Sari la conținut

CBR 600 F4i 2006 Pacanit dupa schimbul distributiei motorului


adysx
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 161
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

are transalpita?

 

A dus-o omu la TNG, cand o sa aibe un raspuns sunt convins ca o sa scrie George aici ce are, sau pentru tine ar trebui sa scrie imediat ce desface un surub ?

 

Acum care mai decare isi aduce aminte de episodul ala cu transalpu si face trimitere la acel eveniment cand are chef ... e cam fumata treaba :puke:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Situatia se prezinta in felul urmator:

Bataia este la fel cum am mentionat in postul trecut,este aleatorie cu frecventa joasa.

Am demontat si verificat:

-Punere la punct distributie

-Lant distributie

-Patine

-Intinzator

-Tacheti

-Pastile

-Axe cu came

-Jocuri pastile

-Test compresie

-Oala ambreiaj

-Tambur ambreiaj

-Rulment ambreiaj

-Discuri

-Pompa ulei(o oarecare uzura gen gripare) presiune de ulei este ok .

-Alternator

-Starter Clutch

-Electromotor

Dupa toate astea motorul inca bate cand vrea el.O data cu schimbarea uleiului fenomenul s-a mai atenuat.

Ideea este ca mai sunt o gramada de verificat dar asta presupune demontarea motorului complet.Desfacut chiuloasa,bloc motor, cutie, etc.

Am decis impreuna cu proprietarul sa mai lasam sa mearga o perioada cu mare atentie la fenomen.Daca se accentueaza atunci baiatul decide ce crede de cuvinta ca trebuie facut.

Cu respect TNG!.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai stai ca atunci cand a dus motorul la Kaore, parca zicea ca se auzea doar intinzatorul nu ? Sunetul de la intinzator a disparul odata cu montarea noii distributii, dar a aparut unul nou.
Nu mecanicul care a schimbat distributia ar trebui sa raspunda ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai stai ca atunci cand a dus motorul la Kaore, parca zicea ca se auzea doar intinzatorul nu ? Sunetul de la intinzator a disparul odata cu montarea noii distributii, dar a aparut unul nou.

Nu mecanicul care a schimbat distributia ar trebui sa raspunda ?

ce sa raspunda daca nu tine de distributie? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Situatia se prezinta in felul urmator:

Bataia este la fel cum am mentionat in postul trecut,este aleatorie cu frecventa joasa.

Am demontat si verificat:

-Punere la punct distributie

-Lant distributie

-Patine

-Intinzator

-Tacheti

-Pastile

-Axe cu came

-Jocuri pastile

-Test compresie

-Oala ambreiaj

-Tambur ambreiaj

-Rulment ambreiaj

-Discuri

-Pompa ulei(o oarecare uzura gen gripare) presiune de ulei este ok .

-Alternator

-Starter Clutch

-Electromotor

Dupa toate astea motorul inca bate cand vrea el.O data cu schimbarea uleiului fenomenul s-a mai atenuat.

Ideea este ca mai sunt o gramada de verificat dar asta presupune demontarea motorului complet.Desfacut chiuloasa,bloc motor, cutie, etc.

Am decis impreuna cu proprietarul sa mai lasam sa mearga o perioada cu mare atentie la fenomen.Daca se accentueaza atunci baiatul decide ce crede de cuvinta ca trebuie facut.

Cu respect TNG!.

Deci,japonezu si-o facut bine treaba,nu?no montat ceva gresit sau sa fi uitat sa puna ceva la locu lui!?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci,japonezu si-o facut bine treaba,nu?no montat ceva gresit sau sa fi uitat sa puna ceva la locu lui!?

 

 

Nu stiu ce sa zic de japonez.

 

TNG a verificat tot ce a zis mai sus, chiar l-am rugat sa posteze ce a facut pe partea tehnica sa nu spun prostii eu aici. Legat de zgomot care persista, ce e ciudat nu tot timpul - cateodata nu se mai aude deloc, TNG a presupus ca ar putea fi o defectiune a motorului minora sau majora, nu se stie. E vina japonezului? TNG spune ca nu crede, ar putea fi o coincidenta faptul ca zgomotul se aude dupa schimbul distributiei. Eu sincer nu prea cred asa mult in coincidente in sensul ca ar fi o salnsa la 1000 sa fie asa, si parca nu cred ca oi fi eu asa ghinionist, de aceea raman la parerea ca la inlocuirea pieselor, japonezul a facut o greseala: a scapat ceva in motor (ceva marunt), mizerie (radiatorul avea deasupra mizerie aruncata de roata fata), etc. Dar distributia a fost schimbata ca la carte.

 

La sfatul lui TNG, ca sa ma linistesc, am fost si la HONDA. Ei mi-au spus ca motorul sigur nu are nimic, si ca daca vreau ei il desfac, dar ma vor taxa degeaba, pt ca e posibil sa il desfaca / verifice, sa nu gaseasca nimic, sa il inchida si zgomotul sa ramana. Sfatul lor a fost sa merg in continuare cu el si dc mi se pare ca zgomotul se amplifica sa iau o decizie, mai ales ca (asa au spus ei) ca toate motoarele HONDA au acel zgomot. In concluzie HONDA a zis ca sufar de paranoia.

 

Acum legat de TNG, sincer eu nu am vazut un service asa de curat si ordonat in viata mea (nici auto nici moto), fapt care mi-a dat foarte multa incredere in deciziile lui. Adica un om care e asa organizat va lucra in acelasi mod. M-a impresionat si felul ordonat in care isi aranjase piesele unui motor ce il avea desfacut. Eu il voi recomanda cu toata inima, si in sfarsit pot spune usurat ca mi-am gasit doctorul moto...

 

In ceea ce priveste intretinerea motorului, TNG a confirmat ca acesta nu a fost deschis niciodata, totul a fost intact pana la distributie. Posibil ca precedentul sa nu fi avut grija de el legat de schimburi de ulei, si altele, dar si TNG a confirmat ca nu a fost motor dat pe circuit (a analizat cadrul, punctele uzuale de impact, etc). Concluziile le trageti singuri.

 

Legat de ceea ce voi face in continuare, voi fi cu ochii pe motor (sper sa nu exagerez in demersul asta) si cel putin o perioada voi face vizite mai dese, macar la 2-3 saptamani, lui TNG pentru un diagnostic auditiv. In cazul in care considera ca zgomotul s-a accentuat, vom desface motorul in bucati si vom cauta buba.

 

Anyway, va voi tine la curent in cazul in care apar schimbari.

 

Va multumesc foarte mult pentru sfaturi si pentru recomandarea de a-i face o vizita lui TNG!

Editat de adysx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A dus-o omu la TNG, cand o sa aibe un raspuns sunt convins ca o sa scrie George aici ce are, sau pentru tine ar trebui sa scrie imediat ce desface un surub ?

 

Acum care mai decare isi aduce aminte de episodul ala cu transalpu si face trimitere la acel eveniment cand are chef ... e cam fumata treaba :puke:

hai nu ma tragi si de urechi acum?

 

e destul de clar ca are transalpita :) eu l-as vinde dar eu oricum n-as fi cumparat honda

 

acum motorul poate merge asa 100k km fara probleme sau 1k.. dar zgomotul ala o sa te deranjeze tot timpul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cazul asta imi aminteste de o intamplare de la batrana dacie. Dupa ce i-am refacut motorul complet (arbore,cilindri, pistoane, segmenti ,cuzineti)l-am pornit, mergea ok. Dupa un timp din senin a aparut o bataie urata de tot la motor. I-am dat baia jos, am verificat capacele de la biele,le-am demontat , cuzinetii aratau perfect normal, le-am strans la loc cu cheia dinamometrica, ca si prima data. Am dat jos si chiulasa, m-am uitat si la pistoane si cilindri (cat se poate vedea fara demontare), totul ok. Am remontat totul la loc, nici o schimbare, tot groaznic batea. Am mai mers un pic cu ea si si-a revenit singura....

Ce o fi avut habar n-am nu-mi dau seama ce putea bate in halul ala , ca apoi sa dispara si sa mearga perfect normal.....

Singura explicatie la care m-am gandit atunci : poate o tija impingatoare era un pic stramba si intr-o anumita pozitie lovea ceva....desi ochiometric nu se observa nici o tija stramba plus ca am fost atent cand le-am scos si le-am notat sa le bag pe fiecare de unde le-am scos sa nu le inversez pozitiile ( nu ca asta ar conta in mod normal...)

 

Intre timp mi-a mai venit o idee care ar putea fi valabila si in cazul motocicletelor: poate o mizerie obtureaza din cand in cand vreun traseu pe circuitul de ungere si in unele locuri nu mai ajunge ulei cum ar trebui......nu stiu cat de plauzibil e :) (la dacie totusi aveam parca 2 sonde de presiune, una pt ceas si una pt bec si astea functionau normal inclusiv cand batea motoru)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Situatia se prezinta in felul urmator:

Bataia este la fel cum am mentionat in postul trecut,este aleatorie cu frecventa joasa.

Am demontat si verificat:

-Punere la punct distributie

-Lant distributie

-Patine

-Intinzator

-Tacheti

-Pastile

-Axe cu came

-Jocuri pastile

-Test compresie

-Oala ambreiaj

-Tambur ambreiaj

-Rulment ambreiaj

-Discuri

-Pompa ulei(o oarecare uzura gen gripare) presiune de ulei este ok .

-Alternator

-Starter Clutch

-Electromotor

Dupa toate astea motorul inca bate cand vrea el.O data cu schimbarea uleiului fenomenul s-a mai atenuat.

Ideea este ca mai sunt o gramada de verificat dar asta presupune demontarea motorului complet.Desfacut chiuloasa,bloc motor, cutie, etc.

...

Cu respect TNG!.

 

A murit mitul hondaihonda? sau acum incepe sa se formeze?

 

 

 

.

 

La sfatul lui TNG, ca sa ma linistesc, am fost si la HONDA. Ei mi-au spus ca motorul sigur nu are nimic, si ca daca vreau ei il desfac, dar ma vor taxa degeaba, pt ca e posibil sa il desfaca / verifice, sa nu gaseasca nimic, sa il inchida si zgomotul sa ramana. Sfatul lor a fost sa merg in continuare cu el si dc mi se pare ca zgomotul se amplifica sa iau o decizie, mai ales ca (asa au spus ei) ca toate motoarele HONDA au acel zgomot. In concluzie HONDA a zis ca sufar de paranoia.

 

.

 

Asa spun toti cand nu gasesc o solutie in rezolvarea unei probleme.

 

 

 

 

 

Legat de ceea ce voi face in continuare, voi fi cu ochii pe motor (sper sa nu exagerez in demersul asta) si cel putin o perioada voi face vizite mai dese, macar la 2-3 saptamani, lui TNG pentru un diagnostic auditiv. In cazul in care considera ca zgomotul s-a accentuat, vom

desface motorul in bucati si vom cauta buba.

Numai placere nu vei gasi in acest sezon daca vei sta cu urechea pe ea.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie HONDA a zis ca sufar de paranoia.

 

deci na, io ti-am zis :))))))

mergi fratiza pana crapa saracia si aia e, sau, desfa motorul si nu risti decat cateva sutici.... cum o dai tot tre sa investesti intr-un set de garnituri mai devreme sau mai tarziu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...