3, 2013 Autor Share Postat Februarie 3, 2013 Dacă e nevoie de un alt CDI are nevoie și de alt chip sistem HISS ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 daca s-a produs vreun' scurt si a trecut de sigurante...si de baterie...si de cdi...parerea mea ,sincer e ca ti-a cam prajit tot.no offense,ar fi pacat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 (editat) bine ca nu a pornit, ca daca pornea ar fi mers invers, si daca prietenului i se facea de o tura cu motorul ar fi bagat in viteza si in loc sa mearga inainte ar fi mers inapoi Imposibil sa porneasca invers, ambreiajul de pornire nu ar fi permis asta, pur si simplu ar fi invartit in gol. Ontopic. Daca ai verificat toate siguratele, desi in general se ard, ar fi cazul sa verifici daca ai scanteie cand invarte, daca invarte, asta nu am vazut sa fi mentionat pe undeva. Daca ai bornele puse bine si curent pe instalatie ar trebui sa iti mearga macar becurile prin bord, si sa poti da la demaror. Daca nu ti se aprinde nimic, nimic inseamna ca totusi a ars o siguranta pe undeva. Editat Februarie 3, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Imposibil sa porneasca invers, ambreiajul de pornire nu ar fi permis asta, pur si simplu ar fi invartit in gol. corect...!cum puscarie sa mearga invers..))?merge in gol si suna bizar...dar nici macar nu cupleaza ambreiajul de pornire...I've done that too.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.