Purghy Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Nu dati cu pietre dar am si eu o intrebare: se poate da si cu altceva pe lant cum ar fi vaselina? Intreb asta pt. ca folosesc numai spray de lant (am incercat o gramada de tipuri) si mereu sare "mascrem" d-ala de pe lant pe janta spate, pe roata si pe aripa si se face o mazga foarte greu de curatat, chiar daca nu plec imediat dupa ce il ung. Si ca orice chopperist, tin foarte mult la aspectul motorului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragon Warrior Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Incearca WD-40. Vaselina aduna nisip si praf si iti uzeaza angrenajul prematur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Spray PTFE (Teflon). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Noiembrie 15, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2006 Si WD 40 arunca. Eu intreb daca este ceva de uns care sa nu arunce peste tot. Spray PTFE (Teflon). Ok, dar mai da-mi niste detalii, nu fi zgarcea. Pe unde gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Vaselina e mai mizerabila decat spray-ul. Se prinde praful si uzeaza premarut lantul si pinioanele. Odinioara, pana sa apara sprayurile, erau motoristi care recomandau chiar ca lantul sa nu fie uns deloc: frecare metal pe metal e mai bine decat metal pe vaselina+praf. Vaselina fiind mai vascoasa, nu unge si interiorul rolelor de lant. Foloseste spray cu teflon si, dupa ce ai uns lantul si ai lasat 15-20 de minute sa se aseze, sterge surplusul de pe margini. Cel putin asa spun instructiunile de pe spray-ul pe care il folosesc eu (Sonax). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Noiembrie 15, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2006 OK, unde se gaseste sprayul asta cu teflon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragon Warrior Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Nu te crampona de teflon. Teflonul este o chestie inerta, nu inseamna ca se lipeste mai bine sau alte rahaturi. Cel mai bun sfat este sa stergi surplusul de lubrifiant ca sa nu mai aiba forta centrifuga ce sa arunce. Inclusiv sprayul cu teflon sare daca dai din abundenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
busa-fan Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 incearca sa dai mai putin si mai des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wan Ted Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 ... Vaselina fiind mai vascoasa, nu unge si interiorul rolelor de lant... Exact. Lubrifiantii fluizi se infiltreaza mai bine. Lantul e prevazut cu o multitudine de garnituri torice de cauciuc (o-rings) care au rolul de a pastra lubrifiant in interiorul rolelor. Eu n-as folosi WD40 pentru ungerea lantului de motocicleta. Nu e prevazut pt. asa ceva. ( http://www.riderforums.com/archive/index.php/t-917.html ) Lubrifiantul de lant e supus la presiuni extreme, intre role si pinioane, si trebuie sa reziste.. Uleiul de transmisie (cutie de viteza) poate fi folosit cu rezultate bune, dar e mai greu de aplicat decat un spray. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haca Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 http://www.promotorinternational.ro/ro/harta2.html mi-am luat in seara asta MOTUL 400 ml 47 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 sal ! eu folosesc dry lube tot de la luois ... lantul arata si dupa trei ani ca nou plus ca nu se lipeste nimic de el ! cred ca asta cautai. http://www.louis.de/promotion/profi_dry_lube.asp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Vaselina e mai aiurea.. dupa cum ziceau unii din cauza viscozitatii mai mari nu intra unde trebuie + ca o sa ai mult mai mult jeg pe motor. varianta mai buna este cea cu Teflon, dar nici cu aia nu trebuie exagerata! PS cel mai bine e cu Cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Stii ce este super bun dar nu prea gasesti ??Este spray cu vaselina Rosie de la 2+2 este mai bun ca orice cand il aplici este fluid si dupa 15 sec se intareste la fix eu prefer asta in locul la alte sprayuri speciale pt lant da rezultate mai bune sau mai este de Wurth un spray cu ulei incolor care tot asa e ffff fluid la aplicare dar se intareste in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 daca folosesti teflon sau spray de lantz pe vremea asta (frig) risti o uzura mare a lantzului din cauza ca vascozitatea lor este foarte mare la temperaturi scazute. nu stiu daca producatorul specifica temperaturile de lucru pt produs dar eu cred ca ar trebui sa o faca. eu am stricat 2 lantzuri iarna si le-am uns la fiecare o suta de km. acum folosesc ulei de transmisie, este mai fluid decat orice spray pe vremea asta, si tzine pelicula mai bine. referitor la murdarirea rotzii ... tre sa speli (macar sa stergi bine) lantzul de lubrifiantul vechi, inainte de a unge din nou. asta e secretul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Uleiul de transmisie nu afecteaza negativ oringurile lantului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 wd 40 distruge lantul si il curata de lubrifiantul original. spala janta mai des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Uleiul de transmisie nu afecteaza negativ oringurile lantului ? uleiul de transmisie nu afecteaza oringurile. este recomandat de d.i.d. pt ungerea lantzului. dupa ungerea cu ulei si stergerea lui cu carpa, abia atunci se da cu spray cu teflon pt protejare contra prafului. dar cel care unge este uleiul !! teflonul face doar o pelicula sa nu ajunga praful la ulei : ) simplu dar lumea nu stie... nici chiar pe la service-uri, : ( wd 40 distruge lantul si il curata de lubrifiantul original. spala janta mai des asa-i !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 In manualul meu de service spune ca lantul sa-l ung cu ulei 20w40, si este lant cu oringuri ( e drept pe vremea aia nu cred ca se inventasera spray-urile cu teflon sau cel putin nu erau usor de gasit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Noiembrie 19, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2006 uleiul de transmisie nu afecteaza oringurile. este recomandat de d.i.d. pt ungerea lantzului. dupa ungerea cu ulei si stergerea lui cu carpa, abia atunci se da cu spray cu teflon pt protejare contra prafului. dar cel care unge este uleiul !! teflonul face doar o pelicula sa nu ajunga praful la ulei : ) simplu dar lumea nu stie... nici chiar pe la service-uri, : ( O sa incerc si asa, mersi pt. sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imre Szilagyi Postat Noiembrie 21, 2006 Share Postat Noiembrie 21, 2006 220.000LEI VECHI CU TVA LA ORICE MAGAZIN AUTONET DIN TARA WWW.AUTONET.RO PURGHY, MAGAZINUL E PE SOSEAUA PIPERA , ADRESA EXACTA GASESTI PE SITE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 21, 2006 Share Postat Noiembrie 21, 2006 Spray-ul cu teflon despre care vorbim se gaseste de exemplu la Louis, se cheama Dry Lube Kettenspray (adica USCAT). Lasa un strat nelipicios de teflon (sub forma de fulgi, dar asta se vede doar la microscop), care are o aderenta super (se ia doar cu diluant daca dai pe ceva). Deci nu are cum sa sara si sa murdareasca nimic, iar consistenta nu-i permite sa acumuleze praf sau alte impuritati. Eu folosesc asa ceva, costa cam 8 E doza de 400 si in 7.000 km inca nu a fost nevoie sa intind lantul. Plus ca arata tot timpul uscat si auriu, culoarea lui naturala. Mai e problema O-ringurilor, care retin in interior o vaselina speciala, care unge "pe viata" lantul. In momentul cind s-au dus O-ringurile, s-a cam dus si lantul. Ceea ce ungem noi este doar exteriorul, partea de contact dintre role si dintii pinioanelor. Ca fapt divers, producatorii de lanturi si de moto recomanda ulei W80 sau W90 (de cutie/angrenaje). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imre Szilagyi Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 ACESTEA PRODUSE SUNT FOARTE UTILE.... MOTO@AUTONET.RO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.