Sari la conținut

Noua legislatie 2013 pentru categoriile A, A1, A2, AM


Fester
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Există Divă de 61 şi de 50 CP. A doua se încadrează la A2.

 

Oricum, şi celelalte opțiuni sînt fff bune pentru un începător.

 

Cît despre chestia cu XVS-UL, eu doar făcusem o remarcă...

 

 

Sigur ? Eu stiam ca limita e de 47cp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, am greșit eu dar n-am mai reușit să editez, fiind în carantină. Deci ce am scris eu a fost o mare prostie :(

 

Succes în găsirea motorului potrivit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Există Divă de 61 şi de 50 CP. A doua se încadrează la A2.

 

Oricum, şi celelalte opțiuni sînt fff bune pentru un începător.

 

Cît despre chestia cu XVS-UL, eu doar făcusem o remarcă...

limita este de 35 kw care inseamna 47 cp deci NU se incadreaza , legat de xvs nu face nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ninja 300: 39 de cai. Sunt rare si pretul e mai mare ca la altele. Dar merita. Intretinerea e ieftina, nu am avut probleme cu ea pana acum. Ai mai multe posibilitati, depinde si ce buget ai.

 

Cum am scris mai sus, motocicleta e frumoasa, dar este peste bugetul meu, tinand cont ca trebuie sa-mi cumpar si echipament. Ar fi alegerea mea daca as sta mai bine cu banii :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta varianta de motocicleta touring adventure pentru categoria A2, ar fi un Suzuki XF650 Freewind. Are fix 35kw, este foarte manevrabila, usoara, consum mic, an de fabricatie 2000+, iar pretul este unul decent.

Editat de addy2all
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, am o ușoară experiența de 30 si ceva de ani la ghidon. Am crescut cu motoarele in casa si am invatat de la tata si prieteni lui motociclisti un lucru care mi-a rămas in minte: "Motocicleta este precum o pereche de pantofi" sunt frumoși moderni dar te "strâng".

Asa ca trebuie sa probezi si sa alegi motorul "care-ti vine bine". Ar mai fi o varianta, un Virago 535, mai grea dar joasa, are destula putere si un cuplu mare. Este o varianta daca-ti plac motoarele cruiser.

Bafta multă in alegere si multi km frumosi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, am o ușoară experiența de 30 si ceva de ani la ghidon. Am crescut cu motoarele in casa si am invatat de la tata si prieteni lui motociclisti un lucru care mi-a rămas in minte: "Motocicleta este precum o pereche de pantofi" sunt frumoși moderni dar te "strâng".

Asa ca trebuie sa probezi si sa alegi motorul "care-ti vine bine". Ar mai fi o varianta, un Virago 535, mai grea dar joasa, are destula putere si un cuplu mare. Este o varianta daca-ti plac motoarele cruiser.

Bafta multă in alegere si multi km frumosi

 

Multumesc !

 

Incerc sa iau toate optiunile in calcul si voi alege ceea ce mi se potriveste cel mai bine.

 

@clavdiu

 

Nu ma grabesc sa cumpar inca, si probabil pana cand ma decid eu sa cumpar anuntul nu va mai fi valabil, multumesc mult de sugestie.

 

Ma gandesc sa achizitionez motorul prin vara -> toamna pentru ca scoala o sa o fac in iarna -> primavara.

Editat de Quahogz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa iti spun ca xt660r ar fi alegerea potrivita. Eu am avut norocul sa gasesc una care are evacuarea 2 in 1, saua schimbata, inaltatoare, tidy tail mod.

In oras se comporta foarte bine, pe off-road cu niste cauciuce bune se descurca destul de bine, e sub TE610 la performanta pe off-road si destul peste un F650GS. Motorul e bullet proof, nu prea ai ce sa ii faci, doar schimburi cam pe la 6-7k cel tarziu(recomandarea de la Yamaha Romania). Consumul pe DN-uri e cam 4,5, pe autostrada 5 la 110 si in oras un 5,5. Nu am condus mai mult de 5-600 km intr-o zi cu ea, dar am condus de dimineata pana noaptea si nu e atat de nasol. Pe drumuri bune e destul de confortabila.

Parerea mea e ca nu prea merita sa iti iei una daca nu are macar evacuarea 2 in 1 sau nu e destul de ieftina cat sa iti permiti sa o schimbi. Daca vrei sa citesti putin despre cu se comporta dupa niste chestii mai nasoale si multi km: http://earth-roamers.blogspot.de/2013/11/how-did-yamaha-xt660r-perform.html

 

Ca alternativa ti-as recomanda cu caldura KLE. Il are un prieten si este foarte multumit de el. Face naveta zi de zi plus munte foarte des cu el. Nu l-a menajat deloc si inca se comporta bine. E un motor fiabil si ieftin. Ca sa-l citez: "Poate sa ia foc langa mine ca nu-mi pasa. Cu 150 de euro ii iau alt motor" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa , de dragul discutiei, ce greutate se ia in calcului raportului putere/greutate?

Masa in ordine de mers (adica cu toate plinurile facute)

sau

Masa la gol (fara lichide)

Ce greutate e scrisa in talon si carte la motociclete?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica CI inainte sa cumperi, se mai fac greseli la rar

 

Greseala de fapt e la producator, ca a facut un autobuz de 650cmc cu doar 45cp :)) Adevarat, e cruiser, nu ai pretentia la sute de cp, dar totusi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine in Carte scrie si raportul asta.

 

Am asa in carte, Masa vida 325 Kg, KW 44.9

Raportul e 0.18.

 

In specificatiile producatorului da cam 250 KG la gol. Daca calculez 44.9/250 da cam 0.18


» Post actualizat in 21 Jan 2015 10:26

250 Wet weight deci cu lichide :)

Editat de derkleine
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

Si eu am intampinat aceeasi problema vis-a-vis de motoarele care nu se incadreaza in 35 kw pentru A2 . Astazi , 22 Ian 2015 am sunat la cei de la reprezentanta U.M.(United Motors) care mi-au zis ca fac acest tip de limitari periodic (de la 90 la 47 cai , ca sa se incadreze la A2) . Totul se face in felul urmator : Ei martea dau comanda de piese de la dealeri (kitul de limitare in cazul acesta) , venirea dureaza in jur de o saptamana , montajul , avand in vedere ca este extrasezon dureaza 1-2 zile iar dupa trebuie sa mai astepti venirea noii carti de identitate a motocicletei , in vederea trecerii de R.A.R. . Seful de service nu era astazi acolo asa ca nu au putut sa imi spuna exact pretul operatiunii dar cel de la receptie a zis ca limitarea se incadreaza undeva la 20-40 E kit-ul la care se adauga manopera . Sper ca am fost de ajutor , toate cele bune ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare,pentru categoria a2 ce motociclete SPORT as putea limita? Pana in 70kw . Imi cer scuze daca am postat in sectiunea nepotrivita . Ps : am cautat inainte pe www.google.ro inainte sa va deranjez cu intrebarea insa nu am gasit raspunsuri concrete.

Va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...