adrianm Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 mai rau e ca multi au impresia ca doar ei cumpara anvelope, plus ca am o vaga banuiala ca este vorba de pilot power 3, si in cazul asta e coada mare, si nu doar la noi in tara. "Și zicând acestea, Greuceanu aruncă paloșul în căruță" Corect ! Toți fraierii Europei stau la coadă la PR3 să atingă și ei unul dar vai, nu mai sunt pe stoc ! Mai ales ăștia din east europe sunt îngrozitori, merde, de când au auzit și ei de cauciucuri noi au atâtea pretenții ! Ce noroc că am luat o pereche de anul trecut și am scăpat de grija asta ! Dar priviți, încă nu s-au terrminat, mai au aici http://www.allopneus.com/MICHELIN-PILOT-ROAD-3-180-55r17-73-w-47853.html . Iar aici au chiar promoție la toate tipurile michelin pilot road : http://www.dafy-moto.com/pneumatiques.html?type=Michelin+Pilot+Road așa încât perechea 180-55/17, 120-70/17 e 250 euro. Totul corect si suta la suta de acord cu tine cu o singura exceptie De acord cu tine, sută la sută, adică never, ever ! Doar dacă ar drege busuiocul, dar bine de tot, să nu se observe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduG. Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Parerea mea despre patania ta: gainarie. S-au facut de spanac pentru ce? Ca sa scape de stocuri? Normal ca dupa aia te-au luat cu tupeu, se simteau cu musca pe caciula. Daca o faza de genul asta se intampla in orice tara civilizata din vest, a doua zi venea OPC-ul si le inchidea mustaria pentru inselarea clientului. Poate parea o chestie minora la prima vedere, dar e una de principiu. Esti un tarabagiu veros, ai pus o pipita blonda sa clipeasca frumos si ai impresia ca totul ti se cuvine. Ce nu inteleg este atitudinea unor colegi coforumisti care nu numai ca ii iau apararea magazinului (lasa mah, ca sunt baieti buni, eu am luat de la ei si nu m-au tepuit - Si ce legatura are asta cu cazul de fata???) ci se mai si iau de bietul patit - esti nasol, nesimtit, te iei de bietul comerciant cu ochi albastri?! Discutiile legate de saptamana paste/craciun a fabricatiei sunt irelevante. Dar daca de exemplu el voia cauciucuri made in germany si aia ii bagau pe sub tejghea unele made in bangladesh? Pana cand trebuie sa mai toleram lipsa de respect fata de consumator? Am platit un produs, cu anumite caracteristici (INCLUZAND DATA FABRICATIEI), l-am ales EXACT pe acela pentru ca avea caracteristicile cautate de mine, nu conteaza motivatia mea, puteam sa ti-l cer si cu o funda roz cu luminite daca il aveai pe stoc, esti obligat sa mi-l vinzi cu o funda roz cu luminite pentru ca asa MI-AI PROMIS ca il vinzi. Fratilor, nu va mai lasati prostiti pe fata de toti escrocii. Din pacate, in economia noastra de piata (a se citi jungla) esti tepuit la cea mai mica ezitare. Te-a vazut mai moale, ti-a tras-o. Ia suna-i si spune-le ca le trimiti 2-3 controale dupa Pasti, de la OPC, garda de mediu, finante, politia economica, etc, explica-le frumos ca numai amenzile pe care o sa le ia (numai asa, pentru ca s-a deranjat organu din siesta de dupa pasti) fac cat cateva seturi bune de gume, sa vezi cum iti trimit blonda cu fundita roz si cauciucurile in dinti la Buzau. Daca fac pe nebunii iar, chiar fa-le o sesizare la OPC, cu bonul fiscal, eventual la politie reclamatie pentru inselaciune. Sa-i scuture un pic pe jegurile alea, sa le caute prin acte, sa-i puna sa dea cu subsemnatu, sa le treaca pofta de invarteli cu clientii care de fapt pentru ei inseamna profitul firmei. Foarte bine ca ti-ai postat patania, sunt alaturi de tine, asa au si altii ceva de invatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 (editat) ... Daca o faza de genul asta se intampla in orice tara civilizata din vest, a doua zi venea OPC-ul si le inchidea mustaria pentru inselarea clientului. Poate parea o chestie minora la prima vedere, dar e una de principiu. Esti un tarabagiu veros, ai pus o pipita blonda sa clipeasca frumos si ai impresia ca totul ti se cuvine. Multi vad ca traiesc cu mitul "afara e paradis, numa la noi se poate asa ceva". Acum serios, mai citeste o data ce ai scris si gandeste-te daca are sens. Pai asa imi deschid eu magazinas de piese moto si trimit opc-ul pe capul tuturor concurentilor, le zic ca mi-au dat marfa "expirata", si voila, planul perfect, raman singur pe piata ca ii inchide OPC-ul pe ceilalti. Exemplu practic, deschid in Germania, si inchid pe smenarii de la Lois si fc-polo, ca si aia daca nu fac o gafa pe zi nu dorm linistiti noaptea. Ce nu inteleg este atitudinea unor colegi coforumisti care nu numai ca ii iau apararea magazinului (lasa mah, ca sunt baieti buni, eu am luat de la ei si nu m-au tepuit - Si ce legatura are asta cu cazul de fata???) ci se mai si iau de bietul patit - esti nasol, nesimtit, te iei de bietul comerciant cu ochi albastri?! Discutiile legate de saptamana paste/craciun a fabricatiei sunt irelevante. Dar daca de exemplu el voia cauciucuri made in germany si aia ii bagau pe sub tejghea unele made in bangladesh? Pana cand trebuie sa mai toleram lipsa de respect fata de consumator? Am platit un produs, cu anumite caracteristici (INCLUZAND DATA FABRICATIEI), l-am ales EXACT pe acela pentru ca avea caracteristicile cautate de mine, nu conteaza motivatia mea, puteam sa ti-l cer si cu o funda roz cu luminite daca il aveai pe stoc, esti obligat sa mi-l vinzi cu o funda roz cu luminite pentru ca asa MI-AI PROMIS ca il vinzi. Fratilor, nu va mai lasati prostiti pe fata de toti escrocii. Din pacate, in economia noastra de piata (a se citi jungla) esti tepuit la cea mai mica ezitare. Te-a vazut mai moale, ti-a tras-o. Ia suna-i si spune-le ca le trimiti 2-3 controale dupa Pasti, de la OPC, garda de mediu, finante, politia economica, etc, explica-le frumos ca numai amenzile pe care o sa le ia (numai asa, pentru ca s-a deranjat organu din siesta de dupa pasti) fac cat cateva seturi bune de gume, sa vezi cum iti trimit blonda cu fundita roz si cauciucurile in dinti la Buzau. Daca fac pe nebunii iar, chiar fa-le o sesizare la OPC, cu bonul fiscal, eventual la politie reclamatie pentru inselaciune. Sa-i scuture un pic pe jegurile alea, sa le caute prin acte, sa-i puna sa dea cu subsemnatu, sa le treaca pofta de invarteli cu clientii care de fapt pentru ei inseamna profitul firmei. Foarte bine ca ti-ai postat patania, sunt alaturi de tine, asa au si altii ceva de invatat. Din cate am citit nu prea contesta nimeni insasi intamplarea asta singulara, doar ca de la un incident pana la aface gainari o firma, care mltora de pe aici li s-a parut serioasa, e cale lunga. La fel a fost un topic despre kronau anul trecut, unde ii facea unul nesimtiti. Amenintarile astea cu controale sunt bune de adormit copii, nu inteleg de unde atata agresivitate, si daca asta e modul in care rezolvi tu problemele, nu inseamna ca asa e cel mai bine. Abia astept sa iti deschizi o afacere, sa iti platesti taxe, sa ai o scapare (intentionata sau nu), si sa vina maestrii care stiu cum e in vest, sa iti trimita controale pe cap. Editat Mai 5, 2013 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Multi vad ca traiesc cu mitul "afara e paradis, numa la noi se poate asa ceva". Acum serios, mai citeste o data ce ai scris si gandeste-te daca are sens. Pai asa imi deschid eu magazinas de piese moto si trimit opc-ul pe capul tuturor concurentilor, le zic ca mi-au dat marfa "expirata", si voila, planul perfect, raman singur pe piata ca ii inchide OPC-ul pe ceilalti. Exemplu practic, deschid in Germania, si inchid pe smenarii de la Lois si fc-polo, ca si aia daca nu fac o gafa pe zi nu dorm linistiti noaptea. Din cate am citit nu prea contesta nimeni insasi intamplarea asta singulara, doar ca de la un incident pana la aface gainari o firma, care mltora de pe aici li s-a parut serioasa, e cale lunga. La fel a fost un topic despre kronau anul trecut, unde ii facea unul nesimtiti. Amenintarile astea cu controale sunt bune de adormit copii, nu inteleg de unde atata agresivitate, si daca asta e modul in care rezolvi tu problemele, nu inseamna ca asa e cel mai bine. Abia astept sa iti deschizi o afacere, sa iti platesti taxe, sa ai o scapare (intentionata sau nu), si sa vina maestrii care stiu cum e in vest, sa iti trimita controale pe cap. agree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduG. Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Multi vad ca traiesc cu mitul "afara e paradis, numa la noi se poate asa ceva". Acum serios, mai citeste o data ce ai scris si gandeste-te daca are sens. Pai asa imi deschid eu magazinas de piese moto si trimit opc-ul pe capul tuturor concurentilor, le zic ca mi-au dat marfa "expirata", si voila, planul perfect, raman singur pe piata ca ii inchide OPC-ul pe ceilalti. Exemplu practic, deschid in Germania, si inchid pe smenarii de la Lois si fc-polo, ca si aia daca nu fac o gafa pe zi nu dorm linistiti noaptea. Din cate am citit nu prea contesta nimeni insasi intamplarea asta singulara, doar ca de la un incident pana la aface gainari o firma, care mltora de pe aici li s-a parut serioasa, e cale lunga. La fel a fost un topic despre kronau anul trecut, unde ii facea unul nesimtiti. Amenintarile astea cu controale sunt bune de adormit copii, nu inteleg de unde atata agresivitate, si daca asta e modul in care rezolvi tu problemele, nu inseamna ca asa e cel mai bine. Abia astept sa iti deschizi o afacere, sa iti platesti taxe, sa ai o scapare (intentionata sau nu), si sa vina maestrii care stiu cum e in vest, sa iti trimita controale pe cap. Am o afacere, de ceva timp, din 94, intr-un domeniu foarte strict si dur reglementat, onesta, imi platesc toate taxele si toate amenzile pe care le primesc anual din toate partile desi fac totul corect. De fiecare data cand am avut o reclamatie (confirmata) din partea unui client am mers personal acolo sa vad despre ce e vorba si de fiecare data am fost de partea lui, desi cateodata unii furnizori (inclusiv din tari respectabile) incercau sa joace la doua capete. Usor-usor am triat si clientii si furnizorii, au ramas numai cei seriosi si cu produse de calitate, pe care puteau oricand sa si le sustina. Un lucru pe care il inveti in orice training de bussines, aici sau afara, este ca trebuie sa lucrezi in slujba clientului daca vrei sa ai succes, trebuie sa-ti centrezi afacerea in jurul dorintelor si asteptarilor clientului. Cine nu intelege asta mai devreme sau mai tarziu va disparea de pe piata. Din pacate in Romania, daca nu rezolvi pe cale amiabila un astfel de conflict, trebuie sa devii dur, altfel esti luat de fraier. Daca ajungi in justitie, imbatrinesti pana ti se face dreptate, mie mi-a luat un caz exact 5 ani pana am obtinut o sentinta favorabila, cu dreptatea in mana. Sa spunem ca sunt destul de rutinat in lumea afacerilor, stiu foarte bine cum functioneaza sistemul juridic si de bussiness din tara, mi-am luat partea mea de tepe si plase. Ultima teapa am luat-o personal cu o agentie de turism, respectabila, mare agentie mare din Bucuresti, cu n-spe sedii in oras si in tara, agentie cu care prietenii mei din grupul respectiv mai facusera o gramada de iesiri, toate fara probleme (asta apropo de reputatie, ca vad ca se bate moneda pe tema reputatiei). Ajungem la hotel intr-o statiune de schi in Bulgaria, 12 familii, receptionerul ne spune sa asteptam pentru ca agentia nu a platit rezervarea. Asta se intampla in ianuarie, cu voucherul platit din 21 septembrie. Dupa 5 ore de asteptare fara nici un raspuns de la faimoasa agentie, toti o scaldau de colo-colo, fac rost de numarul de telefon al patronului agentiei respective, imi raspunde, incepe dansul cu mine ca el a platit dar era contul gresit si s-au intors banii inapoi si ca apoi nu si-a dat seama ca plata noastra nu se efectuase, intre atatea tranzactii pe care le facea zilnic, ca daca plateste prin SWIFT in seara aia, banii intra in contul hotelului in cateva zile si sa platim noi un avans etc si vrajeala. II explic foarte frumos ca am numerele de telefon de la redactiile de stiri ProTV si Realitatea, si daca pana la ora 18 nu pune banii cash intr-un cont de card al unuia din grup, la alegere, accesibil din Bulgaria, ii fac un PR la ora 19 in prime time cu 30-jde oameni nervosi cu copii nemancati in holul de la receptie, de o sa il tina minte. La ora 18, omul de legatura din grup confirma ca are banii, case closed. Asa ca nu imi spune mie ca amenintarile astea sunt bune de adormit copii. E o metoda, testata si care lucreaza, de aplicat unuia cauia i se pare ca te poate fenta. Evident ca daca te adresezi unui tepar profesionist nu au nici un efect, acolo ai luat plasa si papa, am si 2 cazuri din astea, nu are rost sa intru in detalii. Nu e cazul aici, mi se pare ca a fost o fusaraie tipica de zarzavagiu care iti pune rosiile mari in varful gramezii si iti da d-alea mici de la baza. Disclaimer: nu intentionez sa fac afaceri in zona moto, sau comert cu piese moto or whatever. Nu il cunosc nici pe comerciant, nici pe client. Era doar o luare de pozitie in favoarea unor principii pe care lumea ar trebui sa le respecte. Ce continui sa nu inteleg este lipsa de reactie, macar semioficiala a magazinului respectiv, aici pe forum. Ma indoiesc sincer ca nu au aflat, stirile proaste circula repede. Adica sa intre cineva de acolo si sa posteze un raspuns cu pozitia comerciantului: e alba sau e neagra. Sau e gri si o scaldam noi in bucatarie, nu in public. „E o greseala a angajatului nostru pentru care ne cerem public scuze, ne punem cenusa in cap, returnam produsul neconform cu o funda rosie si un abtibild gratis”. Sau „clientul nu a precizat ca vrea dot2013, a fost o neintelegere”, etc, etc. Nu frate, nimic. Strutul cu capul in nisip. Cateva opinii contra genului asta de atitudine fata de clienti, cateva pareri pro ale unor prieteni sau clienti satisfacuti, de parca ar fi un site de review-uri cu stelute: „Mai bagati mah vreo cinci review-uri d-alea de 5 stele, ca am scazut la 2,5”. Plus dat cu flit unora ca mine, care incearca sa scormone rahatul. Nici o problema dati cu flit ca sunt rezistent, am trait toata viata in flit, am imunitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Respectele mele, daca esti in busines de atat timp si contribui la mult iubitul nostru buget. Probabil in cazul tau te-ai fript de prea multe ori si acum sufli in iaurt de cate ori ai ocazia. Totusi mi se pare usor diferita situatia in care au vrut sa te jecmaneasca cei de la agentie, cu schimbul de cauciucuri de l-au facut baietii astia. Acum nu vreau sa fiu inteles gresit, nu tin partea magazinului, doar ca mi s-a parut nitel exagerata reactia pentru atata lucru. E adevarat ca nu au gestionat bine conflictul dupa, si mai degraba asta ar fi subiect de discutie decat intamplarea originala. Totusi, pe baza la ce formulezi plangerea la OPC, cam cum ar suna? Sa mutam contextul in "vest", cei de la OPC, chiar sa zicem mult respecatata Germanie, daca le-ar expune intamplarea exact asa, crezi ca ar inchide un magazin pentru treaba asta? In cazul de fata cred ca magazinul si-a primit "pedeapsa", si anume ca au fost date cateva solutii alternative mai ieftine din afara, au fost criticati, si probabil cei care au trecut prin topicul asta o sa verifice de doua ori DOT-ul inainte sa cumpere cauciucul de la ei. Dupa cum a zis cineva, daca initiatorul topicului ar fo fost atat de suparat, nu mai cumpara de la ei din principiu, fapt contrazis chiar de el, si atunci daca el cumpara in continuare, eu de ce nu as face-o? Iarasi, nu inteleg rostul DOTului exagerat de proaspat decat pentru cei care fac foarte putini km pe an, ca daca faci macar 15k km pe an, deja inseamna cam un cauciuc spate pe sezon si cam 1,5-2 cauciucuri fata pe doua sezoane (depinde de putere, stil de mers, etc, dar in media pe acolo sunt). Deci alea 4 saptamani sunt chiar neesentiale, insa atunci cand se merge 2-3k pe sezon si se doreste eventual vanzarea peste vreo doi ani a agregatului, atunci conteaza, ca ii mai ridica puuuutin valoarea de revanzare a motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 ...... tu chiar nu intelegi esenta problemei??? a cumparat 2013, le-a lasat acolo "juma de ora" ... a plecat cu 2012 acasa !!!!! asta e inselaciune, nu conteaza 3 saptamani pe dot, e alt produs nu stiu dece vorbesti despre cum merg lucrurile "afara" ai trait afara sau doar ai fost in excursii? iti spun eu ca lucrurile astea nu se prea intimpla sau daca se intampla o greseala o remediaza imediat, sunt cateva tari in europa unde poti returna orice produs (neperisabil) in termen de 2 saptamani fara nici un motiv. cred ca v-ati obisnuit sa interceptati atat de multe flegme de la diversi bisnitari ca ati uitat ca mai aveti si drepturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduG. Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Respectele mele, daca esti in busines de atat timp si contribui la mult iubitul nostru buget. Probabil in cazul tau te-ai fript de prea multe ori si acum sufli in iaurt de cate ori ai ocazia. Totusi mi se pare usor diferita situatia in care au vrut sa te jecmaneasca cei de la agentie, cu schimbul de cauciucuri de l-au facut baietii astia. Acum nu vreau sa fiu inteles gresit, nu tin partea magazinului, doar ca mi s-a parut nitel exagerata reactia pentru atata lucru. E adevarat ca nu au gestionat bine conflictul dupa, si mai degraba asta ar fi subiect de discutie decat intamplarea originala. Totusi, pe baza la ce formulezi plangerea la OPC, cam cum ar suna? Sa mutam contextul in "vest", cei de la OPC, chiar sa zicem mult respecatata Germanie, daca le-ar expune intamplarea exact asa, crezi ca ar inchide un magazin pentru treaba asta? In cazul de fata cred ca magazinul si-a primit "pedeapsa", si anume ca au fost date cateva solutii alternative mai ieftine din afara, au fost criticati, si probabil cei care au trecut prin topicul asta o sa verifice de doua ori DOT-ul inainte sa cumpere cauciucul de la ei. Dupa cum a zis cineva, daca initiatorul topicului ar fo fost atat de suparat, nu mai cumpara de la ei din principiu, fapt contrazis chiar de el, si atunci daca el cumpara in continuare, eu de ce nu as face-o? Iarasi, nu inteleg rostul DOTului exagerat de proaspat decat pentru cei care fac foarte putini km pe an, ca daca faci macar 15k km pe an, deja inseamna cam un cauciuc spate pe sezon si cam 1,5-2 cauciucuri fata pe doua sezoane (depinde de putere, stil de mers, etc, dar in media pe acolo sunt). Deci alea 4 saptamani sunt chiar neesentiale, insa atunci cand se merge 2-3k pe sezon si se doreste eventual vanzarea peste vreo doi ani a agregatului, atunci conteaza, ca ii mai ridica puuuutin valoarea de revanzare a motocicletei. Probabil ai dreptate, reactia mea a fost mai dura decat o cerea cazul de fata, dar repet, este o luare de pozitii in apararea unor principii. In Germania nu OPC-ul ar inchide magazinul, l-ar inchide patronii singuri pentru ca dupa o patatie d-asta nu le-ar mai calca nimeni pragul. Neamtul tipic (pentru ca exista acum si o gramada de emigranti cu alte mentalitati) este un tip extrem de corect. Daca intr-o zi supermarketul din colt a crescut nejustificat pretul la rosii cu 2 euro, nimeni nu mai cumpara rosii, trec toti pe castraveti si supermarketul ramane cu rosiile nevandute si ajunge sa le scada la jumatate din pretul initial numai ca sa scape de stoc. Dar aceea e Germania, aici e Romania, tari diferite, solutii diferite. Cat despre OPC-ul roman, daca vrei sa ai succes cu ei trebuie sa formulezi plangerea cu un avocat langa tine (glumesc) altfel nici nu se deplaseaza din birou. Gasesc tot felul de chichite ca sa nu munceasca, ba ca n-ai trecut codul fiscal al firmei in plangere, ba n-ai trecut adresa sediului social (desi toate datele de identificare ale firmei erau bine-mersi prezente pe factura fiscala care insotea plangerea). Daca totusi faci totul ca la carte, primesti un raspuns de genul: Nu e de competenta noastra, va rugam adresati-va institutiilor competente. (iar glumesc, dar sunt satul de toti astia care vin in controale doar ca sa-si faca planul de amenzi, iar atunci cand chiar au de rezolvat o sesizare o dau cotita) Am un sfat pentru colegii de forum mai tineri: cascati bine ochii ce cumparati, daca vi se ofera bon fiscal, factura, certificat de garantie, interesati-va in detaliu despre politica de garantie, service si retur a magazinului. Va salvati din timpul vostru si din posibilele dureri de cap ulterioare. Cat despre chestia cu dot-ul, discutia comporta doua aspecte: 1. aspectul comercial si relatia magazin client, aici deja am discutat destul pe marginea lui 2. aspectul tehnic, si anume cat de mult conteaza imbatranirea cauciucului. Imbatrinirea caucicului este procesul de oxidare, care transforma cauciucul elastic intr-un produs rigid, sfaramicios. Acest proces de oxidare incepe imediat dupa fabricarea cauciucului, mai precis dupa procesul de vulcanizare, chiar si atunci cand cauciucul sta pe raftul mafazinului. Dupa mai mult de cinci ani de folosire a cauciucului, atat fabricantii de cauciucuri cat si constructorii de masini recomanda o inspectie vizuala anuala pentru eventualele micro-crapaturi (principalele simptome ale imbatranirii), iar dupa 10 ani se recomanda inlocuirea cauciucului cu unul nou, chiar daca a fost cel de rezerva, resapat etc. Asa ca logic am putea sa consideram o imbatranire de aproximativ 10% pe an, sau 1% pe luna, cu pierderea de elasticitate aferenta, urmate de scaderea (nu cu aceleasi procente) a aderentei, cresterea distantei de franare etc. Acum, daca tu ti-ai luat gumele ca sa te dai hard pe circuit, evident ca orice procent de degradare al performantelor nu iti convine. Pentru un motociclist sau sofer amator, aceste pierderi de performanta nu sunt atat de importante, deoarece aproape niciodata nu forteaza cauciucul la limita proprietatilor lui elastice si de aderenta. Totusi, in situatii limita, de genul evitarii unui accident, acele cateva mici procente pierdute 6 luni pe raftul magazinului pot face diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata84 Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Parerea mea despre patania ta: gainarie. S-au facut de spanac pentru ce? Ca sa scape de stocuri? Normal ca dupa aia te-au luat cu tupeu, se simteau cu musca pe caciula. Daca o faza de genul asta se intampla in orice tara civilizata din vest, a doua zi venea OPC-ul si le inchidea mustaria pentru inselarea clientului. Poate parea o chestie minora la prima vedere, dar e una de principiu. Esti un tarabagiu veros, ai pus o pipita blonda sa clipeasca frumos si ai impresia ca totul ti se cuvine. Ce nu inteleg este atitudinea unor colegi coforumisti care nu numai ca ii iau apararea magazinului (lasa mah, ca sunt baieti buni, eu am luat de la ei si nu m-au tepuit - Si ce legatura are asta cu cazul de fata???) ci se mai si iau de bietul patit - esti nasol, nesimtit, te iei de bietul comerciant cu ochi albastri?! Discutiile legate de saptamana paste/craciun a fabricatiei sunt irelevante. Dar daca de exemplu el voia cauciucuri made in germany si aia ii bagau pe sub tejghea unele made in bangladesh? Pana cand trebuie sa mai toleram lipsa de respect fata de consumator? Am platit un produs, cu anumite caracteristici (INCLUZAND DATA FABRICATIEI), l-am ales EXACT pe acela pentru ca avea caracteristicile cautate de mine, nu conteaza motivatia mea, puteam sa ti-l cer si cu o funda roz cu luminite daca il aveai pe stoc, esti obligat sa mi-l vinzi cu o funda roz cu luminite pentru ca asa MI-AI PROMIS ca il vinzi. Fratilor, nu va mai lasati prostiti pe fata de toti escrocii. Din pacate, in economia noastra de piata (a se citi jungla) esti tepuit la cea mai mica ezitare. Te-a vazut mai moale, ti-a tras-o. Ia suna-i si spune-le ca le trimiti 2-3 controale dupa Pasti, de la OPC, garda de mediu, finante, politia economica, etc, explica-le frumos ca numai amenzile pe care o sa le ia (numai asa, pentru ca s-a deranjat organu din siesta de dupa pasti) fac cat cateva seturi bune de gume, sa vezi cum iti trimit blonda cu fundita roz si cauciucurile in dinti la Buzau. Daca fac pe nebunii iar, chiar fa-le o sesizare la OPC, cu bonul fiscal, eventual la politie reclamatie pentru inselaciune. Sa-i scuture un pic pe jegurile alea, sa le caute prin acte, sa-i puna sa dea cu subsemnatu, sa le treaca pofta de invarteli cu clientii care de fapt pentru ei inseamna profitul firmei. Foarte bine ca ti-ai postat patania, sunt alaturi de tine, asa au si altii ceva de invatat. mai bine de atat nu puteai sa zici,vreau sa primesc pt ceea ce platesc,nu sa imi fie schimbata marfa daca sunt de buna credinta si mai dau o raita prin zona si nu vreau sa car dupa mine gumele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Era doar o luare de pozitie in favoarea unor principii pe care lumea ar trebui sa le respecte. Pana la urma chestia asta ar trebui sa fie la baza multor lucruri. Chiar daca ele sunt drept sau sunt obligatie. Chit ca o facem din pozitia de vanzator sau de cumparator, in orice domeniu ar fi vorba... Exista principii pe care ar trebui sa le respectam / aplicam...Exista legi care ar trebui sa le respectam / aplicam ... Exista bun simt pe care il avem sau nu...Dar sa nu uitam in ce tara traim, si toate astea DIN CAUZA NOASTRA ! Una e sa ai un simt bun, alta e sa ai un bun simt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex1002ro Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Si iata ca nici un raspuns de la magazin.... Si eu am luat de la ei, chiar doua seturi in doua saptamani pentru ca DOT-ul promis de Simona (dealtfel imposibil de promis, ca doar nu le face ea) nu era corect. Am cerut 2012 si au venit august 2011.... Acum sa fim seriosi, chiar nu conteaze cele 4-5 luni, dar de ce pana mea promiti ce nu poti face ?!?! La al doilea set m-am resemnat. Ca Simona tot cu zambetul pe buze era Si ghici ce? va trebui sa-l iau pe al treilea set (alta motoreta) tot de la ei (daca nu gasesc un pret mai bun in alta parte)... Asta e cerea si oferta... Trist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 (editat) Azi am comandat si eu anvelopa fata de la ei ( Michelin Pilot Power Front TL) Pretul este redus de la 568.64 RON la 369.61 RON, banuiesc ca reducerea este din cauza ca or fi dot 2012. Ramane de vazut maine (sper sa il iau maine ca am vazut ca il au pe stoc). Intrebare: cam care este pretul pentru montaj si echilibrat fata spate? Eu am date jos jatele dupa mobra ca le-am vopsit si tre' sa le pun si sa le echilibrez. Editat Mai 6, 2013 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 (editat) Nici tarile "civilizate" nu mai sunt ce au fost... Aici in .it un coleg si-a facut revizia la masina la reprezentanta OPEL si a platit in consecinta 280 iepuroi, dupa care motorul incepuse sa mearga cam "ciudat". S-a uitat pe joja de ulei si era dublu peste maxim, iar filtrul de polen avea frunzele de anul trecut pe el ). Eu zic ca asta e tzeapa cum trebuie de unde putea sa phute si motorul...gume cu 3 sapt mai vechi e "parfum". A nu se intelege ca mi se pare normal, dar se intampla....Eu as fi incercat in primul rand sa schimb gumele. Pe forum nu ti le schimba nimeni niciodata. Sper ca in .de se mai face treaba ca la carte....dar....Romania nu o sa fie niciodata Germania Asa ca nu mai dati exemple de afara ca nu intotdeauna sunt ceea ce trebuie. PS: Noi latinii avem asta in sange....hai sa te intreb ceva: daca prin absurd vroiai DOT 2012 si venea DOT 2013...mai faceai reclamatie ca nu ti-a adus ce vroiai? )) Editat Mai 6, 2013 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 50 lei / roata acolo la ei. victoras lucreaza calm si bine. Azi am comandat si eu anvelopa fata de la ei ( Michelin Pilot Power Front TL) Pretul este redus de la 568.64 RON la 369.61 RON, banuiesc ca reducerea este din cauza ca or fi dot 2012. Ramane de vazut maine (sper sa il iau maine ca am vazut ca il au pe stoc). Intrebare: cam care este pretul pentru montaj si echilibrat fata spate? Eu am date jos jatele dupa mobra ca le-am vopsit si tre' sa le pun si sa le echilibrez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 bai, pe bune: nu mi se pare corect sa-i faceti smenari pe acesti oameni. am luat si eu de la ei gume, ce sa zic... cu mine au fost foarte ok, n-au fost probleme de nici un fel. prin prisma experientei personale nu consider potrivit un astfel de apelativ nici pentru Simona si nici pentru omul cu depozitul, Vlad daca nu ma insel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Pai si de ce ai scris pe forum?... ...ca uite si eu o sa-mi iau in curand o pereche de anvelope, si citind ce ai patit tu, in mod clar o sa evit acea firma! Mai ales ca nu e singurul furnizor. E clar ca o sa incerc sa invat din experienta ta, si sa evit sa trec si eu prin asa ceva!...se stie ca un client nemultumit te face pe tine ca si comerciant sa pierzi 100 de altii noi, in timp ce un client multumit aduce doar altii 10 clienti noi. E f. bine ca ai scris public (daca asa au stat lucrurile, si aici ar trebui sa apara si postarea vanzatorului pt. echilibru), ca asa aflam si noi ceilalti de cine sa ne ferim , iar comerciantii invata comportamentul corect. Serios? pai ce legatura are ce a patit x sau y ? Cand unul a patit ceva SE POATE ca vanzatorul sa fi gresit, ca pana acum mai sunt si altii care s-au plans? In fond asta nu este vreo plangere de luat in seama. Daca se dorea puteai sa trimiti anvelopa cu dot 12 si sa-ti trimita una cu dot 13 si era totul ok. Eu daca as fi facut greseala asta asa as fi incercat sa rezolv problema, fie ca am eu ca si vanzator dreptate sau nu. Pana la urma clientul sa fie multumit asta conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 mie mi'au rezervat acum o saptamana o guma, totul bine si frumos.. azi am sunat sa intreb la ce ora sa ma duc, mi'a gasit imediat comanda.. mi'a spus cand sa vin, ca are guma langa el si tot tacamu'. Acum sincer, chiar n'o cred pe asta ca se preta ditamai magazinu' de cauciucuri sa'ti schimbe tie unul din doua ca are DOTu cu 2 saptamani mai vechi. Aici mai intervine putin si mania persecutiei, despicarea firului in 7 si etc Motociclistii astia sunt niste printese toate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 nu toti motociclistii sunt printese cum nici toti vanzatorii nu sunt sfinti...eu patania asta o vad ca pe o gafa din partea vanzatoarei,ce-o fi vrut sa faca numai ea stie.si stati linistiti,ca nici germania nu e taramul sfinteniei.70% din timpul petrecut prin europa il pierd prin germania.doar un mic exemplu:la louis kassel aveau in promotie tankbag held la 34,99e.l-am luat din raft ca mai erau doar doua si l-am dus la casa rugand-o pe vanzatoare sa-l tina pana mai vad ce cumpar.dupa 20 min ma intorc la casa sa-l platesc.ia tankbag de unde nu-i!o intreb unde este si-mi raspunde ca nu mai e la promotie si o alta colega l-a dus inapoi pe raft.pai cum,zic eu,pe raft e promotie si la casa nu!?ma intorc la raft si surpriza!etichetele cu pretul promo nu mai existau.l-am luat iar din raft,am mers iar la casa si i-am spus clar si hotarat:in raft era promotie si vreau sa-l platesc ca atare.ea nu,pret intreg ca s-a schimbat.deja in spatele meu se facuse coada si un neamt curios sa vada ce se intampla a venit langa mine.dupa ce i-am spus neamtului care e treaba,el fiind insotit de alti doi,i-au spus scurt vanzatoarei:omul are dreptate,plata la promotie!a chemat-o si pe cealalta,au susotit ceva intre ele si a spus:ok,34.99! am spus mersi si am plecat.ce s-a intamplat de fapt nu stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 off topic sa nu mai vorbim de catastrofele de la Polo de 2 luni ma tot amina cu niste sidecase-uri (o sa fie 5 colete in final la o comanda) ca trebuie comandat de la Givi, ca nu ma au modelul etc plus niste chestii care nu le-au trimis si au uitat sa ramburseze contravaloarea timp de vreun un an nu toti motociclistii sunt printese cum nici toti vanzatorii nu sunt sfinti...eu patania asta o vad ca pe o gafa din partea vanzatoarei,ce-o fi vrut sa faca numai ea stie.si stati linistiti,ca nici germania nu e taramul sfinteniei.70% din timpul petrecut prin europa il pierd prin germania.doar un mic exemplu:la louis kassel aveau in promotie tankbag held la 34,99e.l-am luat din raft ca mai erau doar doua si l-am dus la casa rugand-o pe vanzatoare sa-l tina pana mai vad ce cumpar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 nu toti motociclistii sunt printese cum nici toti vanzatorii nu sunt sfinti...eu patania asta o vad ca pe o gafa din partea vanzatoarei,ce-o fi vrut sa faca numai ea stie.si stati linistiti,ca nici germania nu e taramul sfinteniei.70% din timpul petrecut prin europa il pierd prin germania.doar un mic exemplu:la louis kassel aveau in promotie tankbag held la 34,99e.l-am luat din raft ca mai erau doar doua si l-am dus la casa rugand-o pe vanzatoare sa-l tina pana mai vad ce cumpar.dupa 20 min ma intorc la casa sa-l platesc.ia tankbag de unde nu-i!o intreb unde este si-mi raspunde ca nu mai e la promotie si o alta colega l-a dus inapoi pe raft.pai cum,zic eu,pe raft e promotie si la casa nu!?ma intorc la raft si surpriza!etichetele cu pretul promo nu mai existau.l-am luat iar din raft,am mers iar la casa si i-am spus clar si hotarat:in raft era promotie si vreau sa-l platesc ca atare.ea nu,pret intreg ca s-a schimbat.deja in spatele meu se facuse coada si un neamt curios sa vada ce se intampla a venit langa mine.dupa ce i-am spus neamtului care e treaba,el fiind insotit de alti doi,i-au spus scurt vanzatoarei:omul are dreptate,plata la promotie!a chemat-o si pe cealalta,au susotit ceva intre ele si a spus:ok,34.99! am spus mersi si am plecat.ce s-a intamplat de fapt nu stiu... ...si cu ce ti'a gresit cucoana de la casa daca tu i'ai lasat bagajele tale? la miile de clienti care intra in supermarchè zilnic, ce'ar fi sa vina 2647 de Jadeu69 cu 2647 produse sa i le tina si lui pana se mai plimba prin magazin? E un exemplu clar de promotie care se terminase, dar pe care au uitat sa o ia din raft. Ceea ce ai facut tu a fost un reminder pentru ei si s'au dus si au scos promotia. Daca plateai produsul pe loc si pe raft scria "Promotie", erau obligati sa iti dea produsul la pretul din raft. dar din moment ce tu n'ai scos niciun ban pe loc, raftul putea sa se schimbe pana in momentul in care deschideai portofelul. Nu stiu de ce ai impresia ca tanti de la casa iti era datoare TIE cu o favoare Deci dupa cum ziceam, o gramada de printese pe'aici care au impresi(i)/a ca "the world owes them a favor". Onn-Topic: am fost aseara la anvelopemoto si am beneficiat de servicii ireprosabile.. oamenii stau acolo pana la 2 noaptea sa faca treaba. Altii stau 17 ore pe forumuri si se plang in lipsa de munca/femei/hobby-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 mie mi'au rezervat acum o saptamana o guma, totul bine si frumos.. azi am sunat sa intreb la ce ora sa ma duc, mi'a gasit imediat comanda.. mi'a spus cand sa vin, ca are guma langa el si tot tacamu'. Acum sincer, chiar n'o cred pe asta ca se preta ditamai magazinu' de cauciucuri sa'ti schimbe tie unul din doua ca are DOTu cu 2 saptamani mai vechi. Aici mai intervine putin si mania persecutiei, despicarea firului in 7 si etc Motociclistii astia sunt niste printese toate.... Asa e, mai bine sa fii dur(u) si sa inghiti toate rahaturile... ce mania persecutiei si despicarea firului in 7, cand lui i-a fost schimbat cauciucul? A platit anvelopa X, cu dot 2013, a plecat cu anvelopa Y, dot 2012. Asta e nesimtire si inselaciune. Cel mai probabil a mai aparut un cumparator "obsedat de dot" cat s-a plimbat el si i le-au vandut aluia pe cele 2013. Oamenii aia stau pana la 2 noaptea pt ca asta e munca lor! Nu stau de dragul tau, ca esti tu un scump... stau pt ca sunt platiti, si sunt platiti din banii cumparatorilor. Multi vorbesc de parca vanzatorii ar face un serviciu cumparatorilor... p.s: nu am avut nici macar curiozitatea sa intru pe site-ul anvelopemoto dar, daca pe viitor voi ajunge sa cumpar de la ei, voi verifica de 10 ori pret, dot, detalii de livrare/returnare etc. De vorba "clientul nostru, stapanul nostru" nu s-a auzit prin unele locuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 @Geo_ZGA, garantezi tu pt alladin1 ca n'a fost bleg si ca a cascat bine ochii din prima? eu sincer am puternice motive sa ma indoiesc de treaba asta Hai sa fim seriosi.. oamenii vand sute de cauciucuri pe luna..ce sa spun, se pretau la guma lu' @alladin1 cu 2 saptamani mai noua. Pana la urma daca se da asa ranit, trebuia sa o duca inapoi sau sa o dea jos de pe mobra si sa o duca inapoi sa'i dea alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Aladine, bagi mana in foc ca ai pus mana pe ambele gume si ca ai citit DOT-ul pe ambele gume sau doar le-ai luat din locul unde scria gume 2013 si nu le-ai verificat temeinic pe amandoua? Daca tu te juri ca ai facut asa e urat din partea lor. Am cumparat si eu gume cu un an mai vechi, dar mi s-a spus de la inceput care e situatia, uneori am mai cerut o reducere, alteori nu am luat decat daca au avut DOT-ul cerut de mine. Daca cineva de la firma chiar i-a inlocuit guma de sub scaun de acolo e un gest foarte nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Omul a explicat de ce nu s-a dus... nu e din Bucuresti si avea mobra demontata. Si a spus clar si care e (si nu e) problema lui: nu faptul ca e anvelopa mai veche putin, ci faptul ca a fost inselat. Nu garantez pt nimeni nimic, dar si eu sunt destul de tipicar si cu mici obsesii si stiu ce inseamna sa te duci chitit sa cumperi X lucru... il cauti sa fie exact cum vrei tu sa fie si sunt aproape sigur ca s-a uitat atent la dot, pt ca dot 2013 a cautat in mod special. Probabil ca s-a entuziasmat cand l-a gasit si de asta nu a mai avut rabdare sa cumpere la plecare, a vrut sa fie sigur ca e al lui... ) Singura greseala a fost increderea acordata, faptul ca le-a lasat acolo cat s-a mai plimbat la expo. Indiferent care a fost motivul lui pt care a vrut dot-ul asta, in nici un caz nu trebuie blamat pt ca a facut publica povestioara. E dreptul lui si pana la urma pt asta exista forumul, sa discutam diverse... @Niko: cum adica "locul unde scria gume 2013"? Pai si daca scria... si nu era... tot inselaciune e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alident Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 De ce va atacati pentru cateva luni diferenta la DOT? Are vreo importanta atata timp cat stii cand si cat sa apleci mobra si cat gaz sa-i dai (sau nu )ca sa ajungi intreg acasa? Iau anvelope de le ei de acum 4 ani ,cand am incaltat Simsonul. Acum o luna mi-am cumparat anvelopa spate pt. scuterica. N-o aveau pe stoc(e de 17) dar a venit in 7 zile. Foarte punctuali si seriosi, recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.